rafcisz Opublikowano 17 Października 2011 Opublikowano 17 Października 2011 U mnie tak już od miesiąca przed rozsypką napędu pompy olejowej było słychać jakieś chrupanie,lekkie stuki,i odgłos silnika dawał taką twardą pracę.Tego felernego dnia przed wybraniem się w podróż odpaliłem silnik i paliłem papierosa,(zawsze tak robię że jak silnik jest zimny to że by sobie popracował przez parę minut na wolnych obrotach) i słyszałem jak silnik twardo pracuję,jak nigdy lecz ja to zlekceważyłem.Po ruszeniu pojechałem.Zrobiłem coś 200 km i moje uszy usłyszały dzwięk na fisie ,a oczą ukazała się czerwona konewka na fisie.Pierwsza reakcja była taka że nie dowierzałem,a następnie szybka reakcja z mojej strony-zgasiłem silnik w czasie jazdy,awaryjne i na luzie wskoczyłem na pas awaryjny i koniec dalszej jazdy.ADAC przyjechało,furę pod dom podwiozło.Lecz chcę zrobić teraz kajstrację tego gówna kombinuje co dalej.Szukam lawetę która zabierze moją furę z De do Polski do Gdańska gdzie zostanie dokonana kajstracja. Jak już będzie wszystko po kojstarcji to z chęcią opiszę efekty wywalenia tego zasranego napędu i zastosowanie normalnego.
NYNA Opublikowano 17 Października 2011 Opublikowano 17 Października 2011 Taniej Ci chyba będzie wypożyczyć w Polsce autolawetę za 200 czy 250 zł za dobę i przewieź to auto samemu.
griga-st Opublikowano 17 Października 2011 Opublikowano 17 Października 2011 drgania nie wpływają jakoś niekorzystnie na silnik? A w 1.9 wplywaja zle na silnik? :>
rafcisz Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 Moja furka już czeka na SWAP sam nie mogę się już doczekać
pukko Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 na co dokładnie w końcu się zdecydowałeś?
dexem Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 Jeeeezuuuu! czytałem ponad godzinę cały temat i jestem normalnie załamany... idę się przespać i podjąć decyzję co robić dalej bo mam jużnalatane 196kkm i na 100% nic nie było w nim robione... za 4 kkm będe wymieniał rozrząd i chyba polecą inne części przy okazji. [br]Dopisany: 28 Wrzesień 2011, 17:42_________________________________________________przespałem się i mam nowe pytania: - czy ciśnienie w silniku spada stopniowo, aż do momentu, jak się wyświetli komunikat na FISie? (sądząc po wypowiedziach, że w misce olejowej jest spokój i jest równa linia na bagnecie to sądze, że tak, ale poproszę o odp) - jeżeli ciśnienie spada stopniowo to czy alternatywą dla tych, którzy nie wiedzą, jak ich wałeczki z całymi wadliwymi dudami wyglądają i czy jest odpowiednie ciśnienie nie lepiej byłoby zamontować dodatkowy wskaźnik ciśnienia oleju niż z miejsca rozbierać i wymieniać. Jak widzimy przypadki były różne, niektórzy rozbierali i byli zaskoczeni dobrym stanem, a jeszcze inni załamani... Ja mam 160 tys i też nic nie było robione, czytałem forum i ludzie piszą że przy mniejszych przebiegach zabierak się ścierał , Ty masz już nalatane prawie 200 tyś i śmiga dalej mam wozik z tego samego rocznika co Ty może w tych modelach już tak bardzo zabierak się nie wyciera kto tam wie ja też myślałem żeby coś z tym zrobić ale....zostawienie wozu na parę dni u mechanika trochę mi nie na rękę poza tym to wiem że lepiej zapobiegać niż leczyć i to mnie dręczy trochę , a Ty jaką podejmiesz decyzję ? zaglądasz do tego szajsu i wymieniasz jak co czy jeździsz dalej ?
dari555 Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 Mam takie pytanko, bo czytam i czytam, czyli ja ze swoim mam się o nic nie martwić i nie mam problemu z tym nieszczęsnym zabierakiem? bo mam z 2007 roku? Mam teraz przebieg 90 000.
H4mm3R Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 Mam takie pytanko, bo czytam i czytam, czyli ja ze swoim mam się o nic nie martwić i nie mam problemu z tym nieszczęsnym zabierakiem? bo mam z 2007 roku? Mam teraz przebieg 90 000. Też masz zabierak, wszystkie 2.0TDI w A4 mają zabierak
rafcisz Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 DLA WSZYSTKICH KTÓRZY POSIADAJĄ 2.0 TDI ROK PRODUKCJI OD 2005 ROK Z SYMBOLEM BLB BPW NIE OSZUKUJCIE SIĘ ŻE WASZ ZBIERAK BĘDZIE TRZYMAŁ WIECZNIE!!!!! JA TEŻ MYŚLAŁEM ŻE MÓJ ZBIERAK JEST WIECZNY jEDNA RADA-TYLKO KAJSTARCJA POMOŻE I ŚWIĘTY SPOKÓJ Z GŁOWY
true Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 Trzeba przerobić całą tą chorą konstrukcję, wywalić imbusik czy jak kto go nazywa i problem raz na zawsze z głowy Przy okazji 1,5-2k z kieszeni ucieka ;D
griga-st Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 Audi fahren ,Audi zahlen ! jak mawiają Helmuty :>
rafcisz Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 Trzeba przerobić całą tą chorą konstrukcję, wywalić imbusik czy jak kto go nazywa i problem raz na zawsze z głowy Przy okazji 1,5-2k z kieszeni ucieka ;D kolego ale przerobisz i masz zajebistą B7
MAJKI Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 kolego ale przerobisz i masz zajebistą B7 Dopuki nie zaczna sie problemy z DPF-em :> Nie wszystkie b7 miały DPFa :gwizdanie:
rakud29 Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 DLA WSZYSTKICH KTÓRZY POSIADAJĄ 2.0 TDI ROK PRODUKCJI OD 2005 ROK Z SYMBOLEM BLB BPW NIE OSZUKUJCIE SIĘ ŻE WASZ ZBIERAK BĘDZIE TRZYMAŁ WIECZNIE!!!!! JA TEŻ MYŚLAŁEM ŻE MÓJ ZBIERAK JEST WIECZNY jEDNA RADA-TYLKO KAJSTARCJA POMOŻE I ŚWIĘTY SPOKÓJ Z GŁOWY ok kolego ta kastracja polega na zmianie pompy z 1.9 czy trzeba cos mechanicznie przerabiac czy tylko wymienia sie naped na ten z 1.9 jak to jest
Rabbi Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 imbusa można przerobić na szerszy i z dobrego materiału,a gniazdo poszerzyć.u nas robią to za ok.800zł i(mogę dać namiar)
rafcisz Opublikowano 26 Października 2011 Opublikowano 26 Października 2011 Dopuki nie zaczna sie problemy z DPF-em :> Mi to tak szybko nie grozi,dużo latam po auto banach,więc DPF ma się gdzie wypalić. A co innego jest jak bym miał latać tylko po mieście-to na pewno by się zapchał.
griga-st Opublikowano 26 Października 2011 Opublikowano 26 Października 2011 rafcisz-oplacalo ci sie to wlec do Polski jak wszystko policzysz(szczerze )?
rafcisz Opublikowano 26 Października 2011 Opublikowano 26 Października 2011 rafcisz-oplacalo ci sie to wlec do Polski jak wszystko policzysz(szczerze )? Kolego opłacało się,serwis za naprawę policzył mi 2200 euro,za nowy zestaw naprawczy + koszta za nowe turbo(jakieś 1200 euro) co daje razem wynik 3400 euro,jeden mechanik co to przerabia policzył mi 1800 euro + koszta za nowe turbo (jakieś 1200 euro) co daje wynik 3000 euro A w Polsce za naprawę wyjdzie mnie to jakieś od 5000zl do 5500zl + laweta 2000zł za wszystko,czyli przerobienie tego zasranego napędu i nowe turbo,to na euro wyjdzie mnie to coś o koło 1300 euro.
antonio Opublikowano 26 Października 2011 Opublikowano 26 Października 2011 imbusa można przerobić na szerszy i z dobrego materiału,a gniazdo poszerzyć.u nas robią to za ok.800zł i(mogę dać namiar) żaden mi to interes i tak trzeba rozebrać silnik a jak już bym rozbierał to aby być spokojnym to odrazu bym wrzucił pompę z 1.9
danielo Opublikowano 26 Października 2011 Opublikowano 26 Października 2011 I tak Panowie wyiana rozrządu i przy okazii swap pompy oleju a,że nie posiadam DPFu to tylko się cieszyć z autka :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się