Barto89 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Może ktoś się pokusi:decayed: Zawieszenie Gwintowane KW Audi A4 B6 (4354409669) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
Armi Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Jak na razie jeszcze męcze to moje koni , skręciłem na maks twardo i jeszcze daje radę aleczuć że to już ostatnie podrygi i przed wyjazdem do polandu chyba bede zmieniał na ten FK AK Street . Niby jeden z lepszych z tej nizszczej półki + dwa lata gwarancji , więc troche można polatać i potestować A po za tym nie chce betonu jak to jest w tych drogich gwintach , niby jest regulacja teardości ale i tak czuć beton . Gwarancja gwarancją ale spodziewaj się, że wyleje tył. Miałem w B5 - wytrzymał równe dwa lata. Powiedziałem - jak ma mi się gwint po dwóch latach wylewać to kupuje najtańszy. I o dziwo jeździ się bardzo dobrze. W B5 była taczka a tu na gwincie jest komfortowo. Ale to pewnie kwestia zawieszenia w B6. Szkoda tylko, że ten te-szajs potrafi dobić. Jest mniej przewidywalny niż FK AK Street. Może to się zmieni gdy dam twardsze odboje,
Fr0styyy. Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 czy na podstawie tych numerów ze sprężyny i gwintu może mi ktoś napisać jakiej to firmy zestawhttp://s23.postimg.org/td1vy7ad3/spr_yny1.jpg http://s2.postimg.org/5bid4bxp1/gwint.jpg http://s12.postimg.org/6nvu0v5ih/spr_yny.jpg Na 90% KW.
vwbartus Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 KW ma bardziej wyblakły ten kolor nakrętek , ten jest ostry i świecący
Wandej Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 KW ma bardziej wyblakły ten kolor nakrętek , ten jest ostry i świecący Też tak wlasnie podejrzewalem. Nakretki i amory to kw ale tylne springi albo malowane albo jakąś inna firma Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2
WhyMe? Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 KW ma bardziej wyblakły ten kolor nakrętek , ten jest ostry i świecący Dokładnie jak wyżej.
vwbartus Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Podejrzewam ze sprężyny są weiteca
Artuditu Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Kw ma pod swoja opieka firme(niestety nie pamietam jak sie nazywa,bo wyleciało mi z glowy) która robi identyczne gwinty jak KW lecz nazywa sie inaczej. Juz mi sie przypomniało About Us ST Suspensions
JawoR36 Opublikowano 29 Lipca 2014 Opublikowano 29 Lipca 2014 Potwierdzi mnie ktoś w przekonaniu że gwint zdjęty z ośki będzie pasować do Quattro?
fafnasty Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 Potwierdzi mnie ktoś w przekonaniu że gwint zdjęty z ośki będzie pasować do Quattro? pasuje ale nie kazdy wszystko się rozchodzi o szerokość tylnych springów renomowane marki mają wąskie progresywne springi i pasuje pod Q śmietniki z allegro typu TA technix mts czy inny raczej ma standardową szerokość i nie pasi
JawoR36 Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 Potwierdzi mnie ktoś w przekonaniu że gwint zdjęty z ośki będzie pasować do Quattro? pasuje ale nie kazdy wszystko się rozchodzi o szerokość tylnych springów renomowane marki mają wąskie progresywne springi i pasuje pod Q śmietniki z allegro typu TA technix mts czy inny raczej ma standardową szerokość i nie pasi A na wszystkich aukcjach tych "niskobudżetowców" jest info o tym, że pasuje do Q Mam pod ręką takiego niskobudżetowca, że nawet nie znam firmy tego gwintu, a po co ma się marnować, jak można założyć
Bieniek Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 Zmierz srednicy tylnej sprezyny.W najszerszym miejscu. gdzies na forum jets info od ilu mm pasuje do Q.
darox5 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Ja smigam na ABT - spoko jest, ale po złej drodze nie poszaleje trzeba uważać twardo jest i wszyscy mnie biorą za to trzyma się drogi jak magnes neodymowy Xperia Z2
Zemis Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-fk-audi-a4-b6-b7-gwint-i4481721600.html Będzie się dało na tym jeżdzić?
vwbartus Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Marcin to jest kit a nie gwint . Cena smiedzna jak na NOWE sportowe zawieszenie z wysokiej półki Zemis kocham takich odiotow którzy piszą że sprzedają bo ,,auto było za nisko'' To jak było za nisko to trzeba było sobie je podnieść
grzes283 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-fk-audi-a4-b6-b7-gwint-i4481721600.html Będzie się dało na tym jeżdzić? A co się ma nie dać, o ile wszystko jest z nim ok, to pośmigasz. Co do komfortu, to próżno szukać w takim przedziale cenowym. Ja mam od ponad roku TA i jest ok, oczywiście jak na te pieniądze Jedyny minus, to lipa z regulacją na tyle. Ale to chyba bardziej wina konstrukcji wahaczy, niż samego gwintu. uważam, że sruba regulacyjna, powinna być z 3cm dłuższa, wtedy lepiej by się kręciło. Choć niektórzy dają regulację u góry i wtedy jest wygodniej, ale ja nie wiem jak powinno być. W Borze miałem pod sprężyną i było super.
dariuszqw Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Panowie gwint FK AK Street jakieś opinie? Ktoś jeździ? Komfort porównywalny do standardu 1bv?
pablo15005 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 lata ktoś na weitec-u w b5? jakie opinie?
Armi Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 (edytowane) Np. w A3 do obniżenia -16mm były już "twardsze" amortyzatory, więc do B6 trzeba szukać amortyzatorów od wersji z fabrycznym obniżeniem np. 1BE czy s-line. Edytowane 19 Sierpnia 2014 przez Armi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się