pelonek1 Opublikowano 18 Grudnia 2020 Opublikowano 18 Grudnia 2020 Niedługo większość wątku nie będę w ogóle dotyczyć auta @HOLMATRO
trepek Opublikowano 19 Grudnia 2020 Opublikowano 19 Grudnia 2020 19 godzin temu, pelonek1 napisał: Niedługo większość wątku nie będę w ogóle dotyczyć auta @HOLMATRO Sprzedam Opla 1
HOLMATRO Opublikowano 25 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2020 Znalazłem chwile czasu na powolne dopieszczanie samochodu. Wpadł komplet przycisków / przełączników / uchwytów które były porysowane, odbarwione. Na zdjęciach tylko drzwi kierowcy, nie chciało mi się robić zdjęć wszystkim wymienianych elementom. Zamówione nowe w ASO, w środku póki co nie mam się do czego przyczepić, wszystko działa, świeci jak należy, jest cicho i pachnąco skórą - wyszorowałem tapicerkę Colourlockiem i jest bardzo przyzwoicie. Uporalem się też z bolączką wszystkich szyberdachów B6/B7 - telepiącą się na nierównościach metalową osłoną, która doprowadzała mnie do szewskiej pasji.. Tu winowajca całej afery - plastikowy łącznik osłony z szyną prowadzącą. Wypada po obu stronach i migruje w tylną część dachu - jest zabawy żeby go wygrzebać, jest plastikowy więc magnesem sobie nie pomożemy. Podkleiłem też tylne fragmenty podsufitki bo zaczęła puszczać, jest dobrze, ale będzie perfekcyjnie - tu potrzeba lata i wolnego dnia żeby ściągnąć całość i zrobić zgodnie ze sztuką. stay tuned! 2
afroo. Opublikowano 27 Grudnia 2020 Opublikowano 27 Grudnia 2020 W jaki sposób ogarnąłeś te plastiki w szyberdachu? Ten element nie występuje osobno z tego co mi wiadomo bo też z nimi walczyłem. Mi udało się podmienić z innego szybra, który miałem na podmianę ale znowu jedna strona puściła i brzęczy. ;/
HOLMATRO Opublikowano 27 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2020 53 minuty temu, afroo. napisał: W jaki sposób ogarnąłeś te plastiki w szyberdachu? Ten element nie występuje osobno z tego co mi wiadomo bo też z nimi walczyłem. Mi udało się podmienić z innego szybra, który miałem na podmianę ale znowu jedna strona puściła i brzęczy. ;/ Musisz je wyłowić z głębi wnętrza szyberdachu. To jest dla mnie kompletnie niezrozumiałe rozwiązanie - w prowadnicach są rynienki pod trzpienie blachy a mimo to wsadzili kawałek plastiku na wcisk między nie, jaką to ma funkcje - nie mam pojęcia. Wyskakuje plastik z biegiem czasu i się chłopie wnerwiaj na brzęczącą osłonę.. Z aktualności wyczyściłem zegary bo było trochę kurzu, miałem wymieniać je kompletnie bo zawiesiła mi się wskazówka obrotomierza i myślałem ze po jabłkach, ale po wyciągnięciu i chwili grzebania wróciła do życia Zakupiłem tez dwa mody, miało nic nie być ale surfowanie po Allegro w bezsenne noce nie pomaga w tym postanowieniu... 3
marky2552 Opublikowano 30 Grudnia 2020 Opublikowano 30 Grudnia 2020 ale tarczek na EU chyba nie zmieniałeś ?
HOLMATRO Opublikowano 31 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2020 8 godzin temu, marky2552 napisał: ale tarczek na EU chyba nie zmieniałeś ? Zmienione, mam drugie zegary USA też
LUKENSZ Opublikowano 7 Stycznia 2021 Opublikowano 7 Stycznia 2021 Jak zawsze pojazd trzyma poziom. Bardzo szanuje za to, że znowu B7 (bo najładniejsze ) Pisałeś już, że S4 trochę wolniejsze od BULa. Finalnie duża różnica? (wiem, że inna charakterystyka itd.) Wiem, że są już tematy na forum w tej kwestii, ale jak porównasz spalanie porobionego 2.0tfsi do 4.2? Oczywiście przy takim samym użyciu
HOLMATRO Opublikowano 8 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2021 15 godzin temu, LUKENSZ napisał: Jak zawsze pojazd trzyma poziom. Bardzo szanuje za to, że znowu B7 (bo najładniejsze ) Pisałeś już, że S4 trochę wolniejsze od BULa. Finalnie duża różnica? (wiem, że inna charakterystyka itd.) Wiem, że są już tematy na forum w tej kwestii, ale jak porównasz spalanie porobionego 2.0tfsi do 4.2? Oczywiście przy takim samym użyciu Użycie zostało bez zmian, bo przyzwyczajeń człowiek nie zmieni po zmianie samochodu. Czy wolniejsze nie wiem, musiałbym się sprawdzić na prostej z jakimś stage 3 w tfsi w manualu. Odczucia są takie, ze wolniejszy, przyspieszenie bardzo liniowe, zupełnie inne niż przy K04. Tam wbijało w fotel na dzień dobry po wysprzęgleniu i docisk do fotela słabł wraz z obrotami, było dużo funu ale inna jazda. Tutaj przy ruszeniu mniej dociska w fotel ale przeciążenia się nie zmieniają wraz z obrotami, cały czas przez cały zakres zegara obrotów czujesz ten sam poziom przyspieszenia, to tez jest fajne bo masz wrażenie ze auto zaraz wskoczy na drugi krąg nad lotniskiem W BULu przelamywalem 6 sekund, ile dokładnie nie pamietam, w S4 ( mam sportowy filtr powietrza i odizolowany dolot i kolektor ssący JHM) udało mi się ( mierzone Vfizem..) uzyskać 5,5 sek. Wiec podejrzewam ze na 0-400 metrów dojechały by podobnie, ale przez wieksza kulturę przyspieszania na dłuższym odcinku, S4 wygrało by ten pojedynek. Inna jest tez skrzynia, lepiej mi się na niej jeździ, dużo lepiej.
LUKENSZ Opublikowano 10 Stycznia 2021 Opublikowano 10 Stycznia 2021 W społeczeństwie panuje przekonanie, że V8 to zawsze więcej spali niż R4 o podobnej mocy i podobnym użyciu, chciałem zasięgnąć opinii osoby, która testowała to i to. Moim zdaniem to jedyna różnica jest taka, że jak musisz/potrzebujesz to R4 dasz radę jechać ekonomicznie. Jedak pojawia się pytanie po robić stage 3 i walczyć o spalanie Zacząłeś temat skrzyni i mi się przypomniało, że podczas przeglądania forum w US przeczytałem, że ostatni wypust S4 B7 w manualu miał taki sam centralny mechanizm różnicowy jak RS4. Kojarzysz jaki masz u siebie kod skrzyni biegów? Na szybko jak sprawdziłem to RS4 ma JMH oraz HLD. Ciekawy jestem czy z tym mechanizmem różnicowym w S4 to prawda i co siedzi u Ciebie.
LUKENSZ Opublikowano 10 Stycznia 2021 Opublikowano 10 Stycznia 2021 (edytowane) A jest opcja, żeby była skrzynia JMF w takim? Według ETKI HVM oraz JMF mają taki sam centralny mechanizm różnicowy jak RS4 (oznaczenie T3 jeżeli mnie pamięć nie myli). Edytowane 10 Stycznia 2021 przez LUKENSZ
HOLMATRO Opublikowano 10 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2021 1 godzinę temu, LUKENSZ napisał: A jest opcja, żeby była skrzynia JMF w takim? Według ETKI HVM oraz JMF mają taki sam centralny mechanizm różnicowy jak RS4 (oznaczenie T3 jeżeli mnie pamięć nie myli). Na Audizine i Audiworld czytałem, ze do 25quattro wsadzali jako pierwszej nowy Torsen, ten sam co w RS4. Na międzynarodowej grupie DTM jak wrzuciłem zdjęcia auta, to pierwsze o co pytali czy to ta edycja DTM co ma ten dyferencjał z RS4. Mam gdzieś papiery samochodu z salonu Audi po zakupie i tam poprzedni właściciel podkreślaczem zaznaczył w liście wyposażenia „RS4 diff”. Znajdę to wrzucę
HOLMATRO Opublikowano 10 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2021 By the way dotarła do mnie w zeszłym tyg kolejna 1of250 25QUATTRO, składam graty, serwis motory i do rejestracji 2
raaf Opublikowano 10 Stycznia 2021 Opublikowano 10 Stycznia 2021 zbiera jak pokemony złap je wszystkie 3
Barti_ Opublikowano 11 Stycznia 2021 Opublikowano 11 Stycznia 2021 Przecież widać, że to model w skali 1:43.. mocno uszkodzona z przodu? Lepsza/gorsza niż ta pierwsza?
black4 Opublikowano 11 Stycznia 2021 Opublikowano 11 Stycznia 2021 Grzesiu, Wystopuj chłopie bo wykupisz wszystkie S4 DTM które ocalały ? Pozdrawiam 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się