Kodzak33 Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Opublikowano 28 Sierpnia 2019 18 minut temu, Gibons napisał: 57 Czyli 60 mają 320 z q5 ?
Dev Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Opublikowano 28 Sierpnia 2019 2 godziny temu, Kodzak33 napisał: Zaciski z s4 i 5 mają tłoczek 60 czy 57? szukaj od Q5 albo a6 C7, tam jest 60mm
Kodzak33 Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Opublikowano 28 Sierpnia 2019 29 minut temu, Dev napisał: szukaj od Q5 albo a6 C7, tam jest 60mm Mam już od b8 57mm , odczuwalna jest różnica między 57 a 60?
Wandej Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Opublikowano 28 Sierpnia 2019 2 godziny temu, Kodzak33 napisał: Mam już od b8 57mm , odczuwalna jest różnica między 57 a 60? Nie sądze.
mikemx Opublikowano 13 Września 2019 Opublikowano 13 Września 2019 Panowie, Czy przy robiąc swap hamulców (przedlift) z 314mm na 320mm trzeba wymieniać coś jeszcze oprócz wspomnianych zacisków i jarzm? Z tego co mi mechanik powiedział wersje A4 B8, które wychodziły z tym większym zestawem mają fabrycznie troszkę inne zawieszenie. Pytam ponieważ użeram się od kilku lat z wibracjami w samochodzie co pochłonęło już ogromną ilość pieniędzy ale w końcu doprowadziłem auto do w miarę komfortowego poziomu i nie chcę żeby trzęsienie znowu wróciło.
Gibons Opublikowano 13 Września 2019 Opublikowano 13 Września 2019 2 minuty temu, mikemx napisał: Panowie, Czy przy robiąc swap hamulców (przedlift) z 314mm na 320mm trzeba wymieniać coś jeszcze oprócz wspomnianych zacisków i jarzm? Z tego co mi mechanik powiedział wersje A4 B8, które wychodziły z tym większym zestawem mają fabrycznie troszkę inne zawieszenie. Pytam ponieważ użeram się od kilku lat z wibracjami w samochodzie co pochłonęło już ogromną ilość pieniędzy ale w końcu doprowadziłem auto do w miarę komfortowego poziomu i nie chcę żeby trzęsienie znowu wróciło. Zmień mechanika lepiej. Wszystko pasuje.
mikemx Opublikowano 13 Września 2019 Opublikowano 13 Września 2019 Dzięki @Gibons W Warszawie to już któryś z kolei mechanik, który twierdzi że nie powinno się zmieniać hamulców ze względu na różnice w wahaczach , pompie abs. Jeden nawet sugerował, że będzie problem przy ustawianiu geometrii bo nie wiadomo jakie parametry obrać za referencyjne. No ręce opadają
Langista Opublikowano 13 Września 2019 Opublikowano 13 Września 2019 Tylko zadaj sobie pytanie, czy warto z 314 na 320 wejść? Nie chcesz nic większego co by dało odczuć różnicę w hamowaniu?
mikemx Opublikowano 13 Września 2019 Opublikowano 13 Września 2019 Gdyby nie to ze akurat dysponuje zestawem 320 to bym teraz pewnie zamienial na wiekszy. Sama sila hamowania standardowego zestawu jest juz dla mnie ok. Narzekam jedynie na przegrzewanie przy mocnych hamowaniach z duzych predkosci (ok 180 km/h). Jezdzac innym autem z hamulcami 320 bylo znacznie lepiej.
Langista Opublikowano 13 Września 2019 Opublikowano 13 Września 2019 W przegrzewaniu z takich prędkości wielkość tarczy dużo nie zmieni, a jej konstrukcja. Rozwiązaniem byłoby mieć nawiercane tarcze.
H4mm3R Opublikowano 13 Września 2019 Opublikowano 13 Września 2019 15 minut temu, Langista napisał: W przegrzewaniu z takich prędkości wielkość tarczy dużo nie zmieni, a jej konstrukcja. Rozwiązaniem byłoby mieć nawiercane tarcze. Akurat nawiercane tarcze wcale nie oddają lepiej ciepła, nawiercanie służy lepszemu uchodzeniu gazów powstałych podczas kontaktu klocka z tarczą. W przypadku 320 jest grubsza tarcza i to na pewno będzie odczuwalne w stosunku do 312
Wandej Opublikowano 13 Września 2019 Opublikowano 13 Września 2019 4 godziny temu, mikemx napisał: Panowie, Czy przy robiąc swap hamulców (przedlift) z 314mm na 320mm trzeba wymieniać coś jeszcze oprócz wspomnianych zacisków i jarzm? Z tego co mi mechanik powiedział wersje A4 B8, które wychodziły z tym większym zestawem mają fabrycznie troszkę inne zawieszenie. Pytam ponieważ użeram się od kilku lat z wibracjami w samochodzie co pochłonęło już ogromną ilość pieniędzy ale w końcu doprowadziłem auto do w miarę komfortowego poziomu i nie chcę żeby trzęsienie znowu wróciło. Co było przyczyną? Pewnie tuleje dolnych wahaczy. Hamulce nie mają tutaj nic do rzeczy a zawieszenie jest takie same
Langista Opublikowano 13 Września 2019 Opublikowano 13 Września 2019 Godzinę temu, H4mm3R napisał: Akurat nawiercane tarcze wcale nie oddają lepiej ciepła, nawiercanie służy lepszemu uchodzeniu gazów powstałych podczas kontaktu klocka z tarczą. W przypadku 320 jest grubsza tarcza i to na pewno będzie odczuwalne w stosunku do 312 Myślałem że to bardziej nacinanie tarczy do tego służy no ale od tego jest forum aby zawsze odezwał się ten co ma więcej doświadczenia
mikemx Opublikowano 13 Września 2019 Opublikowano 13 Września 2019 (edytowane) 2 godziny temu, Wandej napisał: Co było przyczyną? Pewnie tuleje dolnych wahaczy. Hamulce nie mają tutaj nic do rzeczy a zawieszenie jest takie same Trochę tego było: wymiana 2 uszkodzonych wahaczy z przodu (nie chodzi o banany), wymiana piasty z łożyskiem na nówka ori (wcześniejszy zamiennik firmy BTA miał po 3-4 miesiącach bicie ok 0,05), regeneracja maglownicy (był delikatny luz, a że mechanicy porównując dwa auta nie znaleźli żadnej innej różnicy to oddali ten element do regeneracji), kupno nowych opon, wymiana wszystkich elementów zawieszenia, które miały luz (tu chodzi o drobne rzeczy jak łączniki itd.) dokładniejsze wyważenie kół. Drgania się mocno zmniejszyły. Z 8/10 na 2/10. Pozostała jeszcze wymiana tarcz i stąd moje pytanie. Czy kupować nowe tarcze 314, gdzie wiem, że drgania są minimalne, czy ryzykować nowe 320 i modlić się żeby bardziej nie telepało. EDIT: Te tarcze OZ Sport, o których wspomniałem odnoszą się do zestawu, na którym jeździłem zanim wykonałem w/w naprawy. Edytowane 13 Września 2019 przez mikemx
Wandej Opublikowano 13 Września 2019 Opublikowano 13 Września 2019 Godzinę temu, mikemx napisał: Trochę tego było: wymiana 2 uszkodzonych wahaczy z przodu (nie chodzi o banany), wymiana piasty z łożyskiem na nówka ori (wcześniejszy zamiennik firmy BTA miał po 3-4 miesiącach bicie ok 0,05), regeneracja maglownicy (był delikatny luz, a że mechanicy porównując dwa auta nie znaleźli żadnej innej różnicy to oddali ten element do regeneracji), kupno nowych opon, wymiana wszystkich elementów zawieszenia, które miały luz (tu chodzi o drobne rzeczy jak łączniki itd.) dokładniejsze wyważenie kół. Drgania się mocno zmniejszyły. Z 8/10 na 2/10. Pozostała jeszcze wymiana tarcz i stąd moje pytanie. Czy kupować nowe tarcze 314, gdzie wiem, że drgania są minimalne, czy ryzykować nowe 320 i modlić się żeby bardziej nie telepało. EDIT: Te tarcze OZ Sport, o których wspomniałem odnoszą się do zestawu, na którym jeździłem zanim wykonałem w/w naprawy. Chcąc zmienić tarcze na 320mm musisz zmienić też zaciski i klocki.
qK. Opublikowano 30 Września 2019 Opublikowano 30 Września 2019 Witam, Interesuje mnie takie zestaw do montażu w A5 3.0TDI. Jak wygląda temat, podpowie ktoś?
Dev Opublikowano 30 Września 2019 Opublikowano 30 Września 2019 Godzinę temu, qK. napisał: Witam, Interesuje mnie takie zestaw do montażu w A5 3.0TDI. Jak wygląda temat, podpowie ktoś? Wywal to na śmietnik
qK. Opublikowano 30 Września 2019 Opublikowano 30 Września 2019 1 minutę temu, Dev napisał: Wywal to na śmietnik Mógłbyś rozwinąć myśl? Chętnie dowiem się czegoś więcej, a pytam bo miałem 6tłoków z przodu w A3 8P, które mi zostały i zastanawiam się nad włożeniem właśnie do A5.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się