baszmak7 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Opublikowano 19 Stycznia 2015 (edytowane) cięzko z trakcją to raczej w okolicach 500Nm jest,400Nm gubi trakcje w b6 tylko na 1i 2biegu Edytowane 19 Stycznia 2015 przez baszmak7
daniels Opublikowano 19 Stycznia 2015 Opublikowano 19 Stycznia 2015 ponoć 180Ps ale trzeba by zmierzyć Doładowanie ponad 2.1b to raczej nie 180 PS. Fajny ten kolorowy Fis , EGT , doładowanie , bajeczka . No i ładnie bardzo ładnie się odpycha . Wiem , że z trakcją ciężko powyżej 400 Nm ,ale czy zejdziesz poniżej 7 s do paczki ? tak 6.6 -6.8s ale osobiście 0-100 mnie nie kręci szkoda przegubów i skrzyni,dwumasy dla mnie liczy się to co na klipie,chociaż czasem na 3 biegu gubie trakcje
Blachu Opublikowano 31 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2015 Jeszcze w starym roku miała miejsce mała korekta programu, oczywiście graty pod maską bez zmian. Przypominam, że pompki AN które wyjechały jeszcze z fabryki. Dysza w nich jest minimalnie mniejsza niż w BA. Ale i tak końcowy rezultat jest fajny Jeszcze raz wielkie podziękowania dla Juby_p
Blachu Opublikowano 18 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2017 Mała zapowiedź update tematu, która nastąpi w najbliższym czasie jak tylko znajdę chwilę.Tak B6 jedzie na chwilę obecną. Finalne strojenie po wymianie skrzyni na 6 biegową.Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
DanielMod Opublikowano 18 Czerwca 2017 Opublikowano 18 Czerwca 2017 No pięknie jaki teraz wynik i jakie pompki tam siedzą ? Przy wymianie skrzyni na 6 biegową co myślisz robić ze sprzęgłem ? :-) Pytam bo sam się zastanawiam jakie włożyć . Na filmie widać przy 11 sek że teraz chyba trochę ślizga ? :-)
Blachu Opublikowano 19 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2017 Obecnie jest 309/522. Przy wymianie skrzyni docisk z brd będzie wzmocniony, a tarcza obita kevlarem. Fakt sprzęgło się uślizgnęło pompki z końcówkami hf120. Dół jest zdjęty ze względu na sprzęgło i dwumas. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
DanielMod Opublikowano 19 Czerwca 2017 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Pięknie to wygląda ? orientujesz się czy seria docisk 240mm z BPW/AVF plus tarcza kevlar da radę utrzymać około 240 km i 460Nm na mojej hybrydzie Gtb17/60 ? Pompki ori BJ ewentualnie jak nie dadzą rady to HF50. Czy odrazu iść w komplet sprzęgła BRD?
juby_p Opublikowano 19 Czerwca 2017 Opublikowano 19 Czerwca 2017 3 godziny temu, danielstol napisał: Pięknie to wygląda ? orientujesz się czy seria docisk 240mm z BPW/AVF plus tarcza kevlar da radę utrzymać około 240 km i 460Nm na mojej hybrydzie Gtb17/60 ? Pompki ori BJ ewentualnie jak nie dadzą rady to HF50. Czy odrazu iść w komplet sprzęgła BRD? Da radę.
Blachu Opublikowano 20 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2017 (edytowane) Stage 4: Wszystkie prace mechaniczne i elektroniczne zostały tak jak zawsze wykonane przez Custom Garage naszego forumowicza Juby_p. Jeszcze raz wielkie dzięki i słowa uznania Wykonane modyfikacje: - turbosprężarka GTD2060VZ chłodzona cieczą, - FMIC 230x550x65 black, - pompowtryski z końcówkami HF120, - dolot 54mm z kwasówki w polerce, - DP 3", - układ wydechowy 2,75" --> 2,5" na trzech tłumikach przelotowych od Sporttig i końcówkami Buzzer 102mm, - TIP z kwasówki w polerce, - przepływomierz usunięty, - customowy kolektor ssący z 2.5 tdi VW T4, - tarcza sprzęgła 228mm obita kevlarem oraz wzmocniony docisk, - dodatkowa chłodnica oleju z termostatem, - wałek rozrządu SDI, - porting głowicy, - kapitalny remont całego silnika wraz z nowym rozrządem, - montaż modułu umożliwiającego przełączanie programu w sterowniku silnika, - montaż trzech wskaźników Depo Racing Peak (doładowania, EGT i temp. oleju). Kilka fotek z prac: Aktualny roboczy wykres (korekta po wymianie skrzyni na 6 biegową) Taki dźwięk z tyłu za autem na wolnych obrotach. Na żywo nawet przyjemnie jak na R4 Edytowane 20 Czerwca 2017 przez Blachu
Maniusiek28 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 (edytowane) A na czym polega to wzmocnienie docisku (podwójne słoneczko)? Czy może ten patent Darona ? Znajomy do mojego byłego paszczura wsadził docisk Sachs Performance , trzyma jak wściekły. Edytowane 20 Czerwca 2017 przez Maniusiek28 dodatkowe informacje
juby_p Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Krzysiek na dniach zakłada skrzynie HCK i sprzęgło 240mm wiec nie było sensu zakładać nic innego, jest zrobione patentem Darona i do 500Nm też trzymało bez najmniejszego problemu.
golden87 Opublikowano 14 Listopada 2017 Opublikowano 14 Listopada 2017 (edytowane) Wiem ze odgrzewam kotleta, ale pewnie sporo ludzi sledzi ten wątek, posiadam 2.0 q BPW ze skrzynia JEE, czy ktos może mi potwierdzić jakie skrzynie mógłbym zastosować? Domyślam się ze pasowała pewnie równiez od BRD quattro czyli ?, czy co jeszcze? Może coś z 2.5 TDI (Miałem w poprzednim 1.9 oska skrzynie DQS i była super)? Czy wymagane będzie zmienienie jeszcze jakis elementów typu dyfer etc? Edytowane 14 Listopada 2017 przez golden87
peter22 Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 (edytowane) Przy zmianie skrzyni trzeba porównać przełożenia dyfra . Ciekawostka jest taka ze dyfer od 2.5 tdi manual jest taki sam jak w manualu 3.0 tdi audi a6 c6 audi a4 b7 Ciekawostka dlatego ze części do 3.0 tdi w manualu jest jak na lekarstwo . 99% w 3.0 tdi to automaty . Jeśli dyfer będzie miał inne przełożenia niż skrzynia to zmielisz torsem . Ja miałem przyjemność coś takiego zrobić Edytowane 15 Listopada 2017 przez peter22
Blachu Opublikowano 17 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2017 Jakiś czas temu wpadł swap skrzyni biegów na HCK (braknie skali prędkosciomierza [emoji14]). Nowy dwumas, lekko wzmocniony docisk i tarcza sprzęgła obita kevlarem przez Makland. Niebawem korekta programu i finalne kreski tego setupu... Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Blachu Opublikowano 13 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2018 Tak obecnie B6 odpycha się na skrzyni HCK. Zadnej korekty jeszcze nie było. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
dudi75 Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Podoba mi sie bardzo wynik , moze w przyszlosci pojde w twoje slady ? przydalo by sie Q
cygsoon Opublikowano 5 Listopada 2018 Opublikowano 5 Listopada 2018 Można wiedzieć gdzie robiona głowica i jaki koszt?
mravel Opublikowano 15 Listopada 2018 Opublikowano 15 Listopada 2018 Juby, jak podpiales turbo pod wode - gdzies widzialem ze pod waz od nagrzewnicy i pytanie - co kupiles do podpiecia? (link ktory gdzies wrzucales na forum nie bangla) 1
Blachu Opublikowano 10 Listopada 2019 Autor Opublikowano 10 Listopada 2019 Finalnie wystrojone auto, dwie mapy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się