Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B6] Angielski czterołapny AVFant *Quattro* *320/288* *LZ5C* *FMIC* *Bi-LED* *GTC1549VZ* *Sachs Performance*+18


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nowa taśma, ten sam błąd... 

Opublikowano

A kostkę zmieniłeś, bo chyba w B6 jeszcze kostkę trzeba zmienić tą żółtą z dwoma przewodami.

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, pelonek1 napisał(a):

A kostkę zmieniłeś, bo chyba w B6 jeszcze kostkę trzeba zmienić tą żółtą z dwoma przewodami.

Zmieniłem.

Znalazłem przyczynę, jednak mój pomysł wstępny był najlepszy, niestety go zmodyfikowałem bo czułem że będzie klapą.

Ogólnie tak: pojechałem po nową taśmę, półtora godziny jazdy w obie strony... Założyłem taśmę, nadal te same błędy. Mówię do przyjaciela co ma B7, dawaj poduche.
Przekładam moją poduche do niego - nie działa, przekładam jego poduchę do mojego - działa... Mówię o co tu chodzi. Patrzę, że są inne wiązki, moja kierownica jest z A3 8P i wszystkie przewody mam koloru czarnego, troszkę inne są kostki do nabojów takie dłuższe. Za zgodą przełożyłem wiązkę do mojej poduszki - zadziałało. B7 ma 4F0971589A, a 8P 8J0971589G.
Klakson, podświetlanie, multifunkcja ruszyło. Błąd poduszki rozwiązałem niestety druciarsko no ale działa. @pelonek1 tu dalsze wyjaśnienie... Zaczep tej nowo przełożonej żółtej kostki okazało się że jest ułamany przez co ona wchodzi ale nie siedzi sztywno, wystarczy lekko ją ruszyć i ona się wysuwa przez co wyrzucało błąd poduszki. Docisnąłem, zawinąłem taśmą izolacyjną i chodzi :polew:

 

Po lewej 8P, po prawej B7

IMG_20230714_185349.thumb.jpg.000dfdb4582fbdccc9f86fb92677f7e5.jpgIMG_20230714_190503.thumb.jpg.6f4870e01669bcb96b817909555f764e.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jutro pojadę do tego samego człowieka i sprawdzi czy ma wiązkę i zrobimy podmiankę, oddam mu taśmę bo mi zbędna, ta co zakupiłem okazała się być dobra, przekręciłem i była ustawiona poprawnie więc zostaje. Jak się uda to taśma za wiązkę. Jutro akurat jadę blisko niego na Pogorię IV pod namiot więc jak wbiję potem na plażę to ściągam poduszkę i zmieniam wiązkę :D



Mordka się ucieszyła, że zaraz to będzie ogarnięte, tymczasem moja 3 ramienna będzie na sprzedaż.

 

IMG_20230714_200018.thumb.jpg.37d106c4edc2fde42eef46adfe593cd9.jpg

Edytowane przez Ivanek
Opublikowano

Dostałem schemat, mogę spróbować przełożyć kable. 

 

received_669200468559924.thumb.jpeg.a257bfe3c541c1eb45f57f306d724884.jpeg

Opublikowano

Nie doczytałem że wcześniej pisałeś o tym że masz graty z a3 8p,tam jest jednak inna platforma która nie jest zgoda z b6/7 c6.

Opublikowano
19 minut temu, pila24 napisał(a):

Nie doczytałem że wcześniej pisałeś o tym że masz graty z a3 8p,tam jest jednak inna platforma która nie jest zgoda z b6/7 c6.

Sam właściwie zapomniałem o tym. 

Opublikowano

Wczoraj minęło 5 lat odkąd jest w moich rękach, od tego czasu zrobione niespełna 71 tysięcy kilometrów 

 

IMG_20230715_141221.thumb.jpg.71bbfa08dd528946dd3a596a9063a638.jpg

Opublikowano

Dzięki Emilowi Rużykowi (nie wiem czy jesteś na forum) dorwałem za nieduże pieniądze wiązkę... Działa multi i klakson. 😊

 

 

 

 

 

Ktoś chętny na moduł kierownicy L + taśma E (do B6) oraz trójramienna kierownica? 

 

IMG_20230714_200012.thumb.jpg.ecbf741eac15688437634d9f299fc851.jpg

 

  • Lubię to 1
Opublikowano
1 godzinę temu, Ivanek napisał(a):

Dzięki Emilowi Rużykowi (nie wiem czy jesteś na forum)

@Exmi . Wielokrotnie kupowałem u Emila i polecam. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, george napisał(a):

@Exmi . Wielokrotnie kupowałem u Emila i polecam. 

Już mu podziękowałem za ratunek, więc wybrałem się przed chwilą na okresowy przegląd techniczny. Można ze spokojem pykać kolejne kilometry, ja myślę, że na następny przegląd na zegarach będzie już pół miliona:)

 

 

 

edit: 
Jeszcze zrobiłem adaptację fis żeby spalanie trochę obniżyć, źle się czułem psychicznie ze spalaniem rzędu 10-10,5l/100km
w kanale 003 już miałem 95 ustawione, zawyża o litr, zmniejszyłem na 85 i spalanie wskazuje 9l/100km

Edytowane przez Ivanek
Opublikowano

Jakie masz spalanie w cyklu miejskim? W trasie 1,9 TDI a 1,8 T wypadnie lepiej. Niemniej jednak zastanawia mnie jak wpływa brak grzałki płynu na spalanie. Czy 9-10 l/100 km po mieście to norma?

Opublikowano
6 godzin temu, george napisał(a):

Jakie masz spalanie w cyklu miejskim? W trasie 1,9 TDI a 1,8 T wypadnie lepiej. Niemniej jednak zastanawia mnie jak wpływa brak grzałki płynu na spalanie. Czy 9-10 l/100 km po mieście to norma?

B5 chyba miało grzałkę. 

W mieście koło 9-11l.

Opublikowano
4 godziny temu, Ivanek napisał(a):

B5 chyba miało grzałkę. 

W mieście koło 9-11l.

Dzięki. B5 z 1,9 TDI? 

Opublikowano
2 godziny temu, george napisał(a):

Dzięki. B5 z 1,9 TDI? 

Nie wiem naprawdę. Grzałka miała pomóc pod kątem ogrzewania w kabinie, w B6 już jest w tym celu zamontowana elektryczna nagrzewnica - mowa o dieslach. 

Opublikowano
38 minut temu, Ivanek napisał(a):

Nie wiem naprawdę. Grzałka miała pomóc pod kątem ogrzewania w kabinie, w B6 już jest w tym celu zamontowana elektryczna nagrzewnica - mowa o dieslach. 

Miałem na myśli płyn chłodniczy. 

Opublikowano
Godzinę temu, george napisał(a):

Miałem na myśli płyn chłodniczy. 

Grzałka podgrzewała płyn czyli miała wpływ na ogrzewanie w kabinie jak i silnika. 

W B6 nie było żadnych świec w układzie chłodzenia. 

Mamy obecnie takie temperatury, że pomijalne 

Opublikowano

Tak przeglądam wcześniejsze Twoje problemy z zaciskami hamulcowymi i udało Ci się ogarnąć "skrzypiący zacisk" 320mm ? 

Opublikowano
24 minuty temu, cinshot napisał(a):

Tak przeglądam wcześniejsze Twoje problemy z zaciskami hamulcowymi i udało Ci się ogarnąć "skrzypiący zacisk" 320mm ? 

W sumie to uciszył się po tym co napisałem wcześniej, nie zmieniałem żadnych prowadnic ani nic. Cisza jest. 

Opublikowano
Godzinę temu, Ivanek napisał(a):

W sumie to uciszył się po tym co napisałem wcześniej, nie zmieniałem żadnych prowadnic ani nic. Cisza jest. 

Szkoda. Natomiast dobrze że u Ciebie puściło. Sam się trochę z tym zmagam. Tylko że u mnie prowadnice z gumkami wymienione, nowy płyn hamulcowy zalany, odpowietrzone. A dalej coś tam potrafi sobie "poskrzypieć"

Opublikowano

Jaki plyn wlany ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...