Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 3.0TDI ASB] Czarny Mocny Diesel by pksmlody


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nówka sztuka LUKa. Dokładnie.

Opublikowano
Teraz, pksmlody napisał:

Nówka sztuka LUKa. Dokładnie.

Hmm jak robiłem program to pamiętam, że mniej więcej chciałem ograniczyć nm do ok. 550, bo do tylu zdaje się jest maks seryjnej dwumasy, ale oby trochę pojeździła :naughty:

Opublikowano

Gdyby było tak, że soft byłby niebezpieczny dla podzespołów, to raczej by Rogal tak tego nie napisał ;)

Opublikowano
12 minut temu, pksmlody napisał:

Gdyby było tak, że soft byłby niebezpieczny dla podzespołów, to raczej by Rogal tak tego nie napisał ;)

Tak na szybko sprawdziłem i wychodzi, że nawet jest to 530nm max producenta, ale może ma jeszcze zapas :wink:

Opublikowano

Na poprzednim sofcie jeździło 600nm i było ok. Także myślę że spokojnie sobie poradzi :thumbup1:

Opublikowano

ależ miło że ta fura lata na naszych gratach. Przepiękny sprzęcior. Szerokości Łukaszu.

Opublikowano

Ja już ponad 30 tyś zrobiłem na setupie 326 km 656 nm

Dwumas od nowości sprzęgło seria, teraz będę robił hybryde u peruna i celuje w 350-360 km i moment na ile się da ograniczyć najlepiej do 700 bo tyle wytrzymuje seria sprzęgło;) sprawdzone mw motorline:) przy 700 jeszcze kleiło jak było świeże   

Jak mi ujedzie to  makland:)

 

Piękny samochod:)

Opublikowano

Szkoda że nie zrobiłeś od razu korekty lakieru, bo takie odchwaszczenie i wosk nie usuną mikrorys. Co do pozostałej roboty to szacun :thumbup1:

Opublikowano

Na korektę już brakło;-) ale z czasem na pewno wrócimy do tematu :-)

Opublikowano

Kawał serca, czasu i pieniędzy włożyłeś ale efekty rewelacyjne :kox: teraz to musi się solidnie odpychać :naughty:

Opublikowano

  Gruba akcja była i fajny wynik po " korekcie" ;) nic tylko tłuc kilometry :decayed: 

Opublikowano

Fajnie że się podoba :)

Może jeszcze kiedyś wrócimy do tematu hybrydy, zobaczymy, póki co mocy pod dostatkiem :)

Opublikowano

Też tak mówiłem :) jedynie co to ASB, BKN, BMK  są z tego co słyszałem mniej odporne termicznie i nie zrobi się 400 km jak w tych nowszych :) , ale tego borg Warnera co siedzi teraz  w hybrydzie i dojdzie dodatkowo 20-30 km :) koszt hybrydy ~1300-1500 zł montaż przesadnie trudny nie jest, do tego ewentualna korekta softu  i znowu będzie banan przez jakiś czas :) 

Opublikowano
55 minut temu, Pawel88ST napisał:

jedynie co to ASB, BKN, BMK  są z tego co słyszałem mniej odporne termicznie i nie zrobi się 400 km jak w tych nowszych

+1

Hybryda od Perun ma potencjał ~340ps

Opublikowano

No tak z tym się zgadzam, ale trzeba zawsze wziąć pod uwagę że to już nie do końca nowe auta :) czasem te 10 km mniej na papierze a frajda z jazdy lepsza jak moment i moc się w miarę równo rozkłada :) 

U mnie teraz było zmierzone około 315 km i 620 Nm, kolega ma 300 km 580 Nm, na drodze nie widać tego wcale....., odczucia owszem są inne ale przy takiej samej jeździe różnica w spalaniu wynosi około 2 litrów  na jego korzyść :) 

Teraz przez kilka dni śmigałem na programie z 2.7 TDI po lekkim modzie ( z racji pewnych modyfikacji które u siebie przeprowadzam) zmierzyłem 260km i 570 Nm, ogólnie przy normalnej jeździe nie było czuć różnicy tylko górą auto nie jechało tak jak wcześniej.. ale spalanie.. bajka  :)

Taka mała rozkmina na temat programów, odczuć i spalania :)

Ale co by nie było wszystko masz przygotowane pod hybrydę :) nie wypada nie zrobić.... :D

 

Opublikowano
5 minut temu, Pawel88ST napisał:

nie wypada nie zrobić.... :D

O to to to to to... ;)

Opublikowano

Piękna moc :kox:
Pamiętasz może ile sobie policzyli za regeneracje zacisków ? Wykonanie solidne ?

 

Opublikowano

Robota profi, sam Graftech ich polecił.

Opublikowano
Dnia 22.05.2017 o 20:19, pksmlody napisał:

Hybryda od Perun ma potencjał ~340ps

hybryd są różne a moc jest szacowana tylko po kole kompresji. Podajesz teoretyczne dla dla CCWA, nie ASB.

Dnia 22.05.2017 o 19:24, Pawel88ST napisał:

 jedynie co to ASB, BKN, BMK  są z tego co słyszałem mniej odporne termicznie i nie zrobi się 400 km jak w tych nowszych :)

Nowsze silniki wcale nie mają większej sprawności termicznej, tu jest bardziej problem paliwa, nie termiki.... no i przeniesienia napędu.

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)
Dnia 19.05.2017 o 17:02, Bruuuum napisał:

Hmm jak robiłem program to pamiętam, że mniej więcej chciałem ograniczyć nm do ok. 550, bo do tylu zdaje się jest maks seryjnej dwumasy, ale oby trochę pojeździła :naughty:

spokojnie daje radę więcej,dorzuć do tego B-8090s czyli tzw kevlar (którego nie ma) i jest ok. Po za tym ilość nm to nie wszystko, ważne jeszcze jak jest budowany.

Edytowane przez marcin4x4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...