elmer80 Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 W związku że nie ma osobnego tematu na temat tego interfejsu to zapraszam do dyskusji. Ja już kupiłem i będę testował. Jak macie pytania to pisać. Poniżej link do strony viaken z tym urządzeniem. Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji
Radex121 Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Czekamy na wiadomości bo wygląda ciekawie Miał bym waga zawsze w kieszeni hehehe
elmer80 Opublikowano 4 Lutego 2014 Autor Opublikowano 4 Lutego 2014 Jak otworzyłem przesyłkę to bardzo pozytywnie się zaskoczyłem. Opakowanie jak od dobrego zegarka a samo wykonanie interfejsu bardzo przyzwoite no i efektowny kolor. Każdy się pyta a co to jest? MP3? :-) Na spokojnie potestuje to napisze co i jak.
miodzio992 Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Łał wygląda fajnie chciałbym zobaczyć minę polskich pseudo majstrów jakby czymś takim grzebał przy aucie i to jeszcze przez telefon albo żeby wyglądało bardziej profesjonalnie to przez tablet
feniks Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 Czekam na opinie. Ciekawi mnie czy torque na nim pójdzie, czy tylko ich apka? I najważniejsze czy da się logi zrobić?
Galetto Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 Zapewne ani logów, ani długiego kodowania to nie ruszy. Ciekawe czy w ogóle ruszy jakiekolwiek kodowanie i adaptacje. Producent pisze o odczycie błędów (wspomina o tym wielokrotnie) przypuszczam, że to sprzęt przeznaczony typowo do błędów. Podgląd parametrów: ciekawe w jakiej formie? Bo jeżeli będą tam inne jednostki niż w VAG COM/VCDS to d*pa. To bardziej zabawka niż sprzęt do porządnej pracy. Ale poczekajmy na wyniki testów.
przemik Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 Ładne pudełko i kolor wtyczki.... spora cena jak na bezprzewodowy skanerek do błedów.
pox Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 Ciekawe, Ale na screenach nie widzę opcji zapisu logu do plików, a jeżeli nie ma to szkoda.
szakal222 Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 do autora : lobiles logi tym ?sa jakies ograniczenia wzgledem zwyklego vaga
Daduś Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 Ciekawa zabawka tylko ciekawe czy zdaje egzamin i czy aplikacje sa darmow
elmer80 Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Opublikowano 9 Lutego 2014 Powiem krótko... zabawka... Można sobie co najwyżej temperaturę silnika sprawdzić a i tak nie zawsze bo lubi się zawiesić. Nie wiem czy to wina oprogramowania ale jest beznadziejne. Np. w logach silnika pokazuje po 3 grupy! Czyli np. korekcje widać dla trzech cylindrów. Większość parametrów pokazuje z kosmosu. Nijak się mają do tego co pokazuje vcds na kablu za 5 dych. Oczywiście o typowym logowaniu z zapisem do pliku można zapomnieć. Adaptacje itp tak samo. Funkcja wykres pokazuje tylko obroty i prędkość auta przy czym na wolnych obrotach około 1200 pokazuje. Programy typu torque (sprawdzilem 5 różnych) łącza się z iVAG ale nic nie pokazują. Urządzenie może pokazuje błędy i je kasuje ale żadnych nie miałem i już mi się nawet nie chciało wymuszać jakiś błąd żeby sprawdzić. Może to wszystko wina kiepskiego oprogramowania bo jest w wersji 1.0 ale na dzień dzisiejszy iVAG leży w pięknym pudełku a 2 stowy poszły w błoto...
Robero321 Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Dosyć sporo przepłaciliście te same rzeczy a i może więcej można sczytać takim za 40 zł z aledrogo i darmowym Torgue ze sklepu gogle.
elmer80 Opublikowano 12 Lutego 2014 Autor Opublikowano 12 Lutego 2014 Dosyć sporo przepłaciliście te same rzeczy a i może więcej można sczytać takim za 40 zł z aledrogo i darmowym Torgue ze sklepu gogle. Tylko ja przeplacilem... i właśnie dziś odeslalem...
boolr Opublikowano 21 Lipca 2017 Opublikowano 21 Lipca 2017 Jako że temat jest a chciałbym co nieco uszczypnac informacji na temat ww. interfejsu może ktoś nie odesłał "i-vag vscan" i korzysta dalej w wyższej wersji oprogramowania....... W każdym bądź razie wydaje mi się że temat warto odświeżyć
piotrsob1 Opublikowano 10 Września 2017 Opublikowano 10 Września 2017 Mam tego fejsa , korzystam z niego jak trzeba pojeździć i poobserwować grupy pomiarowe . W B7 łączy się bez problemu z podstawowymi sterownikami , błędy też w nich odczytuje/kasuje . Może to faktycznie trochę mało jak na sprzęt za dwie stówy
Kefiro Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 Za dwie stówy to spokojnie vcdsa po polsku się ogarnie
piotrsob1 Opublikowano 31 Października 2017 Opublikowano 31 Października 2017 W dniu 28.10.2017 o 01:49, Kefiro napisał: Za dwie stówy to spokojnie vcdsa po polsku się ogarnie No tylko jeździć z lapkiem , szczególnie w pojedynkę trochę niewygodnie, a z czymś takim, nie mówię że konkretnie z tym można jeździć cały czas podpiętym do OBD i jak się coś dzieje to wyciągamy smarta z kieszeni i już wiadomo o co chodzi Albo podłączamy się na dłużej , jak trzeba przyfilować jakąś sporadyczną usterkę Oczywiście porządnego sprzętu nie zastąpi , ale jako drugi na pewno jest przydatny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się