bosniak_sg Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 Sprawdzona konstrukcja? Widzisz co pisza o silniku?
sleza Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 (edytowane) Bez przesady,świetna furka i tyle. Edytowane 24 Lutego 2015 przez sleza
bosniak_sg Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 Co BMW i mercedes, co z nimi niby nie tak? Tam jest rozrząd i wtrysku takie jakie maja byc , tamte konstrukcje sięgają końca lat 90 wiec do czasu 3.0 audi zlikwidowali wszystkie ich ewentualne bolaczki, których tak naprawdę nie miały, a audi jak zrobiło 2.5 v6 TDI archaiczne to każdy wie co było, potem pierwsze 3 literowe 3.0 opisane w tym temacie, wiec?
poczekaj Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 (edytowane) Sam mówisz, że b7 to poliftowe b6, co jest oczywistym faktem. Zatem chyba wiesz, że w B6 nie było 3.0 tdi. We wszystkich swoich poprzednich wypowiedziach cały czas rozróżniam kwestię wyboru modelu samochodu i wersji silnikowej, bo potrafi być przepaść w kosztach utrzymania. Zatem ogół b7 jest sprawdzoną starą konstrukcją dlatego ją wybrałem, a wybór 3.0 tdi jest efektem chłodnej kalkulacji silnikaktóry ma być mocny i nie być kompletną padaką. Pytasz czy widzę co piszą o silniku. Zobacz jakie samochody ludzie wrzucają do działu zakup kontrolowany. Ulepy za 25k, a potem lament w internecie że się wszystko psuje, warsztat wycenił naprawę na 15k, a łańcuch zaczął klekotać przy 203k km. Ciekawe jaki był przebieg, zanim go handlarz sprowadził. Może lepiej poczytać ile osób które samochód kupiły mając głowę na karku i świadomość w co się pakują na nie narzeka? Chyba już nie tak dużo. Edytowane 24 Lutego 2015 przez poczekaj
bosniak_sg Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 (edytowane) Widzisz ja nie narzekalem, super auto. Kupilem z ori przebiegiem potwierdzonym książka serwisowa i w ASO za 24 tys a sam rozrząd i wtrysku jedyne 11 tys. Teraz kup takie jak moje za powiedzmy jak to sie ładnie pisze nie padaka 32 tys, bo ładny, zadbany żaden element powtórnie nie malowany, zero przygód serwisy w Aso, klocki, oleje, filtry, świece, wahacze, tarcze, klocki, alternator i tyle. Potem trzeba 12 w rozrzasd i wtrysku, a jak na złość sie wydra tu4bo i kolektory to mamy lekko 18 tys i zrobiło sie 50 za auto z 2004 czy 05 roku. Edytowane 24 Lutego 2015 przez bosniak_sg
lukaszooo Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 Troche czarny scenariusz. Ciekaw jestem jak sprawa wygląda w rocznikach 07-08 przy ori przebiegu 200 tysięcy. Pisząc ori przebieg mam na mysli prosto od Niemca.
bosniak_sg Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 Ja tak miałem jak pisałem, ori 200 od niemca i rozrzad i wtryski, a czy to 2004 czy 2007 jezeli silni 3 literowy BKN czy ASB to te same bolaczki, bez znaczenia.
marcin4x4 Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 2007 rok teoretycznie nie powinien mieć problemu z wtryskami. Panowie z całym szacunkiem ale do qrwy nędzy zlitujcie się z tym rozrządem ! Straszycie kwotami wyssanymi z palca i jakby to było nie wiadomo co. ASO 3500 zł, SWAG (mix ASO) 2500 zł bez rabatów, ceny dla każdego obywatela forum a kto ma dojścia kupi taniej. Kupisz 2.0 też musisz robić rozrząd, pompę i inne pierdoły. W każdym silnik trzeba wpakować kasę. Jak masz pecha wydajesz 10k i masz za***isty motor a co najważniejsze wywalone na lekko 200 tyś km jak nie więcej, w 2.0 jak masz pecha kupujesz nowy silnik a po 100 tyś km jak nie szybciej znowu ładujesz. B7 jest może zacofana, jest stara ale nadal się prezentuje, jest wygodna i co najważniejsze ma dobrze jakościowo wykonane wnętrze które podczas normalnego użytkowania dość trudno zniszczyć. Na tle konkurencji warto jeszcze wyróżnić układ kierowniczy.
bosniak_sg Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Tylko do tego rozrzadu trzeba jeszcze motor wytargać, a jak go juz wytargasz to wychodzi jeszcze kilka dupereli ktore przy takim zabiegu co najmniej jest wskazane zrobic. Układ kierowniczy REWELACJA
marcin4x4 Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 przy każdej naprawie i każdym silniku zawsze się coś znajdzie. W 2.0 zrobimy rozrząd i 2mas to już mamy więcej koksu ;]
Pucek Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Tylko do tego rozrzadu trzeba jeszcze motor wytargać, a jak go juz wytargasz to wychodzi jeszcze kilka dupereli ktore przy takim zabiegu co najmniej jest wskazane zrobic. Układ kierowniczy REWELACJA Przestań już wypisywać te pierdoły bo do rozrządu wystarczy zrzucić skrzynię.
sebastian_marat Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 Widzę że nawet zdjęcia do niektórych nie przemawiają i ciągle powtarzają wyssane z palca teorie że w automacie trzeba wyciągać silnik. Porażka...
marcin4x4 Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 (edytowane) Mechanik którego znam powiedział jasno w automacie by się nie p***** i wyciągał silnik, co prawda nie oznacza to ze się nie da ale widać coś na rzeczy jest. Po za tym co lud to obyczaj jeden woli wyciągnąć silnik bo nie lubi rozkręcać półosiek drugi woli je rozkręcić bo nie lubi składać frontu. Wyciągnięcie skrzyni to też nie jest ot taki pikuś Zazwyczaj nie da się = nie chce mi się, skoro Ci się chce to dobrze. BTW: a gdzie te foty ? Edytowane 27 Lutego 2015 przez marcin4x4
lukaszooo Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 Taka sama sytuacja jak ze ściąganiem przodu do wymiany rozrządu w 1.9, jeden woli zdjąć przód w godzinę i mieć wszystko widoczne drugi woli zedrzeć kostki i stracić cały dzień tylko po to żeby pokazać ze się da.
sebastian_marat Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Mechanik którego znam powiedział jasno w automacie by się nie p***** i wyciągał silnik, co prawda nie oznacza to ze się nie da ale widać coś na rzeczy jest. Po za tym co lud to obyczaj jeden woli wyciągnąć silnik bo nie lubi rozkręcać półosiek drugi woli je rozkręcić bo nie lubi składać frontu. Wyciągnięcie skrzyni to też nie jest ot taki pikuś Zazwyczaj nie da się = nie chce mi się, skoro Ci się chce to dobrze. BTW: a gdzie te foty ? pod tym linkiem są foty w połowie strony http://a4-klub.pl/index.php?/topic/236081-grzechotka-metaliczny-odglos-po-rozruchu-30-tdi/page-3 Nie chodzi mi tu o różnicę wyciągać silnik czy skrzynie, tylko o różnicę manual i automat, dla mnie żadna.
marcin4x4 Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 No tak ale ja nie mam magicznej kuli i nie doszukuję się takich informacji jak typ skrzyni. Kasowniki luzu zaworowego Ci hałasowały że zdecydowałeś się na wymianę ? Ktoś jeszcze to robił ?
sebastian_marat Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 No tak ale ja nie mam magicznej kuli i nie doszukuję się takich informacji jak typ skrzyni. Kasowniki luzu zaworowego Ci hałasowały że zdecydowałeś się na wymianę ? Ktoś jeszcze to robił ? Czy hałasowały, trudno powiedzieć bo rozrząd zagłuszał wszystko, ale były już zużyte, więc wymieniłem przy okazji. Teraz skarbonka się odezwała, pompa wspomagania się skończyła...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się