ciahciah Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 ja miałem ori możliwe że od nowości czyli 227tys km, zrobił się brunatny, bardziej bym go zakwalifikował pod czerwony niż pod zielony płyn, wymieniłem profilaktycznie niestety na zielony mineralny SWAG 06162(biała butelka, zielona nakrętka) i zaobserwowałem że żadnej poprawy to nie dało a po 94tys km na rozgrzanym silniku po 30min jazdy ciężko było skręcać w miejscu - wspomagania brak, płyn po tym przebiegu był czarny, zakupiłem 3L w aso citroen LHM PLUS, po zmianie jest poprawa, lżej się skręca i szybciej kierownica wraca do pozycji podstawowej, LHM kosztuje 45zł/1L i na pewno nie jest gorszy od ori który kosztuje 60zł/1L
wesz82 Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 Dokładnie a zielony Swag moim zdaniem jest za drogi w stosunku do jakości
misiek95 Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 Warto spuszczac nowego swaga i zalewac lhma?
TrollGun Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 ja miałem ori możliwe że od nowości czyli 227tys km, zrobił się brunatny, bardziej bym go zakwalifikował pod czerwony niż pod zielony płyn, wymieniłem profilaktycznie niestety na zielony mineralny SWAG 06162(biała butelka, zielona nakrętka) i zaobserwowałem że żadnej poprawy to nie dało a po 94tys km na rozgrzanym silniku po 30min jazdy ciężko było skręcać w miejscu - wspomagania brak, płyn po tym przebiegu był czarny, zakupiłem 3L w aso citroen LHM PLUS, po zmianie jest poprawa, lżej się skręca i szybciej kierownica wraca do pozycji podstawowej, LHM kosztuje 45zł/1L i na pewno nie jest gorszy od ori który kosztuje 60zł/1L LHM w intercarsie kosztuje 33zł za litr
trepek Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 Total LHM + za 33zł w Intercarsie w Krakowie.
ciahciah Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 jesteście pewni że LHM+ w IC to to samo co w aso citroen? butelka się napisami różni przecież
dliwski Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 to podsumowując który dokładnie LHM lać do A4 B5?
wgrxxx Opublikowano 5 Listopada 2014 Autor Opublikowano 5 Listopada 2014 pod koniec 2008 lub też na początku 09 zrobiłem regenerację maglownica+pompa, układ jest zalany zielonym swag-iem i do tej pory jak na razie daje radę
powaguspisz Opublikowano 5 Listopada 2014 Opublikowano 5 Listopada 2014 Kwestia jak był korek na zbiorniczku od wspomagania, jeśli zielony to minerał F 06162 zaś jak czerwony to syntetyk i F06161 ewentualnie również dobry taki mam u siebie zalany to STP a ewentualnie TOTALA mam w cenie 29 zł
POWER-KRIS Opublikowano 5 Listopada 2014 Opublikowano 5 Listopada 2014 Mam zielony korek, wywaliłem jakieś 3 lata temu minerał i jest syntetyk Febi. Nawet aso syntetyk już tylko wlewa żeby układ nie korodował.
mily Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 Wymieniłem na LHM+ z Febiego 6162 i zero różnicy.
Onkel Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 Przymierzam się do wymiany płynu w mojej B7. Lać też ten od citroena? Jaka ilośc wchodzi do 1.9?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się