Dev Opublikowano 8 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Post 349 lub VAG:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Matix wystarczy że mi napiszesz numer swojej pompy abs i będę wiedział Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix0907 Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Tylko gdzie ja u siebie teraz górkę znajdę albo śnieg ;p a na pompie czy tam sterowniku od abs nie ma nic odnośnie eds ? a to jutro napisze pioteros, bo ciemno na zewnątrz a do garażu nie wjadę bo rozebrana b4 stoi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Po numerze ci znajdę czy jest eds, na wszelki wypadek jak da radę to spisz też że sterownika ale nie wiem czy bez demontażu jego da się cokolwiek zobaczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Mam u siebie w ośce esp, zimą jak jeździłem przez duże zaspy, wiadomo wyłączałem te ustrojstwo przyciskiem żeby asr nie przyhamowywał kół i się jakoś można było przebić przez ten śnieg, jednak było słychać jakieś skrzypienie i czułem na pedale gazu jakby dalej coś tam ingerowało w te hamulce. Co to jest w końcu ? EDS czy dalej asr, bo nie powiem, pomagało w jeździe, a B4 tylko z absem ciężej było przejechać. nom nie które b4 to były rarytasy na tamte czasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATIUS Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 taki wynalazek mógby być w a4 órce w audi 80 odłaczany ABS był dobrym patentem:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Tak naprawdę ciężki przód pomaga skręcać bo dociąża przód, spróbuj sobie Carrerą poskręcać bez wrzucania w zakręt to się przekonasz.Na pewno byłby problem z EDS gdyby była blokada 100% albo częściowa wyrównująca obroty. Jak wiemy torsen przekazuje (mnoży) moment więc rzeczywiście nie koniecznie będzie problem ale na tyle fizykiem nie jestem żeby zagwarantować że będzie bezpiecznie dla napędu. Chłopie, co ty wypisujesz. "Ciężki przód pomaga skręcać" ?? To masa auta ma znaczenie. Audi V8 jest lżejsze od nowszego wypasionego A6 w combi i pewnie jeszcze z V6 z przodu. To co w audi jest problemem to to, że cały silnik wisi przed przednią osią jak wahadło jakieś co zwiększa masę przodu. Oczywiście torsen pomaga zarzucać tyłem. Ale nawet jakbyś do takiego A6 przeszczepił torsena na tył to nie byłoby jakiegoś zadziwiającego efektu z powodu masy auta. Jakbyś założył blokadę 100% na tył to EDS by się nie włączał w ogóle, bo EDS działa tylko wtedy kiedy koła na danej osi mają różną prędkość. A na szperze 100% mają taką samą. Kolejny raz więc wypisujesz wyssane z palca teorie nie wiadomo po co. Torsen to nie mała namiastka szpery 3 Torseny tez są bez sensu, wystarczy jedno koło w powietrzy i auto stoi A skąd to wiesz sprawdzałeś? Na 3 torsenach teoretycznie auto powinno jechać z podniesionym jednym kołem. Bo centralny torsen daje moment na oś która ma lepszą przyczepność, a między osiami torsen da moment na koło które ma lepszą przyczepność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horny devil Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Polecam przeglądnąć może coś rozjaśni: http://a4-klub.pl/uklad-hamulcowy-96/asr-aucie-ktorym-bylo-256088/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 8 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 :polew: Gregory, nie wyglupiaj sie, poczytaj o Torsenie a w szczegolnosci o wspolczynniku blokowania Wowczas sie wszystko wyjasni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix0907 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Po numerze ci znajdę czy jest eds, na wszelki wypadek jak da radę to spisz też że sterownika ale nie wiem czy bez demontażu jego da się cokolwiek zobaczyć Udało mi się tylko z pompy te numery spisać 8E0 614 111 T i 0 265 202 401 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 matix, masz tylko ABS/ESP ---------- Post dopisany at 19:07 ---------- Poprzedni post napisany at 19:05 ---------- nie bylo jednoczesnie ESP i EDS w B5 przynajmniej w ośce, EDS i ASR owszem, ale byl tez i sam ABS/EDS w Quattro kazde mialo EDS, niektore ESP ale za to nie bylo ASR w ogole bo nie ma nic o tym napisane w opisie numeru pompy ---------- Post dopisany at 19:14 ---------- Poprzedni post napisany at 19:07 ---------- Pompy w ośkach poliftach 8E0614111AN / 8E0614111AB / 8E0614111AM - ABS 8E0614111AN / 8E0614111AM / 8E0614111AD - ABS z Navi 8E0614111F/8E0614111B - pompa ABS+EDS 8E0614111G / 8E0614111C / 8E0614111AJ / 8E0614111AH / 8E0614111AQ / 3B0614111- ABS+EDS+ASR 8E0614111AT / 8E0614111T / 8E0614111AS / 8E0614111AA - ABS+ESP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix0907 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 No to ja nie wiem co tak skrzypiało, może przeguby, chociaż nie było do tej pory z nimi problemu. Było czuć że samochód ciągnie na śniegu, tak samo na letnich łysawych oponach w błocie. Ale jak nie było eds to nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 chyba ze ESP jest jako zintegrowany uklad EDS i dlatego EDSu nie ma w opisie - praktycznie bedziesz musial to sprawdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 10 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Ja już zamówiłem:naughty: na piatek ma go zdemontować z auta, dorwałem za 600zł, siedzi jeszcze w V8ce:whistling: No i jak, przyszło to co mialo przyjść ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Dzisiaj miał to zdemontować z auta i wysłać dzisiaj bądź jutro, tak wiec pewnie bedzie z poczatkiem tygodnia u mnie Cięzkie toto jest? bo bede musiał zatargać do piwnicy w bloku:grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 10 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Ok 20-25kg. Nie moze wyslac tego od razu do mnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 ja cały dyfer tylni z mostem bez problemu taszcze a wcale kafarem nie jestem ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Ok 20-25kg. Nie moze wyslac tego od razu do mnie ? tyle co worek cementu Można wziąć 2 i iść na spacer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Ok 20-25kg. Nie moze wyslac tego od razu do mnie ? w sumie tak tez mogłem zrobić, ale jeszcze nie mam dyfra od B5 na podmiane:facepalm: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 10 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 To nic ale bede mial czas na rozbiorke i ogarniecie Torsena Wiesz juz jakie masz oznaczenie dyfra ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się