Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dwumasa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam dziwne objawy w moim audi przy gaszeniu auta delikatnie nim telepnie na netutralu pracuje równo czy to możebyć dwumasa na wykonczeniu

Opublikowano

Telepanie przy gaszeniu to moze byc wina tez uszkodzonej gruszki przy egr

Opublikowano

Raczej nie dwumasa. Jak zatelepie przy gaszeniu to sprawdź zawór klapy przy kolektorze ssącym (N239) Podepnij VAG i jak będzie kod błędu 19561 to będziesz miał pewność.

Opublikowano

U mnie na rozgrzanym silniku przy wciskaniu sprzęgła było słychać hałas. I to był początek końca dwumasy. Przy wyłączaniu silnika nie telepało.

Opublikowano

Witam mam to samo ttelepie mi silnikiem przy gaszeniu. z tego co zobaczylem itd to nie chodzi mi zaworek n239...zaworek byl podmieniany i jest to samo zero reakcji. nie ma podcisnienia w wezyku co idzie do gruszki. byl robiony test vagiem to grucha chodzi. pod co podlaczony jest ten zawortek n239 i jak dostaje sterowanie?pozdrawiam

Opublikowano

Sprawdź podciśnieniowy układ pneumatyczny gaszenia silnika - w tym zwłaszcza sterowanie klapy gaszącej. Czasami zdarza sie również, że wewnątrz jest duzo nagaru który powoduje niedomykanie sie klapy gaszącej, lub jej przycinanie. Jaki masz kąt synchronizacji w grupie 4/4?

Opublikowano

obstawiam zawór n239

Opublikowano

Jezeli przy gaszeniu klapa sie zamyka to n239 sprawny ?

Opublikowano

tak

Opublikowano

a jesli zawor n239 sprawny i byl podmieniony na nowy i dalej nic to jakies pomysly?

Opublikowano

Dołącz kostkę weź miernik podłącz i zobacz napięcie czy jest po czym niech ktoś zgasi i czy coś się zmieniło. Jak ok to zawór zwrotny padł, lub dziury w przewodach lub gruszce, ewentualnie tak zayebany egr ze nie może klapa ruszyć.

Opublikowano

ok najpeirw sprawdze czy jest zasilanie miernikiem i wtedy dam znac co i jak jak co bede dalej szukal ;)

Opublikowano

brzmi jak zła synchronizacja kąta wyprzedzenia wtrysku grupa 4/4

Opublikowano

a może poduszki pod silnikiem już wywalone?

Opublikowano

Witam, podepnę się z pytaniem,

mam padniętą dwumasę i to jest pewne

1) wymiana czy regeneracja

2) wymiana to na jaką?

Opublikowano

oczywiście że wymiana. polecam LUK. ja wymieniłem ok 40 tys.km. temu i nie mam żadnych problemów, przy okazji wymieniłem też sprzęgło.

Opublikowano (edytowane)

Jak wymieniać to na sachs jest o niebo lepsze a wcale nie tak dużo droższy( lepiej spasowane i obiło mi się że wytrzymuje więcej Nm ) ..dużo mniej reklamacji na sachsa a luk robi sobie jaja i nie chce przyjmować reklamacji na takie luzy jak tutaj:

to jakiś żart.. W sachs czegoś takiego nie uświadczysz.. Edytowane przez Duch^
Opublikowano

Miałem podobny temt 3 mechaników dwumas kupiłem dwumas oraz sprzęgło LUK polecam

a wracając do tematu sprawdz poduszki silnika bo u mnie okazało się że lewa poduszka nic nie było widać a jak odkręciłem poduche to gwint mi w ręce został i to była tego przyczyna a nie dwumas i 2 tys poszło :)

racze najpierw sprawdzić wszystkie poduchy :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...