damian19886 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 Jakie macie przebiegi w autach i co do tej pory wymieniliscie?
black4 Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 Witaj, Przebieg śmieszny 67 tysi. Motor BGB. Wymienione do tej pory: akcja serwisowa na cewki, DV-ka, króciec wody, czujnik położenia sprzęgła. Pozdawiam!
Hołowczyc20 Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 (edytowane) 178tyś do tego przebiegu to świece,olej,rozrząd(czyt.pasek),turbo(bo się nie chciało studzić) i katalizator bo turbina opluła go dużą ilością oleju i to by było na tyle .A przydałoby się zrobić łańcuch na wałkach+napinacz,wyczyścić dolot(czyt.zawory)zmienić DV-kę,cewki i świece przy okazji,odmę+te plastikowe rurki przy niej,a i kompletną diagnostykę bo jak na mój gust coś jest nie halo. Edytowane 20 Listopada 2016 przez Hołowczyc20
Quattro200HP Opublikowano 29 Listopada 2016 Opublikowano 29 Listopada 2016 124 tys km. Od czerwca zrobiłem: olej plus wszystkie inne płyny, filtry, rozrząd kompletny, odma, zawór n75 i dziś wyskoczyła kontrolka klocków, już zamówione ATE. Przez poprzedniego właściciela auto doinwestowane od przebiegu 100tys na ponad 10k zł. Dobrze się tym lata ale kusi coś nowszego
kubaja11 Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 162 000 km. Sprowadzona na własną rękę w maju 2014 (134 000km), od prywatnego "Deutscha". Wymieniony kompletny rozrząd, paski, łańcuszek, szklanka, pompa wody, termostat, odma się posypała i wymieniłem ja na oil catch tank, czyszczone zawory na dolocie... brak większych wydatków
petrosdbz20 Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 13 minut temu, kubaja11 napisał: 162 000 km. Sprowadzona na własną rękę w maju 2014 (134 000km), od prywatnego "Deutscha". Wymieniony kompletny rozrząd, paski, łańcuszek, szklanka, pompa wody, termostat, odma się posypała i wymieniłem ja na oil catch tank, czyszczone zawory na dolocie... brak większych wydatków Dużo dałeś za wymianę łańcuszka i czyszczenie zaworów?
kubaja11 Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 Zawory + dolot czyściłem sam, zdjęcia mojej własności, to drugie zdjęcie nie jest finalne Ceny rozrządu już nie pamiętam, trochę czasu minęło ale jak dobrze pamiętam to zmieściłem się w rzędzie 600zł razem z wymianą po znajomości.
radekrp90 Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 Jaki sposób na czyszczenie? Ręczne obracanie wału i szczotka czy jakieś płyny + sprężone powietrze?
kubaja11 Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 Dokładnie, obracamy wałem ręcznie w zależności który zawór i komorę czyścimy, tak by zawór który czyścimy w danym momencie był zamknięty, ja używałem do tego skalpelka by pierw zdrapać gruby nagar, potem szczoteczka do zębów i preparat Liqui Moly Valve Clean rozrobiony z czystą benzyną, do odkurzacza przemysłowego przerobiłem końcówkę ssawną zakończona wężykiem o średnicy wewnętrznej 10mm i całość wysysałem za każdym razem gdy płukanka była już "czarna"
Baarteek95 Opublikowano 10 Marca 2017 Opublikowano 10 Marca 2017 (edytowane) [del] Edytowane 26 Lutego 2018 przez Baarteek95
petrosdbz20 Opublikowano 10 Marca 2017 Opublikowano 10 Marca 2017 152k Mam go od 5k i póki co to tylko wszystkie oleje z filtrami. Gdybym jeszcze tylko ograniczył ubywanie oleju, to byłbym szczęśliwy
jarek920 Opublikowano 12 Marca 2017 Opublikowano 12 Marca 2017 240tys km jak zwykle w tfsi łańcuszek napinacz i pompę oleju i jeździ
HAMER Opublikowano 14 Marca 2017 Opublikowano 14 Marca 2017 (edytowane) 245 tys km. rozrząd ,wymiana łańcucha + napinacz. Auto po zmianie softu 230hp caly czas jeździ i ma się calkiem dobrze Edytowane 14 Marca 2017 przez HAMER
r00x Opublikowano 15 Marca 2017 Opublikowano 15 Marca 2017 272 000 po sofcie na 260 koni. Zrobione od zakupu jakieś 40 tys km. Usuniekty kat i wstawiony downpipe od kolegi z forum. Po zakupie wymienione 2 rozrzady i wszystkie problematyczne części opisywane na forum. Olej LM 5w40 wymieniany co 12 tys km. Jak narazie wszystko śmiga bez problemu Ubytek oleju od wymiany do wymiany 1 L.
petrosdbz20 Opublikowano 15 Marca 2017 Opublikowano 15 Marca 2017 35 minut temu, r00x napisał: po sofcie na 260 koni Ile pali? 35 minut temu, r00x napisał: Ubytek oleju od wymiany do wymiany 1 L Było kiedykolwiek coś robione w temacie ubywania oleju?
r00x Opublikowano 16 Marca 2017 Opublikowano 16 Marca 2017 Dnia 15.03.2017 o 09:32, petrosdbz20 napisał: Ile pali? W trasie do 120 km/h - 8-8,5 l. W mieście przy normalnej jeździe 11-12 l Dnia 15.03.2017 o 09:32, petrosdbz20 napisał: Było kiedykolwiek coś robione w temacie ubywania oleju? Od kiedy ja go mam to tylko zmieniłem olej z Castrola 5w30 na LM 5w40. Nic innego odnośnie oleju nie robiłem. Co było robione przed zakupem nie wiem.
petrosdbz20 Opublikowano 16 Marca 2017 Opublikowano 16 Marca 2017 2 godziny temu, r00x napisał: W mieście przy normalnej jeździe 11-12 l U mnie ciężko zejść poniżej 13 ostatnio. Może czas na chipa
arek_cccp Opublikowano 16 Marca 2017 Opublikowano 16 Marca 2017 Masz automat on manual, stąd róznica na niekorzyść automatu, każdemu w b7 w tfsi pali więcej niż manual. Po sofcie także powinno spalanie spaść jak będzie dobrze zestrojone.
petrosdbz20 Opublikowano 17 Marca 2017 Opublikowano 17 Marca 2017 15 godzin temu, arek_cccp napisał: Masz automat on manual Nie zauważyłem Przez to, że mam automat, mam jakieś takie dziwne przeświadczenie, że wszystkie b7 są w automacie xD
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się