Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki olej polecacie do A4 B8 2.0 TDI CR?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziękuję bardzo :) A jaki filtr oleju do tego dobrać?

Opublikowano
4 minuty temu, Boukhiar napisał:

Dziękuję bardzo :) A jaki filtr oleju do tego dobrać?

Musisz najpierw sprawdzić kod silnika.

Opublikowano

Ja zastanawiam się między valvoline a motulem. Miał ktoś podobny dylemat?

Opublikowano

Tak czytam jak często wymieniacie olej i jestem w szoku ... co 10 tys km? 

Ja robie sporo kilometrow rocznie i średnio wymieniam w moich dieslach olej co 30 tys km co wychodzi i tak 2 razy rocznie minimum i nigdy nie mialem jakis problemow ze smarowaniem czy wyciekami. Sam kupilem niedawno samochod i wiem, ze na poczatku sie wariuje na tym punkcie :) Moim zdaniem olej przy malych przebiegach wystarczy wymieniac raz rocznie, a przy duzych 2x rocznie, a czy to bedzie Castrol, Motul, oryg. VW to juz malo wazne ... wazne by był nowy i świeży. no i spełniał te normy 507 do DPF'a itd ... 

Opublikowano

Ja leje schell helix ultra disel 5w40 wchodzi 4,7-4,8 l po bagnecie ?ale ja mam wywalonego dpf i fabryczny katalizator bo nie spełniał normy i wstawiony kat euro 4 i oczywiście wymiana co 10 tys tak kolega daron mówił jak robił softa w żadne long life nie wierze ?

Opublikowano

Witam
A opinia o org oleju Audi VW ?
Coś typu G052195M4 

Opublikowano

Co radzicie Panowie ,aby dla jednostki  ,która ma przejechane 300tyś. km zmienić olej z 5w30 Motula na inny, np. półsyntety? Chyba najwyższa pora ?

Opublikowano

Jeżeli nie masz dolewek to po co zmieniać? Przejdź na 5W40 co najwyżej.

Opublikowano

Witam.

 Niedawno zakupiłem A4 TDI z silnikiem CNHA  w książce serwisowej niem żadnego wpisu jaki olej był wlewany .Chciałbym się Was poradzić jaki olej przy najbliższej wymianie zastosować .

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, wikary napisał:

Witam.

 Niedawno zakupiłem A4 TDI z silnikiem CNHA  w książce serwisowej niem żadnego wpisu jaki olej był wlewany .Chciałbym się Was poradzić jaki olej przy najbliższej wymianie zastosować .

jest na forum opisane jw link

Edytowane przez RALF76
Opublikowano

Dzięki poczytam .

Opublikowano
W dniu 27.11.2016 o 20:14, Dev napisał:

Xclean 5W40

pozwolisz, że zacytuję ciebie bo właśnie o to chciałem zapytać...

silnik 2.0 TDi CR, w książce czarno na białym napisane, że olej do tego silnika to tylko 5w30 Long Life z normą 507.00 i teraz pytanie czy mogę do tego silnika zalać olej 5w40? Jeśli tak to jest olej 5w40 z normą 507.00? Czy jednak nie ma takiego i może to być olej z normą 505.01? Czy olej z normą 505.01 można lać do silników z DPF?

Aha, wymiana oleju co 15 tyś km

Opublikowano

Z normą 507.00 znajdziesz tylko 5W30. A to, że Long-Life, to nikt nie zabroni wymieniać go co 15k km. 

505.01, to olej do PD (pompowtryski), więc do CR odpada.

Opublikowano
Godzinę temu, M@rcus napisał:

Z normą 507.00 znajdziesz tylko 5W30. A to, że Long-Life, to nikt nie zabroni wymieniać go co 15k km. 

505.01, to olej do PD (pompowtryski), więc do CR odpada.

a jest jakiś olej do CR 5w40?

Opublikowano
38 minut temu, A-rek napisał:

a jest jakiś olej do CR 5w40?

Motul Xclean

Opublikowano

Warto tez pamietac, że w jednostkach z dpf może przybywać troche oleju na wskutek nieprawidlowego wypalania filtra (nawet do litra w skrajnych przypadkach). Czyli lepiej nie przekraczać maxa

Opublikowano (edytowane)
18 godzin temu, Dev napisał:

Motul Xclean

a coś innej marki mógłbyś polecić?

 

Może:

LIQUI MOLY TOP TEC 4100 5W-40

CASTROL EDGE TITANIUM FST TURBO DIESEL 5W-40

Total Quartz Ineo MC3 5W-40

Edytowane przez A-rek
Opublikowano
7 godzin temu, A-rek napisał:

a coś innej marki mógłbyś polecić?

 

Może:

LIQUI MOLY TOP TEC 4100 5W-40

CASTROL EDGE TITANIUM FST TURBO DIESEL 5W-40

Total Quartz Ineo MC3 5W-40

to nie są fullsyntetyki

Opublikowano
W dniu 6.09.2017 o 17:46, Dev napisał:

Motul Xclean

Dev w opisie oleju jest napisane:

" Uwaga, nie należy używać oleju MOTUL 8100 X-clean 5W- 40, gdy wymagane są oleje VW 504 00 lub VW 507 00 "

I co w tym wypadku?

Opublikowano

Jeśli wymienia się olej co 10 tkm to można lać x clean 5/40. Jak ktoś chce long life i wymieniać co 30tkm to wtedy 5/30. Zalałem taty 2,0 tdi CAGA x cleanem 5/40. W bmw serii 1 fabrycznie też był 5/30 i sugerowane wymiany co 30 tkm. Po rozmowie z kolega Dzik też zmieniłem ns cleana 5/40 i wymieniam co 10 tkm

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...