pet3r Opublikowano 5 Maja 2006 Opublikowano 5 Maja 2006 ja uzylem suwmiarek w moich sa glebokosciomierze, ktore pasuja w te szczeliny. radyjko da sie wyjac, teraz bede kombinowal z podlaczeniem mp3 playera. dziekuje za rady!
Slawo80 Opublikowano 5 Maja 2006 Opublikowano 5 Maja 2006 Suwmiarkami tez mozna Chodzi o to zeby rozepchnac takie blaszki od zaczepow do zewnatrz kluczyki do wyciagania maja rowki na krawedzi, sa tez plaskie ktore maja haczyki w uchwytah wzdluz plaskiej strony blaszki (np w vw golfie 4 tak jest ) wtedy mozna napilowac rowki wzdloz plaszczyzny dorabianego kluczyka Mozna tez napilowac wzdluz i na krawedzi i mamy dorobione kluczyki do obu rozwiazn Oczywiscie bez rowkow tez sie da tylko trzeba troche za radyjko pociagac
jchyra Opublikowano 10 Maja 2006 Opublikowano 10 Maja 2006 Po wymianie akumulatora wyrzuca mi kody 08.5 11.5 13.5 i 15.5 Czyli we wszystkich przypadkach (zgodnie z tabelą z listy) - "Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę". Mam pytanie, czy można to zrobić bez użycia komputera, za pomocą tych magicznych kodów? Tym bardziej, że przed wymianą akumulatora wszystko działało idealnie. Czy może kody te służą jedynie do diagnostyki? Dziękuję i pozdrawiam.
dark79 Opublikowano 11 Maja 2006 Opublikowano 11 Maja 2006 Po wymianie akumulatora wyrzuca mi kody 08.5 11.5 13.5 i 15.5Czyli we wszystkich przypadkach (zgodnie z tabelą z listy) - "Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę". Mam pytanie, czy można to zrobić bez użycia komputera, za pomocą tych magicznych kodów? Tym bardziej, że przed wymianą akumulatora wszystko działało idealnie. Czy może kody te służą jedynie do diagnostyki? Dziękuję i pozdrawiam. zapraszam kolege do NEWBIE, a co do problemu to sprubój jeszcze raz odpiąć (obie klemy) aku na 30 min i podłącz z powrotem, może coś pomoże
dziarule Opublikowano 11 Maja 2006 Opublikowano 11 Maja 2006 a dlaczego jak wrzucam kod mierzenia obrotow to jakies dziwne liczby mi wyskakuja 960, 123
jchyra Opublikowano 12 Maja 2006 Opublikowano 12 Maja 2006 Po wymianie akumulatora wyrzuca mi kody 08.5 11.5 13.5 i 15.5Czyli we wszystkich przypadkach (zgodnie z tabelą z listy) - "Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę". Mam pytanie, czy można to zrobić bez użycia komputera, za pomocą tych magicznych kodów? Tym bardziej, że przed wymianą akumulatora wszystko działało idealnie. Czy może kody te służą jedynie do diagnostyki? Dziękuję i pozdrawiam. zapraszam kolege do NEWBIE, a co do problemu to sprubój jeszcze raz odpiąć (obie klemy) aku na 30 min i podłącz z powrotem, może coś pomoże Dziękuję za odpowiedź. Akumulator odłączyłem (nawet na 45min) – jednak nie pomogło. W poprzednim poście zapomniałem dodać, że szaleje wyświetlacz temperatury. Wyświetla zakres od minus 45st C do plus 58st C. Ewidentnie dmucha tylko z nawiewu na szybę. A na nogi i centralnie nie da się dmuchnąć nawet „ręcznie”. Chyba dokumentnie zablokowane. Nie wiem jakie powinny być wartości w poszczególnych kodach, wpisuję je więc, może coś Wam powiedzą: Wyświetlana wartości kodu. 1c = 08,5 11,5 13,5 15,5 2c = 0 3c = 0 4c = 9,7 5c = 10,2 6c = 13,8 7c = 0 8c = 1,3 9c = 40,0 10c = 21,3 11c = 1,0 12c = 23,9 13c = 23,5 14c = 0,7 15c = 23,4 16c = 21,1 17c = 0 :-) 18c = 5,7 19c = 5,6 20c 12,2 21c = 0 22c = 0 23c = 0 24c = 0 25c = 17,8 26c = 25,5 27c = 40 28 29 30c = 6,5 31 32c = 0 33c = 0 34c = 0 35c = 0 36c = 23,0 37c = 1,0 38c = 23,5 39c 1,5 40c = 23,4 41c = 1,0 42c = 20,7 43c = 1,0 44c = 0,1 45c = 27,2 46c = 1,9 47c = 1,9 48c = 10,2 49c = 0 50 51c = 5,0 52c = 1,6 53c = 01,0. 54c = 9,3 55c = 1,9 56c = 0 57c = 0 58c = 2,0 59c = 1,9 60c = 0 61c = 2 mogę wprowadzić jeszcze kilkanaście kolejnych kodów, których nie ma w klubowej tabeli 62c = 13,1 63c = 13,1 64c = 2,4 65c = 0,8 66c = 0,8 67c = 13,8 68c = 2,1 69c = 0 70c = 0 71c = 1,4 72c = 13,8 73c = 13,5 74c = 0 nie miałem termometru, ale temperatura na zewnątrz była podobna do tej w środku jakieś 15-20st C Może na nic się zdało to moje wklepywanie wartości, ale mam też pytanie: Jakie są prawidłowe wskazania (nie licząc temperatur, które można łatwo sprawdzić). Na przykład: 9c Wartość różnicowa (błąd?) klapy regulacji temperatury = 40 większą ilością pytań nie będę Was nudził dziękuję i pozdrawiam
Krzychu88 Opublikowano 24 Maja 2006 Opublikowano 24 Maja 2006 Sorki ze tak pozno pytam ale dopiero co sie dzisiaj bawilem moim klimatronikiem i nie wiem jak wprowadzic powyzsze kody tzn. liczby z przecinkiem i litere i liczbe np d3 ktos moze pomoc?? Dzieki z gory
Pikuś Opublikowano 25 Maja 2006 Opublikowano 25 Maja 2006 Sorki ze tak pozno pytam ale dopiero co sie dzisiaj bawilem moim klimatronikiem i nie wiem jak wprowadzic powyzsze kody tzn. liczby z przecinkiem i litere i liczbe np d3 ktos moze pomoc?? Dzieki z gory Czlowieku czytales ten temat od poczatku?? Cos mi sie wydaje, ze nie. To co Hugo napisal to sa wartosci wyswietlane przy danej wartosci kodu. Czyli jakie mozesz miec bledy. Co do wprowadzania wartosci kodu to masz jeden post nad Toba.
adadur Opublikowano 25 Maja 2006 Opublikowano 25 Maja 2006 czy błedy klimatronika wyskakują też na VAGu
szpak Opublikowano 25 Maja 2006 Opublikowano 25 Maja 2006 Bawiłem się trochę w sobotę :? ale coś jest chyba nie tak. Na 17 jest prędkość (różnica ok. 5 km.)- OK , na 5 temperatura na zewnątrz -było ok. 16 stopni (w rzeczywistości ok. 0) , najberdziej zbliżona była na 55 :roll: ,na 31 powinno zaświecić się wszystko, a tu prawie nic :?: . Czy coś jest nie tak , może coś trzeba poustawiać ? u mnie jest tak samo :neutral: dotej pory wiem tylko ze 17 to prędkość samochodu reszty kodów nie kumam . Np powiedzcie mi jak u was jest temperatura zewnętrzna tego czujnika przy zderzaku przedniego, przy chłodnicy, bo czujnik u mnie tam jest a nie wiem ktory kod podaje jego wartość
piurko Opublikowano 25 Maja 2006 Opublikowano 25 Maja 2006 u mnie jest tak :pozycja 17 - wskazanie predk. jazdy - róznica jak kolega wyzej pisal 10 % - przy 100 km/h licznikowych na klimatroniku 93 km/h pozycja 49 - temperatura oleju pozycja 51 - temperatura płynu chłodniczego reszty narazie nie przegladalem :mrgreen: U mnie to pasuje , a temp. zew. jest chyba na 46 Tak w ogóle to wskazania są różne w różnych modelach :?:
bratpit Opublikowano 26 Maja 2006 Opublikowano 26 Maja 2006 Sorki ze tak pozno pytam ale dopiero co sie dzisiaj bawilem moim klimatronikiem i nie wiem jak wprowadzic powyzsze kody tzn. liczby z przecinkiem i litere i liczbe np d3 ktos moze pomoc?? Dzieki z gory Za takie cytowanie należy się nagana :mrgreen:
Gość Murzyn Opublikowano 26 Maja 2006 Opublikowano 26 Maja 2006 :/ nie zagladalem do tego tematu jeszcze, a tu sie okazuje ze fajne wynalazki Hugo skombinowal.... pytanko czy w modelu 00 tez to dziala, bo pisaliscie ze tylko na starym klimtronicu
Hugo Opublikowano 26 Maja 2006 Autor Opublikowano 26 Maja 2006 :/ nie zagladalem do tego tematu jeszcze, a tu sie okazuje ze fajne wynalazki Hugo skombinowal.... pytanko czy w modelu 00 tez to dziala, bo pisaliscie ze tylko na starym klimtronicu Nie działa :mrgreen:
Hugo Opublikowano 26 Maja 2006 Autor Opublikowano 26 Maja 2006 a nie ma kodow do nowszych?? Niestety nie ma
Gość Murzyn Opublikowano 26 Maja 2006 Opublikowano 26 Maja 2006 standard - biednemu zawsze wiatr w oczy
Gość Murzyn Opublikowano 26 Maja 2006 Opublikowano 26 Maja 2006 nie psujmy tematu...zapraszam do na luzie...o przeciaganiu tesciowej na lince
szpak Opublikowano 26 Maja 2006 Opublikowano 26 Maja 2006 fajna sprawa te kody tylko smuci mnie jedna rzecz a mianowicie temperatura zewnętrzna moglaby być pokazywana bezposrednio na klimatroniku a nie poprzez kod. (mowie tu oczywiscie o starszych A4 np 98r. nie wiem jak jest w nowszych,)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się