ŁukaszPłock Opublikowano 28 Czerwca 2017 Opublikowano 28 Czerwca 2017 13 minut temu, greg2505 napisał: Egr odłączałeś , ja miałem podobnie jak egr się zasyfił, po odpięciu problem zniknął Nic z egr jeszcze nie robiłem ale wiem na 100 procent że słowniczek klapy gaszacej nie działa, może to ma jakiś wpływ. Dzięki za podpowiedź
marky2552 Opublikowano 28 Czerwca 2017 Opublikowano 28 Czerwca 2017 Siłownoczek klapy chyba nie ma nic do tego. Moja klapa gasząca tez raz działa raz nie działa Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
greg2505 Opublikowano 28 Czerwca 2017 Opublikowano 28 Czerwca 2017 Klapa gasząca to jedno , a egr to drugie , zdejmij z niego wężyk i zaślep śrubą (wężyk ) przejedź się , jeśli egr się przycina szarpnięcia powinny ustać i auto powinno zrobić się żwawsze
ŁukaszPłock Opublikowano 6 Lipca 2017 Opublikowano 6 Lipca 2017 Dnia 28.06.2017 o 17:47, greg2505 napisał: Klapa gasząca to jedno , a egr to drugie , zdejmij z niego wężyk i zaślep śrubą (wężyk ) przejedź się , jeśli egr się przycina szarpnięcia powinny ustać i auto powinno zrobić się żwawsze zatkałem i lepiej sie jeździ , ale drgawki delikatne jeszcze są . czy czyszczenie egr pomoze?
greg2505 Opublikowano 6 Lipca 2017 Opublikowano 6 Lipca 2017 możesz wyczyścić lub jeździć z odpiętym ,ja kilka lat tak jeżdżę i jest ok
piotrsob1 Opublikowano 4 Września 2017 Opublikowano 4 Września 2017 Dnia 27.06.2017 o 18:09, ŁukaszPłock napisał: broki siedzą. wałek wygląda tak jak na zdj. plus zastanawia mnie od czego takie żółte plamki .... Jak nie ma gorszych niż na zdjęciach i silnik chodzi w miarę normalnie to wlej do oleju MILITEC1 i jeździj dalej A dlaczego tak polecam to możesz wywnioskować czytając mój temacik : Jest tam też sporo innych przydatnych informacji
Damis16 Opublikowano 5 Września 2017 Opublikowano 5 Września 2017 (edytowane) witam. - zrobione gniazda w głowicy - zregenerowane wtryskiwacze 6 miesięcy temu(3 miesiące był spokój) na 2 i 3 cylindrze korekty byli po 3, -3 po zamianie pompek miejscami 2 z 1 i 3 z 4 złe korekcje poszły za pompkami. wywala teraz tylko blad 4 wtryskiwacza czy walnięty jest 4 pomppwtrysk? Uszczelki nowe, wtryski wyregulowane pozdrawiam Edytowane 5 Września 2017 przez Damis16
piotrsob1 Opublikowano 5 Września 2017 Opublikowano 5 Września 2017 (edytowane) 53 minuty temu, Damis16 napisał: witam. - zrobione gniazda w głowicy - zregenerowane wtryskiwacze 6 miesięcy temu(3 miesiące był spokój) na 2 i 3 cylindrze korekty byli po 3, -3 po zamianie pompek miejscami 2 z 1 i 3 z 4 złe korekcje poszły za pompkami. wywala teraz tylko blad 4 wtryskiwacza czy walnięty jest 4 pomppwtrysk? Uszczelki nowe, wtryski wyregulowane pozdrawiam Coś tu się kupy nie trzyma Przed zamianą najgorszą korekcje miałeś na drugim , pompka z drugiego poszła na pierwszy , czyli teraz tam powinna być najgorsza korekcja , jak piszesz że korekcje za pompkami poszły ... A ze screena wychodzi że najlepsza korekcja na pierwszym a na czwartym padaczka.... Po korekcjach nie można wyciągać pochopnych wniosków na temat kondycji pompek, bo za dużo innych czynników też na nie wpływa. Robiąc zamianę pompek miejscami można część tych czynników wyeliminować, pod warunkiem że wnioski są logiczne, a u Ciebie nie są Ogarnij się, podejrzewam że gdzieś w opisie jest błąd, albo inaczej niż w opisie wyglądała zamiana miejscami pompek Edytowane 5 Września 2017 przez piotrsob1
Damis16 Opublikowano 6 Września 2017 Opublikowano 6 Września 2017 (edytowane) Chodziło mi o to, że przed zamianą miescami pomek korekcje byly takie duże na 2 i 3 cylindrze jak teraz ma to po zamianie na 1 i 4 czyli zamieniłem 2 wtrysk z 1 wtryskiem i 3 wtrysk z 4 wtryskiem. Duże korekcje z wtrysków 2 i 3 przeszły na 1 i 4. Czyli korekcje poszły z wtryskami po zamianie p.s teraz znalzłem zdjęcie. na drugim miałem -3, a na 3 miałem 3 przed zamianą Edytowane 6 Września 2017 przez Damis16
Damis16 Opublikowano 7 Września 2017 Opublikowano 7 Września 2017 Dzisiaj zakupimy jeden pompowtrysk, niby sprawdzony. Zamontujemy go i zobaczymy co sie bedzie działo
piotrsob1 Opublikowano 7 Września 2017 Opublikowano 7 Września 2017 W dniu 6.09.2017 o 12:44, Damis16 napisał: na drugim miałem -3, a na 3 miałem 3 przed zamianą Czyli dokładnie odwrotnie niż napisałeś na początku Mały szczegół a zmienia postać rzeczy , teraz jest wszystko jasne i logiczne , pompka która teraz jest na czwartym cylindrze na 99 % jest niesprawna Proponuje pamiętać na przyszłość by pisać o rzeczach pewnych i dwa razy sprawdzonych, jak się chce uzyskać wartościową wskazówkę dotyczącą problemu
ŁukaszPłock Opublikowano 9 Września 2017 Opublikowano 9 Września 2017 (edytowane) U mnie korekcje wyglądają tak jak widać na zdj. (auto ma 400tys przebiegu). Co o tym można powiedzieć? dodam że podczas pracy silnika wartości zmniejszają się w stronę zera. Edytowane 9 Września 2017 przez ŁukaszPłock
marky2552 Opublikowano 9 Września 2017 Opublikowano 9 Września 2017 Wsio git nie ruszać nic to bedzie jeździć Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
misiakpawel92 Opublikowano 18 Września 2017 Opublikowano 18 Września 2017 (edytowane) Witam, Jestem nowy na forum także proszę o ewentualną wyrozumiałość Mam Audi a4b6 z silnikiem AVF 130KM. Od niedawna zauważyłem, że auto zaczęło dymić na czarno, wcześniej praktycznie nie puszczał dymka. Sprawdzałem na kompie korekcje wtryskiwaczy i wyszła następująco: 1,1 0,6 0,7 0,4 (lub coś zbliżonego, nie zrobiłem niestety zdjęcia. pierwsza była na + pozostałe na -). Dodatkowo zauważyłem, że podczas powolnego przyspieszania na 2 biegu auto ciągnie i na chwile jest tak jakbym odpuścił gaz i znowu ciągnie. Dzieje się tak nie zawsze. Jak wcisnę gaz mocniej to wszystko jest normalnie. Nie zauważyłem również spadku mocy. Czy z tych informacji da się wywnioskować co może być przyczyną i czy to wtryskiwacz nr 1? co jeszcze mam sprawdzić? Z góry dzięki za wszystkie porady. Edytowane 18 Września 2017 przez [email protected]
ŁukaszPłock Opublikowano 18 Września 2017 Opublikowano 18 Września 2017 15 minut temu, [email protected] napisał: Witam, Jestem nowy na forum także proszę o ewentualną wyrozumiałość Mam Audi a4b6 z silnikiem AVF 130KM. Od niedawna zauważyłem, że auto zaczęło dymić na czarno, wcześniej praktycznie nie puszczał dymka. Sprawdzałem na kompie korekcje wtryskiwaczy i wyszła następująco: 1,1 0,6 0,7 0,4 (lub coś zbliżonego, nie zrobiłem niestety zdjęcia. pierwsza była na + pozostałe na -). Dodatkowo zauważyłem, że podczas powolnego przyspieszania na 2 biegu auto ciągnie i na chwile jest tak jakbym odpuścił gaz i znowu ciągnie. Dzieje się tak nie zawsze. Jak wcisnę gaz mocniej to wszystko jest normalnie. Nie zauważyłem również spadku mocy. Czy z tych informacji da się wywnioskować co może być przyczyną i czy to wtryskiwacz nr 1? co jeszcze mam sprawdzić? Z góry dzięki za wszystkie porady. Wg mnie turbo do sprawdzenia... Piszesz ze łapie dziury podczas przyspieszania...
Mikołaj Sieradzki Opublikowano 24 Września 2017 Opublikowano 24 Września 2017 Witam. W mojej B7-ce po odpaleniu zaczynało dymić na biało, czasami biała chmura czasami lekko. Mechanik wystawił diagnozę że to PD, wymienił wszystkie 4 + popychacze zaworów i przy okazji miałem rozrząd wymieniany. Po wykonanych naprawach nadal występuje dymienie, o co chodzi ? Dymienie nie jest obfite
Kefiro Opublikowano 10 Października 2017 Opublikowano 10 Października 2017 Nagrzewanie się katalizatora i wydechu powoduje parowanie wilgoci która się w niej znajduje, i może być ze troszkę zadymi, jak nie czuć niespalonego paliwa to nie ma się co aż tak przejmować, takie moje zdanie
Rai Opublikowano 13 Października 2017 Opublikowano 13 Października 2017 Proszę o ocenę stanu pompowtryskiwaczy.Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 13 Października 2017 Opublikowano 13 Października 2017 21 minut temu, Rai napisał: Proszę o ocenę stanu pompowtryskiwaczy. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Tragedii nie ma , chociaż korekcja na trzecim i czwartym jest podwyższona . Jeździć i nie kombinować , problem będzie jak na którymś pojawią się korekcje powyżej dwóch na plusie i zacznie motorem telepać na wolnych obrotach A wtedy w 70% przypadków wystarczy wymienić uszczelnienia na pompkach, by wszystko wróciło do normy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się