Mesiah Opublikowano 15 Września 2014 Autor Opublikowano 15 Września 2014 (edytowane) Według mnie zrobiłeś błąd kupując tarcze Febi. Oni powoli zaczynają robić wszystko a ich jakość spadła na mordę ostatnimi czasy. Po co oszczędzać skoro różnice cen między tarczami są małe (przy tej samej wielkości). A jakieś tam niemeickie klocki to też pewnie lipa. Będzie Ci pyliło na potęgę albo zje tarcze jak są za twarde. Pisałem żeby brać minimum ferodo premier które są tanie jak barszcz. Ogólnie tarcze ferodo o ile są oryginalne mają raczej dobre opinie. Edytowane 15 Września 2014 przez Mesiah
disem Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 Panowie nie moge znaleźć info jakie oznaczenia maja jarzma pod 312 do b5 z 99 i skad wiadomo czy jest alu zwrotnica ? Wysłane z mojego GT-I9100
Mesiah Opublikowano 16 Września 2014 Autor Opublikowano 16 Września 2014 (edytowane) Wystarczy na nią spojrzeć . Alu to alu 312 podchodzi bez alu zwrotnic. Nr nie znam Edytowane 16 Września 2014 przez Mesiah
Dev Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 Panowie nie moge znaleźć info jakie oznaczenia maja jarzma pod 312 do b5 z 99 i skad wiadomo czy jest alu zwrotnica ? Wysłane z mojego GT-I9100 Do zeliwa 451 Do alu 569 (chyba) bo z bani nie pamietam
Mesiah Opublikowano 17 Września 2014 Autor Opublikowano 17 Września 2014 (edytowane) DEV mam małe pytanie. Nie masz PW to zrobię mały off topic. Czy 344zł za pomalowanie proszkowo 4 kół r18 8j w biały mat to cena w porządku? Szukałem ludzi malujących proszkiem w polsce a tu mam pod nosem (ok 40km ode mnie ,olsztyn). Tu masz fote. To mój wzór felg tylko ,że mam srebrne a mają wyglądać jak na zdjęciu: http://www.directupload.net/file/d/3748/upd9nz8g_jpg.htm Edytowane 17 Września 2014 przez Mesiah
Mesiah Opublikowano 24 Września 2014 Autor Opublikowano 24 Września 2014 (edytowane) Tak mi się wydawało. http://jaworart.wix.com/blask-felg/ Ci krzyknęli mi 700zł DEV słuchaj wiesz może jakie są mniej więcej objawy uszkodzonego serwa? Mam twardy pedał hamulca i na prawdę słabą skuteczność hamowania nawet jak na lite 288. Wciskam w podłogę a pedał jest twardy jak skała i hamulce jakby się ślizgały. Męczę się też z wypadaniem zapłonów i falowaniem obrotów na biegu jałowym. Serwo jest połączone z kolektorem i przez jego uszkodzenie może być lewe powietrze w dolocie. Może to w dwóch wypadkach wina serwa? Da się to jakoś sprawdzić domowymi sposobami? Edytowane 24 Września 2014 przez Mesiah
Dev Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Odłącz przewod od kolektora do serwa i zobacz czy się coś zmieniło
lapek85 Opublikowano 11 Października 2014 Opublikowano 11 Października 2014 Dev weź podpowiedz, czy to dobry wybór do a4 b5 polift pod 312? klocki FDS 1323 tarcza DDF 1707 lub Otto Zimmermann 100.1242.20 które tarcze lepsze bo już od tego czytania głowa pęka
Wandej Opublikowano 11 Października 2014 Opublikowano 11 Października 2014 Dev weź podpowiedz, czy to dobry wybór do a4 b5 polift pod 312? klocki FDS 1323 tarcza DDF 1707 lub Otto Zimmermann 100.1242.20 które tarcze lepsze bo już od tego czytania głowa pęka Obydwie się sprawdzą
karpatka Opublikowano 11 Października 2014 Opublikowano 11 Października 2014 zimmerman + ferodo i kosa
icemerc Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 TEXTAR albo ATE - nic innego nie używam w swoich autach....
Mesiah Opublikowano 31 Marca 2015 Autor Opublikowano 31 Marca 2015 Ludzie ogarnijcie się. Nie przejrzałem całości tematu ale wydaje mi sie, ze z nas wszystkich tylko DEV ma jakieś poważniejsze doświadczenie w heblach. Każdy pierdo..nie od siebie jakiś typ i co z tego? Taki wątek może ciągnąć się latami i żadnej korzyści z niego nie będzie. Ja dodam zaraz , że jeżdżę tylko na chinolu typu max gear i lepszych nie ma. ATE w tej chwili to syf i koniec. Sprawdzone i przetestowane. Ferodo i OZ są pewnie wiec po co pierdzielić jak można kupić pewniaka.
harley22 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Ferodo tarcza przednia walsnie mi sie skrzywiła..
Mesiah Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2015 (edytowane) To o niczym nie świadczy. Każda może się skrzywić. Hart zrobi to 2x szybciej. Przerabiałem to. Może zacisk na prowadnicach stoi albo w kałuże wjechałeś na rozgrzanej tarczy? Mój starszy załatwił ate tydzień po założeniu w kałuży właśnie. Edytowane 24 Kwietnia 2015 przez Mesiah
jacek70 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Tarcze zmienia się tak rzadko że można odłożyć na Otto Zimmerman.
harley22 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Nie wiem. Trudno powiedzieć, zacisk raczej jest dobry. Zjeżdżę ten komplet ferrodo i zakładam zimmermanna zobaczymy co to warte.
Wandej Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Ferodo tarcza przednia walsnie mi sie skrzywiła.. Sprzedałem kilkaset kpl ferodo. Jeden klient tylko nie do końca potrafi określić od czego ale ma bicie. Ale nie ma możliwości pogięcia się ta tarcza która leży w pudełku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się