barb123 Opublikowano 16 Września 2015 Opublikowano 16 Września 2015 (edytowane) Może prościej byłoby zapytac sprzedajacego o ET Jak faktycznie ori to będą pasowac. Edytowane 16 Września 2015 przez barb123
depechetom Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 Kochani a ja mam takie pytanie: Chciałbym zmienić seryjne koła 16" na większe....i mam dylemat czy przy seryjnym (chyba) zawieszeniu jest sens zmiany na 18 cali czy na spokojnie wskoczyć tylko o jeden cal wyżej czyli na 17 ? Proszę również o OPTYMALNE wymiary felgi i opony przy średnicach 17 i 18....a może ktoś coś doradzi co dorzucic do zawieszenia (oprócz gwintu - poki co...) żeby nie był kozioł.... Dziekuje i proszę o sugestię
black4 Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 Kochani a ja mam takie pytanie: Chciałbym zmienić seryjne koła 16" na większe....i mam dylemat czy przy seryjnym (chyba) zawieszeniu jest sens zmiany na 18 cali czy na spokojnie wskoczyć tylko o jeden cal wyżej czyli na 17 ? Proszę również o OPTYMALNE wymiary felgi i opony przy średnicach 17 i 18....a może ktoś coś doradzi co dorzucic do zawieszenia (oprócz gwintu - poki co...) żeby nie był kozioł.... Dziekuje i proszę o sugestię Witaj, Przy seryjnym zawieszeniu 1BA odradzam koła większe niż 17. Nie będzie to dobrze wyglądać. Fajnym kompromisem jest zawieszenie 1BE czy 1BV + felga 18". Taki setup wygląda już fajnie, trzyma się świetnie i jest jeszcze komfort Możesz ewentualnie kupić sprężyny obniżające np. H&R lub eibach. Pozdrawiam!
depechetom Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 dzieki black,....czy te sprezyny załatwią kwestie wizualne przy opcji 18" czy jednak lepiej dolozyc i wymienic także amory...na lepsiejsze ?
greg2505 Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 sprężyny załatwią sprawę, auto się obniży ,ale dobrze jest wymienić amory na sportowe za jedną robotą
krisssx Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 krótkie pytanie a4 b6 2.7 t Q hamulce s4 345mm ( gwint st-suspension) do rzeczy BBS LM 8.5 x19 et 35 x4 lub 8.5 x19 et 35 i 9.5 x19 et 30 (tył) co wybrac oraz jaki dystans zeby zmiesił sie zacisk oraz jaka opone na to wrzucic ?
black4 Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 krótkie pytanie a4 b6 2.7 t Q hamulce s4 345mm ( gwint st-suspension) do rzeczy BBS LM 8.5 x19 et 35 x4 lub 8.5 x19 et 35 i 9.5 x19 et 30 (tył) co wybrac oraz jaki dystans zeby zmiesił sie zacisk oraz jaka opone na to wrzucic ? Witaj, Na Twoim miejscu do Quattro brałbym 4 felgi jednakowej szerokości. 8,5 x 19 et 35 powinno być optimum i nic nie powinno przycierać. Widziałem na B7 setupy na 9 x 19 et 33 na gwincie i było ok. Ten drugi podany przez ciebie setup to ewentualnie do auta bez quattro. Opony bierz 235/35/19. Jak wrzucisz zestaw to zmierz ewentualnie jaki dystans dołożyć z tyłu, żeby nic nie przycierało, Pozdrawiam!
Tomek98 Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 Witam, planuje zmienic fele na inne ale z rozstawem 5x110 i sruby pływajace. można coś takiego zakładać jak jeżdzę autem z predkoscia do 180km/h
Tomek98 Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 szukam felg z Opla Opc jest dużo 5x110 bo to ori a 5x112 to jakies Chiny moga być.
nitroo Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 To radziłbym wybrać inne felgi, skoro chcesz tak szybko jeździć. Poza tym, to chyba nie prędkoßci rozwijane w Polsce?!
Tomek98 Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 Ok. To po niemieckich autostradach.
Rotor Opublikowano 28 Września 2015 Opublikowano 28 Września 2015 Tomek98 Nie rozumiem po co upierać się przy felgach od Opla. Nie zależnie od tego z jakimi prędkościami się jeździ to zawsze może się przytrafić jakaś nietypowa sytuacja, w której solidność przymocowania koła do piasty będzie miała kluczowe znaczenie. PS. Pisz używając kropek i wielkich liter na początku zdania, bo inaczej trudno się domyślić o co chodzi.
easymoonrider Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 (edytowane) Cześć, jeżdżę na kołach alu 235/45/R17 ET45. Mam w swoim garażu koła zimowe, stalowe 195/65/R15 ET35, które krótko jeździły w Astrze III. Z wlepki wynika, iż ten rozmiar jest dopuszczalny do auta. Po przymiarce okazuje się, że otwór centrujący jest większy. Czy można tu włożyć pierścień? Poniżej zdjęcia. Edytowane 3 Października 2015 przez easymoonrider
MAT1000 Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 Lepiej kup od audi. Pierścienie raczej na zamówienie + śruby pływające. Opel ma 5x110 = audi 5x112
bombel8407 Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 Cześć, jeżdżę na kołach alu 235/45/R17 ET45. Mam w swoim garażu koła zimowe, stalowe 195/65/R15 ET35, które krótko jeździły w Astrze III. Z wlepki wynika, iż ten rozmiar jest dopuszczalny do auta. Po przymiarce okazuje się, że otwór centrujący jest większy. Czy można tu włożyć pierścień? Poniżej zdjęcia. Cześć. Jak coś to mam oryginalne alu 15 z oponami zima do sprzedania albo same. Przerzucisz sobie swoje oponki i po problemie . Po weekendzie będę wystawiał w dziale sprzedam. Jak coś to pisz PW.
kubabkb Opublikowano 13 Października 2015 Opublikowano 13 Października 2015 Mozna jezdzic przykladowo na kolach 195/65/15(przod) i na tyle 235/40R18
greg2505 Opublikowano 13 Października 2015 Opublikowano 13 Października 2015 Mozna jezdzic przykladowo na kolach 195/65/15(przod) i na tyle 235/40R18 można,sam tak troche jeździłem jak rozwaliłem koło,tylko kijowo wygląda
PrzemoS4 Opublikowano 13 Października 2015 Opublikowano 13 Października 2015 Panowie czy R20/10"et35 podejdzie do s4 b6?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się