Wajsik86 Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 Ładnie poprowadzony wykres z tym 4800 uważaj bo sprężyny potrafiły pękać w pompach. Szybko wstaje,same plusy. Jak z dymieniem?
jacca90 Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 niezle po zmianach wykresik o wiele rowniejszy xD
krzysiek23 Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 Uaktualniam watek, bo cos tam sie zmieniło W ten weekend byłem na wizycie u Krzyska1606, zmodyfikował mi nieco pompe wtryskową noi poprawił turbo polecam czego sie dotknie staje sie mocniejsze na drugi dzień wizyta u spankiego na hamowni i taki efekt po samej zmianie mechanicznej przed zmianami było tak Dla mnie bardzo odczuwalna róznica, turbo przy ok 1800obr ma juz 1bar, to lepiej niz na serii Prawdopodbnie jest to najmocniejszy vp aktualnie na forum na seryjnym słupku, auto ciagnie powyżej 4800 obr A teraz pare fotek ze zlotów na które udało mi sie dojechać no od krzycha mam swoje gtb17,jak robert to stroil to mowil ze doskonala przerobka,a na ten mod pompy moze i ja bym w wakacje podjechal
krzysiek1606 Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 z tym 4800 uważaj bo sprężyny potrafiły pękać w pompach. Szybko wstaje,same plusy. bez przesady ja do kazdej pompy zakladam springi co pozwalaja ja zakrecic do 5000 bez szkod http://vaglog.pl/log_216708.html
Kowi87 Opublikowano 11 Maja 2015 Autor Opublikowano 11 Maja 2015 piotrek to jeszcze dopisz ze auto bylo hamowane tylko do 4000 rpm dokładnie, będzie cieplej i bez deszczu to podjade, bo nankangi zaczeły sie poddawać przy 160km/h, kiepska guma na deszcz krzyśku ale chyba wróce do 5mg, zdaje mi sie ale chyba była lepsza reakcja, poddymia podobnie
j4s2c2vr Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 (edytowane) Pięknie !! Ile to miało na starcie? 110KM? Czy magik Spanky benzynę też porobi ? Edytowane 11 Maja 2015 przez j4s2c2vr
slavko87 Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 wodzu i Krzysiek nie mają podobnych setupow? wynik juz konkretny jak na diesla w b5
krzysiek1606 Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 wodzu i Krzysiek nie mają podobnych setupow? wynik juz konkretny jak na diesla w b5 ja tylko pokazalem ze mozna krecic na codzien pod 5000 rpm
Kowi87 Opublikowano 12 Maja 2015 Autor Opublikowano 12 Maja 2015 (edytowane) Pięknie !! Ile to miało na starcie? 110KM? Czy magik Spanky benzynę też porobi ? na starcie było 110km, ale auto juz jest po 5 strojeniu, w międzyczasie silnik wymieniałem dzisiaj mierzyłem czas do setki jest 7-7,5s. A co do beznzyny, musisz do niego napisać, mówił w week że powoli zaczyna robić te jednostki, tak wiec kwestia czasu Przy dobrym starcie torsen tylny piszczy Edytowane 12 Maja 2015 przez Kowi87
pioteros Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 jedna rzecz mnie boli, ze pomimo ogromnego momentu obrotowego diesel o tej samej mocy wraz nie bedzie jechal lepiej niz benzyna :<
wodz Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 (edytowane) Ładne kreski wyszły,gratuluje. Są dalsze plany na kolejne korekty,czy to już "soki" z układu paliwowego?Obecne turbo pozwoli na coś więcej Pytam o dmuchawkę bo ja obecnie się zbroje na mój ostatni setap. Pozdrawiam Edytowane 12 Maja 2015 przez wodz
Kowi87 Opublikowano 12 Maja 2015 Autor Opublikowano 12 Maja 2015 Musze wyregulowac cisnienia w wtryskach po tym zabiegu cos tam dojdzie jeszcze mocy, ale juz nie znacznie, mysle ze sa szanse na 215km. Teraz nie bylo korekty softu, to przyrost ze zmian w mechanice.
PiterA4 Opublikowano 13 Maja 2015 Opublikowano 13 Maja 2015 masz sprzet do regulacji czy odajesz gdzies??
staniek Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 Furka widziana na trasie z Puław do Dęblina, albo tylko mi się zdaje, bo tablic nie obczaiłem. Na pewno było nisko, szeroko, i z lekkim dymem Pozdr i graty ładnej B5tki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się