strazak990 Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 Ok jak będe gdzies u mechanika to powiem by sprawdził. mam nadzieję że ogarnie a co będe wiedział po takim zabiegu ??
JackoA4 Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 Dnia 3.05.2017 o 11:29, strazak990 napisał: Czyli panowie jeśłi mam audi a4 b8 2.0 tdi "caga" i najechane 186 tys. to zabierać się za robienie pompy czy jeszcze spokojnie ujadę koło 20 tys. bo pilny wyjazd mam za granicę?? Pytam bo są różne zdania. Dziekuję Ja Kolego mam 09.2008r 222 tyś. i też jeszcze nikt tam nie zaglądał 2,0 tdi CAGA autem zrobiłem od sprowadzenia dopiero 10 tyś na razie śmiga ok, przy kolejnej wymianie oleju tam zajrzę. Przydałby się jakiś poradnik (przecież auta jeżdżą już od 2007 roku a na forum są użytkownicy którzy jeżdżą tymi autami już dość długo) jak postępować z takim gadem. Czy da się jakoś zdiagnozować czy trzeba regenerować pompę ? Czy po zdjęciu miski i wyjęciu zabieraka da się konkretnie oszacować ? Jedni mówią żeby do 300tyś tego nie dotykać inni że jak 200 to koniecznie wymieniać...
skotmen Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 23 godziny temu, Dev napisał: Na początek sprawdź ciśnienie oliwy. Sprawdzenie Ciśnienia oleju nic Ci nie da (tu nie spada ciśnienie powoli tylko nagle i koniec) ,dzisiaj może być ok jutro już nie
FUTURUM Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 Dnia 3.05.2017 o 11:29, strazak990 napisał: Czyli panowie jeśłi mam audi a4 b8 2.0 tdi "caga" i najechane 186 tys. to zabierać się za robienie pompy czy jeszcze spokojnie ujadę koło 20 tys. bo pilny wyjazd mam za granicę?? Jeśli samochód jeździ długie trasy to spokojnie do 300 tyś. możesz pośmigać.Jeśli cykasz co 10 km(odpalasz i gasisz-w przeciągu dnia tak ok 5razy) to zerknij w mechanizm abyś nie "płakał" na lawecie...
Gość Opublikowano 30 Maja 2017 Opublikowano 30 Maja 2017 Witam. Koledzy czyli najlepiej kupić zregerenowana pompę już pod imbus 100mm? Kupiłem nie dawno Audi A4 B8 ale z początku 2009 silnik 120 koni czyli CAHC. Ma nalatane 178000km, w sierpniu jadę nią do polski( mam nadzieję że wytrzyma i dojedzie) i będę chciał to wymienić. Polecacie jakiś zakład regenerujący z okolic Rzeszowa? Ogólnie kupując pompę regenerowana muszę coś jeszcze kupować w aso?
wiorek Opublikowano 23 Czerwca 2017 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Witam Mam najechane ori 230.000km. Wczoraj przy wymianie oleju micha w dół i wyjęcie napędu pompy oleju. Na starym imbusiku bardzo minimalne ślady zużycia. Myślę że jeszcze ze 100 tysi by lekko przelatał. Więc w naszych silnikach paniki nie ma. 1
Boryna Opublikowano 31 Grudnia 2017 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Witam Wszystkich mogę się wypowiedzieć na temat imbusa w pompie olejowej ponieważ mc temu robiłem to w swojej audi 2.0 tdi 2008r 143kmh CAGA.Auto kupiłem z niemiec od prywatnej osoby ma najechane 180tys więc postanowiłem to sprawdzić sam nie u jakiś partaczy dla pewności bo zapewne nikt tego nie robił i dobrze, bo już przy tym stanie licznika była masakra jak wyjolem wałki i pompe,imbus był już na wykończeniu i wiem,że zimy by nie przetrwał.znalazlem gościa który daje gwarancję na 3 lata i ma specjalną maszynę do regenerowania wałków jak by ktoś potrzebował namiar na gościa albo zdj.mam wszytko udokumentowane jak wyglądał imbus itp.prosze o wiadomość na meila [email protected] to podeślę zdj z rozbiórki i podpowiem jak rozebrać to samemu. Moja rada nie lekcewarzcie tego bo można mieć spory wydatek!!! Pozdrawiam
H4mm3R Opublikowano 31 Grudnia 2017 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Zamiast bawić się w przesyłanie maili, to znajdź chwilę, załóż nowy temat w dziale B8 i opis problem wraz z dokumentacją fotograficzną. Jak będziesz miał z czymś problem, to pisz PW. Wysłane z OP3T
Boryna Opublikowano 1 Stycznia 2018 Opublikowano 1 Stycznia 2018 15 godzin temu, H4mm3R napisał: Zamiast bawić się w przesyłanie maili, to znajdź chwilę, załóż nowy temat w dziale B8 i opis problem wraz z dokumentacją fotograficzną. Jak będziesz miał z czymś problem, to pisz PW. Wysłane z OP3T H4MM3R Może i racja pisałem już raz pisalem to na forum ale nie wiem gdzie to jest woec wolałem napisać post i jest widoczny dla wzzystkich a tak to zdj.powinny mieć wymiar taki a sa większe.W któryś dzień to zrobię ? 1
FUTURUM Opublikowano 3 Stycznia 2018 Opublikowano 3 Stycznia 2018 (edytowane) Oryginalny zabierak 100mm jest tylko powierzchownie hartowany-w środku jest miękki-regenerację pod ori robiliśmy do 2014r.Aby zabierak spełniał swoją funkcję muszą być odpowiednie płaszczyzny do "trzymania" się w wałku balansowym a nie wycierania... Edytowane 3 Stycznia 2018 przez FUTURUM
Luki36 Opublikowano 21 Stycznia 2018 Opublikowano 21 Stycznia 2018 Jednak trzeba zaglądnąć u mnie a4 b8 2.0 tdi cr rok 2008 po 250k przebiegu niestety wałek już się zablokował w gnieździe i już długo by nie wytrzymało do tego jedna panewka lekko przetarta moduł cały zregenerowany w futurum i myśle ze jak według zapewnień futurum nie mam co już tam zaglądać ?
RALF76 Opublikowano 21 Stycznia 2018 Opublikowano 21 Stycznia 2018 (edytowane) W załączeniu mój imbus po 161k nalotu... Jestem drugim właścicielem a pierwszy właściciel od nowości to kolega z forum więc nie ma mowy o cofnięciu licznika... Edytowane 21 Stycznia 2018 przez RALF76
Wihajster Opublikowano 21 Stycznia 2018 Opublikowano 21 Stycznia 2018 1 minutę temu, RALF76 napisał: W załączeniu mój imbus po 161k nalotu... Jestem drugim właścicielem a pierwszy właściciel od nowości to kolega z forum więc nie ma mowy o cofnięciu licznika... nie ma dramatu 1
PhantomLord Opublikowano 22 Stycznia 2018 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Mam auto z czerwca 2008 roku, kupione w polskim salonie. CAGA, najechane 265 tyś. km, zapaliła mi się kontrolka ciśnienia jakoś jak temperatura spadła poniżej zera, wymieniam pompę oleju na tę z modelu poliftowego.
Luki36 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Opublikowano 22 Stycznia 2018 1 godzinę temu, PhantomLord napisał: Mam auto z czerwca 2008 roku, kupione w polskim salonie. CAGA, najechane 265 tyś. km, zapaliła mi się kontrolka ciśnienia jakoś jak temperatura spadła poniżej zera, wymieniam pompę oleju na tę z modelu poliftowego. A nie lepiej zregenerować ? Taniej i wiesz co masz ?wyślij cały moduł przegladnąl ci ,zregenerują i masz pewne
FUTURUM Opublikowano 22 Stycznia 2018 Opublikowano 22 Stycznia 2018 6 godzin temu, PhantomLord napisał: Mam auto z czerwca 2008 roku, kupione w polskim salonie. CAGA, najechane 265 tyś. km, zapaliła mi się kontrolka ciśnienia jakoś jak temperatura spadła poniżej zera, wymieniam pompę oleju na tę z modelu poliftowego. Wymieniasz pompkę olejową(mały element) czy cały moduł?
PhantomLord Opublikowano 24 Stycznia 2018 Opublikowano 24 Stycznia 2018 (edytowane) W dniu 22.01.2018 o 14:00, FUTURUM napisał: Wymieniasz pompkę olejową(mały element) czy cały moduł? Wymieniam cały moduł. Załączyłem zdjęcie sześciokątnego trzpienia który robi całe zamieszanie, najechane 265 tyś. km. Edytowane 24 Stycznia 2018 przez PhantomLord
numerek Opublikowano 5 Lutego 2018 Opublikowano 5 Lutego 2018 Mój sześciokąt, który stał się dwunastokątem Przebieg 197tys. 03.2009r CAGA, auto odpalane i gaszone kilka razy dziennie. Wałek bardziej wyrąbany jak sześciokąt. Zregenerowany w ostatniej chwili w FUTURUM (pełen profesjonalizm, POLECAM), podobno by nie zrobił nawet 10tys... Jak ktoś dużo jeździ po mieście, często gasi i odpala auto to radzę zaglądnąć póki nie jest za późno.
FUTURUM Opublikowano 24 Lutego 2018 Opublikowano 24 Lutego 2018 Proszę przypilnować swoich mechaników odnośnie pakowania modułów do wysyłki lub zrobić to samemu z głową....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się