Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[AQD] 2.8 v6 30v quattro OEM+


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 godziny temu, krzysiek_f napisał:

- wymiana gum tylnego stabilizatora (Lemforder)

Z pierwszej strony wynika że wymieniłeś w tym roku.

Okazało się, że zamówione nie pasują (za mała średnica) i zapomniałem o temacie. Jutro zamówię z ASO i zobaczę, czy wymiana pomoże.

Opublikowano

Klasyk pełną gębą:kox:Mało jest b5 w sedanie z 2.8 quattro i jeszcze manual. Pod kocyk na lata:thumbup1:

Opublikowano

A jak wrażenia z jazdy na gwincie? Bardzo twardo jest? Uszłoby na daily czy to już bardziej kwestia indywidualnej tolerancji?

Opublikowano
8 godzin temu, Wandej napisał:

Klasyk pełną gębą:kox:Mało jest b5 w sedanie z 2.8 quattro i jeszcze manual. Pod kocyk na lata:thumbup1:

Niemiec płakał jak sprzedawał :grin:

57 minut temu, longer_xd napisał:

A jak wrażenia z jazdy na gwincie? Bardzo twardo jest? Uszłoby na daily czy to już bardziej kwestia indywidualnej tolerancji?

Jak dla mnie jest idealnie. Ogólnie lubię twardsze zawieszenia i osobiście do serii bym nie wrócił.

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź. Nawiązując do wypowiedzi @Wandej przyjemnie jest popatrzeć na zadbaną B5 w serii, która z upływem czasu coraz bardziej będzie zbierać miano klasyka. Nie każda dobrze utrzymana be piątka musi być grubym projektem, bo zadbana seria też potrafi cieszyć oko i dawać frajdę z jazdy.

Nie mniej jednak na fabrycznym, w tym sportowym zawieszeniu, to Audi wygląda jak koza i nawet chcąc trzymać się jak najbliżej serii, aż prosi się, żeby nieco zredukować te fabryczne wnęki w kole. Po delikatnym obniżeniu samochód od razu wygląda bardziej estetycznie, a jeszcze przy ładnej feldze całość prezentuje się na tyle elegancko i spójnie, że nic więcej kombinować nie trzeba. Podobna mi się podejście do tematu autora, także od początku kibicuje temu wątkowi :)

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, longer_xd napisał:

Nie mniej jednak na fabrycznym, w tym sportowym zawieszeniu, to Audi wygląda jak koza i nawet chcąc trzymać się jak najbliżej serii, aż prosi się, żeby nieco zredukować te fabryczne wnęki w kole. Po delikatnym obniżeniu samochód od razu wygląda bardziej estetycznie, a jeszcze przy ładnej feldze całość prezentuje się na tyle elegancko i spójnie, że nic więcej kombinować nie trzeba.

B5 w serii stoi wyżej niż B6 (chyba). Mając fabrycznie - 20 mm boje się, że zahaczę o coś.

Najważniejsze, żeby użytkownik był zadowolony. ;)

Edytowane przez george
Opublikowano (edytowane)

Stoi mega wysoko, nawet przy tych niby -20 mm niestety. 

B5 to pierwsze Audi z wielowahaczowym zawieszeniem. Zrobili taki prześwit aby bez zdejmowania koła widać było w jakim stanie są tuleje/sworznie wahaczy ? 

Sprawdziło się więc kolejnych generacji nie było sensu unosić 2 m nad ziemią.

To moja teoria.

Edytowane przez krzysiek_f
Opublikowano

Rodzina się powiększyła i B5 ma teraz młodszą siostrę :grin:

IMG_2774.jpg

IMG_2784.jpg

Opublikowano
31 minut temu, Rumaq napisał:

młodszą siostrę

Niezła d*pa,daj numer do tej młodej ?

Opublikowano
W dniu 7.09.2020 o 10:18, Rumaq napisał:

Audi jest już na gwincie

Teraz pora skręcić ten gwint ?

Opublikowano
37 minut temu, pila24 napisał:

Niezła d*pa,daj numer do tej młodej ?

Jak podrośnie to podeślę :grin:

30 minut temu, granatowy napisał:

Teraz pora skręcić ten gwint ?

Drogi w dużych miastach mamy takie, że myślę czy by go nie podnieść :facepalm:

Opublikowano
W dniu 18.09.2020 o 17:46, Rumaq napisał:

Rodzina się powiększyła i B5 ma teraz młodszą siostrę :grin:

Wolę dojrzałe Panie ?

P.S

Udało się ustalić przyczynę stukania z tyłu?

Opublikowano
4 godziny temu, krzysiek_f napisał:

Wolę dojrzałe Panie ?

Młodzi wolą dojrzałe,starzy wolą młode ?

Opublikowano
W dniu 21.09.2020 o 10:39, krzysiek_f napisał:

Wolę dojrzałe Panie ?

P.S

Udało się ustalić przyczynę stukania z tyłu?

Trochę czasu brakuje i temat jeszcze nie rozwiązany.

Opublikowano

Gumy stabilizatora wymienione na ori. Mimo, że stare już poparciały to jednak stukanie jest dalej. Na myśl przychodzi mi jeszcze pozycja numer 10, bo to jedyny element który nie został jeszcze wymieniony. Chyba, że to tuleje sanek.. W tym tygodniu badam temat dalej.

rear.jpg

Opublikowano

A czy zauważyłeś stukanie podczas przyspieszania z wolnych obrotów? Np zaraz po wyjeździe z zakrętu przyspieszasz, torsen zaczyna przekazywać napęd i czujesz to na karoserii? 

Opublikowano

Nie, nic takiego nie ma miejsca. Stukanie występuje tylko na nierównościach.

Opublikowano

Pierścienie tłumiące (10) zamówione i w poniedziałek wymiana. Dam znać, czy pomogło.

Opublikowano

Wszystko sprawdzone i wymienione. Po Bożym Narodzeniu wysyłam amortyzatory na sprawdzenie, bo najprawdopodobniej to one od nowości stukają..

Opublikowano

Jest spora szansa, ze coś z tym zawieszeniem jest nie tak. Czekamy na wyniki ekspertyzy.

Mam nadzieje, że do wiosny temat się uda ogarnąć :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...