roba4b6 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 (edytowane) Właśnie u nas drogi są dosyć dobre. A o auto bardzo dbam i nie ma mowy o szybkiej jeździe po dziurach. Opony raczej oryginały bo w dokumentach reklamacyjnych widnieje siedziba Goodyeara. Takiego czegoś nie powinno być na nowych oponach: Zdjęcia Zdjęcia Zdjęcia Edytowane 17 Kwietnia 2017 przez roba4b6
piotrsob1 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Widziałem kiedyś takie pęknięcia na Fuldach bodajże , ale coś takiego na Goodyearach ???
roba4b6 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Mi do śmiechu nie było jak to zobaczyłem. Te pęknięcia były na wewn. ściance i na przeglądzie diagnosta to zauważył. Gdyby to pierdykneło w trakcie jazdy nie było by różowo.
tracer123 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 ostatnio zamówiłem na oponeo imperiale ecosport 2, też mają wadę, mają wybrzuszenia na bokach.
azure Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Dnia 16.04.2017 o 12:24, piotrsob1 napisał: Jak się jeździ ostro to niestety ale trzeba zmieniać kapcie co sezon A tak bez jaj to co dwa sezony Ostro nie ostro, tempo znikania jest zabójcze - tym bardziej, że to w większości jechane po mokrej nawierzchni.
azure Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Dnia 16.04.2017 o 07:49, przem8 napisał: U mnie po takim przelocie jeszcze nic nie ubyło Jaki masz kraj produkcji opon niemcy czy portugalia? Sprawdzę i dam znać, bo nawet nie wiem.
airbob Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Witam, mam nadzieję że pomożecie. Nadszedł czas na zmianę opon w moim aucie b7 avant, rozmiar 205/55/16. Do tej pory niezbyt rozwodziłem się nad tym tematem bo poprzednie Michelin Pilot HX może nie były wzorem przyczepności ale były niemalże niezniszczalne. Zrobiłem na nich ok. 70kkm a już jak przywiozłem od niemca auto to te opony nie były nowe ale miały dużo bieżnika. Jeszcze na jeden sezon by starczyły ale jedna się rozwarstwiła więc jest motywacja aby zmienić na coś nowego. I tutaj zaczyna się mój problem a pytanie do Was. O ile w moim b7 rozmiar opony jest na naklejce na słupku to nie ma tam podanych indeksów nośności i prędkości. Powiedzmy że indeks nośności to 91 ta informacja się powtarza to co do indeksu prędkości próżno go szukać. Ja nie znalazłem tej informacji. W modelach b8 i wyżej te informacje już chyba są na naklejce i wtedy nie ma dylematu. Jaki indeks nośności i prędkości jest zalecany przez producenta do tego auta ? Mam dylemat. Rozważam zakup ContiPremiumContact 5 i zależy mi na rancie ochronnym. Niestety jest on dostępny tylko w indeksie V. Do tej pory miałem W. Nie wiem co lepsze rant czy wyższy indeks. Tylko nie wiem jaki minimalny indeks zaleca producent. Zależy mi na oponie w miarę trwałej (jeśli takowe jeszcze da się kupić) i przyzwoicie trzymającej. Nie musi to być mistrz przyczepności. Zdaję sobie sprawę że te dwa parametry nie idą w parze. Czasem muszę zjechać na ostry gruby szutr, ale nie w celach sportowych. Takie drogi spotyka się na Bałkanach np. Albania. Nie chcę po jednym takim przejeździe mieć wyciętych z opony kilku klocków. Budżet nie jest tutaj najważniejszym wyznacznikiem. Może coś doradzicie.
przem8 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 (edytowane) Jeśli chodzi o indeks to 91V w zupełności wystarczy. Edytowane 18 Kwietnia 2017 przez przem8
kodzak0 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Koledzy wiec jakie oponki w rozmiarze 225/40/18 ? Uniroyal rainsport 3? czy cos innego?
BeyerBrown Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Ach ten kompromis pomiędzy wyglądem a komfortem...
Grisza79 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Dnia 18.04.2017 o 07:25, kodzak0 napisał: Koledzy wiec jakie oponki w rozmiarze 225/40/18 ? Uniroyal rainsport 3? czy cos innego? Według mnie, bardzo dobre opony. Opona o dobrych właściwościach jezdnych na suchym i bardzo dobrych na mokrej nawierzchni Możesz śmiało brać A osobiście jeżdżę na Continental ContiSport Contact 5
musti Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Nexen są git . Mam u siebie i nic się nie dzieje ciche powoli się ścierają i cena jest ok. POLECAM
dudas307 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Co polecicie do a6 c6 w rozmiarze 245/40 R18 indeks 97. Myślałem o run flatach, ale mechanik mi dzisiaj powiedział, że niszczą zawieszenie przez swoją twardość i wagę. Co sądzicie?
Tamley Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Warto zmienić Bridgestone Turanza ER300 na Continental ContiPremiumContact 5? Ewentualnie Nokian Line? Rozmiar to 205/55 R16.
Bogas Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Uniroyal Rainsport 3 są bardzo miękkie i komfortowe, super wyglądają, dobrze jeżdżą na deszczu nie piszczą, moim zdaniem ciche. Minusy: szybka ścieralność, czuć miękkość opony przy dynamicznej jeździe w zakrętach i łukach. Bardzo dużym plusem jest dobra cena.
pakamc Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 34 minuty temu, Bogas napisał: Uniroyal Rainsport 3 są bardzo miękkie i komfortowe, super wyglądają, dobrze jeżdżą na deszczu nie piszczą, moim zdaniem ciche. Minusy: szybka ścieralność, czuć miękkość opony przy dynamicznej jeździe w zakrętach i łukach. Bardzo dużym plusem jest dobra cena. Pasowały by mi te oponki. Proszę o info jaki masz na nich kraj pochodzenia
ucho.77 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 3 godziny temu, pakamc napisał: Pasowały by mi te oponki. Proszę o info jaki masz na nich kraj pochodzenia Czechy jak dobrze pamiętam ?
FroS-t Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Panowie w chwili obecnej mam opony Vredestein Ultrac Vorti R rozm 235/35/19 położone na feldze 9j, spisują się znakomicie jako opona ale tak się zastanawiam nad zmianą na coś ze zdecydowanie mniejszym rantem ochronnym, po głowie chodzą mi: 1. Michelin Pilot Super Sport lub Michelin Pilot Sport 3 lub 4 2. Nokian ZLine 3. Pirelli P Zero 4. Toyo T1 R 5. Falken FK 452 lub 510 6. Hankook Ventus S-1 Evo2 K-117 lub Hankook K117 Czy jeszcze coś innego, co myślicie ? Bo jakoś nie mogę się zdecydować Aha, Uniroyal odpada, Continentale SportContact już też miałem, szukam czegoś fajnego
LukiKRK Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Panowie w chwili obecnej mam opony Vredestein Ultrac Vorti R rozm 235/35/19 położone na feldze 9j, spisują się znakomicie jako opona ale tak się zastanawiam nad zmianą na coś ze zdecydowanie mniejszym rantem ochronnym, po głowie chodzą mi: 1. Michelin Pilot Super Sport lub Michelin Pilot Sport 3 lub 4 2. Nokian ZLine 3. Pirelli P Zero 4. Toyo T1 R 5. Falken FK 452 lub 510 6. Hankook Ventus S-1 Evo2 K-117 lub Hankook K117 Czy jeszcze coś innego, co myślicie ? Bo jakoś nie mogę się zdecydować Aha, Uniroyal odpada, Continentale SportContact już też miałem, szukam czegoś fajnego[emoji4] A dlaczego uciekasz od kołnierza zabezpieczajacego? Conti SC3 tez go miały ale SC5 czy SC6 juz nie mają. Scinasz je na krawężnikach? Jak braknie kołnierza to Rotory bardzo łatwo uszkodzić ranty... Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
FroS-t Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Nie to że uciekam tylko Vredestein maja zdecydowanie za duży ten rant, pewnie każda z tych opon co wymieniłem bardziej się naciągnie w 235 ale jestem ciekaw Waszych propozycji, a oprócz właściwości jezdnych jest dla mnie ważny tez design opony
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się