arek252525 Opublikowano 11 Września 2018 Opublikowano 11 Września 2018 10 minut temu, Góral65 napisał: 2012r To raczej jeszcze nie poprawiona?
Góral65 Opublikowano 11 Września 2018 Opublikowano 11 Września 2018 Tego to ja nie wiem, chociaż wg etki montowane były w B8 od 2013. pompa ma datę produkcji 01-11-2012 to można by przypuszczać że jest poprawiona, ale to są tylko moje przypuszczenia
Odzik24 Opublikowano 11 Września 2018 Opublikowano 11 Września 2018 Panowie, dzisiaj podczas jazdy poczułem dziwne szarpnięcie. Zaczęła mrugać kontrolka świec żarowych, auto straciło moc. Na początku myślałem, że pojawił się tylko jakiś błąd i go skasowałem VCDS. Kod błędu był następujący: 5211 - Fuel Rail/System Pressure: Too Low P0087 00 [096] - Open Circuit Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 230794 km Date: 2018.09.11 Time: 17:54:30 Po skasowaniu za jakiś czas się pojawił ponownie. Samochód stracił moc. Nie było gaśnięcia i wydaje mi się, że normalnie odpalił. Czy orientujecie się co może być przyczyną? Z tego co czytałem podobne objawy daje padająca pompa, ale łudzę się, że w tym przypadku nie. Możecie się wypowiedzieć coś więcej na takie objawy?
Góral65 Opublikowano 12 Września 2018 Opublikowano 12 Września 2018 Za niskie ciśnienie paliwa na listwie Jeśli pompa VC ok. to najczęstszą przyczyną jest uszkodzony regulator ciśnienia na listwie, rzadziej ale może że też być uszkodzony czujnik ciśnienia też na listwie, bardzo rzadko ale też się spotkałem może też być uszkodzony zawór na przelewówce
mrarturko Opublikowano 12 Września 2018 Opublikowano 12 Września 2018 (edytowane) 22 godziny temu, Góral65 napisał: Tak z ciekawości jaki masz przebieg? mnie padła przy 189tkm, ale nie ma na to reguły , nie można też panikować Wg etki do twojego i prawie wszystkich modeli 2,0 to 03L130755 lub 03L130755A lub 03L130851X, tak jak piszesz nowa na allegro 1400-1500 używka z 2013 899zł do Ciebie należy decyzja w tym momencie na blacie mam 233tyś ale nic się nie dzieje. Zastanawiam się nad profilaktyczną wymianą jak pisałem wyżej. Pytanie do Ciebie Góral65 ponieważ masz fajny program ETKa. Czy pompa 03L 130 755 AC będzie pasowała do mojego modelu czy lepiej szukać tych nr które podałeś. Ja używke znalazłem za 600 zł. Te z allegro po 1500 mają nr 04L 130 755 D nadają się?? Edytowane 12 Września 2018 przez mrarturko
mrarturko Opublikowano 12 Września 2018 Opublikowano 12 Września 2018 Jeszcze jedno żeby wymienić tą pompę z tego co wyczytałem trzeba ściągać rozrząd?
Odzik24 Opublikowano 12 Września 2018 Opublikowano 12 Września 2018 A więc już mam mniej więcej obraz sytuacji, czarnej niestety. Pompa jest zmielona na zaworze, ma kupe syfów. Pompa i wtryski do wyjęcia i do diagnozy. Więc będzie jeszcze płukanie układu, baku, sita....tragedia. Oczekuję niestety tylko samych złych wiadomości z diagnozy. No i koszta....masakra Orientujecie się może, jaki to rząd wielkości? 1
Góral65 Opublikowano 12 Września 2018 Opublikowano 12 Września 2018 Godzinę temu, mrarturko napisał: Jeszcze jedno żeby wymienić tą pompę z tego co wyczytałem trzeba ściągać rozrząd? Tak, aby wymienić pompę trzeba rozebrać rozrząd, jak miałem problemy z pompą to pytałem w serwisie VW to mówili że wszystkie pompy z tym numerem pasują nie zależnie od końcówki czy to A , AC, D, te numery pomp co wyżej podałem to numery jakie akurat w danym roku montowali
Góral65 Opublikowano 12 Września 2018 Opublikowano 12 Września 2018 43 minuty temu, Odzik24 napisał: A więc już mam mniej więcej obraz sytuacji, czarnej niestety. Pompa jest zmielona na zaworze, ma kupe syfów. Pompa i wtryski do wyjęcia i do diagnozy. Więc będzie jeszcze płukanie układu, baku, sita....tragedia. Oczekuję niestety tylko samych złych wiadomości z diagnozy. No i koszta....masakra Orientujecie się może, jaki to rząd wielkości? Na początek wymień tylko pompę i sprawdź wtryski czy jest syf jesli nie ma to proponuje sprawdzić jak się auto bedzie zachowywało, ja tak zrobiłem do tej pory jeżdżę i jest ok. no ale jeśli jest syf na tryskach to masz większy problem, a koszty to zależy za ile kupisz graty plus robota
Odzik24 Opublikowano 12 Września 2018 Opublikowano 12 Września 2018 2 minuty temu, Góral65 napisał: Na początek wymień tylko pompę i sprawdź wtryski czy jest syf jesli nie ma to proponuje sprawdzić jak się auto bedzie zachowywało, ja tak zrobiłem do tej pory jeżdżę i jest ok. no ale jeśli jest syf na tryskach to masz większy problem, a koszty to zależy za ile kupisz graty plus robota A jak z regeneracją? Opłaca się wkładać regenerowane czy lepiej nówki? Duża jest różnica w cenie między regenerowanymi elementami a nowymi?
czarek76 Opublikowano 13 Września 2018 Opublikowano 13 Września 2018 16 godzin temu, Odzik24 napisał: A więc już mam mniej więcej obraz sytuacji, czarnej niestety. Pompa jest zmielona na zaworze, ma kupe syfów. Pompa i wtryski do wyjęcia i do diagnozy. Więc będzie jeszcze płukanie układu, baku, sita....tragedia. Oczekuję niestety tylko samych złych wiadomości z diagnozy. No i koszta....masakra Orientujecie się może, jaki to rząd wielkości? Mógłbyś napisać numer swojej pompy albo zrobić fotkę z numerem ?
mrarturko Opublikowano 13 Września 2018 Opublikowano 13 Września 2018 21 godzin temu, Odzik24 napisał: Odzik24 sprawdzałeś kiedyś ten filterek na pompie?? Jaki masz przebieg??
Odzik24 Opublikowano 14 Września 2018 Opublikowano 14 Września 2018 Numeru pompy nie mam, bo zostawiłem u mechanika auto, a on wysłał do diagnostyki pompę i wtryski. Zapomniałem o tym...szkoda. Przebieg mam 230k, a do filterka na pompie nie zaglądałem....ech za głupotę się płaci? Jak dzisiaj byłem u niego zabrać parę gratów z bagażnika po pokazał mi zdjęcie jak był zasyfiony. Powiedział, że ten filterek/sitko to wyglądał jakby go ktoś do piachu wsadził.
kuebk Opublikowano 15 Września 2018 Opublikowano 15 Września 2018 W dniu 12.09.2018 o 21:51, Odzik24 napisał: A jak z regeneracją? Opłaca się wkładać regenerowane czy lepiej nówki? Nie ma fabrycznej procedury regeneracji wtryskow piezo.
dominika6c6 Opublikowano 17 Września 2018 Opublikowano 17 Września 2018 Najlepiej kupic poprawiona pompe po 2011 roku i wtryski trzeba sprawdzic bo moze udalo sie i nie umarly.
Odzik24 Opublikowano 18 Września 2018 Opublikowano 18 Września 2018 Panowie, niestety pompa złom, wtryski też. Mechanik wyliczył części na 9300...szczęka mi opadła. Podał mi numery części: wtryski: 0986 435 360 pompa: 0986 437 410 Możecie coś doradzić, gdzie można to kupić możliwie najtaniej? Znalazłem taką pompę na allegro: https://allegro.pl/pompa-wtryskowa-audi-a1-a3-a4-b8-b9-1-6tdi-2-0tdi-i7558053492.html Czy będzie pasować do mojego modelu (silnik CAGA)?
inhosik Opublikowano 18 Września 2018 Opublikowano 18 Września 2018 23 minuty temu, Odzik24 napisał: Możecie coś doradzić, gdzie można to kupić możliwie najtaniej? Ja brałem w carexpress Brwinów za wtryski płaciłem po 650zl sztuka a za pompę 1250zl. Wszystko ori nowe
Odzik24 Opublikowano 18 Września 2018 Opublikowano 18 Września 2018 Jeszcze mam taki dylemat. Mechanik podał mi nr pompy 0986 437 410 W etce sprawdziłem i tam są pod silnikiem CAGA dwie 1. 03L 130 755 a 2. 03L 130 851 x Jak sprawdziłem to numer pompy, którą podał mi mechanik to w oryginale jest oznaczona tak 03L 130 851 x. Czy orientujecie się czym te dwie pompy się różnią, poza ceną? Czy obie będą pasować? Którą wybrać?
czarek76 Opublikowano 18 Września 2018 Opublikowano 18 Września 2018 Godzinę temu, Odzik24 napisał: Jeszcze mam taki dylemat. Mechanik podał mi nr pompy 0986 437 410 W etce sprawdziłem i tam są pod silnikiem CAGA dwie 1. 03L 130 755 a 2. 03L 130 851 x Jak sprawdziłem to numer pompy, którą podał mi mechanik to w oryginale jest oznaczona tak 03L 130 851 x. Czy orientujecie się czym te dwie pompy się różnią, poza ceną? Czy obie będą pasować? Którą wybrać? Ta z "x" to jest regenerowana.
inhosik Opublikowano 18 Września 2018 Opublikowano 18 Września 2018 (edytowane) Ja założyłem z polifta z innym numerem niż przewiduje etka do mojego auta i pompa chodzi. Końcówka numeru pompy miała chyba litery AC Edytowane 18 Września 2018 przez inhosik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się