Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Audi A4 B6 Avant 2.7 BiT / S-Line Plus/ Quattro/Recaro/Rotor 19"/Big Brakes 345/300


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
16 minut temu, _małyTM_ napisał:

Ważyłeś brykę po takim zabiegu?

Wpisane ma 1875 więc sądzę że dwójka na pokładzie i chyba bagaże na wakacje były. 

V6 benzynowa i quattro powinno ważyć 1650 z odrobiną paliwa bez kierowcy 

Opublikowano
47 minut temu, Ivanek napisał:

V6 benzynowa i quattro powinno ważyć 1650 z odrobiną paliwa bez kierowcy 

Moja bez Q na pusto waży 1670kg... od czasów opuszczenia fabryki przytyło jej się 100kg 

Opublikowano
2 godziny temu, Ivanek napisał:

V6 benzynowa i quattro powinno ważyć 1650 z odrobiną paliwa bez kierowcy 

1605 kg w dowodzie ma 1,8 T Q z odrobiną wyposażenia. Ważyłem na składzie węgla to 1590 kg z połową kotła i kołami 205/55R16.

@pila24 , kocioł LPG w głównej mierze podnosi Ci wagę, dodatkowe wyposażenie to kwestia kilkunastu, może kilkudziesięciu kilogramów. Jaki masz rozmiar kół?

Opublikowano (edytowane)
8 godzin temu, george napisał:

1605 kg w dowodzie ma 1,8 T Q z odrobiną wyposażenia. Ważyłem na składzie węgla to 1590 kg z połową kotła i kołami 205/55R16.

@pila24 , kocioł LPG w głównej mierze podnosi Ci wagę, dodatkowe wyposażenie to kwestia kilkunastu, może kilkudziesięciu kilogramów. Jaki masz rozmiar kół?

Koła 17" s-line,na takich wyjechało auto z fabryki więc wliczone w masę fabryczną (1562kg). Wiem że to głównie butla od lpg podnosi wagę,ale butla waży około 30 kg,było w niej ok 20L lpg (10 kg),a sprzętu dołożyłem sporo jak widać + wygłuszenie drzwi które też trochę waży (z 20kg)?

Ważyłem na złomie miesiąc temu i wyszło 1670kg,w środku tylko lekki fotelik dla dziecka (jakieś 5kg ),zbiorniki paliwa na 30% pełne. 

Edytowane przez pila24
Opublikowano
33 minuty temu, pila24 napisał:

sprzętu dołożyłem sporo jak widać + wygłuszenie drzwi które też trochę waży (z 20kg)?

Wygłuszenie potrafi dać nawet kilka kg na każde drzwi. 

Opublikowano (edytowane)

U mnie  nie ma wiele z serii , dołożone zostało quattro, hamulce , recaro, sam silnik waży praktycznie   200 kg, więc z tym co jest w dowodzie to już nie ma wiele wspólnego.

Jak się uda to zważę go i zobaczymy ile mu się przytyło. 

Edytowane przez MichałA4
Opublikowano

świetny projekt, szacun :thumbup1:

  • Dzięki 1
Opublikowano
14 godzin temu, george napisał:

Wygłuszenie potrafi dać nawet kilka kg na każde drzwi. 

Ja ważyłem całe wygłuszenie, które kupiłem i u mnie na całe auto siadło ok 50 kg. Na drzwi poszło maks 2-3 kg ?

  • wow 1
Opublikowano

Kocur i tyle.... Btw dyfuzor zderzaka tył spoko gdzie taki dostanę i czy pasuje do sedana ? Raczej powinien :D

Opublikowano (edytowane)

Dawno nic nie skrobnąłem w temacie tak że trzeba to nadrobić,  a4ka póki co lata czasem ma jakieś humorki ,ale wszystko na bieżąco ogarniam .

Ostatnio musiałem zająć się pokrywami bo zaczęły się pocić i olej palił się na kolektorze, dopadł mnie tez problem wypadania zapłonów i tu winna okazała się cewka na 4tym garku, na szczęście ster mam z diagnostyką to w miarę sprawnie udało się namierzyć problem. 

W kolejce czeka jeszcze kilka innych tematów,  ale o tym później ?

20221215_202959.jpg

20221215_203003.jpg

20221114_235345.jpg

Edytowane przez MichałA4
Opublikowano
11 minut temu, MichałA4 napisał(a):

na szczęście ster mam z diagnostyką to w miarę sprawnie udało się namierzyć problem. 

Rozbudowane ECU względem serii?

Opublikowano
1 minutę temu, george napisał(a):

Rozbudowane ECU względem serii?

Mam poliftowy z bardziej rozbudowaną diagnostyką .

Opublikowano

Masz na myśli sterownik 1MB 7.1.1 z BESa ?

Opublikowano
35 minut temu, pawlo_SL napisał(a):

Masz na myśli sterownik 1MB 7.1.1 z BESa 

Nie wiem czy akurat z BESa tam siedzi , ale właśnie między innymi BES, BEL i ARE mają już diagnostykę zapłonów.

Opublikowano

Tak, generalnie silniki gdzie cewki już są 4-pinowe typu tfsi bez modułów zapłonowych. Ja mam właśnie BESa

Opublikowano (edytowane)

Gratulacje projektu, czasami zastanawiam się czy nie byłoby bardziej opłacalne swapowanie 2.7tt niż grube modzenie TDI(gdzie ciężko osiągnąć wartości jakie 2.7tt przyjmuje na serii :D), może jeszcze kiedyś przejdę tą samą drogę :D

 

Edytowane przez Aleksandrooo
Opublikowano

W końcu znalazłem trochę czasu i od dziś jest to już prawilne  A4 B6 AVANT  2.7bit :kox: motor doczekał się swojego miejsca w dowodzie .

20230127_115058.jpg

20230127_114946.jpg

20230127_114523.jpg

20230127_114449.jpg

20230127_104338.jpg

  • Lubię to 3
Opublikowano

Długa była przeprawa z urzędasami/diagnostami czy udało się w miarę po ludzku ogarnać papierologię? Potrzebowałeś rzeczoznawcy czy wystarczył diagnosta? 

Opublikowano
2 minuty temu, Skowrix napisał(a):

Długa była przeprawa z urzędasami/diagnostami czy udało się w miarę po ludzku ogarnać papierologię? Potrzebowałeś rzeczoznawcy czy wystarczył diagnosta? 

Poszło sprawnie , nie potrzebny był rzeczoznawca jedynie rozszerzony przegląd i to wszystko, w urzędzie komunikacji tez nie robili problemów , kazali tylko za granicę nie jeździć :decayed:

  • Lubię to 1
Opublikowano

Ubezpieczalnia krzyczy byś płacił teraz większy haracz? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...