krzysiek23 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 nie mozna w nieskonczonsc czegos poprawiac, a stabilizator nie jest glownym elementem zawieszenia u mnie ogolnie to wina zawiechy niemiala wplywu,w te wakacje wszystko z przodu i tylu bylo wymieniane na nowe lawy,poduchy law,wszelkie wachacze,tuleje,tulejki,mam stabilizatory od s4 b5 przod-tyl poliuretan na nich,rozporki gora/dol, dev bedziesz cos mial na tyl to wal do mnie
Dev Opublikowano 17 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2013 o jakim tyle mówisz ? wyślij mi smsem swoje dane do N, musze wysłac Ci paczkę
ruks Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 nie z braku umiejętności, tylko z tego powodu o którym wczesniej tutaj pisaliscie:wink: Na 100% Ciekawe że moje jakoś skręca...
pastaldo Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 nie z braku umiejętności, tylko z tego powodu o którym wczesniej tutaj pisaliscie:wink: Na 100% Ciekawe że moje jakoś skręca... Podziel sie wiedzą jak tego dokonujesz
quadysz Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 nie z braku umiejętności, tylko z tego powodu o którym wczesniej tutaj pisaliscie:wink: Na 100% Ciekawe że moje jakoś skręca... kluczem jest chyba słowo "jakoś" wszystko jest kwestia wzgledna Panie kolego...
ruks Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 nie z braku umiejętności, tylko z tego powodu o którym wczesniej tutaj pisaliscie:wink: Na 100% Ciekawe że moje jakoś skręca... Podziel sie wiedzą jak tego dokonujesz Już pisałem że trzeba dociążyć przód przed skrętem. Swoją drogą to skoro tak narzekacie na nie skręcające quattro to po co je kupiliście?
AKWAMARYN_ Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 nie z braku umiejętności, tylko z tego powodu o którym wczesniej tutaj pisaliscie:wink: Na 100% Ciekawe że moje jakoś skręca... Podziel sie wiedzą jak tego dokonujesz Już pisałem że trzeba dociążyć przód przed skrętem. Swoją drogą to skoro tak narzekacie na nie skręcające quattro to po co je kupiliście? ...Zjawisku temu można przeciwdziałać poprzez lekkie pulsacyjne zwalnianie i naciskanie pedału gazu dla dociążenia przedniej osi i odzyskania kierowalności...
Kowi87 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 nie z braku umiejętności, tylko z tego powodu o którym wczesniej tutaj pisaliscie:wink: Na 100% Ciekawe że moje jakoś skręca... Podziel sie wiedzą jak tego dokonujesz Już pisałem że trzeba dociążyć przód przed skrętem. Swoją drogą to skoro tak narzekacie na nie skręcające quattro to po co je kupiliście? a co według Ciebie lepiej skręca A4 Quattro czy subarynka?, jesteś instruktorem a wmawiasz nam że A4 skręca, na większosci forum jest opinia jaka jest(negatywna), na ułezu to samo powiedzą że nie skreca na sliskim tylko jedzie do przodu:whistling: właśnie ten rozkład masy o którym pisałes wczesniej ma na to wpływ, no chyba że w odpowiednio dociazysz auto cegłami workami gdzie sie da by przesunać odpowiednio rozkład mas:wink: Ja tam uważam ze nie skręca i tyle pare razy juz poszedłem przodem a zamiar był inny
pioteros Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 jasne ze mozna jechac bokiem ale wlasnie w innych autach 4x4 duzo latwiej to zrobic wlasnie przez to ze rozklad masy wychodzi 50:50
Dev Opublikowano 17 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2013 takie to juz auto, które ....ujowo skreca nie tylko na śliskim przednie zawieszenie to jakaś wydumka grubo naćpanego inżyniera audi byle zasrane bmw robi z naszymi klamotami jak chce i gdzie chce nie ma co sie użalac i albo jezdzimy albo sprzedajemy i kupujemy inne auto AWD
Arturoo Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 takie to juz auto, które ....ujowo skreca nie tylko na śliskimprzednie zawieszenie to jakaś wydumka grubo naćpanego inżyniera audi byle zasrane bmw robi z naszymi klamotami jak chce i gdzie chce nie ma co sie użalac i albo jezdzimy albo sprzedajemy i kupujemy inne auto AWD na suchej drodze ...mam ziomka w bloku co ma model 328 3,0 benzin i na prostej ,czy ciut krętej ,suchej drodze nie podchodzę..... ale na dobrze mokrych/śliskich łukach jakoś pewniej jednak mój parch jedzie i z zupełnie inną prędkością ...testowaliśmy nieraz.......ale to może wyjątek
szczuraz Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 co do skręca czy nie skręca zostaje jeszcze kwestia lewej nogi na hamulcu
ruks Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Już pisałem że trzeba dociążyć przód przed skrętem. Swoją drogą to skoro tak narzekacie na nie skręcające quattro to po co je kupiliście? a co według Ciebie lepiej skręca A4 Quattro czy subarynka?, jesteś instruktorem a wmawiasz nam że A4 skręca, na większosci forum jest opinia jaka jest(negatywna), na ułezu to samo powiedzą że nie skreca na sliskim tylko jedzie do przodu:whistling: właśnie ten rozkład masy o którym pisałes wczesniej ma na to wpływ, no chyba że w odpowiednio dociazysz auto cegłami workami gdzie sie da by przesunać odpowiednio rozkład mas:wink: Ja tam uważam ze nie skręca i tyle pare razy juz poszedłem przodem a zamiar był inny Wystarczy odpowiednio dociążyć balansem masy czyli odpuszczenie gazu lub dohamowanie (trudniejsze i wymaga więcej ćwiczeń), zawsze możesz też wrzucić auto z przeciwskrętu, generalnie moje B6 jedzie bardzo podobnie jak impreza GD RS mimo że jest sporo cięższe. Do STI nie porównuj bo to inna półka. Każde auto jeśli wjedziesz za szybko, przekręcisz koła, zrobisz agresywny skręt lub gaz w łuku to nie skręci, nawet STI z niskim środkiem ciężkości z przodu. Jak masz ochotę wpadnij na Miedzianą na szkolenie to zobaczysz że skręci mimo że asfalt na torze jest zawsze bardzo śliski bez względu na warunki. Polecam też przejechanie się czymś co ma silnik z tyłu i wtedy okaże się co to znaczy "nie skręca" i to jeszcze zanim wpadnie w poślizg
horny devil Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Możesz coś więcej o tych szkoleniach napisać na pw. sorry za OT
Dev Opublikowano 18 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2013 Przestaniecie robic syf w temacie ? Temat jest o Torsenie a niebawem zaczniecie pisac o okresach swoich bab
krzysiek23 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 o jakim tyle mówisz ?wyślij mi smsem swoje dane do N, musze wysłac Ci paczkę jak wpadnie ci 1 jeden jakis torsen na tyl w rece daj cyna to go wezme do siebie,wyslij mi to na chate do pl bo tu jak na granicy zatrzymaja beda chcieli clo
pioteros Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 kolejny przyklad gdzie powinien znajdowac sie silnik z przodu auta... wiadomo ze coupe ma inna budowe pozwalajaca na takie umiejscowienie ale w bmw tez tak jest i nic nie wadzi
LOKO Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 W driftowozach często cofa się silnik do tyłu dla lepszego rozkładu mas a co za tym łatwiejszej kontroli w poślizgu
pioteros Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 to jest w miare seryjna S2000 ;] ---------- Post dopisany at 15:42 ---------- Poprzedni post napisany at 15:41 ---------- tomik poczte odbierz
Imhotet Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 swoja droga fajny silnik w tym S2k.. 2L 240 kucy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się