a4avant Opublikowano 4 Marca 2007 Opublikowano 4 Marca 2007 Witam, Wracałem dzis z Zakopanego i jadac na Zakopiance w korku zaczela mi migac kontrolka swiec zarowych. Czy ktos mi moze powiedziec co to oznacza? Czy musze z tym jechac do ASO? [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 07-03-2007, 14:29 ] temat dodany do FAQ
grzanek85 Opublikowano 4 Marca 2007 Opublikowano 4 Marca 2007 Ja miałem u siebie taki sam objaw jak padł mi czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Znaczy pokazywał temperature ale świeczki mi nie grzały i migała mi kontrolka świec. Wymieniłem i jest wszystko ok. Podepnij vag-a i wszystko będzie jasne a jeśli nie to drastyczniejszym sposobem odepnij wtyczke od tego czujnika i wtedy zobacz czy będzie nadal migać u mnie przestała.
demoralizator Opublikowano 4 Marca 2007 Opublikowano 4 Marca 2007 A ja spotkałem się z takim przypadkiem że był padnięty włącznik świateł stop. Z tego co sie dowiedziałem to jest on podwójny nie tylko załącza światła ale jednocześnie rozłącza jakiś sygnał związany z abs-em. Trzeba podpiąć Vag-a tak jak powiedział kolega Grzanek85 i będzie wszystko jasne.
zorp Opublikowano 5 Marca 2007 Opublikowano 5 Marca 2007 U mnie natomist zdarzyło się raz, czy dwa, ze kontrolka świec żarowych zaczynała migać w czasie długiego stania w korku na jałowym biegu. Z racji tego, że nie pojawia się to w codziennej eksploatacji uznałem, że "tak ma być" i nie drążyłem tematu. Może coś z temperaturą jednak?
a4avant Opublikowano 5 Marca 2007 Autor Opublikowano 5 Marca 2007 No wlasnie u mnie bylo identycznie.Zaczelo migac jak dlugo stalem na biegu jalowym a raczej toczylem sie z gorki w korku ale po paru minutach przestalo migac i teraz juz nie miga. Czyli ze to normalny objaw w A4?
pre_pl Opublikowano 5 Marca 2007 Opublikowano 5 Marca 2007 podepnijcie auto pod VAGa Światła stopu macie ? (info z forum paska)
Wihajster Opublikowano 5 Marca 2007 Opublikowano 5 Marca 2007 a4avant, Mogłbys chociaz sie wysilic i uzupelnic swoj profil :twisted:
Mały Marcio Opublikowano 6 Marca 2007 Opublikowano 6 Marca 2007 witam, miałem podobny objaw - migająca kontrolka od świec żarowych. Spadła mi wtyczka pod zbiorniczkiem wyrównawczym cieczy chłodzącej (jest stosunkowo luźno obsadzona). Na tym oczywiście sie nie skończyło, kontrolka nadal mrugała i trzeba było skasować błąd Vag'iem.
spanky Opublikowano 7 Marca 2007 Opublikowano 7 Marca 2007 Witam,Wracałem dzis z Zakopanego i jadac na Zakopiance w korku zaczela mi migac kontrolka swiec zarowych. Czy ktos mi moze powiedziec co to oznacza? Czy musze z tym jechac do ASO? podepnij Vag'a i wszystko sie wyjasni .... bład w ECU,powodów moze byc bardzo wiele
adadur Opublikowano 7 Marca 2007 Opublikowano 7 Marca 2007 MIgająca kontrolka w czasie jazdy mówi o problemach ze sterowaniem silnikiem podpięcie VAGa powinno wskazać źródło problemu.
Musashi Opublikowano 16 Lipca 2008 Opublikowano 16 Lipca 2008 Witam u mie sytacja wyglądała nastepująco - samchód zapalił na dotyk i po rzejechaniu 600 m zgasł silnik i juz w tym dniu nie zapalił. Nie mam pojęcia co sie dzieje ale zaczne jutro od rana podpinając go pod VAG - Po przekrecenia kluczyka miga kontrolka świec żarowych. Być może pomyślę o filtrze paliwa bo przy okazji wymiany oleju tylko tego nie wymieniłem . kolego VAG sie kłania. przeprowadz diagnostyke, napewno w pamieci jest zapisany blad ktory pomoze postawic diagnoze. bez tego ani rusz....
zorp Opublikowano 17 Lipca 2008 Opublikowano 17 Lipca 2008 No więc kontrolka dalej miga ale tylko w korkach, w upale. Wystarczy lekko wejść na obroty albo przejechać 500 m i gaśnie i wszystko wraca do normy. Absolutnie nie ma przy tym problemów z czymkolwiek, wszystko gra. Sprawdziłem i oczyściłem wszystkie wtyczki, o których mowa powyżej, w ogóle wszystkie jakie były dostępne przeczyściłem i.... nic! Filtry i oleje wymieniam regularnie tak jak prosi mnie o to auto, nie oszczędzam na tym. Dalej miga. VAG był podpięty 2 razy, przy okazji przeglądu i drugi raz, krótko po tym, jak było miganie w korku i niestety żadnych błędów w logach. Dodam, ze zauważyłem to jak miałem jakieś 160 tys na liczniku teraz mam 226 kkm. Wiecie co? Myślę, że tak ma być może po prostu Audisia chce się nam tak poskarżyć, że jej trochę duszno....? Pozdrawiam,
jacekm Opublikowano 17 Lipca 2008 Opublikowano 17 Lipca 2008 Co do mojego problemu to dzisiaj rano próbowałem znowu odpalić i kiszka wiec pojechałem podpiąć na VAG - serwisant powiedział że na 99% pompa padła bo wyskoczyły 3 błędy ;( koszt naprawy 2800 + robocizna - odczółem ból w żołądku. Napisz jakie
zorp Opublikowano 17 Lipca 2008 Opublikowano 17 Lipca 2008 Ale.... Powoli. Najpierw niech powie jakie błędy, a potem skonsultuj to z chłopakami z naszego forum. Wielokrotnie bywało, że w serwisach po prostu się mylili albo chcieli skroić kasę. Co by nie powiedzieć to na forum jest rzeczywiście najlepsza wiedza w temacie A4, bo tu zaglądają miłośnicy, hobbyści, najbardziej zainteresowani, życzliwi i bezinteresowni. Oby to był... ten filtr Powodzenia.
paypal Opublikowano 17 Lipca 2008 Opublikowano 17 Lipca 2008 No więc kontrolka dalej miga ale tylko w korkach, w upale. Wystarczy lekko wejść na obroty albo przejechać 500 m i gaśnie i wszystko wraca do normy. Absolutnie nie ma przy tym problemów z czymkolwiek, wszystko gra. Sprawdziłem i oczyściłem wszystkie wtyczki, o których mowa powyżej, w ogóle wszystkie jakie były dostępne przeczyściłem i.... nic! Filtry i oleje wymieniam regularnie tak jak prosi mnie o to auto, nie oszczędzam na tym. Dalej miga. VAG był podpięty 2 razy, przy okazji przeglądu i drugi raz, krótko po tym, jak było miganie w korku i niestety żadnych błędów w logach. Dodam, ze zauważyłem to jak miałem jakieś 160 tys na liczniku teraz mam 226 kkm. Wiecie co? Myślę, że tak ma być może po prostu Audisia chce się nam tak poskarżyć, że jej trochę duszno....? Pozdrawiam, Miałem tak samo stojąc w 6km-owym korku. Zaczęło mrógać, gdyz ruszyłem zgasło. Do teraz (przejechałem jakies 2000-3000km) nic nie mrógło. Oby to był standard i nic sie nie zepsuło
bobusiek Opublikowano 27 Lipca 2008 Opublikowano 27 Lipca 2008 Cześć u mnie też zaczęła mrugać ale trzy minuty wcześniej zapaliła sie kontrolka ESP.Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu było OK przez jakieś 15 kilometrów a potem znowu to samo.(w pracy samochodu i silnika nie było różnicy).Po wyjściu z auta zobaczyłem ze światła stopu zapalają sie jak chcą i po konsultacji ze swoim elektrykiem okazało sie ze padł automat od świateł stop.Kupiłem nowy w serwisie Skody za 40 zł. zmieniłem sam w 10 minut i teraz jest cacy. :> P.S. nie potrzebne było podłączanie komputera do wykasowania błędów.
adadur Opublikowano 28 Lipca 2008 Opublikowano 28 Lipca 2008 Jednak zatarłem pompe dzisaj odbieram auto z ASO 3400 PLN koszt regeneracji pozdrawiam Myślałem że w tych pompach sterowanie elektr. pada a nie mechanika.
spanky Opublikowano 28 Lipca 2008 Opublikowano 28 Lipca 2008 Jednak zatarłem pompe dzisaj odbieram auto z ASO 3400 PLN koszt regeneracji pozdrawiam Myślałem że w tych pompach sterowanie elektr. pada a nie mechanika. jak jest powietrze w ukladzie paliwowym,syf zamiast dobrego gnoju to siada mechanika ....
adadur Opublikowano 29 Lipca 2008 Opublikowano 29 Lipca 2008 Jednak zatarłem pompe dzisaj odbieram auto z ASO 3400 PLN koszt regeneracji pozdrawiam Myślałem że w tych pompach sterowanie elektr. pada a nie mechanika. jak jest powietrze w ukladzie paliwowym,syf zamiast dobrego gnoju to siada mechanika .... takie kwiatki to już na własne życzenie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się