misza_miszka Opublikowano 18 Lutego 2014 Opublikowano 18 Lutego 2014 Przeglądałem forum ale nie znalazłem do końca jasnych odpowiedzi. Chodzi mi o wrzucenie zacisków (2tołoczki/4klocki) i tarcz 321mm do A4 Wiem na pewno że trzeba zmienić zwrotnice, bo zaciski mają rozstaw 144mm i tu moje pytanie. Czy były jakieś różnicę w zwrotnicach z większym (144 mm) rozstawem mocowań zacisku. Bo widziałem zwrotnice od zwykłej B6 która ma ten właśnie rozstaw. Chodzi mi o wahacz dolny, który w S4(B5) czy allroadach był większy. Ale pomijając te przypadki to czy w innych wersjach B6 ten wahacz był taki sam jak w B5 Druga sprawa półosie. Potrzebne są przeguby duże, czyli 38 zębów od strony koła. Pytanie czy półosie podejdą plug&play z B6. Bo z tego co przeglądałem nie ma przegubu tego typu który wejdzie na półoś na której siedzi mały przegub. Ew. cos mi się rzuciło w oczy że pólosie od B5 2,4 czy 2,5D mają chyba duże przeguby? ABS, jak dobrze kojarzę to przeguby te mają tyle samo zebów wiec kwestia czujników ale powinno to zagrać chyba jedno z drugim (B6 z B5) A i czy przy takiej manianie tarcze razem z zaciskami z S4 (B5) będą pasować bez problemu na zwrotnice z B6 chodzi mi o osadzenie, zacisk itp. no czy będzie hamować Mam nadzieje że się nigdzie nie kopnąłem
Dev Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 Zwrotnice od S4 B5 Polosie z przegubami od V6tki lub AJLa Od S4 nie pasuja Zaciski P&P Ale wrzuc jednotloki od B7
ŁYSY44 Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 Zwrotnice od S4 B5Polosie z przegubami od V6tki lub AJLa Od S4 nie pasuja Zaciski P&P Ale wrzuc jednotloki od B7 te z B7 mają lepszą skuteczność ?
Dev Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 Mozna dac lepszy klocek np Ferodo DS Performance No i mniejszy klopot z ewentualna naprawa i wymiana czesci Dwutloki to juz zabytek
pioteros Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 wieksze klocki maja tyz chyba mam zwrotnice z s4 na sprzedaz, wahacze te same zostaja, otwor na duzy sworzen dolnego prostego wahacza
misza_miszka Opublikowano 24 Lutego 2014 Autor Opublikowano 24 Lutego 2014 Zwrotnice od S4 B5Polosie z przegubami od V6tki lub AJLa Od S4 nie pasuja Zaciski P&P Ale wrzuc jednotloki od B7 Czyli inne zwrotnice z rozstawem 144 nie będą pasować rozumiem, trzeba konkretnie od S4
davidlive Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 wieksze klocki maja tyz chyba Porównywałem klocek od b7 i klocki ori jakie były na 288 i w zasadzie po wywaleniu blaszek na klockach od b7 możesz spokojnie je założyc do 288, powierzchnia tarcia jest identyczna, róznice sa marginalne. Wkładałem w ori zacisk i nawet pasuje w jarzmo
Dev Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 Piotrek pisze o klockach z dwutloczkowego zacisku Lucas
pioteros Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 Dokładnie bo o tym była mowa, a te z esy pomimo że są podwójne, to są chyba maciupkie, ale nie chce mi sie sprawdzać ich wymiarów powiem szczerze;p
OGr Opublikowano 25 Maja 2014 Opublikowano 25 Maja 2014 Ja jestem po przeszczepie do AJMa. 320 juz robi robote, ale docelowo chcislbym cos ciut lepszego z ladniejszym zaciskiem ;-) Przednie zeliwne zwrotnice z przedliftowej S4 B5, polosie z poliftowej B5 2.8 oraz dwutloczkowe zaciski, tarcze i klocki z poliftowej S4. Niestety musialem sie pozegnac z czujnikami klockow bo w zeliwnej zwrotnicy tego nie ma. Przydaloby sie tez cos zrobic z tylem ale za bardzo nie ma chybs jak.
Dev Opublikowano 25 Maja 2014 Opublikowano 25 Maja 2014 Wywal te dwutłokowe gów....a i wrzuc cos bardziej sensownego.
OGr Opublikowano 25 Maja 2014 Opublikowano 25 Maja 2014 Wywal te dwutłokowe gów....a i wrzuc cos bardziej sensownego. Hehehe, a co w nich takiego zlego? Hamuja lepiej niz seryjne ;-)
krzysiek23 Opublikowano 25 Maja 2014 Opublikowano 25 Maja 2014 Ja jestem po przeszczepie do AJMa. 320 juz robi robote, ale docelowo chcislbym cos ciut lepszego z ladniejszym zaciskiem ;-)Przednie zeliwne zwrotnice z przedliftowej S4 B5, polosie z poliftowej B5 2.8 oraz dwutloczkowe zaciski, tarcze i klocki z poliftowej S4. Niestety musialem sie pozegnac z czujnikami klockow bo w zeliwnej zwrotnicy tego nie ma. Przydaloby sie tez cos zrobic z tylem ale za bardzo nie ma chybs jak. jakbys mial zwrotnice z 99r.,00r to bys mial juz czujniki zuzycia...one wchodza bez zmiany wachacza od dolu
OGr Opublikowano 25 Maja 2014 Opublikowano 25 Maja 2014 Ja jestem po przeszczepie do AJMa. 320 juz robi robote, ale docelowo chcislbym cos ciut lepszego z ladniejszym zaciskiem ;-)Przednie zeliwne zwrotnice z przedliftowej S4 B5, polosie z poliftowej B5 2.8 oraz dwutloczkowe zaciski, tarcze i klocki z poliftowej S4. Niestety musialem sie pozegnac z czujnikami klockow bo w zeliwnej zwrotnicy tego nie ma. Przydaloby sie tez cos zrobic z tylem ale za bardzo nie ma chybs jak. jakbys mial zwrotnice z 99r.,00r to bys mial juz czujniki zuzycia...one wchodza bez zmiany wachacza od dolu no trudno sie mówi, jakoś mi to aż tak nie przeszkadza ;-) A z ciekawości to one też były żeliwne ?
krzysiek23 Opublikowano 25 Maja 2014 Opublikowano 25 Maja 2014 s4 b5 tak niewiem jak allroad,sprzedalem z 9/10 kpl.zwrotnic z s4 b5 i wszystkie byly zeliwne ---------- Post dopisany at 11:13 ---------- Poprzedni post napisany at 11:10 ---------- zobacz czy twoj czujnik abs niejest taki jak w s4,wtedy tylko zamiana i masz czujniki zuzycia bo to na 1 kablu jest
OGr Opublikowano 25 Maja 2014 Opublikowano 25 Maja 2014 ja tam mam teraz miszmasz kompletny ;-) Narazie to zostawię jak jest.
Wandej Opublikowano 25 Maja 2014 Opublikowano 25 Maja 2014 Wywal te dwutłokowe gów....a i wrzuc cos bardziej sensownego. Hehehe, a co w nich takiego zlego? Hamuja lepiej niz seryjne ;-) Mówiłem że Dev będzie psioczył na te zaciski:przebiegly:
ŁYSY44 Opublikowano 25 Maja 2014 Opublikowano 25 Maja 2014 Bo to g.....o, teraz szukaj 345 mm a czemu g..... ? co się z nimi dzieje ? ja mam i po przejściu z 288 serii nie ma co porównywać , a na tył wrzuciłem 288 a te 345 z czego podejdą , zapodaj jakiegoś przykładowego linka , wejdą w alu 17 " ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się