Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Klimatyzacja w A4 B6 nie działa - czy to czujnik ciśnienia klimatyzacji?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No więc generalnie jak temp parownika ładnie schodzi do okolic 2 stopni i sterownik ja utrzymuje, do tego obie kratki prawa i lewa w grupie 009 utrzymują tą samą temperaturę lub bardzo bliską, to nie szukał bym żadnych problemów.

Możesz odpalić klimę na 5 minut dać na LO I nawiew na kratki i skontrolować czy wszystko się zgadza.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
Teraz, pelonek1 napisał:

To było podczas uruchamiania silnika, wcześniej był tylko zapłon.

Tak, już ogarnąłem i dopisałem to w poprzednim poście. Oglądam forum na tel i mi się coś pomieszało :)

Opublikowano
3 minuty temu, MaTeo85 napisał:

No więc generalnie jak temp parownika ładnie schodzi do okolic 2 stopni i sterownik ja utrzymuje, do tego obie kratki prawa i lewa w grupie 009 utrzymują tą samą temperaturę lub bardzo bliską, to nie szukał bym żadnych problemów.

Możesz odpalić klimę na 5 minut dać na LO I nawiew na kratki i skontrolować czy wszystko się zgadza.

Za jakiś czas pójdę zobaczę i dam znać.

Opublikowano

Logi były zrobione tylko na włączonym silniku.Jutro zobaczę czy rurka nie zamarza.

Opublikowano (edytowane)
33 minuty temu, MaTeo85 napisał:

Możesz odpalić klimę na 5 minut dać na LO I nawiew na kratki i skontrolować czy wszystko się zgadza

Tak to wyszło, niżej już nie schodzi. Sorry za obrócone zdjęcie.IMG_20220706_201521.thumb.jpg.b2bc012c33edda440397a9ba91eea25d.jpg

 

Edytowane przez pelonek1
Opublikowano

Jest mocno gorąco więc myślę że te 3,5 stopnia jest dobrze. Kratki też są ok. Lewa lekko więcej, ale to jest minimalna różnica. Jeździć i cieszyć się klimatyzacją :)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
W dniu 31.05.2013 o 20:15, Dev napisał:

zawór w kompresorze do wymiany lub cały kompresor

do tego osuszacz i dławik

Witam ,a prosbe o pomoc jezeli by sie dalo mogl bym zadzwonić poprosił bym o nr ten lub podam mój na wats up 

+447972699395

 Chodzi o klimę, nabita ,nowy skraplacz ,osuszacz ,dławił 

Na wolnych klima chodzi buduje cisnienie do 16bar puznij spada do 7, 

Dodam gazu idzie do gory pochodzi dodam gazu spada i tak w kółko, podmieniałem 3 sensory od wysokiego ciśnienia ale używane i cały czas tak samo ,czy może to być elektrozawór w sprężarce czy sama sprezarka ,nalatene 400tys ? 

A dodam ze skraplacz nrf jak wykręciłem czujnik to tak trochę tam poleciało zielonego takie banki ale przez sek ,może coś z węglem w skraplacz.? 

Opublikowano

Panowie czy ten czujnik G65 tylko ori? Widzę, że z ASO kosztuje prawie 400 ? Nie chcę zakładać jeszcze nowego tematu, klima nie działa a był błąd 00819 - High Pressure Sensor (G65): Signal too Low, błąd skasowałem ,ale econ zablokowane. Dużo czytam, że zamienniki działają jak chcą, tylko że to 1/3 ceny ori. Wydawało mi się, że hella czy mahle nie są takie złe.

Opublikowano
6 godzin temu, franc321 napisał(a):

Panowie czy ten czujnik G65 tylko ori?

Tak.

Opublikowano

Jeszcze 3 lata temu można było kupić Hella ale teraz ich chyba nawet nie ma. Jesteś pewien że to czujnik, a nie faktycznie brak czynnika? Te czujniki aż tak awaryjne nie są, mogą się zawiesić od opiłków w klimatyzacji, warto go w tedy wykręcić i wyczyścić.

Opublikowano

Siemanko,


Od poczatku sezonu na ciepło, mam problem z klima, w poprzednim sezonie wymieniane były dwa przewody i skraplacz,
Po podmianie klimatronika na około 3-4 minuty klima działa spoko, nabija 16bar, chłodzi jak trzeba a potem znikad sie wylacza, kompresor ma dalej status 0 w vcds(czyli wg. opisu włączony), a ciśnienie spada do 7-8 barów.

Jeśli dam econ i odpale znow klime to ciśnienie idzie do 22 bar i spada do 8 po chwili.

 

 

 

Miałem problem, ze g150 i g151 pokazywało mi -30c, okazało się, że jeden z kabelków(brązowo biały), był przerwany, po naprawie go, odczyt temp. wrócił do normy, przy działającej klimie, jak auto już w miare się schłodziło, pokazuje ok. 6c.

Grupa 9 i 10 gdy klima działa:

 

Grupa 9:

36510254_grupa9klimaON.thumb.jpg.d0b4fc86a4623f3fdc47ca6447899d80.jpg

 

Grupa 10:

1888818875_grupa10klimaON.thumb.jpg.c1e8769a973822db86284273c72e21f6.jpg

I wtedy znikad klima się wyłącza(kompresor dalej ma status 0 czyli on, ciśnienie spada, temperatura na parowniku i na kratka rośnie, nie chłodzi) i gdy próbje zrobić econ/on to ciśnienie wskaskuje na 21 bar i spada do 7/8 spowrotem.

Myślałem nad wymiana dławika i osuszacza, jak mam auto 4 lata to tego nie ruszałem..

Błędów oczywiście brak, macie może jakieś pomysły?

 

Opublikowano

 Tutaj logi z jazdy, po 2-3 km sie po prostu spadlo cisnienie jak widac na logu a wg. vcds, status zalczenia kompresora zostal dalej na 0, czyli wszystko niby ok..

 

LOG.TUNEZILLA.COM

Tutaj logi od zaplonu przez 5 minut na zlosc dzialala ok..

LOG.TUNEZILLA.COM

Tutaj przejechana chwil po samoistnym wylaczniu podczas jazdy i wlaczeniu econ na 2 minuty i odpalenie z powrotem bez gaszenia motoru:

LOG.TUNEZILLA.COM

 

Opublikowano

Cześć Panowie. 
A ktoś z was z Wrocławia jest może żeby pomoc?

Nowa sprężarka , chodziło super przez dwa tyg , teraz wieje jakby chciało a mie mogło. Pokazało mi raz błąd czujnika ale vcds pokazuje wartości ok moim zdaniem. Na odpalonej klimatyzacji 15-16 barów. 
mechanik stwierdził ze sprężarka się wyłącza co jakiś czas ale ja tego nie mogę zaobserwować. Coś jeszcze mogę sprawdzić na własna rękę?

IMG_3097.jpeg

Opublikowano

wiatraki sie krecą ?

dławik był wymieniany ? osuszacz ?

Opublikowano
2 minuty temu, Dev napisał(a):

wiatraki sie krecą ?

dławik był wymieniany ? osuszacz ?

 Wiatraki się kreca normalnie i 1 i 2 bieg. 
dlawik wymieniany , a osuszacz nie. 

Opublikowano
11 godzin temu, Dzienciol89 napisał(a):

Cześć Panowie. 
A ktoś z was z Wrocławia jest może żeby pomoc?

Nowa sprężarka , chodziło super przez dwa tyg , teraz wieje jakby chciało a mie mogło. Pokazało mi raz błąd czujnika ale vcds pokazuje wartości ok moim zdaniem. Na odpalonej klimatyzacji 15-16 barów. 
mechanik stwierdził ze sprężarka się wyłącza co jakiś czas ale ja tego nie mogę zaobserwować. Coś jeszcze mogę sprawdzić na własna rękę?

IMG_3097.jpeg

Ona się nie wyłącza, masz kompresor o zmiennej geometrii pracy, jeżeli ciśnienie jest za duże to zawór wysteruje tak, aby kompresor nie generował ciśnienia. Jeżeli są spadki na czujniki nie liniowe, to czujnik do wymiany. Kiedy nie chłodzi to jakie ciśnienie pokazuje? Zbyt wysokie też obcina sprawność sprężarki i przestaje chłodzić. 

Opublikowano
1 minutę temu, Langista napisał(a):

Ona się nie wyłącza, masz kompresor o zmiennej geometrii pracy, jeżeli ciśnienie jest za duże to zawór wysteruje tak, aby kompresor nie generował ciśnienia. Jeżeli są spadki na czujniki nie liniowe, to czujnik do wymiany. Kiedy nie chłodzi to jakie ciśnienie pokazuje? Zbyt wysokie też obcina sprawność sprężarki i przestaje chłodzić. 


ja osobiście Nie zauważyłem żeby nie chłodziła , jedynie jak włączę Econ No ale to oczywiste , wtedy ciśnienie około 40stopni. Po włączeniu klimy rosło do 16-17 max ale nie zaobserwowałem żeby się „wyłączała”. Myślisz ze warto wymieniać ten czujnik czy jeszcze posprawdzać?

Opublikowano

Tak, bo powinno być ok 8-12 podczas pracy, coś za wysokie masz to ciśnienie.

Opublikowano
16 minut temu, Langista napisał(a):

Tak, bo powinno być ok 8-12 podczas pracy, coś za wysokie masz to ciśnienie.

Oki w takim razie zmienię czujnik i może osuszacz żeby mieć czysta glowe 

Opublikowano

A przez za wysokie ciśnienie może również nie chłodzić tak jak powinna? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...