Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki płyn do układu wspomagania ?


wgrxxx

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka chłopaki :) mam problem z moja b5 gdy auto jest zimne po odpaleniu nie moge skrecic kierownica w lewo, cos jakby blokowalo (zawsze rano tak sie dzieje lub po dluzszym postoju) mechanik sprawdzal magiel i jest niby okej, nie cieknie, jakis tam luz z jednej strony jest. zalecil wymiane plynu na rzadszy co ma zalatwic to blokowanie, co o tym myslicie ?. Obecnie mam Total LHM plus citroena, wymieniac na inny? Jaki?auto jest duzo obnizone od serii i jest bardzo twardo, wiec magiel nie ma latwo

Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie muszę na dniach oddać do regeneracji maglownice, bo płyn ubywa i się pieni i widziałem, że puszcza na simeringu za drążkiem. Jaki płyn zalać? Tu piszecie coś o czerwonym, na innym poście piszecie, że tylko oryginał zielony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sluchaj zadzwon do tych co beda robic Ci magiel i zapytaj co masz lac.

Z tego co wiadomo do magla po regeneracji daje sie syntetyczny olej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Magiel zregenerowany i zalali mi go płynem VENOL ATF II.

Mam mały problem z ta nową maglownicą, lecz tu chybaa chodzi o coś innego. Podczas jazdy skręcam w lewo i prostuje kierownicę w prawo o ma dziwne opory w 2-3 miejscach. Tych samych. Jeśli auto stoi i w miejscu skręcam to tego oporu nie ma, kierownica chodzi lekko w oby dwie strony. W czym tkwi tu problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie noszę się z zamiarem wymiany płynu wspomagania.

Wyczytałem, że do mnie idzie płyn G 002 000 (mineralny), lecz jest już nie produkowany i zaleca się płyn G 004 000 (syntetyczny).

I tu moje pytanie... czy bezpieczniej będzie się przesiąść z ORI mineralnego na syntetyczny, czy lepiej kupić zamiennik mineralny np. Febi ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie noszę się z zamiarem wymiany płynu wspomagania.

Wyczytałem, że do mnie idzie płyn G 002 000 (mineralny), lecz jest już nie produkowany i zaleca się płyn G 004 000 (syntetyczny).

I tu moje pytanie... czy bezpieczniej będzie się przesiąść z ORI mineralnego na syntetyczny, czy lepiej kupić zamiennik mineralny np. Febi ??

Smiało bierz Ori płyn i bedzie git ja zalewałem G004 000 i wszystko jest cacy a z tym febi to juz roznie sie czytało z opini chłopakow na forum pozdrawiam :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo ori albo lhm,syntetyk tylko po regeneracji magla.

Febi nawet jakby ktoś mi zapłacił nie zalałbym do auta :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zamawiać 2L G 004 000 (1L na płukanie i 1L na wymianę).

Pytanie jeszcze takie jak wygląda płukanie ? :)

Edytowane przez cabanmat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podnieś przód auta.

Ściągnij strzykawą stary płyn ze zbiorniczka,odkreć zbiorniczek,odczep oba węzę i wypucuj zbiorniczek w środku na błysk,jak lata sitko luzem to podklej je na kropelkę.

Otwór na wąż powrotu z magla w zbiorniczku zaślep

Teraz waż powrotu z magla do zbiorniczka daj do butelki 2L.

Podłącz wąż ze zbiorniczka do pompy i heja kręcisz kiera prawo lewo dolewając płynu do zbiorniczka tak by nie był pusty.

Sam zobaczysz jak płyn świeżutki będzie zlatywał do butelki wtedy wyciągasz wąż z butelki i zaślepkę ze zbiorniczka i nasuwasz szybko wąż możesz dać szmaty by nie upitolić auta.

Staraj się jak najwięcej kręcić kierownicą bez odpalonego samochodu.

Jak już zrobisz wsio dolej płynu do max odpal auto i zobacz jak sie zachowuje płyn powinien przez chwilkę sie pienić po czym ustanie i będzie ok.

Ja tak robiłem i jest ok trzeba sie napracować ale cos za coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zamawiać 2L G 004 000 (1L na płukanie i 1L na wymianę).

Pytanie jeszcze takie jak wygląda płukanie ? :)

Ja tez wziałem 2L i jeszcze zostało :) mi wyszło z płukaniem i zalaniem jakies 1,5 L

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymienili mi pompę wspomagania i ustąpiło to blokowanie ;)) teraz mam cały układ kierowniczy nowy, magiel po regeneracji, nową pompę, nowe drążki i nowe końcówki ;P no i płyn czerwony cały nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem od siebie, że mam nieszczelny magiel na ramionach.

Dolewałem Prestone z uszczelniaczem, powiedzmy raz na miesiąc. Lałem to, bo w poprzedniej B5 też mi ubywało i wtedy jak wymieniłem tam płyn na ORI to i tak brało tyle samo.

W marcu wymieniłem zbiorniczek, bo nie trzymało się sitko i wymieniłem od razu płyn zalewając polecany LHM.

Mijają 3 miesiące i dopiero teraz mam poziom minimum na wskaźniku więc w praktyce może ubyło ze 100ml przez ten czas.

Ten płyn rzeczywiście musi mieć ciekawe właściwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem tego taki pewien, ale nie będę się sprzeczał :D

Jest lepiej niż było to najważniejsze. Póki nie będę musiał raz na tydzień dolewać to magla nie zmieniam :P

Edytowane przez Emejcz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś stosował płyny mineralne Valeo ?

402037 Valeo LHM

402410 Valeo LHM STD

te dwa produkty mają parametry takie same jak Total LHM lub LHM+.

Znajomy zalał LHM PSA nr. produktu 402412 i układ działa nie tak jak powinien.

Może ten płyn jest za rzadki ?.

I jeszcze jedno pytanie czy produkty Prestone po zmieszaniu z mineralnymi nie powodują jakiś problemów dla uszczelnień układu wspomagania ?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...