HOLMATRO Opublikowano 20 Lipca 2020 Opublikowano 20 Lipca 2020 (edytowane) WITAM!! Na wstępie zapraszam do lektury rzeczowego opracowania dotyczącego poniższego samochodu (niestety, znalazłem tylko w języku angielskim..): Driven: 2006 Audi S4 25quattro FOURTITUDE.COM W skrócie na 25 lecie wsadzenia do pierwszego audi napędu QUATTRO, producent postanowił wypuścić limitowaną ilość i wersje jakiegos modelu. Padło na A4, a dokładnie S4. Auto było dostępne tylko na rynku USA, i nie było możliwości personalizacji. Zbudowano 250 takich samych egzemplarzy, wsadzono w kontenery i zawieziono do Audi Dealer.. Z zewnątrz wrzucono dobrze znany pakiet DTM, który był już dostępny w UK w celu umożliwienia startów w wyścigach tej serii. W środku max opcja i dużo elementów wyciągniętych z RS4, czytaj fotele, dekory itp itp.. Wyróżnia się gałka aluminiowa z napisem „1of250” oraz przetłoczenia na fotelach, zamiast RS4 mamy „QUATTRO”. Sprawdziłem listę wyposażenia - brakuje tylko lodówki w schowku, poza tym jest wszystko co można było zamówić do eSki. Silnik to seryjne BBK, skrzynia tak samo, dalej już znowu RS4. Napęd, dyferencjał, rozkład mocy pomiędzy osiami - wszystko przerzucone z RSa. Pojeździłem trochę, naprawdę zupełnie inaczej to jeździ i pracuje w zakrętach, nie ma podsterowności tak oczywistej w tych budach.. Opis będzie szerszy o bardziej rzeczowy jak pojeżdżę i znajdę czas na klepanie.. Odbiór.. Edytowane 29 Września 2022 przez HOLMATRO 7 1
K4rol81 Opublikowano 20 Lipca 2020 Opublikowano 20 Lipca 2020 Kurde nie wiem czy osobiście jakbym miał takie auto to bym się cieszył , rarytas jest, ale gdybym chciał w nim modzić to serce by bolało że go ruszam ,ot taki dylemat chorego człowieka
HOLMATRO Opublikowano 20 Lipca 2020 Autor Opublikowano 20 Lipca 2020 10 minut temu, karol1981 napisał: Kurde nie wiem czy osobiście jakbym miał takie auto to bym się cieszył , rarytas jest, ale gdybym chciał w nim modzić to serce by bolało że go ruszam ,ot taki dylemat chorego człowieka Oczywiście, poki co nic nie ruszam bedzie przegląd silnika, będzie detailing środka i zewnątrz ale poki co seria musi zostać bo to utrzyma wartość samochodu. Szukam klapy USA, bo chce zmienić, ale widzę ze do DTMa szła s-linowa i na nią carbon, a nic nie ma w necie..
H4mm3R Opublikowano 20 Lipca 2020 Opublikowano 20 Lipca 2020 Fajny rodzynek Kiedy heble zmieniamy, bo te 345 to słabo przy tej mocy i wadze 1
K4rol81 Opublikowano 20 Lipca 2020 Opublikowano 20 Lipca 2020 3 godziny temu, H4mm3R napisał: Fajny rodzynek Kiedy heble zmieniamy, bo te 345 to słabo przy tej mocy i wadze No widzisz Tomek i tu pewnie będzie problem bo auto ma zostać jak najwięcej w oryginale także Grzesiek będzie się męczył
MaTeo85 Opublikowano 20 Lipca 2020 Opublikowano 20 Lipca 2020 17 minut temu, karol1981 napisał: No widzisz Tomek i tu pewnie będzie problem bo auto ma zostać jak najwięcej w oryginale także Grzesiek będzie się męczył Ale klapę USA szuka Jak dla mnie fajna wersja, a klapa ze stanów tylko zepsuje to auto, do tego te nasze beznadziejne "amerykańskie" tablice rejestracyjne zepsują całość jeszcze bardziej. Zostaw ori, dopieść wszystko na TIP TOP i nic nie kombinuj z autem. Takiego unikatu szkoda "zepsuć". No i oczywiście gratulacje wyszukania tak unikatowej sztuki na rynku.
dayd_4 Opublikowano 20 Lipca 2020 Opublikowano 20 Lipca 2020 14 minut temu, MaTeo85 napisał: Ale klapę USA szuka Jak dla mnie fajna wersja, a klapa ze stanów tylko zepsuje to auto, do tego te nasze beznadziejne "amerykańskie" tablice rejestracyjne zepsują całość jeszcze bardziej. Zostaw ori, dopieść wszystko na TIP TOP i nic nie kombinuj z autem. Takiego unikatu szkoda "zepsuć". No i oczywiście gratulacje wyszukania tak unikatowej sztuki na rynku. No właśnie ORI powinna być USA...
MaTeo85 Opublikowano 20 Lipca 2020 Opublikowano 20 Lipca 2020 10 minut temu, dayd_4 napisał: No właśnie ORI powinna być USA... jak ori USAma być, to nie było tematu, chociaż jak pisałem wcześniej na moje EU wygląda ładniej
dRACoNIx Opublikowano 20 Lipca 2020 Opublikowano 20 Lipca 2020 Proszę powiedz Mi jaki zawias jest , czy to jest s-Line 1bv oraz jakie stabilizatory przód i tył są do kompletu.
HOLMATRO Opublikowano 20 Lipca 2020 Autor Opublikowano 20 Lipca 2020 48 minut temu, H4mm3R napisał: Fajny rodzynek Kiedy heble zmieniamy, bo te 345 to słabo przy tej mocy i wadze Tomaszu jak tylko ochłonę po zakupie, porejestruje, ogarne się z tym autem i będziemy myśleć. Generalnie to faktycznie jest spora różnica, w błękitnej też miałem 345 na DS i OZ i dużo lepiej stawała, ten jednak ma swoją masę i pęd i te 345 to totalnie szału nie robią..
HOLMATRO Opublikowano 20 Lipca 2020 Autor Opublikowano 20 Lipca 2020 30 minut temu, dRACoNIx napisał: Proszę powiedz Mi jaki zawias jest , czy to jest s-Line 1bv oraz jakie stabilizatory przód i tył są do kompletu. Zawias gwint Bilsteina nowy, jeszcze się wszystko świeci, stabilizatory przód i tył z RSa. 1 godzinę temu, MaTeo85 napisał: jak ori USAma być, to nie było tematu, chociaż jak pisałem wcześniej na moje EU wygląda ładniej Tak, w oryginale była klapa USA ale poprzedni właściciel Słowak chciał europejską bo u nich nie ma małych blach, a kwadratową musiałby zaginać, żeby weszła więc zmienił klapę. 2 godziny temu, karol1981 napisał: No widzisz Tomek i tu pewnie będzie problem bo auto ma zostać jak najwięcej w oryginale także Grzesiek będzie się męczył Tak, to prawda, auto musi w większości pozostać w oryginale, ale hamowanie to hamowanie, tutaj nie ma co spekulować, bardzo prawdopodobne, że za jakiś czas wrzucę jakieś bezpieczniejsze heble. 345 wystarczalo mi w zupełności przy 350 koniach ale lżejszym silniku, teraz jest masa pod maską i naprawdę czuć że auto się napędza i ciągnie go cięzar do przodu.
H4mm3R Opublikowano 20 Lipca 2020 Opublikowano 20 Lipca 2020 4 minuty temu, HOLMATRO napisał: Tomaszu jak tylko ochłonę po zakupie, porejestruje, ogarne się z tym autem i będziemy myśleć. Generalnie to faktycznie jest spora różnica, w błękitnej też miałem 345 na DS i OZ i dużo lepiej stawała, ten jednak ma swoją masę i pęd i te 345 to totalnie szału nie robią.. Mam odpowiedni zestawik 375x36
krzysiek_f Opublikowano 20 Lipca 2020 Opublikowano 20 Lipca 2020 6 godzin temu, HOLMATRO napisał: Oczywiście, poki co nic nie ruszam bedzie przegląd silnika, będzie detailing środka i zewnątrz ale poki co seria musi zostać bo to utrzyma wartość samochodu. Szukam klapy USA, bo chce zmienić, ale widzę ze do DTMa szła s-linowa i na nią carbon, a nic nie ma w necie.. Po co szukać, jak masz takiego Szwagra. Na swojej się uczył, więc u Ciebie wyjdzie lepiej niż oryginał ? 1
dRACoNIx Opublikowano 20 Lipca 2020 Opublikowano 20 Lipca 2020 Polecam Ci zrobić geometrie w ASO ale niech ustawią w maszynie setup S-line 1BV !!! zobaczysz różnice na +
H4mm3R Opublikowano 20 Lipca 2020 Opublikowano 20 Lipca 2020 1 minutę temu, dRACoNIx napisał: Polecam Ci zrobić geometrie w ASO ale niech ustawią w maszynie setup S-line 1BV !!! zobaczysz różnice na + Po co przepłacać w ASO...
kamil-vag Opublikowano 20 Lipca 2020 Opublikowano 20 Lipca 2020 Auto wpadło w odpowiednie ręce, będzie mu dobrze u Ciebie wnioskując po poprzednim projekcie ? ??? Fajnie będzie pośledzić losy tego 1 z 250 ? Zdradzisz cenę takiego cacka ? 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się