Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 Mingblau AVF'ant TDI by kamil-vag (Continued by kosik25)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@turzol - Artur tak, masz rację ;) Ale z tą wysyłką kurierską wychodzi to samo co mam z ali, nawet taniej o 2 zł :P , ale pomyśl ile ludzie przepłacają kupując tu na forum za 120 :kwasny:

Wiadomo - ori to ori i warto dołożyć nawet te 20 zł :thumbup1:

Ale chyba nikt się nie uskarżał na te zamienniki :P 

Przyjdą, założę, przetestuje - jak będzie do du...py to dam znać. 

P.S Artur a Ty podziałałeś coś z tą klimą ? ? ? Ja jadę jutro sprawdzić tą szczelność, bo wczoraj wyjątkowo mieli zamknięte... Po nabiciu zrobię test VAGiem i zobaczymy czy się wyrówna temp. między stronami ;) 

 

 

 

  • Odpowiedzi 2.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Teraz to mówicie... :)

Opublikowano

Temat klimy uważam za zamknięty :P

WP_20170605_09_22_16_Pro.jpg

No i zrzut z VAG'a na wyjściu z parownika nareszcie zimno a nie 13 stopni :P

Także pomogła: wymiana o-ringów na przyłączach,  wymiana osuszacza, wymiana dyszy rozprężnej, sprawdzenie szczelności azotem, próżnia i nabicie czynnika. 

klim.png

Teraz mogę do Włoch jechać :P

 

Opublikowano

No i luxus :whistling: ja u siebie robie ten sam zabieg po 10 tym + jeszcze wymiana sprzegielka klimy ... Zobaczymy jakie beda temperatury ... :eusathink:

Opublikowano

2,5 stopnia za parownikiem to prawie jak fabryka, idealnie. Ile oleju dodali do układu i ile zostało odciągnięte wraz z czynnikiem?

Opublikowano

@KoJ@K - Mateusz, to jest chyba taka kolejna naprawa z cyklu "Must have". Te stare o-ringi były już lekko sparciałe i napuchnięte. Do tego widać, że aluminium przy przyłączach się utlenia i trzeba to doczyścić, żeby później dobrze dolegało. Warto też sprawdzić mocowanie węży i czy sam skraplacz jest sztywny a nie lata. U mnie brakowało jednej śruby przez co były na nim luzy.  Każde drgania węży i skraplacza przyczyniają się do szybszego zużycia o-ringów :P

Drugi temat - też po 10-tym muszę jeszcze zamówić sobie filtr przeciwpyłkowy i w sumie filtr powietrza - bo po tych ostatnich żółtych pyleniach sosny pewnie jest masakra :P

@MaTeo85 - tak naprawdę to nie wiem ile zostało odciągnięte.  Ale po wpisaniu parametrów auta, maszyna dodała chyba (jak dobrze pamiętam) 10ml oleju do czynnika jako uzupełnienie + 15ml oleju jako parametr nowego osuszacza.  Wiesz, że i tak nie idzie tego zrobić dobrze... kto wie, ile wcześniej było dodawane - ujmowane z układu. Chcieć to wykonać porządnie to trzeba by wszystko demontować, płukać układ i dopiero nabijać puściutki i czysty układ według serwisówki 500 +/-20ml czynnika i 180 +/- 10 ml oleju...  Ufam, że nie będzie źle, na dyszy opiłków nie znalazłem.  Małe widełki w dozowaniu są :P

Opublikowano

Czyli sprawa różnicy temperatur na wylocie kratek się unormowała :thumbup1:

Mógłbyś dla potomnych wrzucić nr wszystkich o-ringów które wymieniłeś?

Opublikowano
5 minut temu, turzol napisał:

Czyli sprawa różnicy temperatur na wylocie kratek się unormowała :thumbup1:

Tak,nie jest to więc kwestia adaptacji czy siłowników klap, a wydajności klimatyzacji ;) 

6 minut temu, turzol napisał:

Mógłbyś dla potomnych wrzucić nr wszystkich o-ringów które wymieniłeś?

W tym pliku: Klima A4 B6 - Przyłącza - Oringi.pdf zaznaczyłem na żółto pozycje z o-ringami, które wymieniłem, ale pasują do VIN'u powyżej nr 8E-3-285 001

Opublikowano

Maszyna powinna Ci zrobić wydruk ile czego. Jak ja nabijałem dwa lata temu, to pokazała:

Odzysk: 355 czynnika, 20 oleju

Nabite: 12 oleju, 5 UV, 440 czynnika

 

Opublikowano

Był wydruk przed i po, ale zapamiętałem tylko ilość czynnika, a fachura wziął sobie ten wydruk i dopisał nazwisko, żeby wiedzieć ile mi odessał, bo nie nabijałem odrazu tylko musiałem uszczelnić układ ;) parę dni się zeszło, zanim wróciłem... Chłopak robi tylko klimy w aucie, po gadce i moich pytaniach widać, że zna się na rzeczy ;) także powinno być dobrze, zresztą klima chłodzi jak szalona...

Opublikowano

@kamil-vag jaki wyszedł koszt tego zabiegu?

Opublikowano

50 zł - odessanie czynnika, sprawdzenie szczelności i nabicie - czyli to co robił serwis. 

103,85 - osuszacz + dysza rozprężna

ok 35 zł - oringi z ASO 

~ 190 zł jakby nie patrzeć... I robota z uszczelnieniem układu we własnym zakresie ;)

 

Opublikowano

Jakos malo policzyli za nabicie ?! :eusathink: chyba, ze jakos po znajomosci i bez ozonowania itd ?!

Opublikowano (edytowane)

Hmmm gdzie nie pytałem to u mnie na mieścinie średnio 10 zł za 100ml, więc dobijał mi 350ml = 35 zł i 15 zł za ten test szczelności chyba policzył :P 

P.S Jakby ktoś z okolic szukał to mogę polecić: https://www.facebook.com/pg/swatserwis/reviews/

Ozonować nie ozonowałem. Na razie u mnie nic nie śmierdzi... ale profilaktycznie zapsikam chyba jutro parownik IPA, mam jeszcze tego trochę ;)

Edytowane przez kamil-vag
Opublikowano

To mnie ładnie skroili [emoji23]
130 za 1h pracy dwóch maszynek ,czynnika brakowało u mnie ~250[emoji53]

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Kumpel ostatnio nabijał ,100zł.

Wysłane z mojego HUAWEI TIT-L01 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Kamil gdzie klimę robiłeś?

 

Opublikowano

@MARCIN607 - w O-cu na Wspólnej 73.  

Opublikowano

Kamil. Masz może jakieś rady odnośnie czyszczenia potencjometrów klap. Chcę się za to zabrać bo już błędy każdego potencjometru mam i hałasują ale nie wiem do końca gdzie tam napsikać:) żeby było malina.

Opublikowano
2 godziny temu, luki19862121 napisał:

Masz może jakieś rady odnośnie czyszczenia potencjometrów klap.

Jakbym miał to robić dziś jeszcze raz to użyłbym najpierw czystego IPA do wypłukania syfu a dopiero potem do regeneracji i konserwacji Contact PR ;)

Po wyjęciu potencjometru na wszelki wypadek zaznacz sobie układ ślizgacza – białe kółko – względem kolorowej obudowy. 

Samo czyszczenie to nic trudnego. Psikasz, obracasz potencjometrem w tą i z powrotem po kilka razy.  Ja ich nie rozbierałem na części drobne. 

potencjometr.jpg

Psikasz pod ten biały plastik, lekko go podnosisz do góry cieniutkim wkrętakiem płaskim itp, psikasz, czekasz trochę i kręcisz. Podnieść znowu do góry w innym miejscu, znowu popsikać itd... 

Dziś jakbym miał robić to jeszcze raz to zastosowałbym metodę kąpieli w IPA a potem wysuszenie suszarką i na koniec nasmarowanie Contact PR ;)

Metoda dość skuteczna, bo do dziś błędów nie mam, ale jakbym miał robić podejście jeszcze raz do silniczka po stronie kierowcy to dziękuję :P

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...