GILI Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 robi się to już plagą jak z m-power w BMW
Korzeń Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 tak tak widziałem takie S6 to kopciło na czarno przy zmianie biegu. Pytam na radiu co to za esa nie nie, to tylko znaczek diesel i jeszcze ośka U mnie w Rykach taka jeżdzi bordo i ładna kierowniczka ja prowadzi akurat jechałem do Lublina
Kowi87 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 tak tak widziałem takie S6 to kopciło na czarno przy zmianie biegu. Pytam na radiu co to za esa nie nie, to tylko znaczek diesel i jeszcze ośka U mnie w Rykach taka jeżdzi bordo i ładna kierowniczka ja prowadzi akurat jechałem do Lublina wiec całkiem możliwe
dansli Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 tak tak widziałem takie S6 to kopciło na czarno przy zmianie biegu. Pytam na radiu co to za esa nie nie, to tylko znaczek diesel i jeszcze ośka U mnie w Rykach taka jeżdzi bordo i ładna kierowniczka ja prowadzi tamta akurat była czarna ale mało wazne w sumie;p
quadysz Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 Miałem Q, teraz mam ośke i jaki z tego morał?? NIGDY więcej ośki :doh1: no chyba; ze w aucie zony tam może być ośka. Q to jest coś pieknego i ci co nie mieli okazji jęździć audi z tym napędem nigdy tego nie zrozumieją. Ile razy słysze jak moi znajomi coś tam komentują na temat zimy i narzekaja, że jechać nie idzie. Wtedy mówie krótko z Q takich problemów nie ma!!! ale oni swoje, że nawet Q w takim śniegu nie pomoże Ręcę opadają, tłumacze ze Q w takim śniegu jedzie jak czołg, ale oni dalej nie nie i nie więc odpuszczam bo wchodzic w temat z kimś kto nie miał okazji jechać Quattro to stracony czas Tłumaczysz jak chłop krowie na rowie i oni tak tego nie załapia a udowodnic im nie mogę bo mam teraz ośke ;( racja, ja ostatnio wyciagalem nissana terenowego z rowu
Tukan Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 Pany powiedzcie mi jak zachowuja sie wasze quattro na sliskich zimowych zakretach?.Wylatuje wam tyl czy raczej przód nie mowie tu o dużych predkosciach,czy moze trzyma sie jak po torach Mialem opone 225/45/17 i nie bylo zle teraz załozylem 205/50/17 i d*pa lata jak szalona czy opona która dosc długo byla nie uzywana musi sie rozjezdzic,przytrzec czy cos w tym stylu i potem sie jej poprawi :gwizdanie: czy bede drifterem do konca zimy
Kowi87 Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 Jesli juz to bardziej przód moze wyciągnąć, co zauwazyłem u siebie, tyle że ja mam oponki juz ze swoim wiekiem
Tukan Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 tyle że ja mam oponki juz ze swoim wiekiem no ja tez ale brak kasy w tym roku na nowe
Korzeń Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 ja mam przód ciężki i potrafi ucieć oponki nowe
Tukan Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 ja mam przód ciężki i potrafi ucieć oponki nowe No przód to norma V6 wazy.Mi głównie chodzi o to czy opony musza sie ulozyc jak dawno nie byly uzywane bo pierwsze jazdy po zalozeniu mnie nie zadowalaja no chyba ze trafilem na sam lód pod sniegiem na zakretach
Grzegorz76 Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 Pany powiedzcie mi jak zachowuja sie wasze quattro na sliskich zimowych zakretach?.Wylatuje wam tyl czy raczej przód nie mowie tu o dużych predkosciach,czy moze trzyma sie jak po torach Mialem opone 225/45/17 i nie bylo zle teraz załozylem 205/50/17 i pupa lata jak szalona czy opona która dosc długo byla nie uzywana musi sie rozjezdzic,przytrzec czy cos w tym stylu i potem sie jej poprawi :gwizdanie: czy bede drifterem do konca zimy Ja jak za szybko wejdę to mi przód ale chwilę potem tył wyrównuje
Korzeń Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 Nowe napewno, a czy używane to nie wiem...
GILI Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 Pany powiedzcie mi jak zachowuja sie wasze quattro na sliskich zimowych zakretach?.Wylatuje wam tyl czy raczej przód nie mowie tu o dużych predkosciach,czy moze trzyma sie jak po torach Mialem opone 225/45/17 i nie bylo zle teraz załozylem 205/50/17 i pupa lata jak szalona czy opona która dosc długo byla nie uzywana musi sie rozjezdzic,przytrzec czy cos w tym stylu i potem sie jej poprawi :gwizdanie: czy bede drifterem do konca zimy masz lepsze opony na przodzie, a naleśniki z tyłu wiec pupa lata po zakrętach
Tukan Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 Pany powiedzcie mi jak zachowuja sie wasze quattro na sliskich zimowych zakretach?.Wylatuje wam tyl czy raczej przód nie mowie tu o dużych predkosciach,czy moze trzyma sie jak po torach Mialem opone 225/45/17 i nie bylo zle teraz załozylem 205/50/17 i pupa lata jak szalona czy opona która dosc długo byla nie uzywana musi sie rozjezdzic,przytrzec czy cos w tym stylu i potem sie jej poprawi :gwizdanie: czy bede drifterem do konca zimy masz lepsze opony na przodzie, a naleśniki z tyłu wiec pupa lata po zakrętach Niee z tylu sa opony które maja max 1 mm bierznika mniej jak z przodu,opony sa z auta 4x4
Grzegorz76 Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 Nie ma co gadać, na taką zimę to tylko kolce
Guregoru Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 Nie ma co gadać, na taką zimę to tylko kolce Masz Q i takie rzeczy opowiadasz to ty chyba nie umiesz tym jeździć
adams78 Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 Niee z tylu sa opony które maja max 1 mm bierznika mniej jak z przodu,opony sa z auta 4x4 Ta sama marka i typ opony? Pewnie nie, więc tamte zwyczajnie lepiej się spisywały na śniegu :gwizdanie: Możesz zamienić koła przód z tyłem - z tyłu warto mieć lepszy bieżnik, co wcale nie jest takie oczywiste Opona nie musi się układać, docierać itp. Jest gotowa do pracy zaraz po założeniu
Grzegorz76 Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 Nie ma co gadać, na taką zimę to tylko kolce Masz Q i takie rzeczy opowiadasz to ty chyba nie umiesz tym jeździć Ja przecież nie narzekam Chyba troszkę umiem co?
Tukan Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 Niee z tylu sa opony które maja max 1 mm bierznika mniej jak z przodu,opony sa z auta 4x4 Ta sama marka i typ opony? Pewnie nie, więc tamte zwyczajnie lepiej się spisywały na śniegu :gwizdanie: Możesz zamienić koła przód z tyłem - z tyłu warto mieć lepszy bieżnik, co wcale nie jest takie oczywiste Opona nie musi się układać, docierać itp. Jest gotowa do pracy zaraz po założeniu Opony sa idento to chyba oczywiste ze takie maja byc
krzysiek23 Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 Nie ma co gadać, na taką zimę to tylko kolce i kolce nic nie daja testuje od 2 lat i kiszka przy tej pogodzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się