kamil-vag Opublikowano 4 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2017 @turzol - Artur tak, masz rację Ale z tą wysyłką kurierską wychodzi to samo co mam z ali, nawet taniej o 2 zł , ale pomyśl ile ludzie przepłacają kupując tu na forum za 120 Wiadomo - ori to ori i warto dołożyć nawet te 20 zł Ale chyba nikt się nie uskarżał na te zamienniki Przyjdą, założę, przetestuje - jak będzie do du...py to dam znać. P.S Artur a Ty podziałałeś coś z tą klimą ? ? ? Ja jadę jutro sprawdzić tą szczelność, bo wczoraj wyjątkowo mieli zamknięte... Po nabiciu zrobię test VAGiem i zobaczymy czy się wyrówna temp. między stronami
kamil-vag Opublikowano 5 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2017 Temat klimy uważam za zamknięty No i zrzut z VAG'a na wyjściu z parownika nareszcie zimno a nie 13 stopni Także pomogła: wymiana o-ringów na przyłączach, wymiana osuszacza, wymiana dyszy rozprężnej, sprawdzenie szczelności azotem, próżnia i nabicie czynnika. Teraz mogę do Włoch jechać
KoJ@K Opublikowano 5 Czerwca 2017 Opublikowano 5 Czerwca 2017 No i luxus ja u siebie robie ten sam zabieg po 10 tym + jeszcze wymiana sprzegielka klimy ... Zobaczymy jakie beda temperatury ...
MaTeo85 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Opublikowano 5 Czerwca 2017 2,5 stopnia za parownikiem to prawie jak fabryka, idealnie. Ile oleju dodali do układu i ile zostało odciągnięte wraz z czynnikiem?
kamil-vag Opublikowano 5 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2017 @KoJ@K - Mateusz, to jest chyba taka kolejna naprawa z cyklu "Must have". Te stare o-ringi były już lekko sparciałe i napuchnięte. Do tego widać, że aluminium przy przyłączach się utlenia i trzeba to doczyścić, żeby później dobrze dolegało. Warto też sprawdzić mocowanie węży i czy sam skraplacz jest sztywny a nie lata. U mnie brakowało jednej śruby przez co były na nim luzy. Każde drgania węży i skraplacza przyczyniają się do szybszego zużycia o-ringów Drugi temat - też po 10-tym muszę jeszcze zamówić sobie filtr przeciwpyłkowy i w sumie filtr powietrza - bo po tych ostatnich żółtych pyleniach sosny pewnie jest masakra @MaTeo85 - tak naprawdę to nie wiem ile zostało odciągnięte. Ale po wpisaniu parametrów auta, maszyna dodała chyba (jak dobrze pamiętam) 10ml oleju do czynnika jako uzupełnienie + 15ml oleju jako parametr nowego osuszacza. Wiesz, że i tak nie idzie tego zrobić dobrze... kto wie, ile wcześniej było dodawane - ujmowane z układu. Chcieć to wykonać porządnie to trzeba by wszystko demontować, płukać układ i dopiero nabijać puściutki i czysty układ według serwisówki 500 +/-20ml czynnika i 180 +/- 10 ml oleju... Ufam, że nie będzie źle, na dyszy opiłków nie znalazłem. Małe widełki w dozowaniu są
turzol Opublikowano 5 Czerwca 2017 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Czyli sprawa różnicy temperatur na wylocie kratek się unormowała Mógłbyś dla potomnych wrzucić nr wszystkich o-ringów które wymieniłeś?
kamil-vag Opublikowano 5 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2017 5 minut temu, turzol napisał: Czyli sprawa różnicy temperatur na wylocie kratek się unormowała Tak,nie jest to więc kwestia adaptacji czy siłowników klap, a wydajności klimatyzacji 6 minut temu, turzol napisał: Mógłbyś dla potomnych wrzucić nr wszystkich o-ringów które wymieniłeś? W tym pliku: Klima A4 B6 - Przyłącza - Oringi.pdf zaznaczyłem na żółto pozycje z o-ringami, które wymieniłem, ale pasują do VIN'u powyżej nr 8E-3-285 001
rade Opublikowano 5 Czerwca 2017 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Maszyna powinna Ci zrobić wydruk ile czego. Jak ja nabijałem dwa lata temu, to pokazała: Odzysk: 355 czynnika, 20 oleju Nabite: 12 oleju, 5 UV, 440 czynnika
kamil-vag Opublikowano 5 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2017 Był wydruk przed i po, ale zapamiętałem tylko ilość czynnika, a fachura wziął sobie ten wydruk i dopisał nazwisko, żeby wiedzieć ile mi odessał, bo nie nabijałem odrazu tylko musiałem uszczelnić układ parę dni się zeszło, zanim wróciłem... Chłopak robi tylko klimy w aucie, po gadce i moich pytaniach widać, że zna się na rzeczy także powinno być dobrze, zresztą klima chłodzi jak szalona...
Pawisco Opublikowano 5 Czerwca 2017 Opublikowano 5 Czerwca 2017 @kamil-vag jaki wyszedł koszt tego zabiegu?
kamil-vag Opublikowano 5 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2017 50 zł - odessanie czynnika, sprawdzenie szczelności i nabicie - czyli to co robił serwis. 103,85 - osuszacz + dysza rozprężna ok 35 zł - oringi z ASO ~ 190 zł jakby nie patrzeć... I robota z uszczelnieniem układu we własnym zakresie
KoJ@K Opublikowano 5 Czerwca 2017 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Jakos malo policzyli za nabicie ?! chyba, ze jakos po znajomosci i bez ozonowania itd ?!
kamil-vag Opublikowano 5 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2017 (edytowane) Hmmm gdzie nie pytałem to u mnie na mieścinie średnio 10 zł za 100ml, więc dobijał mi 350ml = 35 zł i 15 zł za ten test szczelności chyba policzył P.S Jakby ktoś z okolic szukał to mogę polecić: https://www.facebook.com/pg/swatserwis/reviews/ Ozonować nie ozonowałem. Na razie u mnie nic nie śmierdzi... ale profilaktycznie zapsikam chyba jutro parownik IPA, mam jeszcze tego trochę Edytowane 5 Czerwca 2017 przez kamil-vag
rrrudy25 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Opublikowano 5 Czerwca 2017 To mnie ładnie skroili [emoji23]130 za 1h pracy dwóch maszynek ,czynnika brakowało u mnie ~250[emoji53]Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka 1
doman96b6 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Kumpel ostatnio nabijał ,100zł.Wysłane z mojego HUAWEI TIT-L01 przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 6 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2017 @MARCIN607 - w O-cu na Wspólnej 73.
luki19862121 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Kamil. Masz może jakieś rady odnośnie czyszczenia potencjometrów klap. Chcę się za to zabrać bo już błędy każdego potencjometru mam i hałasują ale nie wiem do końca gdzie tam napsikać żeby było malina.
kamil-vag Opublikowano 10 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2017 2 godziny temu, luki19862121 napisał: Masz może jakieś rady odnośnie czyszczenia potencjometrów klap. Jakbym miał to robić dziś jeszcze raz to użyłbym najpierw czystego IPA do wypłukania syfu a dopiero potem do regeneracji i konserwacji Contact PR Po wyjęciu potencjometru na wszelki wypadek zaznacz sobie układ ślizgacza – białe kółko – względem kolorowej obudowy. Samo czyszczenie to nic trudnego. Psikasz, obracasz potencjometrem w tą i z powrotem po kilka razy. Ja ich nie rozbierałem na części drobne. Psikasz pod ten biały plastik, lekko go podnosisz do góry cieniutkim wkrętakiem płaskim itp, psikasz, czekasz trochę i kręcisz. Podnieść znowu do góry w innym miejscu, znowu popsikać itd... Dziś jakbym miał robić to jeszcze raz to zastosowałbym metodę kąpieli w IPA a potem wysuszenie suszarką i na koniec nasmarowanie Contact PR Metoda dość skuteczna, bo do dziś błędów nie mam, ale jakbym miał robić podejście jeszcze raz do silniczka po stronie kierowcy to dziękuję
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się