Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Biało biało, czyli na co komu ... quattro :)


T-żółw

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

tak tak widziałem takie S6 to kopciło na czarno przy zmianie biegu.

Pytam na radiu co to za esa

nie nie, to tylko znaczek :thumbdown:

diesel i jeszcze ośka

U mnie w Rykach taka jeżdzi bordo i ładna kierowniczka ja prowadzi :naughty:

akurat jechałem do Lublina ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tak widziałem takie S6 to kopciło na czarno przy zmianie biegu.

Pytam na radiu co to za esa

nie nie, to tylko znaczek :thumbdown:

diesel i jeszcze ośka

U mnie w Rykach taka jeżdzi bordo i ładna kierowniczka ja prowadzi :naughty:

akurat jechałem do Lublina ;)

wiec całkiem możliwe :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tak widziałem takie S6 to kopciło na czarno przy zmianie biegu.

Pytam na radiu co to za esa

nie nie, to tylko znaczek :thumbdown:

diesel i jeszcze ośka

U mnie w Rykach taka jeżdzi bordo i ładna kierowniczka ja prowadzi :naughty:

tamta akurat była czarna ale mało wazne w sumie;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem Q, teraz mam ośke i jaki z tego morał?? NIGDY więcej ośki :doh1: :no: no chyba; ze w aucie zony :rolleyes: tam może być ośka.

Q to jest coś pieknego i ci co nie mieli okazji jęździć audi z tym napędem nigdy tego nie zrozumieją. Ile razy słysze jak moi znajomi coś tam komentują na temat zimy i narzekaja, że jechać nie idzie. Wtedy mówie krótko z Q takich problemów nie ma!!! ale oni swoje, że nawet Q w takim śniegu nie pomoże :wallbash: Ręcę opadają, tłumacze ze Q w takim śniegu jedzie jak czołg, ale oni dalej nie nie i nie :polew: więc odpuszczam bo wchodzic w temat z kimś kto nie miał okazji jechać Quattro to stracony czas :wallbash:

Tłumaczysz jak chłop krowie na rowie i oni tak tego nie załapia a udowodnic im nie mogę bo mam teraz ośke ;(

racja, ja ostatnio wyciagalem nissana terenowego z rowu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany powiedzcie mi jak zachowuja sie wasze quattro na sliskich zimowych zakretach?.Wylatuje wam tyl czy raczej przód nie mowie tu o dużych predkosciach,czy moze trzyma sie jak po torach :mysli: Mialem opone 225/45/17 i nie bylo zle teraz załozylem 205/50/17 i d*pa lata jak szalona :rolleyes: czy opona która dosc długo byla nie uzywana musi sie rozjezdzic,przytrzec czy cos w tym stylu i potem sie jej poprawi :gwizdanie: czy bede drifterem do konca zimy :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli juz to bardziej przód moze wyciągnąć, co zauwazyłem u siebie, tyle że ja mam oponki juz ze swoim wiekiem :sick3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam przód ciężki i potrafi ucieć

oponki nowe

No przód to norma V6 wazy.Mi głównie chodzi o to czy opony musza sie ulozyc jak dawno nie byly uzywane :mysli: bo pierwsze jazdy po zalozeniu mnie nie zadowalaja :kwasny: no chyba ze trafilem na sam lód pod sniegiem na zakretach :wallbash:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany powiedzcie mi jak zachowuja sie wasze quattro na sliskich zimowych zakretach?.Wylatuje wam tyl czy raczej przód nie mowie tu o dużych predkosciach,czy moze trzyma sie jak po torach :mysli: Mialem opone 225/45/17 i nie bylo zle teraz załozylem 205/50/17 i pupa lata jak szalona :rolleyes: czy opona która dosc długo byla nie uzywana musi sie rozjezdzic,przytrzec czy cos w tym stylu i potem sie jej poprawi :gwizdanie: czy bede drifterem do konca zimy :decayed:

Ja jak za szybko wejdę to mi przód ale chwilę potem tył wyrównuje
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany powiedzcie mi jak zachowuja sie wasze quattro na sliskich zimowych zakretach?.Wylatuje wam tyl czy raczej przód nie mowie tu o dużych predkosciach,czy moze trzyma sie jak po torach :mysli: Mialem opone 225/45/17 i nie bylo zle teraz załozylem 205/50/17 i pupa lata jak szalona :rolleyes: czy opona która dosc długo byla nie uzywana musi sie rozjezdzic,przytrzec czy cos w tym stylu i potem sie jej poprawi :gwizdanie: czy bede drifterem do konca zimy :decayed:

masz lepsze opony na przodzie, a naleśniki z tyłu wiec pupa lata po zakrętach :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany powiedzcie mi jak zachowuja sie wasze quattro na sliskich zimowych zakretach?.Wylatuje wam tyl czy raczej przód nie mowie tu o dużych predkosciach,czy moze trzyma sie jak po torach :mysli: Mialem opone 225/45/17 i nie bylo zle teraz załozylem 205/50/17 i pupa lata jak szalona :rolleyes: czy opona która dosc długo byla nie uzywana musi sie rozjezdzic,przytrzec czy cos w tym stylu i potem sie jej poprawi :gwizdanie: czy bede drifterem do konca zimy :decayed:

masz lepsze opony na przodzie, a naleśniki z tyłu wiec pupa lata po zakrętach :cool1:

Niee z tylu sa opony które maja max 1 mm bierznika mniej jak z przodu,opony sa z auta 4x4 :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co gadać, na taką zimę to tylko kolce :D

Masz Q i takie rzeczy opowiadasz :shocked: to ty chyba nie umiesz tym jeździć :przebiegly:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niee z tylu sa opony które maja max 1 mm bierznika mniej jak z przodu,opony sa z auta 4x4

Ta sama marka i typ opony? :mysli:

Pewnie nie, więc tamte zwyczajnie lepiej się spisywały na śniegu :gwizdanie:

Możesz zamienić koła przód z tyłem - z tyłu warto mieć lepszy bieżnik, co wcale nie jest takie oczywiste :cool1:

Opona nie musi się układać, docierać itp. Jest gotowa do pracy zaraz po założeniu :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co gadać, na taką zimę to tylko kolce :D

Masz Q i takie rzeczy opowiadasz :shocked: to ty chyba nie umiesz tym jeździć :przebiegly:

Ja przecież nie narzekam ;)

Chyba troszkę umiem co? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niee z tylu sa opony które maja max 1 mm bierznika mniej jak z przodu,opony sa z auta 4x4

Ta sama marka i typ opony? :mysli:

Pewnie nie, więc tamte zwyczajnie lepiej się spisywały na śniegu :gwizdanie:

Możesz zamienić koła przód z tyłem - z tyłu warto mieć lepszy bieżnik, co wcale nie jest takie oczywiste :cool1:

Opona nie musi się układać, docierać itp. Jest gotowa do pracy zaraz po założeniu :kox:

Opony sa idento to chyba oczywiste ze takie maja byc :cool1:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...