Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompa wysokiego ciśnienia - opiłki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
10 minut temu, Góral65 napisał:

2012r

To raczej jeszcze nie poprawiona?

Opublikowano

Tego to ja nie wiem, chociaż wg etki montowane były w B8 od 2013. pompa ma datę produkcji 01-11-2012 to można by przypuszczać że jest poprawiona, ale to są tylko moje przypuszczenia

A4-VCpng_qeapxww.png

Opublikowano

Panowie, dzisiaj podczas jazdy poczułem dziwne szarpnięcie. Zaczęła mrugać kontrolka świec żarowych, auto straciło moc. Na początku myślałem, że pojawił się tylko jakiś błąd i go skasowałem VCDS. Kod błędu był następujący:

5211 - Fuel Rail/System Pressure: Too Low
          P0087 00 [096] - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 230794 km
                    Date: 2018.09.11
                    Time: 17:54:30

Po skasowaniu za jakiś czas się pojawił ponownie. Samochód stracił moc. Nie było gaśnięcia i wydaje mi się, że normalnie odpalił.

Czy orientujecie się co może być przyczyną? Z tego co czytałem podobne objawy daje padająca pompa, ale łudzę się, że w tym przypadku nie.

Możecie się wypowiedzieć coś więcej na takie objawy?

Opublikowano

Za niskie ciśnienie paliwa na listwie

Jeśli pompa VC ok. to najczęstszą przyczyną jest uszkodzony regulator ciśnienia na listwie, rzadziej ale może że też być uszkodzony czujnik ciśnienia też na listwie, bardzo rzadko ale też się spotkałem może też być uszkodzony zawór na przelewówce 

 

 

Opublikowano (edytowane)
22 godziny temu, Góral65 napisał:

Tak z ciekawości jaki masz przebieg? mnie padła przy 189tkm, ale nie ma na to reguły , nie można też panikować

Wg etki do twojego i prawie wszystkich modeli 2,0 to 03L130755 lub 03L130755A lub 03L130851X, tak jak piszesz nowa na allegro 1400-1500 używka z 2013 899zł do Ciebie należy decyzja 

w tym momencie na blacie mam 233tyś ale nic się nie dzieje. Zastanawiam się nad profilaktyczną wymianą jak pisałem wyżej.

Pytanie do Ciebie Góral65 ponieważ masz fajny program ETKa. Czy pompa 03L 130 755 AC  będzie pasowała do mojego modelu czy lepiej szukać tych nr które podałeś. Ja używke znalazłem za 600 zł. Te z allegro po 1500 mają nr 04L 130 755 D nadają się??

 

Edytowane przez mrarturko
Opublikowano

Jeszcze jedno żeby wymienić tą pompę z tego co wyczytałem trzeba ściągać rozrząd?

Opublikowano

A więc już mam mniej więcej obraz sytuacji, czarnej niestety. Pompa jest zmielona na zaworze, ma kupe syfów. Pompa i wtryski do wyjęcia i do diagnozy. Więc będzie jeszcze płukanie układu, baku, sita....tragedia.  Oczekuję niestety tylko samych złych wiadomości z diagnozy.

No i koszta....masakra

Orientujecie się może, jaki to rząd wielkości?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
Godzinę temu, mrarturko napisał:

Jeszcze jedno żeby wymienić tą pompę z tego co wyczytałem trzeba ściągać rozrząd?

Tak, aby wymienić pompę trzeba rozebrać rozrząd, jak miałem problemy z pompą to pytałem w serwisie VW to mówili że wszystkie pompy z tym numerem pasują nie zależnie od końcówki czy to A , AC, D,

te numery pomp co wyżej podałem to numery jakie akurat w danym roku montowali 

Opublikowano
43 minuty temu, Odzik24 napisał:

A więc już mam mniej więcej obraz sytuacji, czarnej niestety. Pompa jest zmielona na zaworze, ma kupe syfów. Pompa i wtryski do wyjęcia i do diagnozy. Więc będzie jeszcze płukanie układu, baku, sita....tragedia.  Oczekuję niestety tylko samych złych wiadomości z diagnozy.

No i koszta....masakra

Orientujecie się może, jaki to rząd wielkości?

Na początek wymień tylko pompę i sprawdź wtryski czy jest syf jesli nie ma to proponuje sprawdzić jak się auto bedzie zachowywało, ja tak zrobiłem do tej pory jeżdżę i jest ok. no ale jeśli jest syf na tryskach to masz większy problem, a koszty to zależy za ile kupisz graty plus robota

Opublikowano
2 minuty temu, Góral65 napisał:

Na początek wymień tylko pompę i sprawdź wtryski czy jest syf jesli nie ma to proponuje sprawdzić jak się auto bedzie zachowywało, ja tak zrobiłem do tej pory jeżdżę i jest ok. no ale jeśli jest syf na tryskach to masz większy problem, a koszty to zależy za ile kupisz graty plus robota

A jak z regeneracją? Opłaca się wkładać regenerowane czy lepiej nówki?

Duża jest różnica w cenie między regenerowanymi elementami a nowymi?

Opublikowano
16 godzin temu, Odzik24 napisał:

A więc już mam mniej więcej obraz sytuacji, czarnej niestety. Pompa jest zmielona na zaworze, ma kupe syfów. Pompa i wtryski do wyjęcia i do diagnozy. Więc będzie jeszcze płukanie układu, baku, sita....tragedia.  Oczekuję niestety tylko samych złych wiadomości z diagnozy.

No i koszta....masakra

Orientujecie się może, jaki to rząd wielkości?

Mógłbyś napisać numer swojej pompy albo zrobić fotkę z numerem ?

Opublikowano
21 godzin temu, Odzik24 napisał:

Odzik24 sprawdzałeś kiedyś ten filterek na pompie?? Jaki  masz przebieg??

Opublikowano

Numeru pompy nie mam, bo zostawiłem u mechanika auto, a on wysłał do diagnostyki pompę i wtryski. Zapomniałem o tym...szkoda.

Przebieg mam 230k, a do filterka na pompie nie zaglądałem....ech za głupotę się płaci?

Jak dzisiaj byłem u niego zabrać parę gratów z bagażnika po pokazał mi zdjęcie jak był zasyfiony. Powiedział, że ten filterek/sitko to wyglądał jakby go ktoś do piachu wsadził.

 

 

Opublikowano
W dniu 12.09.2018 o 21:51, Odzik24 napisał:

A jak z regeneracją? Opłaca się wkładać regenerowane czy lepiej nówki?

Nie ma fabrycznej procedury regeneracji wtryskow piezo.

Opublikowano

Najlepiej kupic poprawiona pompe po 2011 roku i wtryski trzeba sprawdzic bo moze udalo sie i nie umarly.

Opublikowano

Panowie, niestety pompa złom, wtryski też.

Mechanik wyliczył części na 9300...szczęka mi opadła.

Podał mi numery części:

wtryski: 0986 435 360

pompa: 0986 437 410

Możecie coś doradzić, gdzie można to kupić możliwie najtaniej?

Znalazłem taką pompę na allegro:

https://allegro.pl/pompa-wtryskowa-audi-a1-a3-a4-b8-b9-1-6tdi-2-0tdi-i7558053492.html

Czy będzie pasować do mojego modelu (silnik CAGA)?

Opublikowano
23 minuty temu, Odzik24 napisał:

Możecie coś doradzić, gdzie można to kupić możliwie najtaniej?

Ja brałem w carexpress Brwinów za wtryski płaciłem po 650zl sztuka a za pompę 1250zl. Wszystko ori nowe

Opublikowano

Jeszcze mam taki dylemat.

Mechanik podał mi nr pompy 0986 437 410

W etce sprawdziłem i tam są pod silnikiem CAGA dwie

1. 03L 130 755 a

2. 03L 130 851 x

Jak sprawdziłem to numer pompy, którą podał mi  mechanik to w  oryginale jest oznaczona tak 03L 130 851 x.

Czy orientujecie się czym te dwie pompy się różnią, poza ceną?

Czy obie będą pasować? Którą wybrać?

Opublikowano
Godzinę temu, Odzik24 napisał:

Jeszcze mam taki dylemat.

Mechanik podał mi nr pompy 0986 437 410

W etce sprawdziłem i tam są pod silnikiem CAGA dwie

1. 03L 130 755 a

2. 03L 130 851 x

Jak sprawdziłem to numer pompy, którą podał mi  mechanik to w  oryginale jest oznaczona tak 03L 130 851 x.

Czy orientujecie się czym te dwie pompy się różnią, poza ceną?

Czy obie będą pasować? Którą wybrać?

Ta z "x" to jest regenerowana.

Opublikowano (edytowane)

Ja założyłem z polifta z innym numerem niż przewiduje etka do mojego auta i pompa chodzi. Końcówka numeru pompy miała chyba litery AC

Edytowane przez inhosik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...