aker Opublikowano 28 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2021 , W dniu 27.05.2021 o 16:19, Jaco3soN napisał: Nie, jeżeli ten dźwięk nie trwa więcej niż 1-2sekundy to nie ma się czym przejmować. Ogólnie jeżeli napinacz jest nie sprawny to będzie głośno brzęczał i chodził jak diesel (nie mylić z wtryskiwaczami ani pukającymi szklankami). Dodatkowo w grupie 90-93 będzie pokazane jaki jest kąt wałka ssącego ( jest jakiś zakres dopuszczaly) nie pamiętam jaki ale jeżeli wartości będą poza tym zakresem to świadczy że coś jest nie tak ( łańcuch wyciągniety lub napinacz pada) najlepiej jak jest tam 0.0. Zazwyczaj w naszych ori napinaczach rozpadają się oringi w środku i napinacze nie trzymają ciśnienia i źle pracują. Czasami cewka padnie ale to idzie sprawdzić. Można też wyciągnąc sam tłoczek i sprawdzić czy w środku nie ma syfu albo czy sam tłoczek jest drożny. ,, Dodatkowo w grupie 90-93 będzie pokazane jaki jest kąt wałka ssącego ( jest jakiś zakres dopuszczaly) nie pamiętam jaki ale jeżeli wartości będą poza tym zakresem to świadczy że coś jest nie tak ( łańcuch wyciągnięty lub napinacz pada) najlepiej jak jest tam 0.0. ,, Gdzie to można sprawdzić vcds-em ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DivaynEays Opublikowano 28 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2021 18 minut temu, aker napisał: , ,, Dodatkowo w grupie 90-93 będzie pokazane jaki jest kąt wałka ssącego ( jest jakiś zakres dopuszczaly) nie pamiętam jaki ale jeżeli wartości będą poza tym zakresem to świadczy że coś jest nie tak ( łańcuch wyciągnięty lub napinacz pada) najlepiej jak jest tam 0.0. ,, Gdzie to można sprawdzić vcds-em ? wchodzisz w silnik, bloki pomiarowe i wlasnie w bloki 90, 91 i 93. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Dzisiaj zrobiłem bloki pomiarowe 90,91 i 93 proszę o ocenę bo nie wiem za bardzo na jakie wskazania mam patrzeć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Jest ok. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2021 26 minut temu, przem8 napisał: Jest ok. Ok.super dzięki o te wskazania chodzi ? 90 - 0.0 KW 91 - -1.0 KW 93 - 0.0 KW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Tak, a podczas spokojniej jazdy w gr.90 powinny się zmienić wartość na jakieś 20-22 jeśli działa zmienna faza. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2021 2 godziny temu, przem8 napisał: Tak, a podczas spokojniej jazdy w gr.90 powinny się zmienić wartość na jakieś 20-22 jeśli działa zmienna faza. Próba zrobiona i podczas spokojniej jazdy w gr.90 wskazuje 21 KW wychodzi że jest ok.dzięki za poświęcony czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2021 W dniu 12.08.2021 o 11:51, przem8 napisał: Tak, a podczas spokojniej jazdy w gr.90 powinny się zmienić wartość na jakieś 20-22 jeśli działa zmienna faza. Ja mam -16 i idzie normalnie spalanie gazu na trasie 9.5 litra w mieście 12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 Opublikowano 13 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2021 1 godzinę temu, Wojtass2828 napisał: Ja mam -16 i idzie normalnie spalanie gazu na trasie 9.5 litra w mieście 12 W gr90 czy 93? Jeśli w 93 to masz rozrząd przestawiony o ząbek. O spalaniu się nie wypowiadam, bo to zależy jak kto jeździ i jakie przełożenia ma skrzynia itp.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2021 22 godziny temu, przem8 napisał: W gr90 czy 93? Jeśli w 93 to masz rozrząd przestawiony o ząbek. O spalaniu się nie wypowiadam, bo to zależy jak kto jeździ i jakie przełożenia ma skrzynia itp.. 93 właśnie tak podejrzewałem że rozrząd jest przestawiony po tych wskazaniach bo czuć że trochę słabszy jak przed wymianą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz Opublikowano 19 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2021 Jak ma -16 to pokusiłbym się o stwierdzenie, że może nawet dwa ząbki, albo przestawione o ząbek na rozrządzie i dodatkowo zjechany napinacz z łańcuchem... Jak jest -9 to już wtedy jest przestawione o ząbek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 Opublikowano 19 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2021 4 godziny temu, Emejcz napisał: Jak ma -16 Jeden ząbek na pasku. MIałem -15/-16 i po ustawieniu na znak 0.0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcinlbn24 Opublikowano 17 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2021 (edytowane) Witam czy napinacz jest do wymiany ? Dodaje filmik ciśnienie oleju jest Przy odpalaniu rano jest taki dźwięk max do 3 sekund później cisza i czasem w środku dnia też potrafi tak być po odpaleniu ale mnie głośno https://youtube.com/shorts/-0Yf293O_WU?feature=share Tu filmik z vcds kanały 90-93 Edytowane 17 Października 2021 przez Marcinlbn24 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DivaynEays Opublikowano 17 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2021 7 godzin temu, Marcinlbn24 napisał: Witam czy napinacz jest do wymiany ? Dodaje filmik ciśnienie oleju jest Przy odpalaniu rano jest taki dźwięk max do 3 sekund później cisza i czasem w środku dnia też potrafi tak być po odpaleniu ale mnie głośno https://youtube.com/shorts/-0Yf293O_WU?feature=share Tu filmik z vcds kanały 90-93 synchro git, jesli nie wali bledem od zmiennej fazy to nie ma koniecznosci wymiany. Jesli halasuje przy odpalaniu na zimno to upewnic sie ze jest dobry olej, filtr, cisnienie oleju odpowiednie i w najgorszym przypadku zaworek w podstawie filtra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcinlbn24 Opublikowano 18 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2021 (edytowane) Olej jest 5w40 LIQUI MOLY ciśnienie jest jest ok Jak sprawdzić ten zaworek w podstawie filtra? Edytowane 18 Października 2021 przez Marcinlbn24 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcinlbn24 Opublikowano 20 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2021 (edytowane) Skoro napinacz działa skąd jest ten grzechot przy odpalaniu rano i teraz też czasem w ciągu dnia? Mam też wyciek z okolic interculera tu jak idzie rura do niego o co chodzi ? Odma jakaś zapchana ? Edytowane 20 Października 2021 przez Marcinlbn24 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zionx Opublikowano 20 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2021 (edytowane) Jak masz wyciek z rury intercoolera to masz zajechaną turbine i puszcza olej w dolot Kilkusekundowy grzechot napinacza jest dopuszczalny przy odpalaniu zimnego silnika Edytowane 20 Października 2021 przez zionx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcinlbn24 Opublikowano 20 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2021 (edytowane) Turbo nowe Ok 6 miesięcy Rano tak jest ale też bywa w ciągu dnia że auto jest gorące i za godzinkę jadę też zdążą się chwilę Edytowane 20 Października 2021 przez Marcinlbn24 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 Opublikowano 20 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2021 (edytowane) 51 minut temu, Marcinlbn24 napisał: Turbo nowe Ok 6 miesięcy Rano tak jest ale też bywa w ciągu dnia że auto jest gorące i za godzinkę jadę też zdążą się chwilę Przecież miałeś wymieniać ten napinacz na wersję bez cewki, już jakiś czas temu o tym wspominałeś więc nie wiem o co dopytujesz. Prócz tego dostałeś wszystko co trzeba kupić. Lubisz mącić Poza tym ten napinacz co masz wsadzony obecnie to jakiś chiński zamiennik, a widziałem to osobiście Edytowane 20 Października 2021 przez przem8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zionx Opublikowano 20 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2021 Po 1 to że turbo nowe, nie znaczy że nie ma wady fabrycznej, po 2 turbo pewnie regenerowane a nie nowe, po 3 po wymianie turbiny pewnie nie umyty dolot z oleju którym rzygała stara turbina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się