Stacyjny Opublikowano 11 Lutego 2018 Opublikowano 11 Lutego 2018 na dniach mam wymiane oleju. NA chwile obecną jest zalany Motul Xcess 5w40. Lać go nadal czy może Millers Trident 5w40 ?
KINIAM Opublikowano 12 Lutego 2018 Opublikowano 12 Lutego 2018 W dniu 11.02.2018 o 11:44, Stacyjny napisał: Motul Xcess 5w40. Lać go nadal czy może Millers Trident 5w40 ? Trident ma inny film olejowy w kierunku olejów 5W30 C3.
Dev Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 Panocki, silnik 3.0tdi CDUD co byście wlali dobrego acz niekoniecznie taniego ?
Patryk14 Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 Ktoś może powie coś na temat penrite enviro + albo hpr 5w40 do 1.8t. Zastanawiam się między tymi albo brać sprawdzony LM. Bo niestety motul ostatnio coś mi średnio się podoba. Mam jakieś dziwne wrażenie że motul schodzi z jakości. Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka
KINIAM Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 11 godzin temu, Patryk14 napisał: Ktoś może powie coś na temat 1. penrite enviro + albo 2. hpr 5w40 do 1.8t. Ten 1. bardziej w kierunku ekologii C2/C3 i mniejsze obciążenie katalizatora, może poprzez mniejsze opory silnika mniejsze zużycie paliwa. Dla pojazdów po mieście jak najbardziej wskazany łatwiejszy rozruch i szybsze smarowanie silnika ale i w trasie da radę. Ten 2. to większa ochrona silnika przy częstym wkręcani na wysokie obroty. Jeden i drugi jest godzien polecenia, uczciwie zblendowne oleje. Nie znam aktualnych cen ale jakość tych olejów jest porównywalna z mało popularnym Neste Oil.
turborzeznik Opublikowano 16 Lutego 2018 Opublikowano 16 Lutego 2018 W dniu 29.01.2018 o 11:42, k232 napisał: Wiem, że nie ale może nie ma takiej potrzeby, jak już robić płukankę to polecają co druga wymiana ale jak Ci nie szkoda ełro to luz ? Pogadam z mechanikiem czy warto, sprawdze olej czy nie jest mętny itd. Kazdego euro szkoda ale czasem lepiej wyskrobac ciut wiecej a zrobic cos dobrze.
KINIAM Opublikowano 20 Lutego 2018 Opublikowano 20 Lutego 2018 W dniu 16.02.2018 o 05:04, turborzeznik napisał: Pogadam z mechanikiem czy warto, sprawdze olej czy nie jest mętny itd. 90% mechaników jest na nie. Szkoda im czasu a często i wiedzy na temat chemii. Radzę szukać miejsc, gdzie wodoruje się silniki i profesjonalnie zajmują się czyszczeniem podzespołów silnika np. EGR, turbo itd.
hotjakdog Opublikowano 22 Lutego 2018 Opublikowano 22 Lutego 2018 Jaki olej polecacie do 2.0 tfsi 2013? Dużo dobrych opinii o liqui moly, ale jaki dokładnie? Jaka gęstość?
Dev Opublikowano 22 Lutego 2018 Opublikowano 22 Lutego 2018 6 godzin temu, hotjakdog napisał: Jaki olej polecacie do 2.0 tfsi 2013? Dużo dobrych opinii o liqui moly, ale jaki dokładnie? Jaka gęstość? 0W40 LM Synthoil Energy
hotjakdog Opublikowano 26 Lutego 2018 Opublikowano 26 Lutego 2018 W dniu 22.02.2018 o 20:30, Dev napisał: 0W40 LM Synthoil Energy Skąd najlepiej zamawiać?
k232 Opublikowano 27 Lutego 2018 Opublikowano 27 Lutego 2018 2 godziny temu, hotjakdog napisał: Skąd najlepiej zamawiać? Od naszych forumowych kolegów. @dzik, @tomekhxc, @Wandej
Osiollekk Opublikowano 2 Marca 2018 Opublikowano 2 Marca 2018 (edytowane) W dniu 22.02.2018 o 20:30, Dev napisał: 0W40 LM Synthoil Energy Czyli do 2.0tfsi, 2014r, 40kkm przebiegu, najlepiej ten LM? Wyjaśnicie czemu taka symbolika najlepsza? "0W" to najlepsze smarowanie przy niskich temp, a czemu lepiej "-40" a nie "30", albo "60" ? Edytowane 2 Marca 2018 przez Osiollekk
Fwl7 Opublikowano 2 Marca 2018 Opublikowano 2 Marca 2018 (edytowane) a co powiecie o zmianie oleju z 5w40 motula na 10w40(tez spełnia normy dla mojego silnika- np. VALVOLINE MAXLIFE)?? Mam 1.6 mpi 102(przebieg 120tys.) Edytowane 2 Marca 2018 przez Fwl7
Dev Opublikowano 2 Marca 2018 Opublikowano 2 Marca 2018 29 minut temu, Fwl7 napisał: a co powiecie o zmianie oleju z 5w40 motula na 10w40(tez spełnia normy dla mojego silnika- np. VALVOLINE MAXLIFE)?? Mam 1.6 mpi 102(przebieg 120tys.) A dlaczego nie 0W40 ?
Dev Opublikowano 2 Marca 2018 Opublikowano 2 Marca 2018 6 godzin temu, Osiollekk napisał: Czyli do 2.0tfsi, 2014r, 40kkm przebiegu, najlepiej ten LM? Wyjaśnicie czemu taka symbolika najlepsza? "0W" to najlepsze smarowanie przy niskich temp, a czemu lepiej "-40" a nie "30", albo "60" ? W przypadku tfsi ważne jest jak najszybsze dotarcie oleju do głowicy a konkretnie do wałków rozrządu oraz turbiny
Fwl7 Opublikowano 2 Marca 2018 Opublikowano 2 Marca 2018 Bo niestety mam ubytki oleju(wiem że te silniki mają problem z pierścieniami które się zużywają tak piszą) niby byłem u mechanika badał spaliny coś tam po sprawdzal i mówił że jest ok kazał gęstszy olej zalać i jeździć:/. A ja wczoraj zauważyłem taki wyciek(dodam że mi śmierdzi jak się nagrzeje). Zalanie 10w40 coś zmieni?
przem8 Opublikowano 2 Marca 2018 Opublikowano 2 Marca 2018 Zlikwiduj wycieki i obserwuj. Ja bym pozostał przy 5w40, a kilka razy napotkałem się z zalewaniem 5w50 do tego silnika. Przy takich temp. jak teraz to 10w nie jest dobre rozwiązanie.
Fwl7 Opublikowano 2 Marca 2018 Opublikowano 2 Marca 2018 nie wiem czy to nie cieknie z pod pokrywy ale aż tak by się lało? Następny będzie na pewno gęstszy może faktycznie 5w50 spróbuje tylko chyba zadem norm do mojego silnika nie spełnia;/ (1.6 ALZ 2006)
Osiollekk Opublikowano 2 Marca 2018 Opublikowano 2 Marca 2018 11 godzin temu, Dev napisał: W przypadku tfsi ważne jest jak najszybsze dotarcie oleju do głowicy a konkretnie do wałków rozrządu oraz turbiny Czyli bezsprzecznie najlepszy do 2.0tfsi bedzie 0W40, i od LM? Ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się