Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Otworzenie samochodu - brak zamka w drzwiach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Rozładował mi się akumulator :facepalm: , do tego stopnia że przestał działać zamek centralny z pilota. Nie ma zamka w drzwiach jedynie jest w bagażniku. Przez bagażnik nie mogę wejść ponieważ siedzenia są zamknięte od środka. Podładowałem aku przez gniazdo zapalniczku w bagażniku, niestety pilot się rozprogramował, a żeby go zaprogramować trzeba włożyć go do stacyjki no i tu koło się zamyka bo trzeba wejść do środka. Ma ktoś jakieś pomysły (oprócz wybicia szyby lub wezwania "fachowców" od otwierania bez klucza)

Opublikowano

Możesz sam próbować lekko odgiąć ramkę przednich drzwi, a następnie próbować włożyć kluczyk na długim grubszym drucie do stacyjki i przekręcić. Mi tak fachowiec zrobił w poprzednim aucie gdzie miałem odcięte zamki...

Opublikowano
Możesz sam próbować lekko odgiąć ramkę przednich drzwi, a następnie próbować włożyć kluczyk na długim grubszym drucie do stacyjki i przekręcić. Mi tak fachowiec zrobił w poprzednim aucie gdzie miałem odcięte zamki...

Załóżmy że włoży ten kluczyk i przekręci, pewnie nawet odpali. Ale gdzie pojedzie tym samochodem skoro go nadal nie będzie w środku?:naughty:

---------- Post dopisany at 10:34 ---------- Poprzedni post napisany at 10:28 ----------

Obawiam się że pozostaje tylko bicie szyby żeby się dostać do środka.

No ale tak właśnie kończy się poprawianie fabryki

http://a4-klub.pl/nadwozie-14/klamka-drzwi-kierowcy-240575/

Opublikowano

Otwierałem tak z bratem B6 jak zatrzasnął kluczyki :facepalm:

Najlepiej w dwie osoby, jedna odgina ramę drzwi, druga operuje drutem. Nie baw się w wkładanie kluczyka do stacyjki bo to nic nie da, skoro akumulator walnięty, tylko trzeba pociągnąć klamkę. Licz się też z tym że możesz porysować lakier w wnęce drzwi.

Opublikowano

a nie jest przypadkiem tak, że jak auto było od zewnątrz zamknięte pilotem to ciągnięcie za klamkę i tak nie otworzy drzwi? Takie zabezpieczenie przed złodziejami, że nawet jak szybe wybije to i tak drzwi nie otworzy. Kiedyś tak się zamknąłem w aucie i klamką nie dało się otworzyć, tylko pilotem.

Ja bym chyba szukał ludzi którzy awaryjnie otwierają samochody. No chyba, że taniej znajdziesz szybe

Opublikowano
Możesz sam próbować lekko odgiąć ramkę przednich drzwi, a następnie próbować włożyć kluczyk na długim grubszym drucie do stacyjki i przekręcić. Mi tak fachowiec zrobił w poprzednim aucie gdzie miałem odcięte zamki...

Załóżmy że włoży ten kluczyk i przekręci, pewnie nawet odpali. Ale gdzie pojedzie tym samochodem skoro go nadal nie będzie w środku?:naughty:

---------- Post dopisany at 10:34 ---------- Poprzedni post napisany at 10:28 ----------

Obawiam się że pozostaje tylko bicie szyby żeby się dostać do środka.

No ale tak właśnie kończy się poprawianie fabryki

http://a4-klub.pl/nadwozie-14/klamka-drzwi-kierowcy-240575/

Kolego klamki jak masz auto z pilota zamknięte są nieaktywne i możesz sobie je jak pindolka ciągnąć :wink: wsadzasz klucz do zamka, przekęcasz a potem drugim drutem za klamkę

Opublikowano

W mojej B5 również nie mam zamków, dlatego zrobiłem ukryte wyprowadzenie do awaryjnego ładowania akumulatora oraz awaryjnego podawania impulsu otwarcia drzwi do pompki.

Przez kilka lat użyte 2 razy.

Opublikowano
Rozładował mi się akumulator :facepalm: , do tego stopnia że przestał działać zamek centralny z pilota. Nie ma zamka w drzwiach jedynie jest w bagażniku. Przez bagażnik nie mogę wejść ponieważ siedzenia są zamknięte od środka. Podładowałem aku przez gniazdo zapalniczku w bagażniku, niestety pilot się rozprogramował, a żeby go zaprogramować trzeba włożyć go do stacyjki no i tu koło się zamyka bo trzeba wejść do środka. Ma ktoś jakieś pomysły (oprócz wybicia szyby lub wezwania "fachowców" od otwierania bez klucza)

Pewnie masz sedana bo w avancie było by po problemie.

Dlaczego nie masz zamka w dzwiach? Anglik?

Czy sam sobie zmieniłeś klamkę aby teraz mieć problem

Tapatalk4

Opublikowano

Panowie, brak klamki to pewnie niezrozumiały dla mnie tjuning który widać jak się kończy:kox: Ale do rzeczy.

Kolega pisze że akumulator naładował przez gniazdko w bagażniku. Jednak skoro pilot nadal nie działa bo się rozsynchronizował to należy go zsynchronizować poprzez włożenie do stacyjki. Ale nie wiem jaki trzeba by mieć manipulator aby włożyć nim przez małą szczelinkę kluczyk do stacyjki i jeszcze nacisnąć przycisk.

Teraz kwestia otwarcia drzwi od środka. To czy się otworzy poprzez pociągnięcie lub podwójne pociągnięcie za wewnętrzną klamkę zależy od kodowania modułu komfortu - czy jest aktywna podwójna blokada czy nie. W standardzie jest aktywna czyli po zamknięciu zamka następuje również jego ryglowanie które zabezpiecza otwarcie auta od środka np w przypadku wybicia szyby. Tak więc spróbować można ale nawet to moim zdaniem uszkodzi sie ramkę drzwi wię i tak trzeba będzie kupować szybę z ramką.

Po wybiciu szyby tak aby sięgnąć do stacyjki trzeba włożyć kluczyk i zakodować wciskając jakikolwiek przycisk.

Po wymianie szyby radziłbym również kupić klamkę z wkładką do zamka:naughty:

Opublikowano

Jeśli masz 2 kluczyki to jeden przekręcasz w stscyjce a drugi przyciskach. Też chyba powinno zadziałać. Spróbuj z zapasowym kluczykiem. Może zadziała.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Usunięcie zamka to typowe zabezpieczenie na złodziei, ale trzeba to robić z głową, czyli wyprowadzić kable z zamka. Jeżeli nie masz wyprowadzonych kabli to musisz dostać się do stacyjki: albo przez szybę albo przez bagażnik. Jeżeli masz tunel na narty to spróbuj przełożyć rękę i odblokować oparcie.

Opublikowano
Jeżeli masz tunel na narty to spróbuj przełożyć rękę i odblokować oparcie.

chyba musiał by mieć rękę jak orangutan żeby sięgnąć :decayed:

Opublikowano

jak by ci się udało włożyć kluczyk do stacyjki i go przekręcić na zapłon to możesz spróbować otworzyć szybę ,ja tak robiłem jak zatrzasnęły się kluczyki w stacyjce ,a auto było odpalone,

Opublikowano

I jak tam kolego, otwarłeś już auto? Bo jestem ciekaw jak sobie poradziłeś

Opublikowano

nie wiem dokładnie jak to działa, ale kiedyś miałem akcje z pilotem, nie dało się otworzyć auta.

Dopiero po włożeniu nowej baterii, pilotem próbowałem wciskać przyciski i nagle załapał, chyba dobre 5 min tak klikałem :]

a swoją drogą to klamkę się zmienia na pełną bo to dodatkowe opóźnienie dla włamywacza a nie żadne tjuning jak ktoś wyżej napisał :]

... zostawiasz sobie "gdzieś" takie gniazdo szczelne, do niego podłączasz plus i minus z aky i przewody od zamka lub np. kabel od otwarcia szyby :]

Opublikowano

u mnie kolega mial podobny problem w a8. Padł mu całkowicie akumulator. Mógł otworzyć drzwi kierowcy tylko miał problem bo akumulator jest w bagazniku a jak sie okazało zamek był uszkodzony. I teraz miał dylemat jak naładować akumulator bez dostawania sie do akumuatora albo jak inaczej otworzyć bagażnik. Wkoncu przerobił ładowarkę samochodową tak żeby działała na większy prąd, podłaczył do niej prostownik i udało sie podać na chwilę prad tak żeby z pilota otworzyć bagażnik.

Opublikowano

w A8 to pod maską jest wyprowadzenie + z aku tak, że można na kable odpalić, a tutaj kolega nie może się dostać do kabiny i napisał, że trochę podładował przez gniazdo zapalniczki

Opublikowano

a nie da się podać powietrza do pompki np. kompresorem w odpowiedni przewód żeby otworzyły się drzwi?ja bym tak kombinował

Opublikowano

A wez sobie ten kompresorek i wloz wezyk w odpowiedni otworek i napompuj powietrza :decayed:

W B6 jest elektryczny zamek

Opublikowano

sorrki pany,nie zaczaiłem,myślałem o b5

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...