Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki płyn do układu wspomagania ?


wgrxxx

Rekomendowane odpowiedzi

ja miałem ori możliwe że od nowości czyli 227tys km, zrobił się brunatny, bardziej bym go zakwalifikował pod czerwony niż pod zielony płyn, wymieniłem profilaktycznie niestety na zielony mineralny SWAG 06162(biała butelka, zielona nakrętka) i zaobserwowałem że żadnej poprawy to nie dało a po 94tys km na rozgrzanym silniku po 30min jazdy ciężko było skręcać w miejscu - wspomagania brak, płyn po tym przebiegu był czarny, zakupiłem 3L w aso citroen LHM PLUS, po zmianie jest poprawa, lżej się skręca i szybciej kierownica wraca do pozycji podstawowej, LHM kosztuje 45zł/1L i na pewno nie jest gorszy od ori który kosztuje 60zł/1L

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem ori możliwe że od nowości czyli 227tys km, zrobił się brunatny, bardziej bym go zakwalifikował pod czerwony niż pod zielony płyn, wymieniłem profilaktycznie niestety na zielony mineralny SWAG 06162(biała butelka, zielona nakrętka) i zaobserwowałem że żadnej poprawy to nie dało a po 94tys km na rozgrzanym silniku po 30min jazdy ciężko było skręcać w miejscu - wspomagania brak, płyn po tym przebiegu był czarny, zakupiłem 3L w aso citroen LHM PLUS, po zmianie jest poprawa, lżej się skręca i szybciej kierownica wraca do pozycji podstawowej, LHM kosztuje 45zł/1L i na pewno nie jest gorszy od ori który kosztuje 60zł/1L

LHM w intercarsie kosztuje 33zł za litr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pod koniec 2008 lub też na początku 09 zrobiłem regenerację maglownica+pompa, układ jest zalany zielonym swag-iem i do tej pory jak na razie daje radę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwestia jak był korek na zbiorniczku od wspomagania, jeśli zielony to minerał F 06162 zaś jak czerwony to syntetyk i F06161 ewentualnie również dobry taki mam u siebie zalany to STP a ewentualnie TOTALA mam w cenie 29 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam zielony korek, wywaliłem jakieś 3 lata temu minerał i jest syntetyk Febi.

Nawet aso syntetyk już tylko wlewa żeby układ nie korodował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...