miferA4B5 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 Siemka chłopaki mam problem z moja b5 gdy auto jest zimne po odpaleniu nie moge skrecic kierownica w lewo, cos jakby blokowalo (zawsze rano tak sie dzieje lub po dluzszym postoju) mechanik sprawdzal magiel i jest niby okej, nie cieknie, jakis tam luz z jednej strony jest. zalecil wymiane plynu na rzadszy co ma zalatwic to blokowanie, co o tym myslicie ?. Obecnie mam Total LHM plus citroena, wymieniac na inny? Jaki?auto jest duzo obnizone od serii i jest bardzo twardo, wiec magiel nie ma latwo Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_92 Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Panowie muszę na dniach oddać do regeneracji maglownice, bo płyn ubywa i się pieni i widziałem, że puszcza na simeringu za drążkiem. Jaki płyn zalać? Tu piszecie coś o czerwonym, na innym poście piszecie, że tylko oryginał zielony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Sluchaj zadzwon do tych co beda robic Ci magiel i zapytaj co masz lac. Z tego co wiadomo do magla po regeneracji daje sie syntetyczny olej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_92 Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 Magiel zregenerowany i zalali mi go płynem VENOL ATF II. Mam mały problem z ta nową maglownicą, lecz tu chybaa chodzi o coś innego. Podczas jazdy skręcam w lewo i prostuje kierownicę w prawo o ma dziwne opory w 2-3 miejscach. Tych samych. Jeśli auto stoi i w miejscu skręcam to tego oporu nie ma, kierownica chodzi lekko w oby dwie strony. W czym tkwi tu problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Cos z rozdzielaczem nie halo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras92 Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 Ja wlałem Febi mineralny zielony nr 06162 cena ponad 30 zł za litr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Panowie noszę się z zamiarem wymiany płynu wspomagania. Wyczytałem, że do mnie idzie płyn G 002 000 (mineralny), lecz jest już nie produkowany i zaleca się płyn G 004 000 (syntetyczny). I tu moje pytanie... czy bezpieczniej będzie się przesiąść z ORI mineralnego na syntetyczny, czy lepiej kupić zamiennik mineralny np. Febi ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel85 Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Panowie noszę się z zamiarem wymiany płynu wspomagania. Wyczytałem, że do mnie idzie płyn G 002 000 (mineralny), lecz jest już nie produkowany i zaleca się płyn G 004 000 (syntetyczny). I tu moje pytanie... czy bezpieczniej będzie się przesiąść z ORI mineralnego na syntetyczny, czy lepiej kupić zamiennik mineralny np. Febi ?? Smiało bierz Ori płyn i bedzie git ja zalewałem G004 000 i wszystko jest cacy a z tym febi to juz roznie sie czytało z opini chłopakow na forum pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 zadnego syntetyku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Albo ori albo lhm,syntetyk tylko po regeneracji magla. Febi nawet jakby ktoś mi zapłacił nie zalałbym do auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 (edytowane) To zamawiać 2L G 004 000 (1L na płukanie i 1L na wymianę). Pytanie jeszcze takie jak wygląda płukanie ? Edytowane 31 Marca 2016 przez cabanmat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Podnieś przód auta. Ściągnij strzykawą stary płyn ze zbiorniczka,odkreć zbiorniczek,odczep oba węzę i wypucuj zbiorniczek w środku na błysk,jak lata sitko luzem to podklej je na kropelkę. Otwór na wąż powrotu z magla w zbiorniczku zaślep Teraz waż powrotu z magla do zbiorniczka daj do butelki 2L. Podłącz wąż ze zbiorniczka do pompy i heja kręcisz kiera prawo lewo dolewając płynu do zbiorniczka tak by nie był pusty. Sam zobaczysz jak płyn świeżutki będzie zlatywał do butelki wtedy wyciągasz wąż z butelki i zaślepkę ze zbiorniczka i nasuwasz szybko wąż możesz dać szmaty by nie upitolić auta. Staraj się jak najwięcej kręcić kierownicą bez odpalonego samochodu. Jak już zrobisz wsio dolej płynu do max odpal auto i zobacz jak sie zachowuje płyn powinien przez chwilkę sie pienić po czym ustanie i będzie ok. Ja tak robiłem i jest ok trzeba sie napracować ale cos za coś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel85 Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 To zamawiać 2L G 004 000 (1L na płukanie i 1L na wymianę). Pytanie jeszcze takie jak wygląda płukanie ? Ja tez wziałem 2L i jeszcze zostało mi wyszło z płukaniem i zalaniem jakies 1,5 L Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek13001 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Mi 1 L starczył na płukanie i wymiane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_92 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 wymienili mi pompę wspomagania i ustąpiło to blokowanie ) teraz mam cały układ kierowniczy nowy, magiel po regeneracji, nową pompę, nowe drążki i nowe końcówki ;P no i płyn czerwony cały nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Powiem od siebie, że mam nieszczelny magiel na ramionach. Dolewałem Prestone z uszczelniaczem, powiedzmy raz na miesiąc. Lałem to, bo w poprzedniej B5 też mi ubywało i wtedy jak wymieniłem tam płyn na ORI to i tak brało tyle samo. W marcu wymieniłem zbiorniczek, bo nie trzymało się sitko i wymieniłem od razu płyn zalewając polecany LHM. Mijają 3 miesiące i dopiero teraz mam poziom minimum na wskaźniku więc w praktyce może ubyło ze 100ml przez ten czas. Ten płyn rzeczywiście musi mieć ciekawe właściwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 To nie zasługa LHMu tylko Prestona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 (edytowane) Nie jestem tego taki pewien, ale nie będę się sprzeczał Jest lepiej niż było to najważniejsze. Póki nie będę musiał raz na tydzień dolewać to magla nie zmieniam Edytowane 20 Czerwca 2016 przez Emejcz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KINIAM Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Czy ktoś stosował płyny mineralne Valeo ? 402037 Valeo LHM 402410 Valeo LHM STD te dwa produkty mają parametry takie same jak Total LHM lub LHM+. Znajomy zalał LHM PSA nr. produktu 402412 i układ działa nie tak jak powinien. Może ten płyn jest za rzadki ?. I jeszcze jedno pytanie czy produkty Prestone po zmieszaniu z mineralnymi nie powodują jakiś problemów dla uszczelnień układu wspomagania ?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyzyk83 Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 śmiało można lać ori G00400M2 nic się nie stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się