Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B6] Angielski czterołapny AVFant *Quattro* *320/288* *LZ5C* *FMIC* *Bi-LED* *GTC1549VZ* *Sachs Performance*+18


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
14 minut temu, SEV7N napisał:

tak ale jak je wyciągnął bo maja otwor na amortyzator rozciales je? i czym zakleiles dziury?

One są tak zrobione, że nic nie trzeba rozcinać i schodzą bez problemu a przykręcone są na kilkanaście wkrętów na torx, przynajmniej tak jest w B7, w B6 jest zapewnie podobnie, jak nie tak samo.

Opublikowano
Godzinę temu, SEV7N napisał:

tak ale jak je wyciągnął bo maja otwor na amortyzator rozciales je? i czym zakleiles dziury?

One fabrycznie są rozcięte.

Opublikowano
2 godziny temu, SEV7N napisał:

tak ale jak je wyciągnął bo maja otwor na amortyzator rozciales je? i czym zakleiles dziury?

Są nacięte, jak przedmówcy. 

 

3 godziny temu, staniek napisał:

Między turbo i kolektorem nie ma uszczelki.

 

Pozdr

Czyli pasta do wydechów doraźnie powinna rozwiązać temat. 

Opublikowano

Ogólnie to bez pasty powinno być szczelnie.

Sam ocenisz czy wystarczy tylko dobrze oczyścić, czy jednak warto odrobinę pasty dać.

A może któraś nakrętka jest luźna?

Opublikowano
5 minut temu, staniek napisał:

Ogólnie to bez pasty powinno być szczelnie.

Sam ocenisz czy wystarczy tylko dobrze oczyścić, czy jednak warto odrobinę pasty dać.

A może któraś nakrętka jest luźna?

Tego nie wiem, nie dotykałem tego. Ogólnie coś się zaczęło dziać od czasy wycięcia końcowych puszek i jak wydech spadł na ziemię być może ruszyło wydechem i turbiną że powstała nieszczelność na kolektorze wydechowym. 

Opublikowano

Dziś przyszła do mnie fajna rzecz :D
Zaczerpnąłem trochę wiedzy od @jaras99 i będę również do siebie wkładał GTC1549VZ. Udało się kupić myślę w dobrej kwocie, niestety jest ich na olx/allegro/fb dosłownie 2-3 sztuki także nie ma z czego przebierać. Ta pochodzi z A6 C7 i tam na 1,7 bar generowała 450Nm, mam logi jak to tam pracowało. 
Trzeba poszukać teraz człowieka, który mi to wszczepi.
310361830_489238783216567_517760351523160921_n.thumb.jpg.40e8db1195b34f8016fd0487127b7e47.jpg

  • Lubię to 1
Opublikowano

Witaj, jestem pod wielkim wrażeniem jak modzisz w samochodzie. Gratulacje świetna robota.

Widziałem że masz zmieniony Fis na bardzo wypasiony. Możesz powiedzieć coś więcej jak zrobiłeś tego moda, oraz jakie żarówki założyłeś do wstecznych, bo chętnie bym też zamontował coś porządniejszego ?. 

Opublikowano
28 minut temu, kiosiu95 napisał:

Witaj, jestem pod wielkim wrażeniem jak modzisz w samochodzie. Gratulacje świetna robota.

Widziałem że masz zmieniony Fis na bardzo wypasiony. Możesz powiedzieć coś więcej jak zrobiłeś tego moda, oraz jakie żarówki założyłeś do wstecznych, bo chętnie bym też zamontował coś porządniejszego ?. 

Dzięki :rolleyes:

Fis jest w sumie drugi od końca, nie dość że czerwony to tyle co odblokowany. Do pełni szczęścia brakuje vfiz/3dcolormfa, bo kolor fis to szkoda pieniędzy. 

O jaki mod chodzi? Multimap? Wskazanie doładowania turbiny? 

Wszystko to wykonał tuner, nie znam tajemnicy ale znam człowieka tu na forum, który to też ma u siebie i chyba wie jak to zrobić ( @kamil-vag).

Żarówki we wstecznym mam od Promotora, niestety ślepo go polecałem i tylko część żarówek od niego jest warta w ogóle ceny i zainteresowania. Wsteczne całe szczęście do tych polecanych należą, aczkolwiek jestem pewny że da się zdobyć to samo za dużo mniejsze pieniądze :)

Opublikowano

Mateusz jaka była przyczyna uszkodzenia węża od turbo , tam są 4 oploty nie powinno strzelić ot tak ?

Opublikowano
7 godzin temu, dekiel 13 napisał:

Mateusz jaka była przyczyna uszkodzenia węża od turbo , tam są 4 oploty nie powinno strzelić ot tak ?

Nie mam pojęcia :/

Opublikowano

Tak chodzi mi o Vfiz z wyświetlaniem temp. oleju, otwarcia przepustnicy ilością paliwa w baku. 

A żarówki w takim razie, będę testował na własną rękę :thumbup1:

Opublikowano
2 godziny temu, kiosiu95 napisał:

Tak chodzi mi o Vfiz z wyświetlaniem temp. oleju, otwarcia przepustnicy ilością paliwa w baku. 

A żarówki w takim razie, będę testował na własną rękę :thumbup1:

Póki co VFIZ jest mi zbędny, to turbo co będę wkładał nie będzie stwarzać mi zagrożenia pod kątem EGT, mam luźny wydech, katalizatora nie ma, EGR zaślepiony, DPF nie ma. Także spokojna czapka, doładowanie mam na obrotomierzu, temperatura oleju jest do opanowania.

Opublikowano

W dniu wczorajszym odwiedziłem @jaras99 by obejrzeć jego wozidło, rozwiązanie pod maską odnośnie turbiny - mega sympatyczny gość przewiózł moją dupencję i nawet pozwolił pokierować :D:hi:

Dokonaliśmy małej transakcji w postaci kolektora wydechowego, nawet w ramach pakietu dociął mi kawałek rurki 3" na utworzenie dolotu, zobaczyłem diody do lusterek w jego pudełku gadżetów i też przy okazji zabrałem.
Oczywiście pare fotek musiało być, może Jaras dorzuci ze swojej strony cosik (nawet jego żona z okna zrobiła fotke :polew:):
IMG_20221022_185700.thumb.jpg.c94e8f323fe87f012e0642615118439f.jpg

IMG_20221022_185740.thumb.jpg.673f1a9d809029b375eeed46ac57727d.jpg

 

Dzisiaj wybrałem się do Czechowic zawieźć turbosprężarkę i świeżo zakupiony kolektor wydechowy na spasowanie. Wstępnie za 2 tygodnie jestem umówiony na montaż na samochodzie.

IMG_20221023_100710.thumb.jpg.556b286bdf0c81f88aeca7e1a239769c.jpg

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

No to czekamy teraz na efekty moda :) będzie banan :banan2:. Twój magiczny przycisk spod kierownicy będzie częściej używany :wink:

IMG_20221024_065510.jpg

  • Lubię to 1
Opublikowano

Wczoraj odebrałem wóz... Na tym sofcie co było czyli przy gt1749 pompował 1,55 bara, tutaj na gtc1549 czasem jak mocno depne to przeładuje chwilowo na 2 bary :kox: ale potem stabilnie 1,7-1,8...
U @jaras99nie odczułem tego jak u siebie, może kwestia jego dłuższej skrzyni, u mnie natomiast różnica kolosalna, myślę że większa niż sam chip z ~290 na 350Nm jak było początkowo, potem po fmic 381Nm, obecnie sądzę że jest już teraz sporo ponad 400Nm.....

Ogólnie dolne partie obrotowe to wiadomo, że napędza się sprawniej ale nie czuje by wstawało jakoś znacznie wcześniej. Logi muszę porobić ale przy ~1500 obrotów już zaczyna się budzić, ale za to co się dzieje później to jestem w szoku.
Powyżej 3000 obrotów dociskając gaz to czuję się jak hondiarze z VTEC, bez kitu. Jedyne co powstrzymuje to turbo to limiter na 4500. Mam wrażenie, że ta skrzynia biegów nadaje się teraz idealnie pod ten moment obrotowy i moc, automatycznie pojawiło się uczucie jakoby ta skrzynia miała dłuższe biegi - a odpowiedź jest prosta : boost. Po prostu to turbo tak dmucha do końca, że nie jesteś zmuszony zmieniać biegu przy ~4000 bo koń zdycha. Narazie przejechałem się tym samochodem 60km wracając od człowieka, który mi to montował ale już teraz jestem mega zadowolony i każdemu szczerze polecam taki zabieg. 
Myślę, że strojenie uda się wykonać w przyszłą niedzielę lub w tej okolicy, wtedy porobię logi i powrzucam, chociaż myślę że z obecnego setupu bez wystrojenia też coś zloguję, sam dla własnej ciekawości. Poniżej fotki które dostałem od montera, niestety wysłane MMS także wybaczcie za jakość...

313925524_8963268963686989_4135027705904354015_n.jpg.af678b6c07bedde207d8c4268e81093c.jpg314021473_888779092529847_2943862876700408623_n.jpg.c837d2b11e784594fd051fbb9170437e.jpg310153404_829110994964593_6458103989618719322_n.jpg.28d5497f1adbaef9de1ec350bbdc0edc.jpg314516867_827882785160417_9081078731883807608_n.jpg.801e9362e5459565774c305fe9330513.jpg314240317_700427894429163_5376306844914702282_n.jpg.915a9b282f981c54a10a8c2455d86a16.jpg314396048_689822385898647_1167135971600119748_n.jpg.57d8f487703d23586f64b5e80777d034.jpg313517159_1494347711073358_8513255905911423033_n.jpg.41c5c2d99b6b09ca0df8290e545104ea.jpg313485580_3655659097907766_5574338705377098010_n.jpg.d857ccbeff46f7e53aa6d9301b1cd960.jpg314618319_1602145920243005_7379468569349715492_n.jpg.1bd5188bd12ba0ca1051e4fc0c2cc98b.jpg

  • Lubię to 3
Opublikowano

Jestem wstępnie umówiony na piątkowy wieczór w podróż do Marka Grabowskiego na wystrojenie tego. Plan w głowie jest co chcę i będę się tego trzymał, mam nadzieję że w pełni się uda. 
Nadal czeka materiał w postaci rury nierdzewnej 2" by zrobić środkowy wydech, w piątek prawdopodobnie też uda mi się dowiedzieć coś więcej i podziałać w temacie, zakończyć temat wydechu.
Żebyście nasycyli swoje uszy to wrzucam wam tu filmik z przelotu jak brzmi wóz. Niby śmieszne 2" ale według mnie jest już bardzo fajnie.

https://www.youtube.com/watch?v=0tnl2Pj31zs

Opublikowano

W sobotę byłem u stroiciela... Ciężki dzień, 6 godzin roboty, kopania pod maską. Zaraz od początku był problem z przeładowaniem u góry, leciał na 1,95 bar, dodatkowo N75 leciał na 95%. Luźna gruszka na turbo trochę nas chyba zwiodła, szukaliśmy w tym problemu, tam niestety regulacji nie ma, sztanga pracuje poprawnie.
Mapa dostała zadane 1,7 bara i podniesiony limit żeby nie wpadał w tryb awaryjny, na moje życzenie zostały dodane popsy/ogień na launch control. 
Vacuum działa prawidłowo ale zauważam już brak zbiornika podciśnienia - i zaraz ten błąd poprawię o czym niżej - dwa naciśnięcia hamulca = brak vacuum... N75 resetuje się ładnie do 0.
Podmienialiśmy N75, potem zaworek zwrotny oparł się o kolektor wydechowy i go stopiło, straciliśmy podciśnienie, szybka przeróbka układu na autostradzie A1. Ominęliśmy N18 ( w sumie to muszę wyjąć lampę i go wywalić całkiem bo EGR i tak wyłączony i zaślepiony) pominęliśmy również N239 (klapa gasząca) by mieć wężyki do N75 i gruszki. 
Wyników niestety nie poznałem, uzgodniłem z tunerem, że z kanału sprawdzę pracę sztangi - ta jest okej, o nic się nie blokuje, przy okazji wykleiłem piankę na podłużnicę bo opiera się tam silikon z turbo. 

 

Miłe jest to że turbinka sucha jak pieprz :banan:

 

IMG_20221113_152102.thumb.jpg.75f34f20fc537ea6317db5c98f4d29c8.jpg

 

Po prostu przez tydzień rozruszam turbinę. Porobiłem logi w tym tygodniu i jest poprawa, trzyma ładnie doładowanie zadane i N75 jest 50-70% więc jest zapas. W sobotę ponawiamy próby, dodamy paliwa, hamowanie wozu.

 

1508529579_GrupaA011to17_89.thumb.png.b818f9a759d475c0769406cf26bccace.png

 

 

Wczoraj zmieniałęm wężyki podciśnienia na wzmocnione z FMIC, póki co do N75 i do gruszki, chciałem również do N239, wyjąłem go celem wyczyszczenia i moim oczom ukazał się urwany jeden z przewodów. No to wyjąłem go całkiem i dzisiejszego dnia zabrałem go do pracy by zarobić dwa nowe przewody z wsuwkami ST-002/R, troszkę je rozszerzyłem i wsunąłem na swoje miejsce, całość zalałem klejem na gorąco by trzymało się i jednoczesnie było szczelne, potem tylko lutowanie na samochodzie i termokurczki. Czekam narazie z podpięciem węży bo pogoda nie rozpieszcza, po drugie chciałbym zająć się tym od A do Z za jednym razem. Zbiornik podciśnienia i zaworek zwrotny będę miał od tunera więc demontaż prawej lampy i  N18, wtedy ciągnę podciśnienia tak jak mają być.

 

IMG_20221116_161438.thumb.jpg.6a1a289efdc971b06b37dca1889c06f6.jpg

IMG_20221116_162031.thumb.jpg.22a02d02818f2119c06e671e7246550d.jpg

IMG_20221116_162037.thumb.jpg.a091c3ac6bd4539c08569f8f9f01ad86.jpg

IMG_20221117_061700.thumb.jpg.4e1b5d2d82a81325e8cd73cb4461a0e8.jpg

IMG_20221117_062527.thumb.jpg.f77c030e58f71c4b24a6dc4288b9e006.jpg

IMG_20221117_141654.thumb.jpg.9dc14d813df0f6dc38b5db8c63d4072d.jpg

Opublikowano
2 godziny temu, Ivanek napisał(a):

Porobiłem logi w tym tygodniu i jest poprawa

Dalej brakuje jakieś 0.3b prz 2krpm

Opublikowano
48 minut temu, czareq napisał(a):

Dalej brakuje jakieś 0.3b prz 2krpm

Podciągniemy ją :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...