Minerseth Opublikowano 24 Września 2016 Opublikowano 24 Września 2016 Witam, jeżdżę po autostradach niemieckich drugi raz mam przygode z tarczami musze znów dać do toczenia a tarcze mają pół roku klocki zdrowe. Jakie polecacie tarcze dobrej firmy które dają radę na dłuższy okres i się nie gną
Minerseth Opublikowano 24 Września 2016 Opublikowano 24 Września 2016 Klocki? Zbieżność? Zawieszenie?
gregw Opublikowano 24 Września 2016 Opublikowano 24 Września 2016 Myślę, że pośrednio chodzi jednak o tarcze - w sensie ich mały rozmiar a co za tym idzie słabą pojemność cieplną w zestawieniu z dużą masą i większymi prędkościami "autobanowymi" Twego pojazdu efekt końcowy jest taki o jakim piszesz ---> producent dał ciała w tym temacie Rozwiązanie jest w tym dziale opisane ---->najbardziej rozpisany temat, czyli upgrade No chyba, ze tą lekcję już odrobiłeś, to niech podpowiadają bardziej rozumni w temacie powodzenia
koziol1172 Opublikowano 25 Września 2016 Opublikowano 25 Września 2016 Piasty pomierzyć! Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
pulpecik Opublikowano 25 Września 2016 Opublikowano 25 Września 2016 Przyczyny...Zły montaż to bym rzekł najmniej 70% przypadków, dalej jakość/wykonanie tarcz(Hart powiedzmy), błędy użytkowania -jak ktoś w górach ostro heblami działa(a nie biegami) i potem w wodę wpada to podda się najlepsza tarcza w końcu. Uszkodzenia elementów współpracujacych(np. piast) no i jeszcze błędy fabryczne ale nie przesadzajmy. Ja bym zaczął od higieny przy zakładaniu tarcz, wyczyszczenia zacisków, weryfikacji prowadnic...
oxon Opublikowano 26 Września 2016 Opublikowano 26 Września 2016 Jest kilka składowych, które mogą się złożyć i wyniku czego gną się tarcze.Na pewno jakość tarcz też jest tą składową. Osobiście polecam firmę Textar, jeszce nigdy się nie zawiodłem.
Manek333 Opublikowano 9 Października 2016 Opublikowano 9 Października 2016 Witam wszystkich, jak większość wymiana hebli, u mnie A4 B7 2.0 TDI silnik BRE 140KM (było w serii). Czy dobrze rozumiem ze z przodu pasuje mi tarcza 288, 312 i 320 do tego samego jarzma i zacisku ?Jeśli pasuje mi 320mm to chciałbym dobrego Zimermana (może sport) i Ferodo klocki, co polecacie, może ktoś z was ma dobry zestaw do mojej Audi do kupienia.Jak sprawa z tyłem? 245 czy 288? co tam wsadzę bez wymiany zacisków? jakie nr tarcz i klockow?Ostatnie pytanie: jeden z zacisków z tylu jest na pewno do regeneracji, wymienilibyście/zregenerowali oba? czy nie ma sensu przypuszczać ze drugi się tez podda ( na razie wygląda ok)?z góry dzięki za szybka odp
Dev Opublikowano 9 Października 2016 Opublikowano 9 Października 2016 (edytowane) Wszystko musisz wymienić.Tarcze klocki zaciski Jarzma oraz osłony z tyłu.Jak chcesz to mam taki serup 320/288mm Edytowane 10 Października 2016 przez Dev
erchi Opublikowano 10 Października 2016 Opublikowano 10 Października 2016 Zbliża się czas wymiany klocków. Jakiej firmy klocki nadadzą się do tarcz ATE?
Dev Opublikowano 10 Października 2016 Opublikowano 10 Października 2016 Breck, Kraft, Maxis, Sakura, Kager
Manek333 Opublikowano 10 Października 2016 Opublikowano 10 Października 2016 Wszystko musisz wymienić. Tarcze klocki zaciski Jarzma oraz osłony z tyłu. Jak chcesz to mam taki serup 320/288mm Napisałem Ci wiadomość, chętnie łyknę dobry setup tylko chciałbym więcej szczegółów
cinkers Opublikowano 10 Października 2016 Opublikowano 10 Października 2016 Dev nie czyta PW. Dzwon lepiej do niego Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Manek333 Opublikowano 10 Października 2016 Opublikowano 10 Października 2016 Dev nie czyta PW. Dzwon lepiej do niego Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Dziex, tak tez zrobie
erchi Opublikowano 11 Października 2016 Opublikowano 11 Października 2016 Breck, Kraft, Maxis, Sakura, Kager Ma się to poczucie humoru
L1953s Opublikowano 11 Października 2016 Opublikowano 11 Października 2016 (edytowane) Witam kolegów, Chciałbym korzystając z Waszego doświadczenia i uzyskać odpowiedzi na kilka pytań, które mnie nurtują. Odrazu zaznacze, że mój zasób wiedzy w tym temacie jest bardzo mizerny. A więc tak z wlepki serwisowej wyczytałem że powinienem mieć zamonotwane następujące tarcze: przód to 1LT (312mm) a tył to 1KP (255mm). 1. Pytanie czy opłaca się i jake są ku temu argumenty (lepsze hanowanie czy to tylko efekt placebo?) aby zmienić rozmiar tarcz na większe. A jeśli tak to na jakie tak aby nie wiązało się to z koniecznością większych modyfikacji? 2. Bardzo podobają mi się tarcze Zimmermanna. Pytanie jakie wybrać zwykłe gładkie czy nawiercane? To nawiercenie coś pomaga poza odprowadzaniem ciepła i wyglądem? Jeśli już te to jaki model byście polecili (jakiś numer/identyfikator)? Widziałem jakąś tam wersję sport, warto w nią zainwestować? Ostatnio rozmawiałem z moim mechnikiem i on mi je odradził bo ostatnio musiał na prędce wymieniąć zimmermany. Polecał jakieś tarcze kierunkowe?? firmy ATE. Słyszał ktoś o czymś takim? 3. Czy klocki hamulcowe różnią się między sobą wielkością? Tzn inne klocki są do tarcz 312mm i inne do 320 mm? Te oczywiście chciałbym kupić z Ferodo ale jeszcze nie wiem które Wielkie dzięki za pomoc i cenne wskazówki Edytowane 11 Października 2016 przez L1953s
bartez80 Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 Ad.1 zmieniaj na 320 mm sam mialem u siebie takie hamulce jak masz obecnie ,czyli 312/255 obecnie mam 320/288 . hamulce petarda i nie jest to efekt placebo . Ad.2 kupuj zimmermany gladkie ,te wiercone ,tylko ładnie wyglądają ,a kosztuja drugie tyle co gładkie. Ad.3 tak klocki pod tarcze 312 a 320 sa inne .
Enduro Grybów Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 Dodatkowo nawiercane mocniej pył i brudzą felge . Często ludzie zakładają klocki ferodo do tarcz zimmermana ale ja zamawiam komplety oz. Jak byś chciał kupić to napisz, dam znać kto Ci sprzeda tanio. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
L1953s Opublikowano 13 Października 2016 Opublikowano 13 Października 2016 Ok. Dzięki Panowie za sugestie. Ok zatem jeśli chciałbym przejść na 320/288 mm to rozumiem ze zaciski i jarzma również są do wymiany? Dobrze rozumuje? Kolejne pytanie felga 16'' wejdzie bez problemu przy nowym rozmiarze tarcz?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się