Kowi87 Opublikowano 15 Września 2014 Autor Opublikowano 15 Września 2014 Tylko co to za jazda takim fwd, kazdy start to walka a na 15tce to kombinacje tylko jak nie ruszyc pelna moca
Michał Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 fajny wynik ale w ośce to by nie było jazdy z takimi cyframi większej głupoty nie słyszałem ... Tak? Pewnie w deszczu też? [emoji6] by Note2 Zresztą spoko, nie spinam się na ten temat. Mam słabo zrobionego diesla fwd i już mi sie nie podoba jazda po zakrętach, a o mokrej nawierzchni szkoda gadać, wszystko na oponie 205. Jeśli dla Was przy 200+ KM jest ok, to nie ma tematu [emoji41] by Note2
lapek85 Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 fajny wynik ale w ośce to by nie było jazdy z takimi cyframi większej głupoty nie słyszałem ... ośka z mniejszą mocą bo ok 180/375 na dwójce przy dodaniu gazu do dna gubi trakcje, obrotomierz zamknięty, a z koła dym (opony 205/55R16). Na mokrym przyczepność nawet gubi na 3jce. Pamiętam jak swoją byłą b5-tką wyjeżdżając z rona na mokrym na 3 biegu wciskałem do dna i mielona taka na ponad 100metrów to były piękne czasy Piotrek, gratulacje uzyskanych mocy
booster70 Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 ja tez zazdraszczam dawaj filmik 60-200
mrogal Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 Ile do blotnika? tak jak było 58-58,5, tylko dyplom zdobyłem dzieki osłonie pod silnikiem, zaraz zamna był golf2 z prześwitem 3cm, Co ciekawe osłona nie wisiała tak mi ją znajomy ostatnio dokręcił przy wymianie turbo że nie ma opcji by opadła mordo ja nie mierzylem do oslony
Kowi87 Opublikowano 15 Września 2014 Autor Opublikowano 15 Września 2014 Ile do blotnika? tak jak było 58-58,5, tylko dyplom zdobyłem dzieki osłonie pod silnikiem, zaraz zamna był golf2 z prześwitem 3cm, Co ciekawe osłona nie wisiała tak mi ją znajomy ostatnio dokręcił przy wymianie turbo że nie ma opcji by opadła mordo ja nie mierzylem do oslony no to w takim razie jeszcze lepiej Drogie cholerstwo http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=4606947938&ars_source=ars&ars_socket_id=9&ars_rule_id=114
slavko87 Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 Aż sam bym chciał mieć te moc w moim dieslu, gratki. Co do trakcji to tez jestem za tym ze oska słabo sobie radzi z mocą 175ps 360Nm. Jak już ruszysz jest ok ale z miejsca to albo palisz gumę albo trakcja szaleje Ile do blotnika?tak jak było 58-58,5, tylko dyplom zdobyłem dzieki osłonie pod silnikiem, zaraz zamna był golf2 z prześwitem 3cm, Co ciekawe osłona nie wisiała tak mi ją znajomy ostatnio dokręcił przy wymianie turbo że nie ma opcji by opadła mordo ja nie mierzylem do oslonycoś musi wisieć osłona skoro u mnie jest 3.5cm a niżej leży auto o 1 cm Ile do blotnika?tak jak było 58-58,5, tylko dyplom zdobyłem dzieki osłonie pod silnikiem, zaraz zamna był golf2 z prześwitem 3cm, Co ciekawe osłona nie wisiała tak mi ją znajomy ostatnio dokręcił przy wymianie turbo że nie ma opcji by opadła mordo ja nie mierzylem do oslony no to w takim razie jeszcze lepiej Drogie cholerstwo http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=4606947938&ars_source=ars&ars_socket_id=9&ars_rule_id=114 ciesz się z tej kwoty bo mi do AJM mówili Twoja cenę razy dwa
Kowi87 Opublikowano 15 Września 2014 Autor Opublikowano 15 Września 2014 Piękne kreski. Jakie finalnie tam graty masz u siebie pewnie wiele osób teraz będzie pytac Wszystko na pierwszej stronie ciesz się z tej kwoty bo mi do AJM mówili Twoja cenę razy dwa przekonałeś mnie, zamówie w tygodniu
Piotrek98igo Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 kowi bedzie jeszcze korekta,nm mozna by podciagnac:) tak mielenie,palenie gumy i stanie w miejscu macie pojecie
Armi Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 (edytowane) fajny wynik ale w ośce to by nie było jazdy z takimi cyframi Michał nie żartuj. W A3 mam 220Km i ponad 430Nm i nie ma problemów. Kwestia treningu, wyczucia i dobrych opon. Wiadomo na deszczu mielisz kołami ale to dotyczy też zwykłego diesla po chipie. A3 jedzie jak głupia i łyka np. 3.0 TDI czy seryjne S3. A B6 190KM z Q... łyka wszystko ale jak spadnie deszcz albo śnieg. Q zjada moc i zabija odczucia. Dopiero naprawdę mocne auto robi robotę z Q. Są plusy i minusy. Edytowane 16 Września 2014 przez Armi
Wajsik86 Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 Duzo zależy od tego jak jest zrobiony program,jak narasta z głowa to idzie jeździć ale miałem tez taki wynalazek co sie nie dało jeździć na mokrym a na suchym było to upierdliwe.mowa tu o osce oczywiście. A wracając do tematu sam wynik fajny pewnie frajda z jazdy jest
Kowi87 Opublikowano 16 Września 2014 Autor Opublikowano 16 Września 2014 A ja wam powiem tak, zaczeło to Quattro w końcu jeżdzić wczoraj opierdzieliłem jakieś bmw 320d nowiutkie(według danych zaczynaja sie od 160km), wiec suka zwinna, w nałęczowie niebawem otworzą hamownie 4x4 to pojade z ciekawosci zrobie pomiar jak tam wyglądaja straty mocy, dla porównania wczesniejszy setup Piotrek, korekte bede robił jeszcze, jak kupie nową pompe vacum.
Kriss SierraFan Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 Movie! Wysłane z mojego GT-S7710
szafa Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 Gratulacje, oby to teraz jexdziło bezawaryjnie a zima tuż tuż
Kowi87 Opublikowano 16 Września 2014 Autor Opublikowano 16 Września 2014 a śnieg będzie? na dobrą sprawe to nie potrzebny te gumy chinole do tego łyse od negatywu tracą przyczenosćze startu dosć często... to auto nigdy tak nie piszczało jak teraz :polew: ale to juz ostatni sezon falkenów... opony śmietnik przez glebe
LOKO Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 a śnieg będzie? na dobrą sprawe to nie potrzebny te gumy chinole do tego łyse od negatywu tracą przyczenosćze startu dosć często... to auto nigdy tak nie piszczało jak teraz :polew: ale to juz ostatni sezon falkenów... opony śmietnik przez glebe Pierwszy i ostatni...?
Kowi87 Opublikowano 16 Września 2014 Autor Opublikowano 16 Września 2014 (edytowane) Nie no co do opon, przejezdziłem na nich 2 sezony... kupiłem przez te opony 18ki felgi, bo wiadomo masz nowe opony to kupujesz pasujace do nich felgi, żeby nie nakręcać kosztów, w 2013 auto na flatach stało na 60cm do rantu, w tym roku poszła 2cm nizej, zbierznosć ustawiona na kompie, póxniej poprawiona na PKO, zrobił sie 4x negatyw(widać to wyraźnie na żywo), gdy auto podnosi sie na podnośniku, a koło sie nie oderwie od nawierzchni to elegancko wychodzi i widac to et25 przy 60cm. Byłem z tym na zbierznosci żeby sprawdzili to okazało sie ze juz max regulacja kątów pochylenia kół, im wyzej auto tym zbierznosć poprawna. Tak wiec za rok nie będzie nizej niz 60cm, pierdziele, robie na rok 20-30tys, ustatnio przez miecha zrobiłem ~4tys Edytowane 16 Września 2014 przez Kowi87
szafa Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 (edytowane) Dziwne że Ci tak zjada, w ośce nie ma tego problemu przynajmniej u mnie, opony po 20 tys. równo zużyte a gleba była na 56.5 cm Aaaa zbieżności jeszcze nigdy nie robiłem bo nigdzie nie dali rady ustawić Edytowane 16 Września 2014 przez szafa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się