mr435 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Witam mam dziwne objawy w moim audi przy gaszeniu auta delikatnie nim telepnie na netutralu pracuje równo czy to możebyć dwumasa na wykonczeniu
habcio19 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Telepanie przy gaszeniu to moze byc wina tez uszkodzonej gruszki przy egr
verus Opublikowano 13 Czerwca 2014 Opublikowano 13 Czerwca 2014 Raczej nie dwumasa. Jak zatelepie przy gaszeniu to sprawdź zawór klapy przy kolektorze ssącym (N239) Podepnij VAG i jak będzie kod błędu 19561 to będziesz miał pewność.
Wikinga Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 U mnie na rozgrzanym silniku przy wciskaniu sprzęgła było słychać hałas. I to był początek końca dwumasy. Przy wyłączaniu silnika nie telepało.
hidden22 Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 Witam mam to samo ttelepie mi silnikiem przy gaszeniu. z tego co zobaczylem itd to nie chodzi mi zaworek n239...zaworek byl podmieniany i jest to samo zero reakcji. nie ma podcisnienia w wezyku co idzie do gruszki. byl robiony test vagiem to grucha chodzi. pod co podlaczony jest ten zawortek n239 i jak dostaje sterowanie?pozdrawiam
CzarekJ Opublikowano 13 Lipca 2014 Opublikowano 13 Lipca 2014 Sprawdź podciśnieniowy układ pneumatyczny gaszenia silnika - w tym zwłaszcza sterowanie klapy gaszącej. Czasami zdarza sie również, że wewnątrz jest duzo nagaru który powoduje niedomykanie sie klapy gaszącej, lub jej przycinanie. Jaki masz kąt synchronizacji w grupie 4/4?
mycha1236 Opublikowano 16 Lipca 2014 Opublikowano 16 Lipca 2014 Jezeli przy gaszeniu klapa sie zamyka to n239 sprawny ?
hidden22 Opublikowano 16 Lipca 2014 Opublikowano 16 Lipca 2014 a jesli zawor n239 sprawny i byl podmieniony na nowy i dalej nic to jakies pomysly?
POWER-KRIS Opublikowano 16 Lipca 2014 Opublikowano 16 Lipca 2014 Dołącz kostkę weź miernik podłącz i zobacz napięcie czy jest po czym niech ktoś zgasi i czy coś się zmieniło. Jak ok to zawór zwrotny padł, lub dziury w przewodach lub gruszce, ewentualnie tak zayebany egr ze nie może klapa ruszyć.
hidden22 Opublikowano 16 Lipca 2014 Opublikowano 16 Lipca 2014 ok najpeirw sprawdze czy jest zasilanie miernikiem i wtedy dam znac co i jak jak co bede dalej szukal
Ali89 Opublikowano 17 Lipca 2014 Opublikowano 17 Lipca 2014 brzmi jak zła synchronizacja kąta wyprzedzenia wtrysku grupa 4/4
redziasom Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 a może poduszki pod silnikiem już wywalone?
lysymakak Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Witam, podepnę się z pytaniem, mam padniętą dwumasę i to jest pewne 1) wymiana czy regeneracja 2) wymiana to na jaką?
redziasom Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 oczywiście że wymiana. polecam LUK. ja wymieniłem ok 40 tys.km. temu i nie mam żadnych problemów, przy okazji wymieniłem też sprzęgło.
Duch^ Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 (edytowane) Jak wymieniać to na sachs jest o niebo lepsze a wcale nie tak dużo droższy( lepiej spasowane i obiło mi się że wytrzymuje więcej Nm ) ..dużo mniej reklamacji na sachsa a luk robi sobie jaja i nie chce przyjmować reklamacji na takie luzy jak tutaj: to jakiś żart.. W sachs czegoś takiego nie uświadczysz.. Edytowane 7 Października 2014 przez Duch^
visabita4 Opublikowano 9 Października 2014 Opublikowano 9 Października 2014 Miałem podobny temt 3 mechaników dwumas kupiłem dwumas oraz sprzęgło LUK polecam a wracając do tematu sprawdz poduszki silnika bo u mnie okazało się że lewa poduszka nic nie było widać a jak odkręciłem poduche to gwint mi w ręce został i to była tego przyczyna a nie dwumas i 2 tys poszło racze najpierw sprawdzić wszystkie poduchy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się