DaveLove Opublikowano 10 Września 2020 Autor Opublikowano 10 Września 2020 2 godziny temu, krzysiek_f napisał: - wymiana gum tylnego stabilizatora (Lemforder) Z pierwszej strony wynika że wymieniłeś w tym roku. Okazało się, że zamówione nie pasują (za mała średnica) i zapomniałem o temacie. Jutro zamówię z ASO i zobaczę, czy wymiana pomoże.
Wandej Opublikowano 11 Września 2020 Opublikowano 11 Września 2020 Klasyk pełną gębąMało jest b5 w sedanie z 2.8 quattro i jeszcze manual. Pod kocyk na lata
longer_xd Opublikowano 11 Września 2020 Opublikowano 11 Września 2020 A jak wrażenia z jazdy na gwincie? Bardzo twardo jest? Uszłoby na daily czy to już bardziej kwestia indywidualnej tolerancji?
DaveLove Opublikowano 11 Września 2020 Autor Opublikowano 11 Września 2020 8 godzin temu, Wandej napisał: Klasyk pełną gębąMało jest b5 w sedanie z 2.8 quattro i jeszcze manual. Pod kocyk na lata Niemiec płakał jak sprzedawał 57 minut temu, longer_xd napisał: A jak wrażenia z jazdy na gwincie? Bardzo twardo jest? Uszłoby na daily czy to już bardziej kwestia indywidualnej tolerancji? Jak dla mnie jest idealnie. Ogólnie lubię twardsze zawieszenia i osobiście do serii bym nie wrócił.
longer_xd Opublikowano 11 Września 2020 Opublikowano 11 Września 2020 Dzięki za odpowiedź. Nawiązując do wypowiedzi @Wandej przyjemnie jest popatrzeć na zadbaną B5 w serii, która z upływem czasu coraz bardziej będzie zbierać miano klasyka. Nie każda dobrze utrzymana be piątka musi być grubym projektem, bo zadbana seria też potrafi cieszyć oko i dawać frajdę z jazdy. Nie mniej jednak na fabrycznym, w tym sportowym zawieszeniu, to Audi wygląda jak koza i nawet chcąc trzymać się jak najbliżej serii, aż prosi się, żeby nieco zredukować te fabryczne wnęki w kole. Po delikatnym obniżeniu samochód od razu wygląda bardziej estetycznie, a jeszcze przy ładnej feldze całość prezentuje się na tyle elegancko i spójnie, że nic więcej kombinować nie trzeba. Podobna mi się podejście do tematu autora, także od początku kibicuje temu wątkowi
george Opublikowano 11 Września 2020 Opublikowano 11 Września 2020 (edytowane) 1 godzinę temu, longer_xd napisał: Nie mniej jednak na fabrycznym, w tym sportowym zawieszeniu, to Audi wygląda jak koza i nawet chcąc trzymać się jak najbliżej serii, aż prosi się, żeby nieco zredukować te fabryczne wnęki w kole. Po delikatnym obniżeniu samochód od razu wygląda bardziej estetycznie, a jeszcze przy ładnej feldze całość prezentuje się na tyle elegancko i spójnie, że nic więcej kombinować nie trzeba. B5 w serii stoi wyżej niż B6 (chyba). Mając fabrycznie - 20 mm boje się, że zahaczę o coś. Najważniejsze, żeby użytkownik był zadowolony. Edytowane 11 Września 2020 przez george
krzysiek_f Opublikowano 11 Września 2020 Opublikowano 11 Września 2020 (edytowane) Stoi mega wysoko, nawet przy tych niby -20 mm niestety. B5 to pierwsze Audi z wielowahaczowym zawieszeniem. Zrobili taki prześwit aby bez zdejmowania koła widać było w jakim stanie są tuleje/sworznie wahaczy ? Sprawdziło się więc kolejnych generacji nie było sensu unosić 2 m nad ziemią. To moja teoria. Edytowane 11 Września 2020 przez krzysiek_f
DaveLove Opublikowano 18 Września 2020 Autor Opublikowano 18 Września 2020 Rodzina się powiększyła i B5 ma teraz młodszą siostrę
pila24 Opublikowano 18 Września 2020 Opublikowano 18 Września 2020 31 minut temu, Rumaq napisał: młodszą siostrę Niezła d*pa,daj numer do tej młodej ?
granatowy Opublikowano 18 Września 2020 Opublikowano 18 Września 2020 W dniu 7.09.2020 o 10:18, Rumaq napisał: Audi jest już na gwincie Teraz pora skręcić ten gwint ?
DaveLove Opublikowano 18 Września 2020 Autor Opublikowano 18 Września 2020 37 minut temu, pila24 napisał: Niezła d*pa,daj numer do tej młodej ? Jak podrośnie to podeślę 30 minut temu, granatowy napisał: Teraz pora skręcić ten gwint ? Drogi w dużych miastach mamy takie, że myślę czy by go nie podnieść
krzysiek_f Opublikowano 21 Września 2020 Opublikowano 21 Września 2020 W dniu 18.09.2020 o 17:46, Rumaq napisał: Rodzina się powiększyła i B5 ma teraz młodszą siostrę Wolę dojrzałe Panie ? P.S Udało się ustalić przyczynę stukania z tyłu?
pila24 Opublikowano 21 Września 2020 Opublikowano 21 Września 2020 4 godziny temu, krzysiek_f napisał: Wolę dojrzałe Panie ? Młodzi wolą dojrzałe,starzy wolą młode ?
DaveLove Opublikowano 26 Września 2020 Autor Opublikowano 26 Września 2020 W dniu 21.09.2020 o 10:39, krzysiek_f napisał: Wolę dojrzałe Panie ? P.S Udało się ustalić przyczynę stukania z tyłu? Trochę czasu brakuje i temat jeszcze nie rozwiązany.
DaveLove Opublikowano 8 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2020 Gumy stabilizatora wymienione na ori. Mimo, że stare już poparciały to jednak stukanie jest dalej. Na myśl przychodzi mi jeszcze pozycja numer 10, bo to jedyny element który nie został jeszcze wymieniony. Chyba, że to tuleje sanek.. W tym tygodniu badam temat dalej.
Langista Opublikowano 9 Grudnia 2020 Opublikowano 9 Grudnia 2020 A czy zauważyłeś stukanie podczas przyspieszania z wolnych obrotów? Np zaraz po wyjeździe z zakrętu przyspieszasz, torsen zaczyna przekazywać napęd i czujesz to na karoserii?
DaveLove Opublikowano 9 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2020 Nie, nic takiego nie ma miejsca. Stukanie występuje tylko na nierównościach.
DaveLove Opublikowano 9 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2020 Pierścienie tłumiące (10) zamówione i w poniedziałek wymiana. Dam znać, czy pomogło.
DaveLove Opublikowano 14 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2020 Wszystko sprawdzone i wymienione. Po Bożym Narodzeniu wysyłam amortyzatory na sprawdzenie, bo najprawdopodobniej to one od nowości stukają..
longer_xd Opublikowano 3 Stycznia 2021 Opublikowano 3 Stycznia 2021 Jest spora szansa, ze coś z tym zawieszeniem jest nie tak. Czekamy na wyniki ekspertyzy. Mam nadzieje, że do wiosny temat się uda ogarnąć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się