Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW] Felerny imbusik - zabierak - pompy olejowej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie, przecież to jest proste...

Trzeba skontrolować zawsze i gniazdo i zabierak, ponieważ mogło być tak, że np. poprzedni właściciel miał czerwony komunikat z powodu wytarcia zabieraka I GNIAZDA, wymienił zabierak na nowy i auto jakoś ożyło ........

Edit : zabiłeś mi ćwieka :P - niedługo zmiana oleju wiec sprawdzę

Opublikowano

Witam.Autko jest mojego kolegi A4B7 silnik BPW produkcja 11/2005 vin WAUZZZ8E46A153353,czy ktoś z szanownych kolegów mógłby mi sprawdzić jaki jest w tym autku napęd pompy? Z góry dziękuję.

Opublikowano

Witam.Autko jest mojego kolegi A4B7 silnik BPW produkcja 11/2005 vin WAUZZZ8E46A153353,czy ktoś z szanownych kolegów mógłby mi sprawdzić jaki jest w tym autku napęd pompy? Z góry dziękuję.

taka informacja tez by mi sie przydala bo moje tez jest 11/2005 rok a wyjechal z salonu w 2006r.[br]Dopisany: 10 Grudzień 2010, 12:41_________________________________________________ :mysli:

Opublikowano

Nie mam ETKI przy sobie, ale wg mnie każde BPW ma seryjnie łańcuszkowy napęd wałków + zabierak, czyli generalnie kiszka :confused4:

Opublikowano

Nie mam ETKI przy sobie, ale wg mnie każde BPW ma seryjnie łańcuszkowy napęd wałków + zabierak, czyli generalnie kiszka :confused4:

Ale podobno pod koniec roku 2005 (Pażdziernik) były już poprawione a zwłaszcza BPW- chyba :kwasny:

Opublikowano

Nie mam ETKI przy sobie, ale wg mnie każde BPW ma seryjnie łańcuszkowy napęd wałków + zabierak, czyli generalnie kiszka :confused4:

oj no, nieprawda... :gwizdanie:

Opublikowano

Sorki Za OT Tylko gdzie teraz można zdekodować Vin do pliku txt To chętnie Wam sprawdzę :cool1:

Opublikowano

Widziałem silniki BPW które wg ETKI miały mieć tryby, a w rzeczywistości był łańcuch (mimo ze VIN był powyżej bodajże ....172).

Opublikowano

Nie mam ETKI przy sobie, ale wg mnie każde BPW ma seryjnie łańcuszkowy napęd wałków + zabierak, czyli generalnie kiszka :confused4:

:cool1: ktorys raz z kolei powtarzam auta do 10.2005 lancuch od 11.2005 kola zebate :kwasny:[br]Dopisany: 11 Grudzień 2010, 23:18_________________________________________________

Widziałem silniki BPW które wg ETKI miały mieć tryby, a w rzeczywistości był łańcuch (mimo ze VIN był powyżej bodajże ....172).

jezeli wrzucisz VIN w system, wtedy wiadomo na 100%.

Opublikowano

A wiecie koledzy jak sprawdzić VIN?to bym pomógł i przy okazji sobie też sprawdzi.

Opublikowano

Jeśli VIN jest powyżej 8-E6-080172 to w Etce wyjdzie że ma napęd na kołach zębatych, co jak już pisałem, wcale nie musi pokrywać się z rzeczywistością. Ważniejsza jest data produkcji, Musashi twierdzi że od 11.2005 powinny być koła zębate. Na domiar złego, pierwsze napędy na kołach były na tyle wadliwe, że wprowadzono akcję serwisową (było o tym na forum).

Opublikowano

Jeśli VIN jest powyżej 8-E6-080172 to w Etce wyjdzie że ma napęd na kołach zębatych, co jak już pisałem, wcale nie musi pokrywać się z rzeczywistością. Ważniejsza jest data produkcji, Musashi twierdzi że od 11.2005 powinny być koła zębate. Na domiar złego, pierwsze napędy na kołach były na tyle wadliwe, że wprowadzono akcję serwisową (było o tym na forum).

Kolego ja i tak tego za bardzo nie kumam :kwasny:

Opublikowano

Rafcisz - a kiedy samochód został wyprodukowany? Wg VIN masz koła zebate (bez łańcucha).

Został wyprodukowany 11/12/2005 rok a wyjechał w 2006 z salonu

Opublikowano

oj zadzwoncie sobie do ASO, i zapytajcie czy do silnika jest dostepny lancuch z napinaczem :cool1:

gratuluje udostepniania VIN na forum :decayed:

Opublikowano

A w ASO usłyszą, że muszą kupić komplet i zapłacić 4165 zł...[br]Dopisany: 14 Grudzień 2010, 21:17_________________________________________________... no i jeszcze napinacz 220 zł...

Opublikowano

A w ASO usłyszą, że muszą kupić komplet i zapłacić 4165 zł...[br]Dopisany: 14 Grudzień 2010, 21:17_________________________________________________... no i jeszcze napinacz 220 zł...

przestancie wreszcie mieszac. :wallbash:

jezeli jest cos konstruktywnego do dodania prosze bardzo, natomiast posty jak powyzej w stylu przekup z rynku darujcie sobie.

ile jest juz postow i watkow takiego samego pieprzenia i lamentowania nt walkow? :kwasny: :kwasny: :kwasny:

Opublikowano

:>[br]Dopisany: 16 Grudzień 2010, 12:41_________________________________________________Dzisiaj zaprowdziłem moją furkę do mechanika w celu sprawdzenia słynnego zbieraka oleju (imbusika) i gniazda.Zobaczymy w jakim stanie jest w moim autku przebieg 152 tyś.km ja liczę na to że żle nie będzie :cool1:

Opublikowano

Rafcisz wszędzie Cię pełno, ale zero konkretów Kolego. Tylko Ci się wydaje, albo byś tak zrobił. To chyba za mało na udzielanie porad, a w sam raz na sianie fermentu w konstruktywnych wątkach...

Opublikowano

:>[br]Dopisany: 16 Grudzień 2010, 12:41_________________________________________________Dzisiaj zaprowdziłem moją furkę do mechanika w celu sprawdzenia słynnego zbieraka oleju (imbusika) i gniazda.Zobaczymy w jakim stanie jest w moim autku przebieg 152 tyś.km ja liczę na to że żle nie będzie :cool1:

i jakie efekty części były zużyte (zabierak + gniazdo) niedawno kupiłem B7 z udukomentowanym przebiegiem 153 tys:) podobny do Twojego i mam problem czy zmieniać ten parszywy zabierak teraz czy dopiero po wymianie rozrządu czyli koło 200tyś km

bardzo prosze o info jak to wyglądało

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...