pioteros Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Poczciwe dobre c4 Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
Dev Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 eeeeeee... tam ośka.... :decayed::decayed:
michu93 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Jak myślicie...quattro?? http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/2012/12/8ea293f58754cb37ffd36043bf4345a3_original.gif widziałem filmik o tym, a kumpel jak rano mi chciał to opowiadać, to mówił, że audi a8 kombi z pługiem to było xD
Tabasko Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 widzę że ten filmik dość mocno popularny ostatnio wszędzie
melman_zyrafa Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Z Q powinno być łatwiej, trzeba tylko wyczuć moment kiedy dohamować i skręcić a fizyka zrobi resztę... owszem, najczęsciej w rowie :grin: Dev I po to właśnie chce iść gdzieś na kurs poćwiczyć... Prawda jest taka, że Q jeździ sie... inaczej... Jak już "idzie bokiem"- to dosłownie znaczy, że idzie bokiem- a nie że zarzuca tyłem... :grin:
szakal222 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 idzie bokiem taka specyfika quatrro i to w nim piekne:naughty: ,jak sie slizga tyl lub 4 kola to pieknie i szybko mozna go w zakretach prowadzic ,gorzej jak zacznie pluzyc przod i co wtedy panowie ,lewa noga nie pomoze zero trakcji na przednich kolach ,a dociazenie przodu walnieciem w chamulec niewiele pomoze tylko pogorszy pooslizg , i co zostaje tylko rekaw ---------- Post dopisany at 00:29 ---------- Poprzedni post napisany at 00:24 ---------- no i nioe podwarzam umiejetnosci kolegi z filmiku ,ladnie to zrobil dlugi ,i pelny poslizg (TIP TOP )LADNE ZACIECIE 2 zakretu ale to bylo kontrolowane ,a co w przypadku jak ja jezdze w gorach czesto lod pod kolami ,bo ktos wyslizgal hamujesz >lecisz ,skret kolami>brak reakcji ,reczny na skreconych kolach , i juz masz bok do tego pedal gazu w podloge i wyciagasz swoje Q i 4 litery z tarapatow dodam ze jak slisko wylaczam esp
swiezak84 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 u mnie wystarczy po wejsciu w zakret zdjac noge z gazu zeby d*pa zarzucilo, bez recznego sie obchodze moze to wina opon, nie wiem. a Ty kolego szakal uwazaj na ortografie bo na te Twoje CHamulce juz sie patrzec nie da
KOval81 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Nie wiem Panowie, jak jest z quattro, ale w przypadku xDrive'a zauważyłem, że na włączonych kagańcach auto jest dość nieprzewidywalne:kox: Lepiej znacznie czuje się kontrolę nad autem, jak się te wszystkie pierdolety elektroniczne wyłączy:whistling: I że napęd 4x4 płuży przodem, to nie ma co gadać Podsterowny jak cholera na śliskiej nawierzchni, a dowalenie gazu powoduje od razu przyhamowanie ślizgających się kół i rowek murowany (i to nie ten pod stringami:decayed:)
KmK Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Nie specjalnie istotne czy fwd, awd czy rwd dla fizyki to mało ważne. Auto pójdzie przez przód jak nie ma trakcji na osi skręcanej. Najprościej rzecz ujmując, im mniej masy z przodu tym gorzej auto skręca, proste i nie ma co z tym polemizować. Twórczą teorią również nie jest, że gdy dohamujes lub odejmiesz masa przesuwa się w kierunku przedniej osi, tym samym koła są dociążane, więc mają więcej trakcji i auto może reagować na kierownice. Dlatego czy to fwd, awd czy nawet rwd które każdemu kojarzy się z uciekającym tyłem, jest przed zakrętem podsterowne. Dopiero w zakręcie i na wyjściu każde z napędów zaczynają różnić się charakterystyką. Nie bardzo też rozumiem jak ma zadziałać rękaw gdy nie ma trakcji na przedniej osi, a auto już idzie grubo przez przód. Siła odśrodkowa wypycha nas z zakrętu do zabawy włączył się lód przez co można zapomnieć o skręcaniu chyba, że śmigamy wózkiem widłowym:wink: Pytanie tylko czy my tu mówimy o tym samym? Poślizg wymuszony czy ratowanie się wszelkimi sposobami przed dzwonem z podsterowności ?
szakal222 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Nie specjalnie istotne czy fwd, awd czy rwd dla fizyki to mało ważne.Auto pójdzie przez przód jak nie ma trakcji na osi skręcanej. Najprościej rzecz ujmując, im mniej masy z przodu tym gorzej auto skręca, proste i nie ma co z tym polemizować. Twórczą teorią również nie jest, że gdy dohamujes lub odejmiesz masa przesuwa się w kierunku przedniej osi, tym samym koła są dociążane, więc mają więcej trakcji i auto może reagować na kierownice. Dlatego czy to fwd, awd czy nawet rwd które każdemu kojarzy się z uciekającym tyłem, jest przed zakrętem podsterowne. Dopiero w zakręcie i na wyjściu każde z napędów zaczynają różnić się charakterystyką. Nie bardzo też rozumiem jak ma zadziałać rękaw gdy nie ma trakcji na przedniej osi, a auto już idzie grubo przez przód. Siła odśrodkowa wypycha nas z zakrętu do zabawy włączył się lód przez co można zapomnieć o skręcaniu chyba, że śmigamy wózkiem widłowym:wink: Pytanie tylko czy my tu mówimy o tym samym? Poślizg wymuszony czy ratowanie się wszelkimi sposobami przed dzwonem z podsterowności ? ratowanie się a tak to dziala ze, przod zawsze ma troche sterowalnosci ,nawet w poslizgu podsterownym ,a tyl duzo mniej, wiec zawsze masz jakas sile boczna z tylu a recznym ja wzmacniasz bo tracisz calkowicie trakcje ,d*pa zarzuca ,ale powiem wam ze co kierowca to inna technika kazdy jezdzi jak potrafi ja wole tak ,i nie ma o co wojny toczyc:naughty: ---------- Post dopisany at 21:39 ---------- Poprzedni post napisany at 21:39 ---------- popatrz jak podcina auto,czy uzyl chociarz raz lewej nogi ? auto przednia os ,zeby nie bylo tez czesto lewa noga sobie pomagam
icecool Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 ĐŻĐ ŃĐ°ĐšĐťŃ - Хног но ĐżĐžĐźĐľŃ Đ° Quattro
szakal222 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 czulosc pedala tez mnie rozjeb... ,kierowca tez jakis nie za mocny co nie zmienia mojego przekazu
szakal222 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 fakt,poprawiam sie czujnosc pedala ciekawe gdzie on go trzyma w swoim clio r3 ,i czy jest czujny i czy go wspomaga w trudnych sytuacjach
Tabasko Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 4 motion w VW działa na tej samej zasadzie co Q ?
szakal222 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 q z chaldexem podobnie 4motion – nazwa handlowa napędu na cztery koła stosowanego w koncernie Volkswagen AG, używana po 1999 roku, w związku z czym nie określa się nią zwykłego sprzęgła wiskotycznego, a jedynie systemy oparte na rozwiązaniu Haldex (tylny napęd dołączany; w samochodach z silnikiem ułożonym poprzecznie) i Torsen (tylny napęd stały; silnik położony wzdłużnie).
KmK Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Nie specjalnie istotne czy fwd, awd czy rwd dla fizyki to mało ważne.Auto pójdzie przez przód jak nie ma trakcji na osi skręcanej. Najprościej rzecz ujmując, im mniej masy z przodu tym gorzej auto skręca, proste i nie ma co z tym polemizować. Twórczą teorią również nie jest, że gdy dohamujes lub odejmiesz masa przesuwa się w kierunku przedniej osi, tym samym koła są dociążane, więc mają więcej trakcji i auto może reagować na kierownice. Dlatego czy to fwd, awd czy nawet rwd które każdemu kojarzy się z uciekającym tyłem, jest przed zakrętem podsterowne. Dopiero w zakręcie i na wyjściu każde z napędów zaczynają różnić się charakterystyką. Nie bardzo też rozumiem jak ma zadziałać rękaw gdy nie ma trakcji na przedniej osi, a auto już idzie grubo przez przód. Siła odśrodkowa wypycha nas z zakrętu do zabawy włączył się lód przez co można zapomnieć o skręcaniu chyba, że śmigamy wózkiem widłowym:wink: Pytanie tylko czy my tu mówimy o tym samym? Poślizg wymuszony czy ratowanie się wszelkimi sposobami przed dzwonem z podsterowności ? ratowanie się a tak to dziala ze, przod zawsze ma troche sterowalnosci ,nawet w poslizgu podsterownym ,a tyl duzo mniej, wiec zawsze masz jakas sile boczna z tylu a recznym ja wzmacniasz bo tracisz calkowicie trakcje ,d*pa zarzuca ,ale powiem wam ze co kierowca to inna technika kazdy jezdzi jak potrafi ja wole tak ,i nie ma o co wojny toczyc:naughty: ---------- Post dopisany at 21:39 ---------- Poprzedni post napisany at 21:39 ---------- popatrz jak podcina auto,czy uzyl chociarz raz lewej nogi ? auto przednia os ,zeby nie bylo tez czesto lewa noga sobie pomagam No, ale nadal mieszamy tematy. Kierownik od pedałów jeździ wokół trzepaka, nie podcina lewą no bo auto nie ma żadnego pędu. Przepięknie "ciągnie" za sobą tył po prostej na ręcznym, jakie "nowiny" taki rajdowiec:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się