Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[b5,5 AVF q++] Project B5 S-line


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czemu głosno i wyraźnie nie napiszesz kto był autorem tego sukcesu(wiekszość pewnie wie)?

  • Odpowiedzi 5.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, Maniusiek28 napisał:

Czemu głosno i wyraźnie nie napiszesz kto był autorem tego sukcesu(wiekszość pewnie wie)?

Większość wie, bo często wspominałem, no ale auto oddałem w pazdziernik/listopad2017 do Turbo-Spaw do Krzyska jako że sie z nim znałem z poprzednich zleceń. Odebrałem na koniec wrzesnia 2018 i odrazu pojechał do AudiElements na doposazenie wnętrza, ogarniecie nieco elektryki, zresztą to ostatnie posty widać co było robione i nie był to silnik. Historia sprzęgła + 2miesiace oczekiwania na nowe(jedną kwestie miałem zatajoną w kwestii hamowania - a wystarczyło powiedzieć jak sie sprawy mają to bym krócej czekał na drugie sprzegło). Generalnie podsumowując, wszystko było by OK, gdyby silnik został wyczyszczony, zweryfikowany pod kątem zużycia, zakucie węzy tak jak nalezy, wyczyszczenie silnika na czas oddania. Osprzet jest OK, ale czas realizacji i finalny efekt powodów do radosci nie dostarczył.

 

 

Edytowane przez Kowi87
Opublikowano

Kowi jak to przeczytałem do dwa razy sprawdzałem date dodania posta, bo miałem nadzieje że to jakieś stare info o jeszcze VP silniku.

Naprawdę mega współczuje Ci takiego stanu rzeczy...  Szczerze mówiąc to nie wiem co powiedzieć, bo osoba która to ogarniała jest także użytkownikiem tego forum i chyba logiczne jest to, że przy takim fackupie, to jest naprawdę anty-reklama... tym bardziej że od samego początku prowadzisz temat na forum, który cieszy się dość dużą popularnością

Trzymam kciuki, aby to już był ostatni swap

Opublikowano

Damy rade :) 

Pacjent czeka

?52528746_769969890024293_118637165050593

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Pozostaje mi życzyć wytrwałości.

Powiem tak, ze wiele razy szukałem inspiracji w tym temacie min tez.

Mam nadzieje ze po tym co już było może być tylko lepiej.

 

PS. ten motór nawet na foto wyglada zdrowo i nowo :D

Opublikowano (edytowane)

Odma nowy typ, napinacz mechaniczny- jakoś po 2003r będzie rok produkcji, fajnie :) Jak moge coś zasugerować to zajrzyjcie tylko na wałek i olej czy nie ma tragedii i do auta- bez żadnych remontów. Powodzenia

edit: łape silnika ma z boku miski, więc kompresor klimy był po lewej. 2004r:thumbup1:

Edytowane przez misiek95
Opublikowano
W dniu 18.02.2019 o 16:29, misiek95 napisał:

Odma nowy typ, napinacz mechaniczny- jakoś po 2003r będzie rok produkcji, fajnie :) Jak moge coś zasugerować to zajrzyjcie tylko na wałek i olej czy nie ma tragedii i do auta- bez żadnych remontów. Powodzenia

edit: łape silnika ma z boku miski, więc kompresor klimy był po lewej. 2004r:thumbup1:

Jest jak piszesz, ostatni typ napinacza dostałem wczoraj informacje. Dzisiaj wlatuje rorzrząd i całe peryferia na słupek, głowica wczoraj odebrana - całe szczęscie stan nie naruszony. Wpadnie na uszczelke 2karb elring i jak ddobrze pójdzie to dzisiaj wjedzie do budy. Dodatkowo pełne wygłuszenie z 2,5TDI i filtr oleju z 2,5TDI. Trzeba przenieść chłodniczke oleju na grill, bo jest pod podwoziem, noi zostanie zamontować webasto. Dzisiaj pewnie dostane jakieś zdjecia, to opublikuje stan rzeczy

Lusterka dotarły

52638741_2034037643340359_14908809963865

Teraz z czasem kupie szkła samościemniające sferyczne i kwestia lusterek skończona

 

Opublikowano

Silnik złozony w AudiElements

52590203_611607755968349_394115137766896

Opublikowano

Czysty az mozna z niego jesc!

Opublikowano
W dniu 18.02.2019 o 16:29, misiek95 napisał:

Odma nowy typ, napinacz mechaniczny- jakoś po 2003r będzie rok produkcji, fajnie :) Jak moge coś zasugerować to zajrzyjcie tylko na wałek i olej czy nie ma tragedii i do auta- bez żadnych remontów. Powodzenia

edit: łape silnika ma z boku miski, więc kompresor klimy był po lewej. 2004r:thumbup1:

Jakies zmiany w tych silnikach byly, ze te z 2004r lepsze/gorsze od tych wczesniejszych?

Tak z ciekawosci spojrzalem i u mnie w b6 kompresor klimy tez po stronie kierowcy jest, samochod mam jakos z sierpnia/wrzesnia 2003 :)

Opublikowano
52 minuty temu, trepek napisał:

Jakies zmiany w tych silnikach byly, ze te z 2004r lepsze/gorsze od tych wczesniejszych?

Tak z ciekawosci spojrzalem i u mnie w b6 kompresor klimy tez po stronie kierowcy jest, samochod mam jakos z sierpnia/wrzesnia 2003 :)

silnik w Pasacie B5L miał kompresor od klimy na dodatkowym pasku

w A4 B6 kompresor był juz na jednym pasku z całą resztą

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

I w a4 wentylator nie jest napędzany paskiem tylko jest elektrycznie załączany jak ten od klimy 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)
10 godzin temu, trepek napisał:

Jakies zmiany w tych silnikach byly, ze te z 2004r lepsze/gorsze od tych wczesniejszych?

Tak z ciekawosci spojrzalem i u mnie w b6 kompresor klimy tez po stronie kierowcy jest, samochod mam jakos z sierpnia/wrzesnia 2003 :)

No po pierwsze napinacz mechaniczny, który idzie po 2003r- choć z moich obserwacji wynika że to raczej róznica między avf/awx. No ale mniejsza o to. Po drugie ta nowa pokrywa odmy jest fajniejsza, mniej podatna na przytkanie. Trzecia najważniejsza, dla kowiego to poprostu to że będzie ten silnik troche młodszy niż jakiś 2001 chociażby :) Jest jeszcze kilka różnic istotnych ale raczej dla kogos kto swapowal 1.9 do b7 jak ja. Dodatkowo taniutki napinacz osprzętu ale za to mega awaryjny kompresor klimy (twoja końcówka 2003 może mieć jeszcze normalne sprzęgło)

Edytowane przez misiek95
Opublikowano
12 godzin temu, misiek95 napisał:

No po pierwsze napinacz mechaniczny, który idzie po 2003r- choć z moich obserwacji wynika że to raczej róznica między avf/awx. No ale mniejsza o to. Po drugie ta nowa pokrywa odmy jest fajniejsza, mniej podatna na przytkanie. Trzecia najważniejsza, dla kowiego to poprostu to że będzie ten silnik troche młodszy niż jakiś 2001 chociażby :) Jest jeszcze kilka różnic istotnych ale raczej dla kogos kto swapowal 1.9 do b7 jak ja. Dodatkowo taniutki napinacz osprzętu ale za to mega awaryjny kompresor klimy (twoja końcówka 2003 może mieć jeszcze normalne sprzęgło)

w przypadku klimy zostaje ta z B5 :)

Opublikowano

Silnik na miejscu

52692437_1100936090067837_84793920680603

Dodatkowo AudiElements postarało sie o porządek, bo poprzednia instalacja pozostawiała wiele do życzenia pod kątek estetyki i używania fabrycznych rozwiązań. Jeszcze tylko chłodnice paliwa trzeba wynieść na pas.

Opublikowano

Nie ma kolorów  ale będzie petarda?

Opublikowano

Co to za dwie chłodniczki ? Jedna przy zbiorniczku od wspomagania oraz druga pod pompą od wspomagania. Pompę od wspomagania zostawiłeś seryjną czy wymieniałeś na inną? Widzę że sam muszę AE odwiedzić z moim dupowozem z paroma tematami xD

Opublikowano
19 minut temu, Maxero napisał:

Co to za dwie chłodniczki ? Jedna przy zbiorniczku od wspomagania oraz druga pod pompą od wspomagania. Pompę od wspomagania zostawiłeś seryjną czy wymieniałeś na inną? Widzę że sam muszę AE odwiedzić z moim dupowozem z paroma tematami xD

pod zbiorniczkiem - olej, pod pompą - paliwo(ta będzie przeniesiona), a co AE, polecam jak najbardziej, moich głupich pomysłów sie nie bali, wszystko ogarnięte?

Opublikowano

Tez będę korzystał z AE bo widzę, że robotę robią pierwsza klasa! Kowi a jak zdrowie silnika? Wszystko git?

Opublikowano

Jak sie chłopaki wzieli za budowe od podstaw to nie mogło być źle. Cała fuszerka poprzednika wyeliminowana.

Auto odpalone i złozone

52744564_613620919100366_394999238745915

52864487_613621039100354_917683773264992

Wróciliśmy do punktu zero z przed miesiąca, podłaczyć audio na gotowo i okleić zderzak

Auto teraz klepnie troche kilometrów i jedzie na strojenie i chyba go wreszcie odbiore i zrobie porzadną sesje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...