george Opublikowano Czwartek o 10:52 Opublikowano Czwartek o 10:52 7 godzin temu, Gorczyk napisał(a): No właśnie sylikon ściągnięty z turbo do IC i ku mojemu zaskoczeniu nie lało się a ścianki w normalnym jakby osadzie. Podejrzewam, że padł uszczelniacz na stronie gorącej (chlapie olejem). Pozostaje sprawdzenie turbo na stole. 1
Gorczyk Opublikowano Czwartek o 17:38 Autor Opublikowano Czwartek o 17:38 6 godzin temu, george napisał(a): Podejrzewam, że padł uszczelniacz na stronie gorącej (chlapie olejem). Pozostaje sprawdzenie turbo na stole. Przypuszczam, że to właśnie się dzieje. Geremi już mnie uświadomił cenowo więc pewnie opiszę tutaj w temacie jak turbo tam pojedzie 🫣
Monti Opublikowano Czwartek o 19:52 Opublikowano Czwartek o 19:52 16 godzin temu, Gorczyk napisał(a): No właśnie sylikon ściągnięty z turbo do IC i ku mojemu zaskoczeniu nie lało się a ścianki w normalnym jakby osadzie. Będziesz może miał zdjęcie takiego licznika lub film jak to działa. Zegar przyciemniłem ppfem i nie razi w oczy ale może warto się nad czymś zastanowić innym? Messenger_creation_970DEC13-5DBB-469E-ABE8-559D96F5ADAC.mp4 Messenger_creation_4EE9DAB9-7DFD-4069-BB8F-3F1FACA2F752.mp4 1
Ivanek Opublikowano Czwartek o 20:22 Opublikowano Czwartek o 20:22 W jaki sposób przełącza te funkcje?
Monti Opublikowano Czwartek o 20:36 Opublikowano Czwartek o 20:36 14 minut temu, Ivanek napisał(a): W jaki sposób przełącza te funkcje? Z tego co pamietam, manetka FIS
BartoszSoldier Opublikowano 21 godzin temu Opublikowano 21 godzin temu W dniu 13.05.2025 o 22:27, george napisał(a): Przyzwoicie. Jeżeli byłoby 4 x 12 bar to super. Czy zmieniałeś odmę? Sprawna odma to podstawa. @BartoszSoldier, w ostatni stadium życia potrafił zużyć 700 ml na trasie 130 km, ale właśnie nie dymił. Mógł to maskować kat? Wow to na stacji benzynowej od razu dolewka oleju musiała być Do swojego też dolewam, nie będę ukrywał ale to są wartości max 5 setek w skali 10 tys km także chyba nawet norma a silnik nigdy „jeszcze” nie rozbierany przebieg 290 tyś km. Grzybek grzybkiem ale warto jeszcze pójść w drugą strony odmy co jest te kolanko plastikowe oraz ten zaworek zielony, też warto wyczyścić, rozebrać. Często przy podobnych naszych wartościach przebiegu te wszystkie elementy są popękane albo sparciałe. W dniu 14.05.2025 o 13:04, Monti napisał(a): Jak chcesz to mogę podpytać znajomego On montuje do swapów małe wyświetlacze parametrów zamiast wyświetlacza godziny i daty. Problem tylko taki, że wyświetlacz jest biały. Wydaje się, że będzie się lepiej komponować niż taki zegar. Chyba, że Ci nie przeszkadza to nie ma sprawy 😄 Czy to są ten wskaźniki/licznik co montują chłopaki do b7 po swapie na biturbo v6? Kacper Gawęda?
BartoszSoldier Opublikowano 21 godzin temu Opublikowano 21 godzin temu (edytowane) Powielił się komentarz, przepraszam. Edytowane 21 godzin temu przez BartoszSoldier Powielone.
Monti Opublikowano 19 godzin temu Opublikowano 19 godzin temu (edytowane) 1 godzinę temu, BartoszSoldier napisał(a): Czy to są ten wskaźniki/licznik co montują chłopaki do b7 po swapie na biturbo v6? Kacper Gawęda? Nie wiem od kogo to jest, znajomy to wrzuca. Fajna alternatywa dla vfis czy tych zegarów, które zbytnio nie pasują. Edytowane 19 godzin temu przez Monti
BartoszSoldier Opublikowano 19 godzin temu Opublikowano 19 godzin temu 29 minut temu, Monti napisał(a): Nie wiem od kogo to jest, znajomy to wrzuca. Fajna alternatywa dla vfis czy tych zegarów, które zbytnio nie pasują. Podrzuć jakiś namiarem, info o tym liczniku bo ciekawie to wygląda.
Gorczyk Opublikowano 16 godzin temu Autor Opublikowano 16 godzin temu 17 godzin temu, Monti napisał(a): Messenger_creation_970DEC13-5DBB-469E-ABE8-559D96F5ADAC.mp4 Messenger_creation_4EE9DAB9-7DFD-4069-BB8F-3F1FACA2F752.mp4 Kurcze mega to wygląda. Znasz jak to cenowo i czasowo wygląda? 5 godzin temu, BartoszSoldier napisał(a): Wow to na stacji benzynowej od razu dolewka oleju musiała być Do swojego też dolewam, nie będę ukrywał ale to są wartości max 5 setek w skali 10 tys km także chyba nawet norma a silnik nigdy „jeszcze” nie rozbierany przebieg 290 tyś km. Grzybek grzybkiem ale warto jeszcze pójść w drugą strony odmy co jest te kolanko plastikowe oraz ten zaworek zielony, też warto wyczyścić, rozebrać. Często przy podobnych naszych wartościach przebiegu te wszystkie elementy są popękane albo sparciałe. Przed zimą robiłem cały komplet, włącznie z kolankiem i zaworkiem. Wszystko było nowe lub wymyte.
Monti Opublikowano 7 godzin temu Opublikowano 7 godzin temu 8 godzin temu, Gorczyk napisał(a): Kurcze mega to wygląda. Znasz jak to cenowo i czasowo wygląda? Zapytam dam znac 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się