Tikas Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 od 8:10 szukałem całe 2 min na YT Masakra jakaś zuważyliście jak ściągnął pokrywę silnika bez wyciągnięcia bagnetu oleju? Bez komentarza.
mlodziak22 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 No tak Ty pewnie byś to lepiej zrobił panie mądraliński. Nagraj jak Ty wymieniasz to się też pośmiejemy.
Tikas Opublikowano 15 Września 2015 Opublikowano 15 Września 2015 Jaki jest numer uszczelniacza kółka zębatego? Mam do wymiany.
Tajfun211 Opublikowano 25 Października 2015 Opublikowano 25 Października 2015 Niby szczegół ale może się przydać, występują dwa rodzaje blokad wału dla 1.9 TDI: Jaki jest numer uszczelniacza kółka zębatego? Mam do wymiany. A może ktoś napisac z jakim momentem należy dokręcić pompę wody i szpilke która trzyma rolkę napinającą?
PRZEMEKC Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 (edytowane) napinacz paska RoZ ma wskaznik,jesli sie nie myle to wskaznik podczas pracy silnika delikatnie cofa się, u mnie cofa się tyle co na zdjeciu , tak to wyglada na wolnych obrotach , ale i na zgaszonym silniku wskaznik jest na granicy 'okienka' ,rozrzad ma juz nalatane ale mozna by jeszcze posmigac na nim. Czy mozna smiało wykonac korekcję napinacza pomimo pewnego przebiegu zdjecie w linku ponizej http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/zni9DftDUZ1cj55rCPpsx4q1Nt367l Edytowane 17 Listopada 2015 przez PRZEMEKC
bercik2 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 (edytowane) Witam Wymieniłem dziś rozrząd (części od kolegi z forum) i wydaje mi się że zbyt głośno chodzi, tak jakby pasek był zbyt mocno napięty. Czy ten wskaźnik napięcia na napinaczu podczas pracy ma się przesuwać czy ma cały czas stać w miejscu. U mnie podczas pracy silnika wskaźnik stoi praktycznie w miejscu jak na zdjęciu. Czy może musi trochę pochodzi żeby się ułożył ? http://www.fotosik.pl/zdjecie/1aac51b727d9d4cd Edytowane 17 Grudnia 2015 przez bercik2
pablokale Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Panowie potrzebuje rady zanim zrobilem rozrzad sprawdzilem wskazania synchro i mialem +5 po wymianie wyszlo mi -6 i jak prubuje ustawic na kole blisko 0 nie bedzie silnik rowno pracował i nie chce palic na zimnym rozrzad byl ustawiany na blokadach jak na filmach wyrzej prosze o pomoc
albert224 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Ja tez zauważyłem ze po wymianie rozrządu głosniej chodzi. Wszystkie części inne włożyłem. Orginal
lyku23 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 wydaje mi się że zbyt głośno chodzi, tak jakby pasek był zbyt mocno napięty Może kolego nagraj niepokojące dźwięki i wrzuć nagranie na forum, możliwe że ktoś wtedy coś podpowie. U mnie wskaźnik w trakcie pracy silnika delikatnie drga ( jakiś 1mm) , ale myślę że jak stoi w miejscu to jest ok. Według załączonego zdjęcia napinacz ustawiony wzorowo
bercik2 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 wydaje mi się że zbyt głośno chodzi, tak jakby pasek był zbyt mocno napięty Może kolego nagraj niepokojące dźwięki i wrzuć nagranie na forum, możliwe że ktoś wtedy coś podpowie. U mnie wskaźnik w trakcie pracy silnika delikatnie drga ( jakiś 1mm) , ale myślę że jak stoi w miejscu to jest ok. Według załączonego zdjęcia napinacz ustawiony wzorowo Szukałem na forum, to pasek wpada w wibrację bo po dociśnięciu palcem ustaje. Ludzie opisywali że wymieniali pasek i pompę na inną i było to samo. Ja dałem sobie już z tym spokój.
Tomeczek1403 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Koledzy orientuje się może ktoś, jaki jest gwint na śrubę tą (M8 czy M10), co się wkręca w podłużnicę aby odchylić pas w pozycję serwisową?
bercik2 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Koledzy orientuje się może ktoś, jaki jest gwint na śrubę tą (M8 czy M10), co się wkręca w podłużnicę aby odchylić pas w pozycję serwisową? M8 na 100%.
Tomeczek1403 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Koledzy orientuje się może ktoś, jaki jest gwint na śrubę tą (M8 czy M10), co się wkręca w podłużnicę aby odchylić pas w pozycję serwisową? M8 na 100%. Dzięki za informację. Właśnie jestem na etapie składania wszystkiego. Popołudniami szybko robi się ciemno wiec za wiele nie idzie zrobić. Przed demontażem przygotowałem się w długie śruby (przedłużone) M8 i M10 na wszelki wypadek.
Lajon Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Mam do sprzedania ori rozrząd 038198119A + pompa wody hepu p569 w bardzo dobrej cenie. Wiecej na priv
Damjan Opublikowano 28 Maja 2016 Opublikowano 28 Maja 2016 Drodzy koledzy i koleżanki. Zostałem szczęśliwym posiadaczem swojego pierwszego audi (niedługo zaprezentuje je w odpowiednim dziale) i kompletuje pakiet startowy. Olej i filtry zamówiłem już u Dzika i pozostał mi jeszcze rozrząd. I nie wiem czy kupić gotowy zestaw np. http://google.plczesc/zestaw-paska-rozrzadu-pompa-wody-contitech-ct1028wp4,audi,a4-avant-8e5-b6-2001-04-2004-12,1-9-tdi-130km,5-4797-16049-100453-0-31-ct1028wp4.html czy rozdzielić części na różnych producentów np: -pasek: Contitech -rolki: Ina/Ruville -pompa wody: SKF/Hepu I czy przy profilaktycznie wymienić też paski od alternatora i klimy? Bo w necie nie ma jednoznacznych odpowiedzi. Ps. Kontaktowałem się z H4mm3R w sprawie oryginalnego rozrządu i tego jaki mam napinacz (pierwsza rejestracja marzec 2003 to chyba już mechaniczny), ale póki co czeka on na odpowiedź ze sklepu. Moim pierwszym wyborem jest zakup oryginału a to zapytanie traktuje jako "w razie w" (jeśli nie uda się kupić oryginału). Chcę za jednym zamachem wymienić olej, filtry i rozrząd.
Damjan Opublikowano 28 Maja 2016 Opublikowano 28 Maja 2016 (edytowane) Ok. A co do pasków to profilaktycznie wymienić z rozrządem? Bo nie wiem czy zamówić od razu z zestawem rozrządu. Auto ma 220 tys przebiegu i pierwsza wymiana rozrządu była przy 140 tys km (Niemiec przeciągnął wymianę). Mi się wydaje, że dla świętego spokoju lepiej wymienić. Edytowane 28 Maja 2016 przez Damjan
Tomeczek1403 Opublikowano 28 Maja 2016 Opublikowano 28 Maja 2016 Jak zamawiałeś filtry i olej u Dzika to trzeba było od razu i zapytać o rozrząd, na pewno miałbyś dobrą propozycję i dobrych producentów. Osobiście zaopatruję się u niego w części i jestem zadowolony.
Damjan Opublikowano 28 Maja 2016 Opublikowano 28 Maja 2016 (edytowane) Tego to nie wiedziałem, że u Dzika można też kupić rozrząd. Oblukam temat bo moje zamówienie jest jeszcze kompletowane. A co do pasków klimy i alternatora to też profilaktycznie wwymieniacie przy okazji rozrządu? Edytowane 28 Maja 2016 przez Damjan
nik23 Opublikowano 28 Maja 2016 Opublikowano 28 Maja 2016 Paski klimy i osprzetu ja oglądam jAk ściągne i wtedy decyduje co dalej, paski nieśądrogie, najlepiej wymień wszystko jak samochód chcesz dłużej trzymać niż dwa lata.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się