Dev Opublikowano 4 Czerwca 2019 Opublikowano 4 Czerwca 2019 A ile ten olej filtr i wymiana kosztuje przy aucie wartym pół bani ? 2
Bristol Opublikowano 4 Czerwca 2019 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Ten lakier też piękny https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a5-rs5-sportback-lakier-audi-exclusive-2019-od-reki-stock-cleaning-ID6BYHGf.html#088fde2f0d 2
k232 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Opublikowano 4 Czerwca 2019 4 godziny temu, Młody_drog napisał: Nie dajmy się zwariować z tymi wymianami co 3k, co 5k czy "od razu po wyjechaniu z salonu" ??... Samochód jest na gwarancji a Kosmita nim do końca życia na pewno jeździć nie będzie... I za takie podejście powinni od razu wsadzać na fotel i za***ać.. Żebyś kiedyś trafił na takiego trupa skatowanego?
k232 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Godzinę temu, Bristol napisał: Ten lakier też piękny https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a5-rs5-sportback-lakier-audi-exclusive-2019-od-reki-stock-cleaning-ID6BYHGf.html#088fde2f0d O w pytkę, niebieski się chowa ?
kuba.goller Opublikowano 4 Czerwca 2019 Opublikowano 4 Czerwca 2019 4 godziny temu, Młody_drog napisał: Nie dajmy się zwariować z tymi wymianami co 3k, co 5k czy "od razu po wyjechaniu z salonu" ??... Samochód jest na gwarancji a Kosmita nim do końca życia na pewno jeździć nie będzie... Następny się zapłacze i będzie pisał na fioum jakie to Audi jest bee i tylko BMW:)
Młody_drog Opublikowano 4 Czerwca 2019 Opublikowano 4 Czerwca 2019 1 godzinę temu, k232 napisał: I za takie podejście powinni od razu wsadzać na fotel i za***ać.. Żebyś kiedyś trafił na takiego trupa skatowanego? Za*** co? Bo cenzura przysłoniła mi sens twojej wypowiedzi. Dla mnie możecie wymieniać olej i co miesiąc, a filtry co 2 tygodnie. Jeśli myślisz, że wymieniając tak jak sugeruje serwis zrobisz z samochodu "trupa" to gratuluję toku myślenia. To już nie są czasy 1.9tdi kiedy wymieniając co 10k można było zrobić autem 400k km. Prawda jest taka, że co ile by Kosmita (czy jakikolwiek inny wlasciciel szybszego, nowego samochodu) nie wymieniał. To po 150-200k i tak będzie kapitalka kosmita zrobi nim może 60k?? Więc po co ma się tym denerwować? Przy sprzedaży auta nikt mu 20 tyś więcej nie da za to, ze wymienial co 10k olej... Serwis (jeśli zdecyduje się na oddanie po leasingu) też nawet o tym nie wspomni A w zamian, przypierdoli się do jakiejś pierdoły. Takie są realia. Nie zrozumcie, że mówię, żeby nie dbać o samochód. Bo to akurat inna sprawa. Chodzi o to, żeby myśleć i użytkować samochód racjonalnie... Więc zejdźmy na ziemię. 2
Dev Opublikowano 5 Czerwca 2019 Opublikowano 5 Czerwca 2019 8 godzin temu, Młody_drog napisał: Więc zejdźmy na ziemię. Cały czas tu jesteśmy 1
Bristol Opublikowano 5 Czerwca 2019 Opublikowano 5 Czerwca 2019 A ja proponuję zmienić temat z leasingów,wymian oleju itd. na te piękne RS5 Kosmita - na ile siana wyszła Twoja konfiguracja? jeśli to nie tajemnica oczywiście... i czy jest coś z czego zrezygnowałeś a teraz uznałeś że jednak trzeba było to zamówić?
czarny69 Opublikowano 5 Czerwca 2019 Opublikowano 5 Czerwca 2019 9 godzin temu, Młody_drog napisał: Za*** co? Bo cenzura przysłoniła mi sens twojej wypowiedzi. Dla mnie możecie wymieniać olej i co miesiąc, a filtry co 2 tygodnie. Jeśli myślisz, że wymieniając tak jak sugeruje serwis zrobisz z samochodu "trupa" to gratuluję toku myślenia. To już nie są czasy 1.9tdi kiedy wymieniając co 10k można było zrobić autem 400k km. Prawda jest taka, że co ile by Kosmita (czy jakikolwiek inny wlasciciel szybszego, nowego samochodu) nie wymieniał. To po 150-200k i tak będzie kapitalka kosmita zrobi nim może 60k?? Więc po co ma się tym denerwować? Przy sprzedaży auta nikt mu 20 tyś więcej nie da za to, ze wymienial co 10k olej... Serwis (jeśli zdecyduje się na oddanie po leasingu) też nawet o tym nie wspomni A w zamian, przypierdoli się do jakiejś pierdoły. Takie są realia. Nie zrozumcie, że mówię, żeby nie dbać o samochód. Bo to akurat inna sprawa. Chodzi o to, żeby myśleć i użytkować samochód racjonalnie... Więc zejdźmy na ziemię. A iloma autami zrobiłeś ponad 200k od nowości, że tak śmiało twierdzisz, że wtedy to już tylko kapitalka?
Kosmita Opublikowano 5 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2019 (edytowane) Panowie, dajmy spokój. Warto zrozumieć sens i Mateusz wszystko wyjaśnił i napisał z sensem. Nie chodzi o to by katować samochód i oddać złom następnym właścicielom. Jak śledzicie ciut moje wpisy to wiecie ze sam walczyłem z a4 aby wymienić skrzynie zanim oddam go bankowi, tylko po to żeby nastepny wlasciciel nie musial zaczynac przygody z a4 od walki ze sprzeglami, ale się nie udało. Mimo, że przez to dłuższy czas nie miałem auta tylko stało w serwisie. Ale też nie popadajmy w drugą skrajność. Ja dbam o samochody. Wymieniam olej wcześniej niż zalecane (co 10-12k, w a4 tzw duzy serwis zrobilem przy 54k, komolet hamulcow prawie co 20k - nie bawie sie w polsrodki). Ale wymiana oleju co 2k jest bez sensu tym bardziej, że wykupiłem pakiet serwisowy, a samo auto tez tego nie wymaga. To są raczej takie zaszłości. Choć sam mimo, że dla niektórych docieram dynamicznie auto to nie używam jego mocy w 100% a raczej 70. Ale docierać docieram. No i przy zagotowaniu oleju lub hamulcow trzeba wtedy wymieniac i to jest fakt. 1 godzinę temu, Bristol napisał: Kosmita - na ile siana wyszła Twoja konfiguracja? jeśli to nie tajemnica oczywiście... i czy jest coś z czego zrezygnowałeś a teraz uznałeś że jednak trzeba było to zamówić? Konfiguracja 560k. Jest wszystko prawie. Jak bym mieł no limit budżet to wrzucłbym do środka niebieskie szwy pod kolor (40k dopłaty), ceramikę (35k dopłaty) i ew. Pakiet karbon (ok. 25k doplaty). Ale prawie 700k za auto tej klasy to dla zasady za dużo wolałbym poczekać na rs7 Edytowane 5 Czerwca 2019 przez Kosmita
Młody_drog Opublikowano 5 Czerwca 2019 Opublikowano 5 Czerwca 2019 (edytowane) Chodzi o świeże samochody sportowe nie a4 w dieslu z 2004 roku gdzie jak wiemy, motoryzacja była całkiem inna. Koniec spamu, Kosmita wyjaśnił. P.s. fajne auto, mówiłem już? Edytowane 5 Czerwca 2019 przez Młody_drog
Kosmita Opublikowano 5 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2019 Godzinę temu, Młody_drog napisał: P.s. fajne auto, mówiłem już? Hehe Tylko na fb więc dobrze, że powtórzyłeś
k232 Opublikowano 5 Czerwca 2019 Opublikowano 5 Czerwca 2019 Z tym olejem po 3k chodzi o to żeby zmienić i pozbyć się opiłków metalu po produkcji silnika a później to każdy wymienia jak mu pasuje ? 1
turdzi Opublikowano 5 Czerwca 2019 Opublikowano 5 Czerwca 2019 7 godzin temu, Kosmita napisał: Panowie, dajmy spokój. Warto zrozumieć sens i Mateusz wszystko wyjaśnił i napisał z sensem. Nie chodzi o to by katować samochód i oddać złom następnym właścicielom. Jak śledzicie ciut moje wpisy to wiecie ze sam walczyłem z a4 aby wymienić skrzynie zanim oddam go bankowi, tylko po to żeby nastepny wlasciciel nie musial zaczynac przygody z a4 od walki ze sprzeglami, ale się nie udało. Mimo, że przez to dłuższy czas nie miałem auta tylko stało w serwisie. Ale też nie popadajmy w drugą skrajność. Ja dbam o samochody. Wymieniam olej wcześniej niż zalecane (co 10-12k, w a4 tzw duzy serwis zrobilem przy 54k, komolet hamulcow prawie co 20k - nie bawie sie w polsrodki). Ale wymiana oleju co 2k jest bez sensu tym bardziej, że wykupiłem pakiet serwisowy, a samo auto tez tego nie wymaga. To są raczej takie zaszłości. Choć sam mimo, że dla niektórych docieram dynamicznie auto to nie używam jego mocy w 100% a raczej 70. Ale docierać docieram. No i przy zagotowaniu oleju lub hamulcow trzeba wtedy wymieniac i to jest fakt. Konfiguracja 560k. Jest wszystko prawie. Jak bym mieł no limit budżet to wrzucłbym do środka niebieskie szwy pod kolor (40k dopłaty), ceramikę (35k dopłaty) i ew. Pakiet karbon (ok. 25k doplaty). Ale prawie 700k za auto tej klasy to dla zasady za dużo wolałbym poczekać na rs7 Przesada jest tez 560K no ale to juz wina banków i firm leasingowych
Kodzak33 Opublikowano 6 Czerwca 2019 Opublikowano 6 Czerwca 2019 W dniu 4.06.2019 o 16:55, Młody_drog napisał: Nie dajmy się zwariować z tymi wymianami co 3k, co 5k czy "od razu po wyjechaniu z salonu" ??... Samochód jest na gwarancji a Kosmita nim do końca życia na pewno jeździć nie będzie... Oczywiście że warto wymienić olej po 2 czy 3 tys, na necie są fajnie przykłady na bmw?? poza tym nie da się tak zrobić aby nie było dotarcia. Ps co Ci po tej gwarancji ? Prócz kupy nerwów itp, już Kosmita przerabiał temat gwarancji w a4 ze skrzynia
Langista Opublikowano 6 Czerwca 2019 Opublikowano 6 Czerwca 2019 Dzisiaj po kupnie auta, wymiana oleju po przejechaniu 1k km to mus. Co 5k to przesada, ale trzymać interwał 12-15k dla wolnossaka i 10 dla turbodoładowanej jednostki jak najbardziej ok.
Dev Opublikowano 6 Czerwca 2019 Opublikowano 6 Czerwca 2019 3 godziny temu, Langista napisał: 10 dla turbodoładowanej jednostki jak najbardziej ok. Nie dla RSy
YoGi1984 Opublikowano 6 Czerwca 2019 Opublikowano 6 Czerwca 2019 Dokładnie, w RS-ie też bym zmieniał oliwe max co 8 tyś. choć też dużo zależy od stylu jazdy, jak by auto non stop widziało czerwone pole to zmieniałbym tak jak Dev pisze co 5tyś.
Kosmita Opublikowano 6 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2019 (edytowane) Ta generacja (nie wiem jak inne) ma też coś takiego jak badanie czystości oleju. Jak by tam miały się znaleźć jakiekolwiek opiłki to od razu by wywalił przymus wymiany bez względu na interwał.. Edytowane 6 Czerwca 2019 przez Kosmita
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się