mariuszsal Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Panowie, przecież to jest proste... Trzeba skontrolować zawsze i gniazdo i zabierak, ponieważ mogło być tak, że np. poprzedni właściciel miał czerwony komunikat z powodu wytarcia zabieraka I GNIAZDA, wymienił zabierak na nowy i auto jakoś ożyło ........ Edit : zabiłeś mi ćwieka - niedługo zmiana oleju wiec sprawdzę
jacomir1 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Witam.Autko jest mojego kolegi A4B7 silnik BPW produkcja 11/2005 vin WAUZZZ8E46A153353,czy ktoś z szanownych kolegów mógłby mi sprawdzić jaki jest w tym autku napęd pompy? Z góry dziękuję.
rafcisz Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Witam.Autko jest mojego kolegi A4B7 silnik BPW produkcja 11/2005 vin WAUZZZ8E46A153353,czy ktoś z szanownych kolegów mógłby mi sprawdzić jaki jest w tym autku napęd pompy? Z góry dziękuję. taka informacja tez by mi sie przydala bo moje tez jest 11/2005 rok a wyjechal z salonu w 2006r.[br]Dopisany: 10 Grudzień 2010, 12:41_________________________________________________
Piero Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Nie mam ETKI przy sobie, ale wg mnie każde BPW ma seryjnie łańcuszkowy napęd wałków + zabierak, czyli generalnie kiszka
rafcisz Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Nie mam ETKI przy sobie, ale wg mnie każde BPW ma seryjnie łańcuszkowy napęd wałków + zabierak, czyli generalnie kiszka Ale podobno pod koniec roku 2005 (Pażdziernik) były już poprawione a zwłaszcza BPW- chyba
Flaha Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Nie mam ETKI przy sobie, ale wg mnie każde BPW ma seryjnie łańcuszkowy napęd wałków + zabierak, czyli generalnie kiszka oj no, nieprawda... :gwizdanie:
jezuwrc Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Sorki Za OT Tylko gdzie teraz można zdekodować Vin do pliku txt To chętnie Wam sprawdzę
yesfan Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Widziałem silniki BPW które wg ETKI miały mieć tryby, a w rzeczywistości był łańcuch (mimo ze VIN był powyżej bodajże ....172).
Musashi Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Nie mam ETKI przy sobie, ale wg mnie każde BPW ma seryjnie łańcuszkowy napęd wałków + zabierak, czyli generalnie kiszka ktorys raz z kolei powtarzam auta do 10.2005 lancuch od 11.2005 kola zebate [br]Dopisany: 11 Grudzień 2010, 23:18_________________________________________________ Widziałem silniki BPW które wg ETKI miały mieć tryby, a w rzeczywistości był łańcuch (mimo ze VIN był powyżej bodajże ....172). jezeli wrzucisz VIN w system, wtedy wiadomo na 100%.
rafcisz Opublikowano 12 Grudnia 2010 Opublikowano 12 Grudnia 2010 A wiecie koledzy jak sprawdzić VIN?to bym pomógł i przy okazji sobie też sprawdzi.
yesfan Opublikowano 12 Grudnia 2010 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Jeśli VIN jest powyżej 8-E6-080172 to w Etce wyjdzie że ma napęd na kołach zębatych, co jak już pisałem, wcale nie musi pokrywać się z rzeczywistością. Ważniejsza jest data produkcji, Musashi twierdzi że od 11.2005 powinny być koła zębate. Na domiar złego, pierwsze napędy na kołach były na tyle wadliwe, że wprowadzono akcję serwisową (było o tym na forum).
rafcisz Opublikowano 12 Grudnia 2010 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Jeśli VIN jest powyżej 8-E6-080172 to w Etce wyjdzie że ma napęd na kołach zębatych, co jak już pisałem, wcale nie musi pokrywać się z rzeczywistością. Ważniejsza jest data produkcji, Musashi twierdzi że od 11.2005 powinny być koła zębate. Na domiar złego, pierwsze napędy na kołach były na tyle wadliwe, że wprowadzono akcję serwisową (było o tym na forum). Kolego ja i tak tego za bardzo nie kumam
yesfan Opublikowano 12 Grudnia 2010 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Rafcisz - a kiedy samochód został wyprodukowany? Wg VIN masz koła zebate (bez łańcucha).
rafcisz Opublikowano 12 Grudnia 2010 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Rafcisz - a kiedy samochód został wyprodukowany? Wg VIN masz koła zebate (bez łańcucha). Został wyprodukowany 11/12/2005 rok a wyjechał w 2006 z salonu
Musashi Opublikowano 12 Grudnia 2010 Opublikowano 12 Grudnia 2010 oj zadzwoncie sobie do ASO, i zapytajcie czy do silnika jest dostepny lancuch z napinaczem gratuluje udostepniania VIN na forum
Boro76 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 A w ASO usłyszą, że muszą kupić komplet i zapłacić 4165 zł...[br]Dopisany: 14 Grudzień 2010, 21:17_________________________________________________... no i jeszcze napinacz 220 zł...
Musashi Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 A w ASO usłyszą, że muszą kupić komplet i zapłacić 4165 zł...[br]Dopisany: 14 Grudzień 2010, 21:17_________________________________________________... no i jeszcze napinacz 220 zł... przestancie wreszcie mieszac. jezeli jest cos konstruktywnego do dodania prosze bardzo, natomiast posty jak powyzej w stylu przekup z rynku darujcie sobie. ile jest juz postow i watkow takiego samego pieprzenia i lamentowania nt walkow? :kwasny:
rafcisz Opublikowano 21 Grudnia 2010 Opublikowano 21 Grudnia 2010 :>[br]Dopisany: 16 Grudzień 2010, 12:41_________________________________________________Dzisiaj zaprowdziłem moją furkę do mechanika w celu sprawdzenia słynnego zbieraka oleju (imbusika) i gniazda.Zobaczymy w jakim stanie jest w moim autku przebieg 152 tyś.km ja liczę na to że żle nie będzie
jaro4444 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Rafcisz wszędzie Cię pełno, ale zero konkretów Kolego. Tylko Ci się wydaje, albo byś tak zrobił. To chyba za mało na udzielanie porad, a w sam raz na sianie fermentu w konstruktywnych wątkach...
dexem Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 :>[br]Dopisany: 16 Grudzień 2010, 12:41_________________________________________________Dzisiaj zaprowdziłem moją furkę do mechanika w celu sprawdzenia słynnego zbieraka oleju (imbusika) i gniazda.Zobaczymy w jakim stanie jest w moim autku przebieg 152 tyś.km ja liczę na to że żle nie będzie i jakie efekty części były zużyte (zabierak + gniazdo) niedawno kupiłem B7 z udukomentowanym przebiegiem 153 tys:) podobny do Twojego i mam problem czy zmieniać ten parszywy zabierak teraz czy dopiero po wymianie rozrządu czyli koło 200tyś km bardzo prosze o info jak to wyglądało
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się