dliwski Opublikowano 11 Lutego 2020 Opublikowano 11 Lutego 2020 6 godzin temu, VRGOOD napisał: Wygląd to już wyżej kolega podesłał a z praktyki lepiej ściągają wodę i przylegają do szyby, jestem z nich zadowolony. - także polecam Numer strona lewa: 8D0 854 327 C Numer strona prawa: 8D0 854 328 C Możesz zamówieć na vagsklep albo allegro od użytkownika AUDI_WROCLAW Tego mi było trzeba, dzięki
tasior87 Opublikowano 12 Lutego 2020 Opublikowano 12 Lutego 2020 W dniu 11.02.2020 o 15:57, radimm napisał: jak dla mnie, te poprzednie ramiona wyglądają z piórami dużo lepiej Z perspektywy tych zdjęć można powiedzieć, że lepiej ale siedząc w aucie już ciekawiej wypadają aero. Są bardziej płaskie i się bardziej chowają.
VRGOOD Opublikowano 10 Marca 2020 Autor Opublikowano 10 Marca 2020 (edytowane) Witam, mała zapowiedź Nie zaciski s4 b6 ( chociaż już kupione były ), nie zr18 a trochę zaszalałem i pójdzie nowe Akebono na alu zwrotnicy, tarcze na początek 356mm i myślę to upchać w avusa s6 Edytowane 10 Marca 2020 przez VRGOOD
tasior87 Opublikowano 11 Marca 2020 Opublikowano 11 Marca 2020 Moje zdanie znasz - kozak zaciski. Kolor już ustaliłeś?
VRGOOD Opublikowano 11 Marca 2020 Autor Opublikowano 11 Marca 2020 Tył mam 3003 RAL to i przód by pasował taki sam kolor :d Chociaż ala Ceramic srebrny mi sie bardziej podoba ale za to zacisk mniej widoczny heh
marcintuchola Opublikowano 12 Marca 2020 Opublikowano 12 Marca 2020 Fajno jak je założysz napisz co potrzeba na standardowych zwrotnicach nie założę takich do e-sy ?
Dev Opublikowano 12 Marca 2020 Opublikowano 12 Marca 2020 2 godziny temu, marcintuchola napisał: Fajno jak je założysz napisz co potrzeba na standardowych zwrotnicach nie założę takich do e-sy ? Zalozysz
VRGOOD Opublikowano 12 Marca 2020 Autor Opublikowano 12 Marca 2020 (edytowane) Założy ale jest problem z doborem tarczy pod to ( ewentualnie rs4 b5 tyle że ona ma grubość 32mm a pod ten zacisk min 34mm ), piaste można wymienić.Ja i tak przejdę na alu zwrotnice bo i tak mam do wymiany przednie zawieszenie to od razu kupie od a4 b6, dodatkowo zwrotnica lżejsza i możliwość łatwej wymiany piasty z łożyskiem Edit. Poprawiłem wypowiedź ;D Edytowane 15 Marca 2020 przez VRGOOD
przemolll Opublikowano 15 Marca 2020 Opublikowano 15 Marca 2020 W dniu 12.03.2020 o 20:25, VRGOOD napisał: Założy ale jest problem z doborem tarczy pod to ( ewentualnie rs4 b5 tyle że ona ma grubość 32mm a pod ten zacisk min 34mm ), piaste można wymienić.Ja i tak przejdę na alu zwrotnice bo i tak mam do wymiany przednie zawieszenie to od razu kupie od a4 b6, dodatkowo zwrotnica lżejsza i możliwość łatwej wymiany piasty z łożyskiem Edit. Poprawiłem wypowiedź ;D Piasta z V8 do żeliwnej zwrotnicy i 356x34 siada p&p Z tą zmianą zwrotnicy na alu się zastanów bo wiesz jak się wymienia górne wahacze??? Do tego musisz tulejki dorobić do mocowania amortyzatora
Dev Opublikowano 15 Marca 2020 Opublikowano 15 Marca 2020 Górne wahacze robi się bardzo prosto Bierzesz spawarkę, najlepiej wirówkę i robisz zworę na srubie ale bez nakrętki ktora w 5 sekund robi sie żółta i od razu wkładasz do wiadra z wodą. Po takiej "kuracji" śruba sama wypada.
VRGOOD Opublikowano 15 Marca 2020 Autor Opublikowano 15 Marca 2020 52 minuty temu, przemolll napisał: Piasta z V8 do żeliwnej zwrotnicy i 356x34 siada p&p Z tą zmianą zwrotnicy na alu się zastanów bo wiesz jak się wymienia górne wahacze??? Do tego musisz tulejki dorobić do mocowania amortyzatora Wiem jak schodzą te górne wahacze w alu bo mój staruszek ma b6 Ehh zobaczę
przemolll Opublikowano 17 Marca 2020 Opublikowano 17 Marca 2020 W dniu 15.03.2020 o 19:54, VRGOOD napisał: Wiem jak schodzą te górne wahacze w alu bo mój staruszek ma b6 Ehh zobaczę Poszukaj na lepiej zwrotki z passata w8 odrazu masz inną piastę ??
VRGOOD Opublikowano 17 Marca 2020 Autor Opublikowano 17 Marca 2020 14 minut temu, przemolll napisał: Poszukaj na lepiej zwrotki z passata w8 odrazu masz inną piastę ?? Wolę już sama piaste u Siebie zmienić niż pakować kolejne starocie ciężkie
VRGOOD Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2020 (edytowane) Witam, po dłuższej nieobecności aktualizuję temat Były plany na zmianę hebli na większe ale muszą trochę poczekać ponieważ zawieszenie zaczynało się już odzywać więc padła dezycja na odświeżenie przód i tył. Na temat komfortu po założeniu poliuretanu powiem tak, myślałem że będzie sztywniej trochę, poprawa jazdy w zakrętach na plus ale jazda po dziurawej drodze jest jakby za miękko. Takie mam swoje odczucia, może tak ma być na poliuretanach - nie wiem bo nie miałem okazji przejechac się autem z poli na pokładzie. Na razie potestuję dłużej i się zobaczy, po głowie chodzi mi już założenie twardszej mieszanki w przyszłości. Dodatkowo gdzie była potrzeba zostały oczyszczone, pomalowane i zabezpieczone miejsac przed rudą Zostało zrobione na tyle: - piaskowanie i malowanie proszkowe wahaczy i sanek - poliuretany olkusz czerwone tył + dodatkowo w sanki - nowe drążki i wahacze febi - nowe śruby mimośrodowe ASO - udało się upolować stabilizator HR 21 mm wraz z ramą pomocniczą + założone żółte poli - przeguby tył zewnętrzne + przeguby na wale - zarobione nowe przewody hamulcowe ( przy wymianie hamulców na większe wpadną w stalowym oplocie ) - pomalowane półośki + zwrotnice - wymiana mocowania amortyzatora strona prawa z 80 quattro w ocynku + malowanie na czarno. Strona lewa była już wcześniej wymieniona - została tylko odświerzona. A na przodzie: - wszystkie wahacze master sport + sztywny drążek kierowniczy febi ( dezycja padła na mastera ponieważ robie max 10 tys km rocznie autem a te wahacze każdy poleca wieć powinny starczyć na dłuuugo ) - przeguby wewnętrzne - nowe przewody hamulcowe + rurki na zaciskach - pomalowane zwrotnice - poliuretany na stabilizator 85 ShA Poniżej wrzucę kilka fotek: Edytowane 20 Sierpnia 2020 przez VRGOOD
FiFi91 Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Opublikowano 21 Sierpnia 2020 (edytowane) Też założyłem czerwone poli na tył bo bałem się że będzie beton i podobnie jak Ty uważam że jest za mało sztywno choć czerwone Poli właściwościami zbliżone są do serii. U kolegi w BMW wcielaliśmy żółte to różnica w samej elastyocznysci poli w rękach lub na wachaczu jest znaczna - to prawie beton i tam jest sztywno podczas prowadzenia. Na przodzie też zakładałeś poli ?? Nie zastanawiałeś się nad zmianą tulei w sankach na aluminiowe, wyeliminowało by to ruchy sanek podczas nagłych zmian kierunku jazdy i itp. tak sądzę przynajmniej (bo to kawał guuumska-poliuretanu) Edytowane 21 Sierpnia 2020 przez FiFi91
VRGOOD Opublikowano 22 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2020 Na przodzie mam tylko mocowanie stabilizatora w poli. Co do aluminium w sanki to wydawało mi się że będzie przeniosło wibracje itd. Na bude, dla tego poszedl poliuretan. Co do tylu to żółte poli by było chyba w sam raz.
FiFi91 Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Opublikowano 23 Sierpnia 2020 To spoko :-) i jak trzeszczy troszkę z tyłu ?? :-D U mnie na tzw. " zimnym" trzeszczy a jak już się rozgrzeje to jest cisza :-P No ja właśnie na jesień - zimę będę robić przód no i już mam całe poli - czerwone i zastanawiam się czy nie wymienić na żółte (wcześniej jeździłem Japończykami i tam układ kierowniczy był mega czuły i skręcał tak jak ja chciałem a tutaj jest taka bułeczka :-D) PS. O co chodzi z tym sztywnym drążkiem kierowniczym? Na czym polega różnica?
VRGOOD Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2020 (edytowane) Bez tego tłumika drgań, jak na foto co dodałem. I powiem jest na prawdę czuła kierownica na skrecanie w porównaniu z tym co było wcześniej, nie wiem czy zawieszenie miałem tak rozwalone czy wymiana na ten drążek poprawiła to. Co do trzeszczenia to na razie nic nie słychać, smaru nie żałowałem ? Edytowane 23 Sierpnia 2020 przez VRGOOD
FiFi91 Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Dzięki za info(zastosuje u siebie), będę obserwować Twój temat :-) Fajne mody robisz :-) trzymać tak dalej
VRGOOD Opublikowano 4 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2021 Witam witam Trochę odkopię temat bo się zakurzył Co nowego ? A zmieniłem relingi z czarnych na chromowane ( dodam zdjęcie na czasie ) Wpadły lusterka chrom ( obudowy InPro ) i pokusiłem się o założenie składanych elektrycznie z dużym prawym. Instalację musiałem sam dokładać bo nie mogłem znaleźć wiązki albo ktoś był szybszy i podkupił Połączyłem kable za pomocą złączek hermetycznych. Dodatkowo wyczyszczone i nasmarowene silniczki od składania. Sterowanie jest normalnie z przełącznika na drzwiach. Od razu dodałem przewody do oświetlenia lusterek które chcę za niedługo porzeźbić. Kompletuję też wkłady fotochrom, mam już lewy Kolejna rzecz dodana to lusterko wewnętrzne z kompasem od A6 C6, przerobiłem mocowanie pod B5. A zaczęło się to od zamieszczenia tutorialu przez kolegę @longer_xd i za to mu dziękuję Finalnie wpadną zaciski przód RS4 B9 + tarcza 375 RSQ3 + osłony od Phaetona. Aktualnie całość pojechała na malowanie proszkowe Tył bez zmian będzie RS4 B5 312. Teraz misja będzie z dobraniem felgi pod to, ale to dopiero jak przyjada zaciski. Chyba że macie jakieś sprawdzone które pasują pod ten zestaw To na razie tyle. Odezwę się za niedługo 20210403_153256.mp4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się