Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Polecane instalacje LPG/CNG


adamq

Rekomendowane odpowiedzi

Tutaj podajemy modele instalacji LPG i CNG, które dobrze pracują z naszym silnikiem. Prosimy o wpisywanie wszystkich komponentów instalacji: jaki reduktor, jakie wtryskiwacze. Posty nie na temat będą usuwane.

Tak więc:

szogun0 twierdzi, że:

Instalacja BRC Sequent 24 dobrze sprawuje się z silnikiem turbodoładowanym. Wtryskiwacze Keihin. - Silnik: 1.8T 150 KM

hack:

Polecam Landirenzo Omegas, ponieważ ma dobry soft i ładnie radzi sobie z Turbo. Jedna z tych, w których montowany jest dwustopniowy reduktor. Posiada wtryski MED, które może są i głośne (na gazie samochód chodzi jak dieselek :biggrin: ), ale bardzo wydajne i trwałe. - Silnik: 1.8T Quattro 150 KM

Kaziu_Wichura

Instalacja:

AutoGaz Centrum

Sirocco lub Zenit - w 1.8 sprawują się bez zarzutu. - Silnik: 1.8 125 KM

MAx

Mam zalozonego PRINS`A i jak na razi enei moge na niego powiedzec zlego slowa, poporstu nie wim za na gazie smigam.

zrobilem co prawda 6 000km dopier wiec troszke malo by wyrokowac

W mojej instalacji sa wtryskiwacze japonskie firmy KEIHIN wic to top line jedyna slabym punktem moze byc sam reduktor ale nie musi reszta ponoc totalnu top line

Nie zalozylem :

Landi Renzo strasznie glosne wtryskiwacze ktore polozene na plastikowej pokrywie silnika tarabania jak disel

BRC bo kiedys mieli wadliwe wtryskiwacze ktore lubily kleknac przy niskich temp, ale ponoc teraz juz jest ok ale samo BRC ponoc troszke nizej sie plasuje niz Landi - Silnik: 2.8 Quattro 193

dziarule

Polecam instalke OMVL Dream XXI (austryjacka), ogolem auto ladnie chodzi i pali w sam raz, spadek mocy nie wyczuwalny, wtryski cichutkie... - Silnik: 2.6 150KM

partner

Po założeniu najnowszej Landirenzo do mojego autka już same przełączanie na gaz doprowadza mnie do szału ! w zimę to najlepiej , żeby silnik pochodził z 15 min na wolnych obrotach zanim się ruszy , bo inaczej to nie nie ma mowy o tym , żeby się przełączył na gazik ! Nie wspominam tu głośnych wstryskiwaczach , których na szczęście w środku nie słychać :rotfl: - Silnik: 1.8 125 KM

maciekg

Co prawda na gazie jezdze dopiero od niecalego tygodnia, ale instalacja sprawuje sie bez zastrzezen. System oparty na BRC Sequent 24. - Silnik: 1.8 125 KM

silver

Istalacja BRC Sequent zamontowana 4 lata temu ,żadnych problemów przez ten okres .Jedynie przeczyszczenie wtryskiwaczy w tamtym roku,ale to wina oczywiście gazu który w Polsce jest kiepskiej jakości . - Silnik: 1.8T 150 KM

golab24

Do A4 1.8 5V polecam BRC auto z ta instalacja tam zalozona smiga az milo i nie ma roznicy miedzy gazem a benzyna. - Silnik: 1.8 125 KM

To posty przeniesione z innego tematu. Myślę, że udało mi się to logicznie poukładać :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się nad instalacją do siebie. Przeglądając posty brakuje mi informacjizawierających miesiąc rok instalacji oraz ceny

[ Komentarz dodany przez: hack: 13-04-2007, 14:22 ]

Ceny instalacji są uzależnione od regionu, w którym montujesz instalację. Najlepiej zapytać dobrego gaziarza![br]Dopisany: 13 Kwiecień 2007, 09:51 _________________________________________________Mam od kilku tygodni założoną instalację sekwencyjnego wtrysku gazu Zenit. Cena 2300. Brak jakich kolwiek problemów żadnej różnicy podczas jazdy. Wogóle niewyczuwalny moment przełączania się na gaz. (Sekwencyjne przełączanie się pojedyńczych wtryskiwaczy). Mogę polecić niezdecydowanym. A4 silnik1,8 125KM.

uzupełnij profil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalacja AG sekwencja - koszt 2800zł przebieg 25 kkm wsio ok ogolnie pelna satyfakcja choc trzeba uwazac na cisnienie gazu po tym jak sie uloza membrany w parowniku tzn trzeba je po9dniesc bo dzieja sie rozne dziwne rzeczy (szarpie przechodzi sam na Pb instalacja sie wylacza).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam silnik ALT 2.0 instalację landirenzo OMEGAS zainstalowaną we Włoszech, ciągle są problemy, jestem ma etapie awarii komputera.

Pozdrawiam KO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik 1.8 ADR

Już pół roku śmigam na Stag 300 i zero problemów :th: z tym silnikiem ta instalacja sprawdza się bardzo dobrze. Spalanie w granicy 10l. Koszt instalacji to w moim przypadku 2000 zł, ale bez butli, która mi została z poprzedniej instalacji gazowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprzęt tak jak w profilu...

instalacja SGI2 , spalanie trasa od 10,2 do 11,5 , mieszana 11-12

na razie 10 tys zrobiłem na niej, koszt 3200, chodzi bez zarzutu..

----------====

31.05.2008

zrobiłem nią 28 tys.

spalanie na trasie przy bardzo delikatnej jeździe

rekord 9,15 litra na 100km !!!!!!!!! :)

normalnie spala 10,5 (do 120km/h) - spokojna jazda...

wariacje (do 160km/h) - więcej niż 14 mi nie spalił...

:evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam w planie założyć instalacje gazowa do A4Q 2,8 V6 193KM tiptronic byłem w zakladzie i przedstawiono mi ofertę na następujące instalacje:

sekwencja Omegas LAndi Renzo 4370zł

VSI II Prins-5700zł

Pytanie którą wybrać (czy warto płacić 5700)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Landirenzo Omegagas sekwencja jak na razie w moim 1.8TQ AEB chodzi bardzo dobrze po 60tyś na tej instalacji padł jeden wtrysk koszt około 180zł tak poza tym tylko mniejsze problemiki - jak to z gazem. Co do tego wtrysku to myśle że to wina poprzedniego wlaściciela który na filtrach zrobił 38tys a powinien max 20tyś no ale co tu zrobic z tą polską mentalnoscią on nie wymienial a zemścilo się to na mnie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja niunia ma silniczek ADR 1,8 20V 125KM - kupiona z zamontowaną przez poprzedniego właściciela instalacją zwykłą podciśnieniową ,która pięknie strzeliła rozwalając obudowę filtra powietrza i dolot do przepustnicy, oraz ją samą . Zaraz po zakupie zmiana (będzie juz 3 latka ) instalacja sekwencyjnego wtrysku gazu LOVATO :cool: jest SUPER - spalanie zadowalające (miasto 10,5 ltr. ; trasa około 8,7 ltr) jestem bardzo zadowolony. Instalacja praktycznie na codzień bezobsługowa - regularnie sprawdzana co 10 000 km nie sprawia kłopotów. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w moim adi od dwoch miesiecy serducho 2.6 zasila STAG300 i jest super-pali srednio 12 literkow moc taka sama a ile taniej... :naughty: tak wiec polecam :th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...