rtocki Opublikowano 2 Maja 2009 Opublikowano 2 Maja 2009 aaa tego o VW nie oglądałem, pisałem o piśmie skierowanym przez forumowicza (taką odpowiedź przysłali), czyli może też trzeba tv zainteresować i powtórzyć
Piero Opublikowano 2 Maja 2009 Opublikowano 2 Maja 2009 o ile dobrze pamiętam, to Kulczyk już się ustosunkował (coś w stylu, że mają to tam gdzie się wtyka lewatywę) dopoki tv nie wpadlo, potem nagle stwierdzil ze dobro klientow jest najwazniejsze i zrobi na koszt VW Wiem o czym piszesz rtocki - oglądałem ten odcinek Turbo Kamery. Proponowałem, że mogę się tym zająć, ale ktoś musiałby mi pomóc. Sam nie chcę się w to mieszać, potrzebne byłoby auto serwisowane w ASO do końca, w którym nastąpiła usterka - u mnie jest już naprawiona, po za ASO (wymiana silnika), a trzeba by zgłosić konkretny przypadek i udowodnić, że jest ich więcej. Póki co Kulczyk Tradex olewa sprawę, ale nie było jeszcze u nich w tej sprawie telewizji... Chociaż myślę, że to też nic nie zmieni. U tego gościa była wyjątkowa usterka (nie zespawane 2 elementy które się tłukły głośno), a u nas jest to wada fabryczna która występuje w autach całego koncernu, więc i tak się nie przyznają i tak... Są tu 2 zupełnie inne sprawy.
rtocki Opublikowano 2 Maja 2009 Opublikowano 2 Maja 2009 małe sprostowanko, ja nie oglądałem właśnie, tylko Kerczi więc nie wiem jak to tam wyglądało, ale jeśli tak jak piszesz to faktycznie kolosalna różnica (także dla Audi AG, bo jak by to przeszło w PL to musieliby na całym świecie BLB robić a to już kasa konkret)
Piero Opublikowano 2 Maja 2009 Opublikowano 2 Maja 2009 Oczywiście chodziło mi o KERCZI - sorki. Ale problem w goscia VW konkretnie jak opisałem - czegoś tam nie zgrzali w fabryce i klekotało mu jak w maluchu - nie mogli dojść do tego co to. Ostatecznie już po gwarancji w Pasku B5 w ASO Kulczyka naprawili mu to na ich koszt i po problemie. Naprawy wszystkich uwalonych BLB i nie tylko na swój koszt, do tego po okresie gwarancji - chyba by się nie podjęli
jaro4444 Opublikowano 3 Maja 2009 Autor Opublikowano 3 Maja 2009 Naprawy wszystkich uwalonych BLB i nie tylko na swój koszt, do tego po okresie gwarancji - chyba by się nie podjęli Małe sprostowanie - naprawy WSZYSTKICH 2.0 TDI zamontowanych w A4, A6, Superbie, Passacie B6. Policz sobie ile to wozów... VAG mógłby natychmiast ogłosić bankructwo.
pre_pl Opublikowano 3 Maja 2009 Opublikowano 3 Maja 2009 a wiesz może jak to wygląda z silnikiem w Mitsubishi Outlanderze ? Tam też jest przecież 2.0tdi
KERCZI Opublikowano 3 Maja 2009 Opublikowano 3 Maja 2009 a wiesz może jak to wygląda z silnikiem w Mitsubishi Outlanderze ? Tam też jest przecież 2.0tdi Mitsubishi to inna bajka, ten akuratnie problem raczej tam nie wystepuje...
jaro4444 Opublikowano 3 Maja 2009 Autor Opublikowano 3 Maja 2009 a wiesz może jak to wygląda z silnikiem w Mitsubishi Outlanderze ? Tam też jest przecież 2.0tdi Silniki 2.0 TDI 136 i 140 KM oraz 163 i 170 KM z Golfa V, Skody Octavii 2, Leona 2, Toledo 3, A3, ... nie mają wałków wyrównoważających. Dlatego można je przeszczepiać do A4 w przypadku awarii seryjnego motoru i nie ma problemów z zabierakiem i wałkami. Silnik BSY jest identyczny jak BKD z grupy VW ale robiony dla Mitsubishi. Nie ma on wałków i też nadaje się na dawcę dla A4
zarowka79 Opublikowano 3 Maja 2009 Opublikowano 3 Maja 2009 Znalazłem jeszcze to : http://www.worldimpex.com/parts/genuine-part-bhw-module-repair-kit-passat-bhw_935619.html http://www.advancedautomotion.com/product_info.php?products_id=111 A co powiecie na to ??? http://rapidshare.com/files/228885005/BHW-OilPumpGear_TPI1.pdf
swkris Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 O co chodzi z tym linkiem? Nie znam angielskiego. http://rapidshare.com/files/228885005/BHW-OilPumpGear_TPI1.pdf swkris
rtocki Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 Znalazłem jeszcze to : http://www.worldimpex.com/parts/genuine-part-bhw-module-repair-kit-passat-bhw_935619.html http://www.advancedautomotion.com/product_info.php?products_id=111 A co powiecie na to ??? http://rapidshare.com/files/228885005/BHW-OilPumpGear_TPI1.pdf no zestaw naprawczy do przeróbki na zębatkowy napęd to i u nas kupisz, więc żaden cud a cena podobna
_Kuben_ Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 Postanowiłem zlecić swojemu mechanikowi zajrzenie w zabierak i gniazdo, by mi nie wyskoczyła żadna niespodzianka. Jak już się tam wgrzebie to moze wypadałoby to od razu wymienić by na darmo nie otwierać. Starczy wymienić sam zabierak czy lepiej gniazdo od razu też (prosze mnie nie besztać jak farmazony pisze, bo moja wiedza bardzo średnio-orientacyjna ) Z tego co kojarze sam zabierak to kilkanaście złotych a jak z ewentualnym "gniazdem"? Mam BRE z 2006r.
mwasiu Opublikowano 2 Czerwca 2009 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Witam, i jak wyjdzie coś z tego zapytania do AUDI ?? Mam ten sam problem i mój kolega też. Podpiszemy się obiema rękoma. Przemyślałem sprawę i poczytałem posty. Po pierwsze odnośnie reklamacji jak ktoś podniósł. Ni musimy zwracać się do sprzedawcy ze względu na charakter sprawy, skierowanie roszczenia do producenta nie jest tamowane roszczeniem do sprzedawcy. To jest jedno, a drugie to wydaje mi się, że nie chodzi (jak było pisane na forum) o to, że AUDI zapewnia część zamienną. Chodzi o to, że WYCOFAŁO jedno rozwiązanie (przestało produkować) zmuszając do zakupu innego, wielokrotnie droższego. Powinni jednak dać możliwość wyboru między starym a nowym rozwiązaniem, tak jak chociażby było to w przypadku łączników stabilizatora w starszych wersjach A4. Dziwne jest również to, że faktyczny producent tych szelmowskich kółek - LUK również nie ma w swojej ofercie tych części. I nikt tego nie "podrabia". Co do wady fabrycznej. Myślę że nie było by problemu z udowodnieniem tego gdyż padanie tego zespołu jest nieprzewidywalne i w zasadzie niezależne od przebiegu. Koledze padło przy 80 tysiącach, mnie przy 200. Czytałem o przypadkach awarii po 130 tys. ale nawet po 300 tys. Chciałbym dziś zainteresować problemem redaktora Kaszyńskiego z programu Turbo kamera. Może by ktoś z AUDI podjął się zajęcia stanowiska w tej sprawie. P.S. Oprócz prawa polskiego obowiązują przepisy TWE (unijne), na podstawie których można skierować sprawę do Komisji Europejskiej jako praktyki monopolistyczne.
pukko Opublikowano 5 Czerwca 2009 Opublikowano 5 Czerwca 2009 Witam, jestem świeży i nastraszyliście mnie ostro. Mam BRE 2.0 w sedanie 2006, przebieg 69000, już się bać? Czy podobnie jak jeden z kolegów dać zajrzeć na imbusika i zbieraka? Skandal za taka kasę, takie hece.
ALBINEK Opublikowano 5 Czerwca 2009 Opublikowano 5 Czerwca 2009 Spróbuj zainteresować kogoś z mediów ,pomysł ok. i może zrobi troche szumu koło tej wpadki Audi.Jak znajdziesz chwile to zajrzyj do tego wątku Brak ciśnienia oleju w BLB.Jest tam kilka fotek co stało się z napinaczem łańcucha.
H4mm3R Opublikowano 6 Czerwca 2009 Opublikowano 6 Czerwca 2009 Witam, jestem świeży i nastraszyliście mnie ostro. Mam BRE 2.0 w sedanie 2006, przebieg 69000, już się bać? Czy podobnie jak jeden z kolegów dać zajrzeć na imbusika i zbieraka? Skandal za taka kasę, takie hece. Odpuść sobie, jak będziesz wymieniać rozrząd to wtedy zbadaj stan zabieraka, wcześniej ja bym się tym na twoim miejscu głowy nie zawracał. P.S.: imbusik i zabierak to to samo tylko fachowo to się zabierak nazywa
mwasiu Opublikowano 6 Czerwca 2009 Opublikowano 6 Czerwca 2009 I wiadomość z ostatniej chwili. Kółko niedostępne u nas w Polszy można kupić w zasadzie wszędzie. Do mnie jedzie z Ukrainy. Porozmawiałem szczerze z Panem z Audi i dowiedziałem się, że tylko nas tak ładnie traktują Niemcy. My musimy bulić (obecnie 4830) za nowe rozwiązanie bez możliwości naprawy starego.
seegi Opublikowano 6 Czerwca 2009 Opublikowano 6 Czerwca 2009 mwasiu - to bardzo dobra wiadomosc! tak z ciekawosci - ile zapłaciles? i czy mozna w razie czego przez Ciebie kupic jedna sztuke, lub jesli łaska to podaj namiary skąd i jak zamawiac?
Rekomendowane odpowiedzi