Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[TDI PD] Czy pompowtryskiwacze mam do wymiany ? Porady...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
13 minut temu, greg2505 napisał:

Egr odłączałeś , ja miałem podobnie jak egr się zasyfił, po odpięciu problem zniknął 

Nic z egr jeszcze nie robiłem ale wiem na 100 procent że słowniczek klapy gaszacej nie działa, może to ma jakiś wpływ. Dzięki za podpowiedź 

Opublikowano

Siłownoczek klapy chyba nie ma nic do tego. Moja klapa gasząca tez raz działa raz nie działa

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Opublikowano

Klapa gasząca to jedno , a egr to drugie , zdejmij z niego wężyk i zaślep śrubą (wężyk ) przejedź się , jeśli egr się przycina szarpnięcia powinny ustać i auto powinno zrobić się żwawsze 

Opublikowano
Dnia 28.06.2017 o 17:47, greg2505 napisał:

Klapa gasząca to jedno , a egr to drugie , zdejmij z niego wężyk i zaślep śrubą (wężyk ) przejedź się , jeśli egr się przycina szarpnięcia powinny ustać i auto powinno zrobić się żwawsze 

zatkałem i lepiej sie jeździ , ale drgawki delikatne jeszcze są . czy czyszczenie egr pomoze?

Opublikowano

możesz wyczyścić lub jeździć z odpiętym ,ja kilka lat tak jeżdżę i jest ok

Opublikowano
Dnia 27.06.2017 o 18:09, ŁukaszPłock napisał:

broki siedzą. wałek wygląda tak jak na zdj.

plus zastanawia mnie od czego takie żółte plamki ....:(

11.jpg

22.jpg

44.jpg

Jak nie ma gorszych niż na zdjęciach i silnik chodzi w miarę normalnie to wlej do oleju MILITEC1 i jeździj dalej :D

A dlaczego tak polecam to możesz wywnioskować czytając mój temacik :

Jest tam też sporo innych przydatnych informacji :hi:

Opublikowano (edytowane)

imagejpegwitam.

- zrobione gniazda w głowicy

- zregenerowane wtryskiwacze 6 miesięcy temu(3 miesiące był spokój)

na 2 i 3 cylindrze korekty byli po 3, -3

po zamianie pompek miejscami 2 z 1 i 3 z 4 złe korekcje poszły za pompkami.

wywala teraz tylko blad 4 wtryskiwacza

 

czy walnięty jest 4 pomppwtrysk? Uszczelki nowe, wtryski wyregulowane 

 

 

pozdrawiam 

IMG_3422.PNG

Edytowane przez Damis16
Opublikowano (edytowane)
53 minuty temu, Damis16 napisał:

imagejpegwitam.

- zrobione gniazda w głowicy

- zregenerowane wtryskiwacze 6 miesięcy temu(3 miesiące był spokój)

na 2 i 3 cylindrze korekty byli po 3, -3

po zamianie pompek miejscami 2 z 1 i 3 z 4 złe korekcje poszły za pompkami.

wywala teraz tylko blad 4 wtryskiwacza

 

czy walnięty jest 4 pomppwtrysk? Uszczelki nowe, wtryski wyregulowane 

 

 

pozdrawiam 

IMG_3422.PNG

Coś tu się kupy nie trzyma :decayed:

Przed zamianą najgorszą korekcje miałeś na drugim , pompka z drugiego poszła na pierwszy , czyli teraz tam powinna być najgorsza korekcja , jak piszesz że korekcje za pompkami poszły ...

A ze screena wychodzi że najlepsza korekcja na pierwszym a na czwartym padaczka.... :P

Po korekcjach nie można wyciągać pochopnych wniosków na temat kondycji pompek, bo za dużo innych czynników też na nie wpływa.

Robiąc zamianę pompek miejscami można część tych czynników wyeliminować, pod warunkiem że wnioski są logiczne, a  u Ciebie nie są :D

Ogarnij się, podejrzewam że gdzieś w opisie jest błąd, albo inaczej niż w opisie wyglądała zamiana miejscami pompek :hi:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano (edytowane)

Chodziło mi o to, że przed zamianą miescami pomek korekcje byly takie duże na 2 i 3 cylindrze jak teraz ma to po zamianie na 1 i 4 :)

czyli zamieniłem 2 wtrysk z 1 wtryskiem i 3 wtrysk z 4 wtryskiem.

Duże korekcje z wtrysków 2 i 3 przeszły na 1 i 4.

 

Czyli korekcje poszły z wtryskami po zamianie :)

 

p.s teraz znalzłem zdjęcie.

na drugim miałem -3, a na 3 miałem 3 przed zamianą

 

 

Edytowane przez Damis16
Opublikowano

Dzisiaj zakupimy jeden pompowtrysk, niby sprawdzony. Zamontujemy go i zobaczymy  co sie bedzie działo 

Opublikowano
W dniu 6.09.2017 o 12:44, Damis16 napisał:

na drugim miałem -3, a na 3 miałem 3 przed zamianą

Czyli dokładnie odwrotnie niż napisałeś na początku :D

Mały szczegół a zmienia postać rzeczy , teraz jest wszystko jasne i logiczne , pompka która teraz jest na czwartym cylindrze na 99 % jest niesprawna :P:hi:

Proponuje pamiętać na przyszłość by pisać o rzeczach pewnych i dwa razy sprawdzonych, jak się chce uzyskać wartościową wskazówkę dotyczącą problemu :naughty:

Opublikowano

Ok Ok Ok. 

Pisalem w pośpiechu ;))

Opublikowano (edytowane)

U mnie korekcje wyglądają tak jak widać na zdj. (auto ma 400tys przebiegu). Co o tym można powiedzieć?

dodam że podczas pracy silnika wartości zmniejszają się w stronę zera.

korekcje.jpg

Edytowane przez ŁukaszPłock
Opublikowano

Wsio git nie ruszać nic to bedzie jeździć

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Jestem nowy na forum także proszę o ewentualną wyrozumiałość :)

Mam Audi a4b6 z silnikiem AVF 130KM. Od niedawna zauważyłem, że auto zaczęło dymić na czarno, wcześniej praktycznie nie puszczał dymka.

Sprawdzałem na kompie korekcje wtryskiwaczy i wyszła następująco: 1,1  0,6  0,7  0,4 (lub coś zbliżonego, nie zrobiłem niestety zdjęcia. pierwsza była na + pozostałe na -).

Dodatkowo zauważyłem, że podczas powolnego przyspieszania na 2 biegu auto ciągnie i na chwile jest tak jakbym odpuścił gaz i znowu ciągnie. Dzieje się tak nie zawsze. Jak wcisnę gaz mocniej to wszystko jest normalnie. Nie zauważyłem również spadku mocy.

Czy z tych informacji da się wywnioskować co może być przyczyną i czy to wtryskiwacz nr 1? co jeszcze mam sprawdzić?

Z góry dzięki za wszystkie porady. 

Edytowane przez [email protected]
Opublikowano
15 minut temu, [email protected] napisał:

Witam,

Jestem nowy na forum także proszę o ewentualną wyrozumiałość :)

Mam Audi a4b6 z silnikiem AVF 130KM. Od niedawna zauważyłem, że auto zaczęło dymić na czarno, wcześniej praktycznie nie puszczał dymka.

Sprawdzałem na kompie korekcje wtryskiwaczy i wyszła następująco: 1,1  0,6  0,7  0,4 (lub coś zbliżonego, nie zrobiłem niestety zdjęcia. pierwsza była na + pozostałe na -).

Dodatkowo zauważyłem, że podczas powolnego przyspieszania na 2 biegu auto ciągnie i na chwile jest tak jakbym odpuścił gaz i znowu ciągnie. Dzieje się tak nie zawsze. Jak wcisnę gaz mocniej to wszystko jest normalnie. Nie zauważyłem również spadku mocy.

Czy z tych informacji da się wywnioskować co może być przyczyną i czy to wtryskiwacz nr 1? co jeszcze mam sprawdzić?

Z góry dzięki za wszystkie porady. 

Wg mnie turbo do sprawdzenia... Piszesz ze łapie dziury podczas przyspieszania... 

Opublikowano

Witam.

W mojej B7-ce po odpaleniu zaczynało dymić na biało,  czasami biała chmura czasami lekko. Mechanik wystawił diagnozę że to PD, wymienił wszystkie 4 + popychacze zaworów i przy okazji miałem rozrząd wymieniany.

Po wykonanych naprawach nadal występuje dymienie, o co chodzi ? Dymienie nie jest obfite

Opublikowano

Nagrzewanie się katalizatora i wydechu powoduje parowanie wilgoci która się w niej znajduje, i może być  ze troszkę zadymi, jak nie czuć niespalonego paliwa to nie ma się co aż tak przejmować, takie moje zdanie

Opublikowano

Proszę o ocenę stanu pompowtryskiwaczy.82f44015583a7ac3bca7501b579b9963.jpgadae4d1fa0514cc7c33665fe2329ae71.jpg

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
21 minut temu, Rai napisał:

Proszę o ocenę stanu pompowtryskiwaczy.82f44015583a7ac3bca7501b579b9963.jpgadae4d1fa0514cc7c33665fe2329ae71.jpg

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
 

Tragedii nie ma , chociaż korekcja na trzecim i czwartym jest podwyższona .

Jeździć i nie kombinować , problem będzie jak na którymś pojawią się korekcje powyżej dwóch na plusie i zacznie motorem telepać na wolnych obrotach :decayed:

A wtedy w 70% przypadków wystarczy wymienić uszczelnienia na pompkach, by wszystko wróciło do normy :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...