Qń1 Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 Jest kozak!! Jaki masz symbol cewek? Właśnie próbuje dojechać do domu na 3 garach:/ Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
arek_cccp Opublikowano 2 Lutego 2016 Autor Opublikowano 2 Lutego 2016 BERU ZSE032 między innymi w 3.0TFSI montowana itp
griga-st Opublikowano 4 Lutego 2016 Opublikowano 4 Lutego 2016 Jak w b8 z valve lift zrobi max 280 to jakim cudem w B7 chcecie wyciągnąć 322?
Lorence Opublikowano 4 Lutego 2016 Opublikowano 4 Lutego 2016 Jak w b8 z valve lift zrobi max 280 to jakim cudem w B7 chcecie wyciągnąć 322? jakie znowu 322 ? przecież tu jest już 355 możesz zacytować o który wątek Ci chodzi ?
arek_cccp Opublikowano 4 Lutego 2016 Autor Opublikowano 4 Lutego 2016 355HP na 98 na 100 pewnie 360+ btw o co chodzi z 322? Tam ktoś podawał takie liczby ale sam już nie pamiętam o co kaman
griga-st Opublikowano 4 Lutego 2016 Opublikowano 4 Lutego 2016 (edytowane) Jak w b8 z valve lift zrobi max 280 to jakim cudem w B7 chcecie wyciągnąć 322? jakie znowu 322 ? przecież tu jest już 355 możesz zacytować o który wątek Ci chodzi ? WTF?? nie tu miało. Zakłócenia w samolocie Projekt jak już pisałem kozacki. Nik głupi. Edytowane 4 Lutego 2016 przez griga-st
rs4wagon Opublikowano 6 Lutego 2016 Opublikowano 6 Lutego 2016 (edytowane) najs,w koncu auto jedzie zrób jakis fil wydechu,czy duzo sie zmienilo Edytowane 6 Lutego 2016 przez rs4wagon
arek_cccp Opublikowano 7 Lutego 2016 Autor Opublikowano 7 Lutego 2016 (edytowane) Zrobię niebawem i wydech oraz jakieś przyspieszenie przy większych prędkościach . W środku jest ciszej ciut lepiej się napełnia wydech teraz i brzmi jeszcze bardziej rasowo od 3k rpm+. Same korzyści . Tak to jedzie mniej więcej 100-150 4s 100-190~9.2s 100-200 szkoda, że nie dociągnięte ale pewnie ~10.5s film oczywiście z przepaści nagrywany Edytowane 7 Lutego 2016 przez arek_cccp
wampir Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 Jak policzyles te 9,5s do 190km/h w skoro filmik ma 9s ? Ja tam widze do 193km/h jest 9s ... ale moze mam stare oczy juz ..
arek_cccp Opublikowano 7 Lutego 2016 Autor Opublikowano 7 Lutego 2016 (edytowane) Według tego co yt podaje bodajże tak wychodzi, więc tak napisałem, co by hejterzy się nie mogli czepiać o te 0.5s +/- ale jak widać 9s to jeszcze lepiej świadczy, że samochód jedzie i dokręca się jak szalony za co dziękuję Grześkowi . Wyprzedzanie to bajka, często nie trzeba redukować bo dół na k04 jest lepszy jak na serii. Edytowane 7 Lutego 2016 przez arek_cccp
wampir Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 Arek, nie mow ze sie przejmujesz trolami co nie widzieli Twojego auta nawet na oczy. Z takimi ludzmi sie nie dyskutuje, pamiętaj "Don't feed the troll".
FroS-t Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 Nie ma co gadac jest piękna robota, zazdroszczę !!!
KmK Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 Zrobię niebawem i wydech oraz jakieś przyspieszenie przy większych prędkościach . W środku jest ciszej ciut lepiej się napełnia wydech teraz i brzmi jeszcze bardziej rasowo od 3k rpm+. Same korzyści . Tak to jedzie mniej więcej 100-150 4s 100-190~9.2s 100-200 szkoda, że nie dociągnięte ale pewnie ~10.5s film oczywiście z przepaści nagrywany Daje radę! Realne 100-200 jest zapewne nieco wyższe niż na filmie, ale to nie zmienia faktu, że jest przepaść!
arek_cccp Opublikowano 13 Lutego 2016 Autor Opublikowano 13 Lutego 2016 (edytowane) Mamy w planach wypożyczyć racelogica i sobie zmierzyć 100-200 realne ale na pewno jest poniżej 13 s tak wydech drze jape nagrywane telefonem ale coś tam słychać. Gada jak Evo - Grzesiek z GTPerformance stwierdził . Edytowane 13 Lutego 2016 przez arek_cccp
black4 Opublikowano 13 Lutego 2016 Opublikowano 13 Lutego 2016 Witaj, Świetnie ten wydech gada, nie słychać żeby był przesadnie głośny! Jak wrażenia "dżwieku" wydechu w kabinie? Nie męczy przy wyższych prędkościach? PS. Czekamy na dane z Racelogic-a Pozdrawiam!
arek_cccp Opublikowano 13 Lutego 2016 Autor Opublikowano 13 Lutego 2016 (edytowane) W środku jest cichutko da się normalnie rozmawiać i nie męczy na trasach a przy spokojnej jeździe jest tak samo jak na serii zaznaczam, że to jedynie tak zrobiony wydech w A4 B7 w Polsce wątpię by ktoś jeszcze zastosował takie rozwiazanie jak w GTPerformance, dlatego tak brzmi a nie jak reszta tsi czyli w prost mówiąc słabo . W rzeczywistości na żywo jak to mój kumpel stwierdził, nawet w 50% filmy nie oddają tego co się dzieje na zewnątrz także jest przeciąg i ogień w szopie hehe. Niektórzy mnie nawet pytali czy to "Vka" .. Edytowane 13 Lutego 2016 przez arek_cccp
Roboform550 Opublikowano 13 Lutego 2016 Opublikowano 13 Lutego 2016 W środku jest cichutko da się normalnie rozmawiać B7 jest znacznie lepiej wyciszone niż b6...ma dodatkowe wygłuszenia pod maską...na ścianie grodziowej i od spodu...
KmK Opublikowano 14 Lutego 2016 Opublikowano 14 Lutego 2016 Mamy w planach wypożyczyć racelogica i sobie zmierzyć 100-200 realne ale na pewno jest poniżej 13 s tak wydech drze jape nagrywane telefonem ale coś tam słychać. Gada jak Evo - Grzesiek z GTPerformance stwierdził . Czy jest 13s czy nieco mniej to nie istotne, włożyłeś kawał dobrej roboty w to auto i naprawdę miło patrzeć jaki przeżywa turbo-renesans ok 10.5 robi S5 z mocą 450ps, czy m135i z mocą 415ps, ale w porównaniu do serii które w serii 0-200 robiło w 30s to jednak jest przepaść! Wygląda ciechociemnie a jedzie konkretnie.
arek_cccp Opublikowano 15 Lutego 2016 Autor Opublikowano 15 Lutego 2016 Tak z 30s zrobiło się okolice 15-16s a mocy jednak nie jest 2x więcej jak na serii . Dzięki za miłe słowa ciesze się, że się podoba .
Animal Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 No odpycha się naprawdę zacnie. Gratulacje!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się