Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 1.8t Quattro by Randor


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Samo cięcie alu wzmocnienia nie wystarczy mimo tego że fmic jest dociśnięty na styk do chłodnicy klimy. Musisz ciąć też plastikowe elementy szczególnie te pod belką. Nie ma sensu żebym wrzucał foty bo wszystko zależy od ustawienia ic i średnicy rur. Nie wyobrażam sobie składania tego na rurach 57mm, a już w ogóle na 63mm.

Udało mi się zamontować ic dość wysoko, wchodzi na styk pod górną krawędź belki. Dzięki temu rury ładniej się wpasowały i weszła prawie na swoje miejsce chłodnica od wspomagania.

Jak się popieści kratki to wejdą.

Edytowane przez Randor
Opublikowano (edytowane)

Wpadły przed chwila klubowe naklejki. Nie mogłem znaleźć lepszego miejsca do ich naklejenia.

IMG_20190531_184950.jpg

Z rzeczy ważniejszych. Użyłem środka Xado Anticarbon do usuwania nagaru z tłoków. Ten wynalazek serio działa. Tłoki praktycznie się błyszczą, z komory wywaliło sporo nagaru. Po zrobieniu logów w dość niesprzyjających warunkach (przed burzą, duszno i parno) wyszło na to, że auto przestało kompletnie cofać zapłon. Zapadła decyzja, że robimy poprawkę softu i dokładamy więcej koksu:)

Edytowane przez Randor
Opublikowano

Ten xado anticarbon miałeś w aerozolu??

Możesz opisać co i jak?;)

Opublikowano (edytowane)

Auto świetnie przyjęło zapłon po dzisiejszej poprawce (soft v5). Myślę, że moc może być ciekawa:p Nic nie cofa zapłonu. Wrzucam logi do oceny. Oprócz środka xado który użyłem do poprawy przyczyniło się pewnie głownie paliwo. Auto stroiłem na 10l 98 które miało jakieś 3msc. Wyjeździłem to w cholerę i zalałem 30l świeżej wachy. Musze o tym wspomnieć.

Stare na sofcie 180km :

http://vaglogi.pl/log-002_033_0IkG2p.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_G3V80Y9.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_0VcjS.html

I obecne na sofcie Łukasz13 moc pewnie ok 230km:

http://vaglogi.pl/log-002_033_B3R82.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_pwO7I4.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_C3xT0j6.html

Cyferki mówią same za siebie:) Dobre graty i ogarnięty tuner i można zrobić znaczną poprawę. Wychodzi na to, że słupek jest nie w kij dmuchał:) Wszystko okaże się z czasem. Na tą chwilę pieje z zachwytu.

Tak, xado miałem w aerozolu. Silnik ciepły nie gorący, wykręcasz świece i zapodajesz ten środek przez ok 5s (ja trzymałem z 7). Po wpuszczeniu do wszystkich garów wkręcasz świece i czekasz te 20 min. Po tym czasie odłączasz pompę paliwa czy co tam sobie chcesz. Wykręcasz świece kładziesz szmatę na otwory i kręcisz minimum 30s. Składasz, odpalasz auto i trzymasz je na tych 2tys rpm przez 10-15min. Wsio. Wszystko zgodnie z instrukcją która jest wszędzie. U mnie tłoki zrobiły się prawie idealne. Powtórzę akcje raz jeszcze.

Kolejny krok to heble. Na 99% wpadają zaciski 974 i tarcze 345 + adapter. Kolor i blaszki jak na foto (autorem zdjęcia jest Rs Dziadek). Jedynie napis na blaszkach będzie jakiś inny. Na początek robię przód. W wakacje wrzucę na tył 325.

Klocki wrzucę raczej Ferodo, chyba że zachce mi się ceramicznych żeby nie pyliły. Jakiej firmy tarcze polecacie? OZ czy Brembo? A może Textar?

20181019_170925.jpg.68e729a8997b52547b6722d6e9294dd0.jpg

Edytowane przez Randor
Opublikowano

Sprawdź na hamowni ile to ma ,bo turbo w peak ma 1.2bar i potem spada do 1.0/09 to tak z 210hp. Kumpel ma 230/235hp i dmucha na 1.5bar w peak i spadało do 1.2bar oraz hamownią potwierdził moc. Chyba że coś miał nie tak z motorownią i turbo nadrabiało.

020 na starym sofcie nieźle ci zapłonami robił. Na nowym jest ładnie wszystko na zero. Jak ustawiony masz VCDS ponieważ coś krótkie te tabelki masz ,bo u mnie logi wychodził tak http://vaglogi.pl/log-115_118_l8qM39.html

Ale ogólnie bardzo fajnie podoba mi się temat ?

Opublikowano (edytowane)

Nie mam pojęcia ile jest mocy ale raczej nie 210;-) Boost to połowa sukcesu. Zobacz sobie ile mocy wypluło auto Bartez90 i przy jakim doładowaniu (peak 1,2 bar, przy odcince 0,8 a ugrał 240km). Zapłon jest bardzo ważny. Jak słupek zdycha to możesz go dmuchać i 2 bar a i tak będzie d*pa. Obstawiam, że mam minimum 220. Przepływ wyszedł ładny. Najwyżej najem się wstydu jeśli wyjdzie mniej;-)

Co do softu na 180km to auto kupiłem już z nim na pokładzie. Jacyś partacze go robili.

Co do hamowni to wszystko zależy od gazownika i terminu przez niego wyznaczonego. Nie będę gnał ponad 120km w jedną stronę tylko po to żeby zobaczyć wykres. Gdyby w Olsztynie była hamownia 4x4 to już by było wszystko wiadomo. No ale bez obaw, sprawdzę to w tym roku:-P Jeśli coś się wysypie w przyszłym zrobi się remont silnika i wrzuci jakaś porządna hybrydę:-D

VCDS nie wiem jak jest ustawiony. Wrzuciłem go i używam. Powinienem coś zmienić?

 

Edytowane przez Randor
Opublikowano

No 120km w jedną stronę to lipa ,a bliżej np. hamowani drogowa?

 Klinika Mocy V-Tech Olsztyn nie ma przypadkiem4x4?

Mapę masz na razie pod benzynę zrobioną i już na PB98 czy PB95?

A co do mocy wszystko zależne jest też od podzespołów ,jak zobaczyłem u niego ile dmucha to powinien chodzić jak rakieta na hybrydowej K03. A jakoś rewelacji nie ma ,jak mu logowałem serie to zapłony cofało na wszystkich garach.

Specyfik co użyłeś na tłokach też go przetestuję i u mnie w temacie zdam relacje.

Opublikowano (edytowane)

V-Tech nie ma 4x4. Przynajmniej nie miał. Hamownia drogowa to dobry trop. Zrobię rozeznanie.

Xado daje radę. Auto jest strojone na PB98. 95 nie ma już prawa bytu. Na gorszym paliwie raczej nie wykorzystał bym potencjału tych gratów.

Skoro na serii gościowi cofało zapłon to było coś grubo nie halo. Seria musi być ideał przed softem.

Edytowane przez Randor
Opublikowano (edytowane)

Boost masz w zasadzie jak u mnie, bo ja mam 1,2b w peaku, cos ponad 0,95b przy 5500 i 0,8b przy 6600.

Przeplyw jedynie troche mniejszy, tak srednio z 5 g/s. Po tych logach 230 KM powinno byc.

1,5b to sie robi ma duzych hybrydach i nie na 230 KM. Nawet na tych od GVG jest 1,2-1,3b w peaku, a moc bierze sie z tego ze trzyma boosta sporo wyzej niz k03s.

Edytowane przez bartez90
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Jest ile jest. Ważne, że cieszy;-) Niedługo to sprawdzę. Bardziej martwię się o ewentualne awarie niż moc.

Edytowane przez Randor
Opublikowano

Jak wszystko ok z silnikiem i podzespołami to nic się nie wydarzy. Jedynie turbo może paść jak nie będziesz prawidłowo korzystał w co wątpię.

Powiedz mi jakich płaskowników użyłeś do mocowania IC?

Opublikowano

Jutro zmierzę bo nie pamiętam. Nie wiem czy nie 3cm na 3mm. Te srebrne uchwyty które są przykręcone do chłodnicy były w komplecie do rur IC.

Opublikowano

Doszła kolejna zabawka. Wskaźnik doładowania. Miał być Auto Guage ale po zasięgnięciu opinii na racingforum odpuściłem ten badziew. Wpadł STRI zakupiony za fajną kasę. Podobno bardzo dokładne wskaźniki. Na Defi mnie nie stać:) Do kompletu zamówię jeszcze ciś. oleju ale to nie w tym miesiącu ? Zaciski tez wyszły nawet fajnie. Już do mnie jadą tak samo jak tarcze, klocki i osłony z paska w8.

IMG_20190604_142403.jpg

20190603_093933.jpg.852b1207c8d78327368d9cf4710c96a1.jpg

Opublikowano

Naklejki mam w tym samym miejscu :) zegar polecam wsadzić w obudowę i wszystko razem w środkową kratkę wentylacyjną (mam tak u siebie super się sprawdza) Czy czujesz spadek mocy w tak upalne dni jak ostatnio ?

Opublikowano (edytowane)

Zero spadków osiągów. Dzisiaj miałem 30c + duchota przed burzą. Auto dostało w palnik na mieście i pojechałem robić logi (celowo czekałem na taką pogodę). Maks temp w dolocie to 50c. Jak zaczynałem było 40 więc wzrosło tylko o 10. To podobno bdb wynik. Zapłonów nie cofa itp. Jest extra. Przynajmniej na tą chwilę.

Do zegarów dokupiłem mocowania zamiast kratek. Druk 3d. Są na allegro. Wyszlifuje je i prysnę jakaś strukturą. Powinno być ok. Chciałem montaż ze skierowaniem wskaźnika w moja stronę + daszek.

Możesz zrobić foto jak to u Ciebie wygląda?

 

Edytowane przez Randor
Opublikowano

Super czyli trzeba zamontować tego ICka jednak. Brałem to samo z drukarki 3D, oklejone alcantarą wygląda tak:

IMG_20190606_112658.jpg

IMG_20190606_112704.jpg

IMG_20190606_112845.jpg

Opublikowano (edytowane)

Całkiem ok:-) Wrzucaj fmic. Najlepiej 180. Na 140 chyba szkoda roboty. Pewnie i ten daje radę ale po co ryzykować.

Edytowane przez Randor
Opublikowano

no właśnie skłaniam się bardziej ku 140-tce, turbo będzie K03s, i inne wtryskiwacze. Nie celuję w duże moce bo mam ośkę i żadnej kontroli nad trakcją :) do tych 200 Km wystarczy 

Opublikowano (edytowane)

Nie no jak 200km to więcej nie ma sensu.

Dotarła kolejna paczka. Ledwo ją zdjąłem z paki kuriera. Te tarcze są ogromne i cholernie ciężkie. Żeby zachować dotychczasową wagę auta będę musiał wywalić zapas i tylną kanapę ? Czekam jeszcze na osłony z w8 i adaptery. Z tymi pierwszymi jest spory problem bo nie sa już produkowane. Aso obiecało mi, że spróbują ściągnąć jeden zestaw z Niemiec ale to pewne tak na 80%.

 

IMG_20190606_142741.jpg

Edytowane przez Randor
Opublikowano
6 godzin temu, Randor napisał:

Z tymi pierwszymi jest spory problem bo nie sa już produkowane. Aso obiecało mi, że spróbują ściągnąć jeden zestaw z Niemiec ale to pewne tak na 80%.

Ostatnio szukając wzmacniacza obdzwoniłem kilka ASO, okazało że już nie produkowany. Pomoc znalazłem w Volkswagen Classic Parts. Czekam na nowy element.

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...