Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AWX 309 KM 522 Nm by Juby_p


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

cięzko z trakcją to raczej w okolicach 500Nm jest,400Nm gubi trakcje w b6 tylko na 1i 2biegu

Edytowane przez baszmak7
Opublikowano

ponoć 180Ps ale trzeba by zmierzyć

Doładowanie ponad 2.1b to raczej nie 180 PS. Fajny ten kolorowy Fis , EGT , doładowanie , bajeczka :) . No i ładnie bardzo ładnie się odpycha . Wiem , że z trakcją ciężko powyżej 400 Nm ,ale czy zejdziesz poniżej 7 s do paczki ?

tak 6.6 -6.8s ale osobiście 0-100 mnie nie kręci :wink: szkoda przegubów i skrzyni,dwumasy dla mnie liczy się to co na klipie,chociaż czasem na 3 biegu gubie trakcje :decayed:

Opublikowano

Jeszcze w starym roku miała miejsce mała korekta programu, oczywiście graty pod maską bez zmian.

Przypominam, że pompki AN które wyjechały jeszcze z fabryki. Dysza w nich jest minimalnie mniejsza niż w BA. Ale i tak końcowy rezultat jest fajny :kox:

Jeszcze raz wielkie podziękowania dla Juby_p :notworthy::hi:

l8WM50x.jpg

Opublikowano

Mała zapowiedź update tematu, która nastąpi w najbliższym czasie jak tylko znajdę chwilę.

Tak B6 jedzie na chwilę obecną.



Finalne strojenie po wymianie skrzyni na 6 biegową.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

No pięknie jaki teraz wynik i jakie pompki tam siedzą ? Przy wymianie skrzyni na 6 biegową co myślisz robić ze sprzęgłem ? :-) Pytam bo sam się zastanawiam jakie włożyć . Na filmie widać przy 11 sek że teraz chyba trochę ślizga ? :-) 

Opublikowano

Obecnie jest 309/522. Przy wymianie skrzyni docisk z brd będzie wzmocniony, a tarcza obita kevlarem. Fakt sprzęgło się uślizgnęło ;) pompki z końcówkami hf120. Dół jest zdjęty ze względu na sprzęgło i dwumas.
1cf6839c52ad659806bdd94fd55229ff.jpg

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Pięknie to wygląda ? orientujesz się czy seria docisk 240mm z BPW/AVF plus tarcza kevlar da radę utrzymać około 240 km i 460Nm na mojej hybrydzie Gtb17/60 ? Pompki ori BJ ewentualnie jak nie dadzą rady to HF50. Czy odrazu iść w komplet sprzęgła BRD? 

Opublikowano
3 godziny temu, danielstol napisał:

Pięknie to wygląda ? orientujesz się czy seria docisk 240mm z BPW/AVF plus tarcza kevlar da radę utrzymać około 240 km i 460Nm na mojej hybrydzie Gtb17/60 ? Pompki ori BJ ewentualnie jak nie dadzą rady to HF50. Czy odrazu iść w komplet sprzęgła BRD? 

Da radę.

Opublikowano (edytowane)

Stage 4:

Wszystkie prace mechaniczne i elektroniczne zostały tak jak zawsze wykonane przez Custom Garage naszego forumowicza Juby_p. Jeszcze raz wielkie dzięki i słowa uznania :notworthy:

Wykonane modyfikacje:

- turbosprężarka GTD2060VZ chłodzona cieczą,

-  FMIC 230x550x65 black,

- pompowtryski z końcówkami HF120,

- dolot 54mm z kwasówki w polerce,

- DP 3",

- układ wydechowy 2,75" --> 2,5" na trzech tłumikach przelotowych od Sporttig i końcówkami Buzzer 102mm,

- TIP z kwasówki w polerce, 

- przepływomierz usunięty, 

- customowy kolektor ssący z 2.5 tdi VW T4, 

- tarcza sprzęgła 228mm obita kevlarem oraz wzmocniony docisk,

- dodatkowa chłodnica oleju z termostatem, 

- wałek rozrządu SDI,

- porting głowicy,

- kapitalny remont całego silnika wraz z nowym rozrządem,

- montaż modułu umożliwiającego przełączanie programu w sterowniku silnika,

- montaż trzech wskaźników Depo Racing Peak (doładowania, EGT i temp. oleju).

 

Kilka fotek z prac:

eXxRbO5.jpg

T9rynjm.jpg

isTq1jZ.jpg

AanvP3t.jpg

PnG8uBl.jpg

WBj7udU.jpg

kE39QQ6.jpg

zZOw5MP.jpg

Aktualny roboczy wykres (korekta po wymianie skrzyni na 6 biegową)

xQrLzpq.jpg

 

 

 

Taki dźwięk z tyłu za autem na wolnych obrotach. Na żywo nawet przyjemnie jak na R4

 

Edytowane przez Blachu
Opublikowano (edytowane)

A na czym polega to wzmocnienie docisku (podwójne słoneczko)? Czy może ten patent Darona ? Znajomy do mojego byłego paszczura wsadził docisk Sachs Performance , trzyma jak wściekły.

kor.jpg

Edytowane przez Maniusiek28
dodatkowe informacje
Opublikowano

Krzysiek na dniach zakłada skrzynie HCK i sprzęgło 240mm wiec nie było sensu zakładać nic innego, jest zrobione patentem Darona i do 500Nm też trzymało bez najmniejszego problemu. 

Opublikowano

309KM i tyle NM w AWX, miazga :D:kox:

Opublikowano (edytowane)

Wiem ze odgrzewam kotleta, ale pewnie sporo ludzi sledzi ten wątek, posiadam 2.0 q BPW ze skrzynia JEE, czy ktos może mi potwierdzić jakie skrzynie mógłbym zastosować?

Domyślam się ze pasowała pewnie równiez od BRD quattro czyli ?, czy co jeszcze? Może coś z 2.5 TDI (Miałem w poprzednim 1.9 oska skrzynie DQS i była super)?

Czy wymagane będzie zmienienie jeszcze jakis elementów typu dyfer etc?

Edytowane przez golden87
Opublikowano (edytowane)

Przy zmianie skrzyni trzeba porównać przełożenia dyfra . Ciekawostka jest taka ze dyfer od 2.5 tdi manual jest taki sam jak w manualu 3.0 tdi audi a6 c6 audi a4 b7  Ciekawostka dlatego ze części do 3.0 tdi w manualu jest jak na lekarstwo . 99% w 3.0 tdi to automaty . Jeśli dyfer będzie miał inne przełożenia niż skrzynia to zmielisz  torsem . Ja miałem przyjemność coś takiego zrobić

Edytowane przez peter22
Opublikowano

Jakiś czas temu wpadł swap skrzyni biegów na HCK (braknie skali prędkosciomierza [emoji14]). Nowy dwumas, lekko wzmocniony docisk i tarcza sprzęgła obita kevlarem przez Makland. Niebawem korekta programu i finalne kreski tego setupu... 1475db7cfaace4cb602ba361b83bbc04.jpg

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Opublikowano

Tak obecnie B6 odpycha się na skrzyni HCK. Zadnej korekty jeszcze nie było.



Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Podoba mi sie bardzo wynik , moze w przyszlosci pojde w twoje slady ? przydalo by sie Q 

Opublikowano

Można wiedzieć gdzie robiona głowica i jaki koszt? :)

Opublikowano

Juby, jak podpiales turbo pod wode - gdzies widzialem ze pod waz od nagrzewnicy i pytanie - co kupiles do podpiecia? (link ktory gdzies wrzucales na forum nie bangla)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Finalnie wystrojone auto, dwie mapy. 

received_482927985775117.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...