Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap hamulców S4 do A4 B5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przeglądałem forum ale nie znalazłem do końca jasnych odpowiedzi.

Chodzi mi o wrzucenie zacisków (2tołoczki/4klocki) i tarcz 321mm do A4

Wiem na pewno że trzeba zmienić zwrotnice, bo zaciski mają rozstaw 144mm i tu moje pytanie. Czy były jakieś różnicę w zwrotnicach z większym (144 mm) rozstawem mocowań zacisku. Bo widziałem zwrotnice od zwykłej B6 która ma ten właśnie rozstaw. Chodzi mi o wahacz dolny, który w S4(B5) czy allroadach był większy. Ale pomijając te przypadki to czy w innych wersjach B6 ten wahacz był taki sam jak w B5

Druga sprawa półosie. Potrzebne są przeguby duże, czyli 38 zębów od strony koła. Pytanie czy półosie podejdą plug&play z B6. Bo z tego co przeglądałem nie ma przegubu tego typu który wejdzie na półoś na której siedzi mały przegub. Ew. cos mi się rzuciło w oczy że pólosie od B5 2,4 czy 2,5D mają chyba duże przeguby?

ABS, jak dobrze kojarzę to przeguby te mają tyle samo zebów wiec kwestia czujników ale powinno to zagrać chyba jedno z drugim (B6 z B5)

A i czy przy takiej manianie tarcze razem z zaciskami z S4 (B5) będą pasować bez problemu na zwrotnice z B6 chodzi mi o osadzenie, zacisk itp. no czy będzie hamować ;)

Mam nadzieje że się nigdzie nie kopnąłem ;)

Opublikowano

Zwrotnice od S4 B5

Polosie z przegubami od V6tki lub AJLa

Od S4 nie pasuja

Zaciski P&P

Ale wrzuc jednotloki od B7

Opublikowano
Zwrotnice od S4 B5

Polosie z przegubami od V6tki lub AJLa

Od S4 nie pasuja

Zaciski P&P

Ale wrzuc jednotloki od B7

te z B7 mają lepszą skuteczność ?

Opublikowano

Mozna dac lepszy klocek np Ferodo DS Performance

No i mniejszy klopot z ewentualna naprawa i wymiana czesci

Dwutloki to juz zabytek

Opublikowano

wieksze klocki maja tyz chyba

mam zwrotnice z s4 na sprzedaz, wahacze te same zostaja, otwor na duzy sworzen dolnego prostego wahacza

Opublikowano
Zwrotnice od S4 B5

Polosie z przegubami od V6tki lub AJLa

Od S4 nie pasuja

Zaciski P&P

Ale wrzuc jednotloki od B7

Czyli inne zwrotnice z rozstawem 144 nie będą pasować rozumiem, trzeba konkretnie od S4

Opublikowano

Tylko zeliwo z S4 lub Allroada

Opublikowano
wieksze klocki maja tyz chyba

Porównywałem klocek od b7 i klocki ori jakie były na 288 i w zasadzie po wywaleniu blaszek na klockach od b7 możesz spokojnie je założyc do 288, powierzchnia tarcia jest identyczna, róznice sa marginalne.

Wkładałem w ori zacisk i nawet pasuje w jarzmo :kox:

Opublikowano

Piotrek pisze o klockach z dwutloczkowego zacisku Lucas

Opublikowano

Dokładnie bo o tym była mowa, a te z esy pomimo że są podwójne, to są chyba maciupkie, ale nie chce mi sie sprawdzać ich wymiarów powiem szczerze;p

Opublikowano

Ja jestem po przeszczepie do AJMa. 320 juz robi robote, ale docelowo chcislbym cos ciut lepszego z ladniejszym zaciskiem ;-)

Przednie zeliwne zwrotnice z przedliftowej S4 B5, polosie z poliftowej B5 2.8 oraz dwutloczkowe zaciski, tarcze i klocki z poliftowej S4.

Niestety musialem sie pozegnac z czujnikami klockow bo w zeliwnej zwrotnicy tego nie ma.

Przydaloby sie tez cos zrobic z tylem ale za bardzo nie ma chybs jak.

Opublikowano

Wywal te dwutłokowe gów....a i wrzuc cos bardziej sensownego.

Opublikowano
Wywal te dwutłokowe gów....a i wrzuc cos bardziej sensownego.

Hehehe, a co w nich takiego zlego? Hamuja lepiej niz seryjne ;-)

Opublikowano
Ja jestem po przeszczepie do AJMa. 320 juz robi robote, ale docelowo chcislbym cos ciut lepszego z ladniejszym zaciskiem ;-)

Przednie zeliwne zwrotnice z przedliftowej S4 B5, polosie z poliftowej B5 2.8 oraz dwutloczkowe zaciski, tarcze i klocki z poliftowej S4.

Niestety musialem sie pozegnac z czujnikami klockow bo w zeliwnej zwrotnicy tego nie ma.

Przydaloby sie tez cos zrobic z tylem ale za bardzo nie ma chybs jak.

jakbys mial zwrotnice z 99r.,00r to bys mial juz czujniki zuzycia...one wchodza bez zmiany wachacza od dolu

Opublikowano
Ja jestem po przeszczepie do AJMa. 320 juz robi robote, ale docelowo chcislbym cos ciut lepszego z ladniejszym zaciskiem ;-)

Przednie zeliwne zwrotnice z przedliftowej S4 B5, polosie z poliftowej B5 2.8 oraz dwutloczkowe zaciski, tarcze i klocki z poliftowej S4.

Niestety musialem sie pozegnac z czujnikami klockow bo w zeliwnej zwrotnicy tego nie ma.

Przydaloby sie tez cos zrobic z tylem ale za bardzo nie ma chybs jak.

jakbys mial zwrotnice z 99r.,00r to bys mial juz czujniki zuzycia...one wchodza bez zmiany wachacza od dolu

no trudno sie mówi, jakoś mi to aż tak nie przeszkadza ;-) A z ciekawości to one też były żeliwne ?

Opublikowano

s4 b5 tak niewiem jak allroad,sprzedalem z 9/10 kpl.zwrotnic z s4 b5 i wszystkie byly zeliwne

---------- Post dopisany at 11:13 ---------- Poprzedni post napisany at 11:10 ----------

zobacz czy twoj czujnik abs niejest taki jak w s4,wtedy tylko zamiana i masz czujniki zuzycia bo to na 1 kablu jest

Opublikowano

ja tam mam teraz miszmasz kompletny ;-) Narazie to zostawię jak jest.

Opublikowano
Wywal te dwutłokowe gów....a i wrzuc cos bardziej sensownego.

Hehehe, a co w nich takiego zlego? Hamuja lepiej niz seryjne ;-)

Mówiłem że Dev będzie psioczył na te zaciski:przebiegly:

Opublikowano

Bo to g.....o, teraz szukaj 345 mm :wink:

Opublikowano
Bo to g.....o, teraz szukaj 345 mm :wink:

a czemu g..... ? co się z nimi dzieje ?

ja mam i po przejściu z 288 serii nie ma co porównywać , a na tył wrzuciłem 288

a te 345 z czego podejdą , zapodaj jakiegoś przykładowego linka , wejdą w alu 17 " ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...