Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Regulacja biegu jalowego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Potwierdzam, nic innego jak 128 nie przyjmuje...

P. S. 

Przynajmniej na klonie...

Edytowane przez bobasxx
Opublikowano

Login 09399


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Tak czytam i się zastanawiam co robić bo tez mi drży :/ często wpada mi w jakieś wibracje przy 160km/h na chwile i potem znów Ok :/


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Te drżenie to chyba u większości występuje, u mnie też i nie wiem co z tym robić :/

Opublikowano
W dniu 23.10.2017 o 10:34, KoWaL_89 napisał:

Te drżenie to chyba u większości występuje, u mnie też i nie wiem co z tym robić :/

Tak naprawdę to sprawdźcie koła, felgi, opony, układ hamulcowy a nie doczepiajcie się do jednostki napędowej która ma się ni jak do prędkości samochodu.

To że Wam coś drga to albo drga przy 2000 obrotów silnika albo przy 160km/h.

Opublikowano

Ja mam podniesione do 950 z tego co mówił mi Kropa przy strojeniu i brak drgań teraz 

Opublikowano

lol o ponad 200obr od serii? po co tyle?

 

Opublikowano
2 minuty temu, krzysiekml napisał:

lol o ponad 200obr od serii? po co tyle?

 

Szczerze to nie pytałem czemu aż tyle ale jest dużo lepiej, i mówił że w każdym 1.8t które stroi robi taki zabieg bo to mają za niskie 

Opublikowano

ja tez miałem podniesione obroty ale o nie całe 100 przy wtryskach 630 bo na wolnych telepało lekko a w sumie to ja nic nie odczuwałem tylko tuner to zrobił aby nie zalewało go 

 

Opublikowano
W dniu 17.09.2017 o 21:56, zaraza23 napisał:

Login 09399


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Login 09399 nie wchodzi ani w 11 coding ani 16 advanced acccess  w silniku bfb. 

Jest może jeszcze jakiś inny?

Chciałbym zmienić obroty kiedy A/C jest na w stanie high i compressor na off. W takiej konfiguracji mam obroty zadane 730 i rzeczywiste 730.

Jak tylko załączę kompresor zadane i rzeczywiste są powyżej 900, silnik pracuje aksamitnie gładko i tak bym chciał mieć zawsze. 

Opublikowano

Panowie, odgrzewam kotleta. Jak z tymi poduszkami? Faktycznie z biegiem czasu okazało się, że SWAG to AVON ? Różnica w cenie ogromna, bo za 2 sztuki 300zł SWAG a AVON ponad 800zł...
Jak się Wasze sprawują?
Ja muszę wymienić lewą, ale chyba zrobię od razu dwie + poduszka skrzyni, żeby to miało ręce i nogi.
Z góry dzięki za opinie :)

Opublikowano

dostałeś odpowiedz w innym temacie... 

myślisz że tutaj jest "inna" wiedza na ten temat ?

Opublikowano

Soul, w różnych tematach wypowiadają się różni ludzie, także opinii chciałem zaciągnąć, tam gdzie temat był poruszany. Mimo wszystko temat nie jest wyczerpany, bo nie jest jednoznaczne, czy SWAG jest pakowaczem dla ori.

Opublikowano
14 godzin temu, jolley napisał:

czy SWAG jest pakowaczem dla ori.

Odpowiadam Ci jednoznacznie :) 

NIE JEST

Ori masz AVON , tylko w ASO 

Opublikowano

Dzięki!

Opublikowano

Panowie, temat był o podniesieniu obrotów przez vcds a nie o poduszkach, nie mam nic przeciwko, u mnie także telepie, czy znacie inne kody do dostępu upoważnionego ?

Opublikowano

Ogarnięty tuner odblokuję Ci możliwość regulacji obrotów w vcds. Trzeba pogmerac w sofcie. Mi się udało. 

Opublikowano

Ale ci dobrze. Ile podniosłeś? 

Opublikowano

Z fabrycznych 780 do 850. Dopiero wtedy jest znośnie w zimie. Ale mam jeszcze fabryczne sprzęgło i dwumase więc nie wykluczam ze to dodaje trochę wibracji :) 

Opublikowano (edytowane)

Dodam tylko że żaden login nie pomoże, loginy są znane, można znależć na necie, zresztą wg specyfikacji w bosch me7 regulacja idle nie wymaga podania żadnego Pinu/loginu

Więc producent aby zablokować regulacje wyzerował limity adaptacji/regulacji obrotów do 0. 

Edytowane przez soul87

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...